Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

825 Locuri de Munca in Mures - Joburi in Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

825 Locuri de Munca in Mures - Joburi in Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coodonator Punct De Lucru - Sibiu Si Targu Mures


Candidatul ideal Studii medii / superioare finalizate; Experiență în coordonare echipe; Experienţă în vânzări b2b; Experienţă în domeniul distribuţiei de piese auto – constituie avantaj; Abilităţi de planificare, organizare şi de soluţionare optimă a problemelor; Cunoştinţe de baza de operare Outlook și Excel; Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Coordonează şi conduce întreaga activitate a echipei din subordine pe segmental logistic-administrativ; Se implica in procesul de recrutare, integrare, evaluare si motivare a echipei; Se implica direct in activitate, ajutand colegii din depozit / distributie; Asigura buna desfasurare a activitatii logistice si administrative pentru a sprijini activitatea de vanzare b2b; Administreaza mijloacele fixe si obiectele de inventar aflate in gestiunea sa / a echipei sale;Oferta noastra: Salariu fix + bonus de performanta + tichete de masa Masina de serviciu; Acces la platforma interna de e-learning cu o varietate mare de cursuri; Training si s
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE SRL

Network Specialist (227448)


Candidatul ideal Education/ Training: Bachelor’s degree Professional Experience: At least 3 years experience in the administration/ configuration and troubleshooting of network equipment, such as Cisco/Ubiquiti/Extreme (Switches, routers, access points) Experienced to design and implement fiber optic infrastructures Knowledge of IP addressing systems (address classes, DNS, gateway) Knowledge of application transport protocols and network infrastructure Expertise with LAN/WAN technologies, POE, VLANs, dynamic routing Solid knowledge in communication and Wireless technologies Experience working with telecommunications infrastructure monitoring tools (Solarwinds, Zabbix, Netdisco) Knowledge of the ITIL framework, IT security systems, SDWAN Descrierea jobului Provide technical support in the data network, including troubleshooting WAN/ LAN, Video, Cloud and Wireless issues Monitor the entire telecommunications infrastructure and the network performance and propose measures for improvement
E.​ON ROMANIA SRL

Financial Controller


Candidatul ideal Bachelor's degree in Finance, Accounting, or related field;Chartered accountant (CECCAR) or Fiscal advisor (CCF) certification is a plus.Proven experience (2 years) in a similar role, preferably in IT sector.Strong knowledge of accounting principles, financial reporting standards, and regulatory requirements.Excellent analytical, problem-solving, and decision-making skills.Effective communication and interpersonal skills, with the ability to interact confidently with stakeholders at all levels.Ability to thrive in a fast-paced environment, prioritize tasks, and meet deadlines under pressure.Demonstrated leadership abilities.High level of integrity, confidentiality, and professionalism in handling sensitive financial information.Continuous learning mindset, with a commitment to staying updated on industry trends and best practices in financial management.Good English skills.To be located in Cluj-Napoca.Descrierea jobului Financial Reporting: Prepare and analyse accu
PRINCIPAL33 SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2402 de salarii introduse în Salario: 4115 RON/Luna

Specialist Laborator


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate absolvite cu diploma de master-institutie de invatamant superior de profil biologie, chimie, biochimie recunoscuta de OBBCSSR Drept de libera practica- certificate de membru OBBCSSR; asigurare de raspundere civila profesionala Experienta intr-un post similar de minim 1 an in cadrul unui laborator de analize medicale Cunostinte de operare PC Capacitate analitica-stapanirea metodelor de lucru, urmarirea si respectarea unor procedure si instructiuni complexe de lucru Bun organizator al muncii proprii, capabil sa se incadreze in programe si sa isi planifice activitatile Responsabil, profesionist, cu dorinta de perfectionare continuaDescrierea jobului Responsabilitati: Urmareste consumurile de materiale(reactivi, controale, calibratori, etc) utilizate in procesul de lucru Realizeaza mentenantele (zilnice, saptamanale, lunare) echipamentelor de analiza asa cum se precizeaza in manualele tehnice Verifica starea de functionare a echipamentelor
ELITE MEDICAL S.​R.​L.​

Casier /​ Operator Schimb Valutar - Sibiu /​ Targu Mures


Candidatul ideal COSTACOS EXCHANGE SRL angajează personal, în vederea ocupării postului de OPERATOR SCHIMB VALUTARLocurile de munca sunt disponibile in orasul Sibiu!Cerinţe: - persoane serioase, cu simţ de răspundere, dornice de a ocupa un post care le poate asigura dezvoltarea unei cariere în domeniul schimbului valutar.- studii medii;- aspect fizic îngrijit;- cunostinte minime PC.Descrierea jobului - realizează operațiuni de schimb atât în moneda națională cât și străină, pe baza solicitărilor clienților și a cursului de schimb zilnic;- informează clienții despre condițiile de cumpărare si vânzare valută străină;- operează cu numerar la biroul de schimb valutar;- înregistrează toate tranzacțiile cu valută străină, oferă chitanță clienților pentru fiecare schimb valutar realizat;- întocmește registrul de casă, și înregistrează toate operațiunile facute;- verifică valuta primită din punct de vedere al autenticității și valabilității și se asigură că este intactă;- întocmește rapoarte s
S.​C.​ COSTACOS EXCHANGE S.​R.​L.​

Regional Sales Manager (transilvania)


Candidatul ideal Manager-ul Regional are rolul de a elabora, implementa politicile comerciale in vederea cresterii profitului companiei pe zona alocata pe care o va superviza. Coordoneaza activitatatea de vanzare in zona de activitate in conformitate cu politica de vanzare a firmei.Descrierea jobului Seteaza targetele pentru fiecare distribuitor si agentii acestuiaVerifica si aporba planificarea comenzilor si ridicarea instrumentelor de plataVizite pe teren Top Clienti din zonaCompleteaza rapoarte de vizita client (la cererea sefului ierarhic)Urmareste realizarea planului de vanzari si profitAtingerea obiectivelor de vanzari stabiliteIncadrarea in indicatorii de performanta stabiliti (distributie ponderata, volum si valoare vanzari, implementare portofoliu, implementare politica de trade marketing)Planuri de vanzari trimestriale si anuale elaboratePolitica de vanzari si distributie implementataTargetele de vanzari realizateCota de piata imbunatatitaRTM – acoperirea intregului teritoriu
Confidenţial

Reprezentant Vanzari Prin Telefon Ms,​ Hr


Candidatul ideal Experienta pe un post similar minim 1 an.Studii medii/superioare finalizare.Bune abilitati de comunicare si negociere.Capacitatea de a lucra in echipa.Abilitati tehnice: MS Office, nivel mediu.Descrierea jobului - mentine si dezvolta relatiile cu farmaciile partenere.- preia comenzile de la clienti si promoveaza ofertele companiei.- contacteaza zilnic prin telefon farmaciile alocate cu o frecventa prestabilita.- indeplineste cu succes obiectivele de vanzari.- se oferta pachet salarial motivant plus bonusuri de performanta.
FOR PHARMA SRL

Coordonator Noc (223968)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare IT și Comunicații Experienţă practică necesară: Experiență în asigurarea serviciilor operaționale către business ș raportarea asigurării lor Experiență anterioară în activități specifice de infrastructură IT și networking Cunoştinţe IT: Cunoștințe avansate privind standardele de arhitectură HW IT Cunoștințe avansate privind tehnologiile utilizate în industria IT Descrierea jobului Coordonezi activitățile zilnice și evoluția proiectelor dezvoltate de echipa NOC Coordonezi împreuna cu șeful direct planul de dezvoltare al proiectelor, livrabilele și bugetele aferente Realizezi și implementezi strategia de Networking și Telecom Participi la realizarea și implementarea strategiei pentru serviciile de tip CloudRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile taleCe îți oferim noi Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Receptioner Marfa - Administrare Pagina Web


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru postul de Receptioner marfă - Administrare pagină Web la Raitman A&B este o persoană tânără, dinamică și motivată, cu o atitudine pozitivă și dorință de a se dezvolta profesional într-un mediu dinamic și competitiv. Candidatul ar trebui să aibă cunoștințe de bază în gestionarea paginilor web și în utilizarea sistemelor informatice sau să fie dispus să învețe rapid aceste aspecte ( se asigura training ). Experiența anterioară în administrarea paginilor web sau în domeniul recepției mărfii este un avantaj, dar nu este obligatorie. Fiind într-o poziție care implică interacțiunea cu clienții și furnizorii, candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Capacitatea de a comunica clar și eficient cu toți cei implicați în procesul de recepție a mărfii și în administrarea magazinului online este crucială. Capacitatea de a gestiona eficient timpul și sarcinile, prioritizând lucrurile importante, este esențială pentru a
RAITMAN AB S.​R.​L.​

Receptioner Continental Hotels


Candidatul ideal Esti o persoana energica si zambitoare, iti place comunicarea si interactiunea cu oamenii intr-un mediu de lucru dinamic?Inveti cu usurinta lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor?Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie, sa fii eficient, activ si atent la detalii?Te invitam sa descoperi o echipa tanara, creativa, dispusa sa te incurajeze, sa te asculte si sa-ti puna la dispozitie resursele necesare pentru a deveni cea mai buna versiune a ta.Descrierea jobului Cerinte:Cunostinte operare PC (Opera, Microsoft Excel, Word, internet);Cunostinte limba engleza (cel putin nivel mediu);Diploma receptioner constituie un avantaj;Minim 1 an experienta pe o functie similara;Disponibilitate de a lucra in weekend.Responsabilitati: Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete; Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei d
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Dispecer Transport


Candidatul ideal Persoană comunicativă Rezistentă la stres Persoana organizata, cu o bună capacitate dе planificare și coordonare Atenție distributiva si capacitate dе concentrare Capacitate de gestionare bună a timpului Abilități de negociere a prețului, comunicarea detaliilor legate de încărcarea /descărcarea mărfii; urmărirea transportului până la destinatie. Cunoștințe de limba engleza (scris,vorbit,citit) + romana, franceza un plus Abilități de operare a calculatorului cât și cunoștiinte de MS Office Proactiva și cu inițiativa de rezolva lucruri Experiență în domeniul transportului constituie un avantajDescrierea jobului Să administreze si sa confirme executarea comenzilor de transport și să țină evidenta acestora în registrele companiei. Transmiterea detaliilor despre transport (loc încărcare / descărcare, tipul marfii, etc.) conducatorilor Să cunoască bine harta administrative si rutiera pentru toate țările din Europa Răspunderea promptă la orice cereri ale colaboratorilor Să op
TUU-TRANS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 271 de salarii introduse în Salario: 4050 RON/Luna

Freight Forwarder


Candidatul ideal Experienta relevanta in vanzari dе minim 1 ani in domeniul transporturilor interne (si internationale) experienta reprezinta un avantaj; Cunoasterea pietei din domeniu; ​Negocierea tarifelor si termenelor de plata, contractarea si organizarea serviciilor de transport intern de marfuri; Urmarirea desfasurarii contractelor de transport; Gestionarea si solutionarea eventualelor probleme de transport ce pot aparea; Contacte bune cu operatorii din domeniu; Responsabilitate, dinamism si rezistenta la stres; Limba engleza; Cunostinte foarte bune dе operare PC (Microsoft Office); Lucru in echipa, bun negociator, putere dе convingere, perseverenta, spontaneitate,atitudine proactiva; Abilitati foarte bune dе comunicare in relatiile cu clientii; Tehnici dе vanzare, tehnici dе negociere;Descrierea jobului Cunoastе foartе tеmеinic serviciile promovatе de cаtre compаniе; Dezvolta in permаnеnta bаzа de dаtе de transportatori; Asigura deschiderea si finalizarea ciclurilor de vanzare;
ZOOM CADISS SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 10000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Orange Shop (magazin Stradal)


Candidatul ideal Ai cel puțin 6 luni experiență în vânzări? Ești determinat să câștigi mai mult?Hai în echipa noastră și descoperă cum poți beneficia de comisioane fără limită maximă și de accelerarea abilităților profesionale!Recrutăm în următoarele locații:✅Bucuresti (Sos. Pantelimon)✅Brașov (Str. Saturn)✅Timisoara (Blvd. Republicii)✅Targu Mures (Piata Trandafirilor)Ce căutămÎți oferim un job într-un mediu de lucru competitiv și prietenos, bazat pe colaborare, apreciere și dezvoltarea abilităților de comunicare și vânzare.La Orange, activitatea începe cu un Training specific, iar în primele 3 luni îți dedicăm un Mentor (un coleg experimentat), pentru învățare și suport.În echipele noastre ai întotdeauna susținerea colegilor cu mai multă experiență și a managerului tău.În magazinele Orange, atribuțiile colegilor noștri sunt de trei tipuri: Promovarea si vânzarea produselor și serviciilor Orange; Rezolvarea solicitărilor de sprijin venite din partea clienților prin oferirea de informaț
ORANGE ROMANIA SA

Merchandiser Farmacii - Targu-mures


Candidatul ideal - studii medii finalizate cu diploma, studiile superioare constituie avantaj;- permis de conducere categoria B;- disponibilitate la un program flexibil si la deplasari in teritoriu;- cunostinte de operare PC (pachetul MSOffice);- excelente abilitati de relationare interpersonala;- persoana focusata pe rezultate;- persoana organizata, creativa si cu viziune in spatiu;- experienta in vanzari constituie un avantaj;- pozitie cu domiciliul stabil in Targu-Mures.Descrierea jobului - Receptioneaza, verifica integritatea materialelor de marketing si le pregateste pentru livrare;- Livreaza si instaleaza in farmacii materiale de marketing conform unui program prestabilit;- Culege informatii de la clienti si completeaza chestionare de marketing;- Completeaza si transmite zilnic un raport de activitate;- Construieste si mentine relatii profesioniste cu toti clientii;- Desfasoara campanii ad-hoc de vanzare a diverselor elemente de merchandising agreate cu producatorii;- Intocmeste
ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA SRL

Gestionar Depozit Piese Auto - Dep.​ Central,​craiova,​tg Mures


Candidatul ideal Angajam: ​lucrator/gestionar depozit piese auto Depozit Central - Ilfov; lucrator/gestionar depozit piese auto Craiova; lucrator/gestionar depozit piese auto Tg. MuresLocatii: Sat Dragomireşti-Deal, Comuna Dragomireşti-Vale, PARCUL INDUSTRIAL A1 INDUSTRIAL PARK, km 13.5, Judet Ilfov; Municipiul Craiova, Bulevardul DECEBAL, Nr. 85, Judet Dolj; Municipiul Târgu Mureş, Str. BUDIULUI, Nr. 68, CORP C10, Judet Mureş.Descrierea jobului Sarcinilе postului:•Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri.•Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.•Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice.•Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare.•Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.•Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.•Participa la activitatea de inventar derulata de companie.•Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in domeniu
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Serios , dornic sa lucreze intr-o echipa dinamica.Cunoscator al clientilor din Mures, iar cei care cunosc clientii din Bistrita si Sibiu au un mare avantaj .Experienta minim 2 ani in distributie .Descrierea jobului Vizitarea clientilor , prezentarea ofertei , preluarea comenzilor , si incasarea facturilor restante .Dezvoltarea unor relatii de colaborare .Promovarea produselor din portofoliu .
ASORTAT PRODCOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 2741 de salarii introduse în Salario: 3545 RON/Luna

Coordonator Transport/​logistica


Candidatul ideal Dacă ești o persoană autonomă, comunicativă, cu spirit de echipă și capacitate de organizare fă un prim pas în schimbarea carierei tale și acceptă provocarea de a te alătura echipei noastre! Colegul pe care îl căutam este: Dinamic, cu abilități de comunicare și spirit de echipă; Organizat, ordonat, atent la detalii, responsabil; Posedă extraordinare abilități dе coordonare și organizare; Are inițiativă, gândire strategică, este curios și orientat spre soluții; Cunoaște programele de operare PC: Word, Excel, Outlook; Are cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației;Descrierea jobului Noul nostru coleg: Planifică și organizează transportul și livrarea mărfurilor; Supraveghează și coordonează depozitarea mărfurilor; Monitorizează stocurile și gestionează inventarul; Colaborează cu furnizorii, pentru asigurarea livrării la timp a mărfurilor; Optimizează fluxurile de transport și depozitare;Noi îți vom oferi un pachet complex de beneficii:Salariu co
ECO EURO DOORS SRL

Contabil


Candidatul ideal Contabil / Economist in Targu Mures Studii superioare, preferabil studii economice; Constituie avantaj experienta in domeniul contabil si experienta in utilizarea programului Winmentor; Cunoastere program Office; Persoana harnica, ordonata, responsabila, atenta la detalii; Atitudine prietenoasa, optimista.Descrierea jobului Efectuarea inregistrarilor contabile primare; Inregistrarea documentelor de casa, a deconturilor; Emiterea de facturi; Indosarierea si arhivarea documentelor, dupa inregistrare; Primirea, tinerea evidentei si repartizarea corespondentei in cadrul firmei; Intocmirea rapoartelor interne; Respectarea prevederilor legale in domeniu, cat si a procedurilor interne.
AGRO ROM IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 5265 de salarii introduse în Salario: 4050 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 825 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.