Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

736 Locuri de Munca Networking engineer in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

736 Locuri de Munca Networking engineer in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Level 1 Support Specialist With German Language Skills


Candidatul ideal • Strong language skills in German and English• Providing initial remote technical software & hardware support to clients by phone/mail/ticketing tool• Customer service oriented with excellent communication skills• Inquisitive and creative in problem troubleshooting• Process driven attitude• Individual and teamwork skills• Analytical thinking• Quality and result driven attitudeDescrierea jobului Working hours:Monday to Friday, from 7 am to 10 pm (3 shifts by rotation),Saturday from 9 am to 6 pm (By rotation - once a month),Oncall outside business hours
YOURSOFT ALTERNATIVE SRL

Junior Invoice Specialist


Candidatul ideal Cautam un Junior Invoice Specialist care sa se alature echipei noastre de Suport Productie.Ce ne dorim de la viitorul coleg? Studii superioare in contabilitate, finante sau in domenii conexe reprezinta un avantaj; Cunostinte bune de operare Excel; Bune abilitati de organizare si prioritizare a task-urilor; Persoana perseverenta, dinamica, atenta la detalii; Capacitatea de a lucra atat în echipa cat si independent; Limba engleza nivel avansat.Descrierea jobului Verificarea diferentelor identificate intre facturi si sistemul de rezervare si explicarea acestora; Verificarea corectitudinii datelor introduse in sistemul de rezervare; Legatura cu departamentele implicate, inclusiv cu Grupul si pregatirea centralizatorului cu explicatiile primite; Legatura cu furnizorii privind corectarea facturilor; Incarcarea datelor in sistemul de reconciliere; Verificarea modificarii costurilor in sistemul de rezervare si reconcilierea acestora cu costurile din facturile de achizitii; Alt
TRAVEL BRANDS S.​A.​

Finance&controlling Specialist


Candidatul ideal Minim 1 an experiență în domeniul financiar; Studii finalizate sau în curs de finalizare; Cunostințe contabile și economice; Abilități dezvoltate de comunicare scrisă și orală; Capacitatea de a lucra cu oameni; Spirit de observație și atenție la detalii; Capacitate de organizare a timpului și a sarcinilor trasate; Cunoștințe Microsoft Office, în special Microsoft Excel (nivel mediu); Cunostințe medii de limbă engleză.Descrierea jobului Recepția, verificarea și arhivarea electronică/fizică a documentelor (contracte furnizori, facturi furnizori etc); Pregătirea documentelor ce urmează a fi refacturate către clienți și verificarea refacturării acestora; Emitere și transmitere facturi; Verificare solduri clienți/furnizori; Administrare numerar și Registru de Casă; Obținere aprobări costuri și urmărire buget companie; Efectuare plăți prin internet banking (parteneri interni si externi, avansuri și bonusuri salariale, taxe către instituții ale statului) ; Verificarea, prelua
ASSET PORTFOLIO SERVICING ROMANIA SRL

Accounts Receivable Specialist


Candidatul ideal • Studii superioare economice;• Cunostinte de contabilitate primara;• Limba engleza obligatoriu ;• Cunostinte avansate de operare PC: Pachetul Microsoft Office;• Bune abilitati de relationare si comunicare;• Atentie la detalii;• Capacitate de organizare;• Rezistenta la stres ;• Experienta pe un post similar minim un an;• Reprezinta un avantaj cunostinte de analiza financiara;• Cunoasterea unui soft SAP constituie avantaj.Descrierea jobului • Verificarea comenzilor primite de la client si inregistrate in SAP din punct de vedere al corespunderii si aplicarii politicii comerciale;• Emiterea facturilor fiscale : verificarea drafturilor intocmite cu politica comerciala in vigoare si trasabilitatea documentelor (comanda, aviz, bon de cantar) ;• Inregistrarea incasarilor in sistemul de operare back up;• Transmiterea scadentarelor si fiselor contabile catre client;• Realizarea de analize si calcule de indicatori financiari ai clientilor ;• Realizarea calculului de penalitati c
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Specialist Parteneriate De Tehnologie


Candidatul ideal Experiență relevantă ca Specialist Parteneriate Tech; Cunostințe solide în ceea ce privește piața tech (IT, Cybersecurity etc.); Studii superioare (ideal Economice / Marketing); Bună cunoaștere a limbii engleze, în special a termenilor tehnici; Foarte bune abilităţi de comunicare si negociere; Orientare către client; Atitudine proactivă și capacitatea de a anticipa posibile probleme și obstacole; Atitudine pozitivă în abordarea oricăror situaţii.Descrierea jobului Încheie parteneriate și/sau contracte, urmărind îndeplinirea obiectivelor, atât prin atragerea de noi parteneri, cât și prin dezvoltarea relațiilor existente. Participă la întâlniri cu potențialii parteneri. Identifică o viziune și un set de activități comune cu partenerul, pentru a asigura un câștig financiar constant și pe termen lung pentru ambii parteneri. Analizează comunicarea competitorilor și a trendurilor industriei, la nivel național, identifică oportunitățile, negociază condițiile de colaborare cu
RASIROM RA

Specialist Vanzari Foto-video Sony


Candidatul ideal Marim echipa de consultanti vanzari Sony din magazinul F64 !Ne dorim colegi comunicativi si pasionati de tehnologie, dornici sa invete.Exista posibilitati reale de avansare si cresteri salariale anuale.Cerințe:- Bune abilitati de comunicare, orientare catre nevoile clientilor- Ideal experienta in zona de vanzari/promovare- Studii liceale finalizateDescrierea jobului Program full time, 40h/saptamanaResponsabilități- Consilierea clientilor in magazinele de profil (locatie fixa)- Realizarea obiectivelor de vanzari- Asigurarea suportului informational pentru personalul de vanzari din magazineBeneficii- Training tehnic de specialitate si de vanzari- Perspectiva profesionala
SMARTPOINT CONSULTING SRL

Junior Content Specialist Departament Online


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre pasionate de mobilier si design interior și fii parte din procesul de creare a unei experiențe de cumpărare online excepționale!Suntem în căutarea unui coleg entuziast și dornic de învățare pentru a se alătura echipei noastre ca Junior Content Specialist. Dacă îți place să jonglezi cu cuvintele, ești atent la detalii și îți dorești să faci primii pași în lumea captivantă a conținutului online pentru mobilier, acesta este rolul perfect pentru tine!Descrierea jobului Ce vei face:- Scrii descrieri magice pentru produsele noastre de mobilier, aducându-le la viață pentru clienții noștri online.- Actualizezi constant prețurile și disponibilitatea produselor, asigurându-te că informațiile sunt mereu la zi.- Colaborezi cu echipa noastră de marketing pentru a crea conținut captivant și original.- Ai grijă ca informațiile despre produse să fie precise și complete, pentru a oferi o experiență de cumpărare fără cusur.- Te implici activ în colectarea feed
PHYLOSOPHY DESIGN SRL

Junior Specialist Servicii Client


Descrierea jobului Te asteptam sa te alaturi echipei noastre daca:Ai bune abilitati de comunicare, organizare si analiza;Iti este usor sa te adaptezi la diverse tipologii de oameni;Esti o persoana orientata spre solutii si atingerea rezultatelor;Iti place sa lucrezi in echipa si ai o atitudine pozitiva. Sa-ti povestim pe scurt despre rol:Vei actualiza si intretine baza de date cu abonati corporate;Vei asigura abonarea si facturarea abonatilor corporate pe procesele si sistemele administrate;Vei mentine comunicarea cu portofoliul tau de clienti;Actualizezi și întreții permanent baza de date cu abonații corporate, in conformitate cu procedurile interne și standardele de calitate stabilite. Asiguri comunicarea cu clienții din portofoliu pe procesele administrate, respectând standardele de comunicare ale REGINA MARIA. Vei introduce in sistem noii abonati ai serviciilor medicale;Vei efectua modificari in baza de date a abonatilor, cum ar fi: intrari, iesiri, actualizari fise de client, part
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Business Support Specialist


Candidatul ideal You think that excel it's the most creative and the smarter package from Microsoft Office? Then you should definitely be a part of our team.We are looking for a new colleague who will join our incredible sales team.You will need communication skills (Romanian and English) and to have good sense of efficiency and teamwork.You have to be very organized and self motivated.If you have sales skills, do not forget to bring them with you.This will be a good challenge for you!Descrierea jobului Receiving orders from Customer and processing them in the ERP system;Follow-up of the entire order delivery flow in collaboration with the Logistics departmentChecking the status of payments and due dates from customers;Updating prices in the ERP system and in order formsVarious complex reports, in excel, that require a high degree of excel skillsSupportive to the sales departmentThe position is on determinate period until the current employee will return from maternity leave, estim
TP - LINK ROMANIA SRL

Digital Marketing Specialist


Descrierea jobului Digital Marketing SpecialistIn momentul in care vezi impactul pe care il are munca ta de zi cu zi, ai certitudinea ca te afli in locul potrivit si esti determinat sa devii mai bun. Alaturi de echipa din departamentul de Marketing, vei contribui la comunicarea si promovarea brandului Regina Maria, atat prin intermediul canalelor de comunicare online, cat si prin dezvoltarea si optimizarea constanta a website-urilor.Ce ne dorim de la tine: Experienta de minim 2 ani in Digital Marketing; Experienta in website development si in lucrul cu platformele CMS (Wordpress, Drupal, Magento sau Custom); Cunostinte de SEO, SEM, Google Analytics, Excel, HTML si Photoshop; Bune abilitati de project management si budget management; Nivel avansat de limba engleza; Cunostinte de UX/UI (reprezinta un avantaj).Noi apreciem oamenii care: Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza; Sunt ambasadorii lucrului in echipa; Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Media netă estimată pe baza celor 74 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Claims Specialist


Candidatul ideal SKILLS & RELEVANT WORK EXPERIENCERequired Advanced English level Previous experience in SAP/CRM Excel proficiencyNice to have 2 years corporate experience Experience in OTC/Supply chain/logistics Time managementDescrierea jobului Claims specialist handles the claims process and monitors records involving these claims. Compiles and analyzes claims-associated data and documentation and performs related duties including tracking trends, noting patterns, and watching to detect any irregularities. They should perform or oversee investigations to validate the legitimacy of claims or verify the accuracy of invoiced amounts. Should serve as a liaison between numerous internal departments, including customer service, accounts receivable, supply chain and others.
MOLSON COORS GLOBAL BUSINESS SERVICES S.​R.​L.​

Crm Specialist


Candidatul ideal We're looking for a CRM Specialist for one of our clients, a start-up company in the online gambling industry.If you have marketing skills and experience, if you have a healthy dose of curiosity, love learning about new tools and you're always looking for ways to innovate, then this is the job for you!So, don't hesitate to send us your CV :)Competences & Skills:• 3+ years’ experience in CRM or in data operation, data base segmentation and analytics• Experience in CRM within igaming industry• English - medium level• Confident with MS Office software, MS Excel, comfortable with data manipulation• Advanced analytical capabilities utilizing customer data• Ability to work independently• Proven experience in data analysis and interpretation• Familiarity with customer segmentation and personalized marketing practices• Willing to learn new things and to adapt through a dynamic business modelDescrierea jobului Job responsibilities: Track CRM campaigns results (track
GLOBAL HR SERVICES

Operational Service And Support Specialist – Accounts


Candidatul ideal What you’ll need to succeed: Education: University degree; Professional experience in managing accounts; Computer literacy: very good knowledge of MS Office; Language skills: fluency in English; Very good analytical, organizational and communication competences; Proactiveness.Descrierea jobului What You’ll do: Administers bank accounts – both physical and legal entities; Follows the in-force legislation and its implementation in regard to accounts – both document and systemwise; Provides assistance to employees in bank offices in the course of their usual consulting and customer service activities, opening, keeping accounts; Initiates and confirms service adjustments of customer data; Initiates and confirms service and corrective operations; Registers customer preferences at transaction level; Performs specific client orders regarding bank accounts; Parameters (assigns fees) and sets specific conditions (interest rates, tax rate, renewals, restrictions, barriers, etc.)
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Specialist Asigurari Si Daune


Descrierea jobului Alatura-te echipei noastre si devino Specialist Asigurari Daune si Suport Audit! Vei fi arhitectul experientei pacientilor, gestionand eficient dosarele de daune si oferind suport audit pentru a asigura calitatea serviciilor noastre medicale. Ce ne dorim de la tine:· Sa ai atentie distributiva si capacitate de analiza;· Sa ai o atitudine pozitiva si sa colaborezi eficient in echipa;· Sa detii abilitati de comunicare si organizare. Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Gestionezi dosarele de spitalizare pentru asigurati: solicitare autorizare/ garanție de plata, gestionare plati servicii de spitalizare.· Gestionezi cazurile de decontare directa pentru pacienti cu asigurare internationala.· Gestionezi dosarele de rambursare in mod corect si cu respectarea indicatorilor de performanta. Noi apreciem oamenii care:· Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza;· Sunt ambasadorii lucrului in echipa;· Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent sol
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Recruiter & Onboarding Specialist


Candidatul ideal -University degree.-Relevant recruiting experience of + 5 years.-Proven Recruiting experience in blue-collars recruitment.-Knowledge of foreign languages: English (advanced level).-PC operation: MS Office-Able to work autonomous-High interpersonal skills-Ability to observe and analyze behaviors-Planning & prioritizing tasks.-Customer focus (Internal & External)-Communications & networking across team/departments.-Putting team and organizational goals first.-Showing maturity & resilience.-Empathy & flexibility.Descrierea jobului Summary: Responsible for the end-to-end recruitment process guaranteeing continuity of operations by identifying new candidates sources and hedging all open positions as well as ensuring that they are fully integrated into the company and into their positions through a robust and streamlined on-boarding process.- Handling the life cycle recruitment process: candidate sourcing, posting job ads, daily candidate screening, contacting candidates, co
QUALICAPS ROMANIA SRL

Software Integration Specialist


Descrierea jobului Ce ar trebui să ai? Bune abilități de comunicare și relaționare;Proactivitate și orientare către client intern/extern;Motivație de a lucra în echipa, dar și independent;Cunoștințe MS Office (Excel, Word, PPT, etc.);Limba Engleza: Minim B2;Studii superioare finalizate/în curs de finalizare.Nice to have: Cunostinte MySQL Ce ar trebui să faci? Oferi suport tehnic pentru aplicatiile din ecosistemul Sameday (Level 1 si 2);Verifici erorile semnalate în cadrul proceselor de înrolare clienti, emitere AWB, erori facturare, configurare plugin site client, configurare cont client sau alte situații particulare;Preiei tickete și răspunzi la solicitările și incidentele semnalate pe e-mail sau prin platforma UNNO;Folosesti tool-uri precum Elastic Search (Kibana) sau MySQL Workbench pentru a identifica informațiile necesare pentru rezolvarea situațiilor semnalate de către clienți sau colegii din celelalte departamente;Identifici și escaladezi incidentele majore către echipele de sup
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Affiliates Marketing Specialist


Descrierea jobului Hi! We're looking for an Affiliates Marketing Specialist to join our Marketing team for one of our clients, a start-up company from the online gambling industry. The mission here is managing the activity of the affiliates for the company's online platform.If you meet the requirements below, send us your CV and we'd love to meet you :)Experience:• Experience in digital marketing• Good understanding of digital tools• English fluent• Considered a plus experience in gambling industry and affiliates.Competences & Skills:• Excellent communication skills;• Advanced analytical capabilities utilizing customer data• Ability to manage multiple activities and work independently• Experience in Affiliates area is considered a plus.• Basic understanding of: HTTP, Web Browser data storage and manipulation methods (web cookies, local storage) – considered a plus• An analytical and detail-oriented person• Willing to learn new things and to adapt through a dynamic business
GLOBAL HR SERVICES

Specialist Logistica Si Customer Care - Mall Vitan


Candidatul ideal Iti place sa comunici cu oamenii? 👍🏻🎤 Te caracterizeaza atitudinea constructiva si orientarea spre rezultate? 💰 Esti o persoana dornica sa invete lucruri noi, responsabila si ambitioasa? 💪🏻🥇 Detii cunostinte medii de operare pe calculator (word, excel, outlook, teams)? 💪🏻Daca raspunsul tau e pozitiv, te asteptam in super echipa noastra! 😎Descrierea jobului preluarea si procesarea coletelor returnate de clienti introducerea/actualizarea de date in sistem cu privire la cerintele clientilor si raportarea eventualelor neconcordante rezolvarea solicitarilor clientilor comunicarea cu celelalte departamente ale companieiBeneficii salariu fix motivant + bonus de performanta bonuri de masa abonament medical la o clinica privata de top program de lucru hibrid/flexibil discounturi la produsele companiei mediu de lucru si colectiv placut bonus pentru recomandarea de colegi noi teambuilding-uri si activitati de echipa
SPORTISIMO RO SRL

Microsoft Business Central/​navision Support Specialist


Candidatul ideal Pentru că suntem într-o continuă dezvoltare și ne extindem cu pași repezi în România, Aurora Multimarket caută o persoană responsabilă și cu experiență pentru a se alătura departamentului IT pe postul Microsoft Business Central Support Specialist în București.Dacă te regăsești în cerințele de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem. Ai capacitatea de a planifica, de a memora cantități mari de informații și de a stabili priorități; Ai experiență cu sistemul ERP; Ai cunoștințe despre funcționalitățile Microsoft Dynamics 365 Business Central/LS Central/Microsoft Dynamics NAV, și anume modulele: Cumpărare, Aprovizionare, Retail, POS, Marketing, Finanțe; Ai capacitatea de a rezolva rapid problemele; Ai atenție sporită la detalii, ești o persoana analitică, organizată și comunicativă; Ai o mentalitate tehnică, precum și capacitatea de a găsi soluții la probleme în mod independent. Ai cunoștințe de limba engleză – conversațional și scris; Ai studiile finalizate, minim
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Marketing Digital Specialist


Candidatul ideal Ne vom uita cu multă atenţie la personalitate, la atitudine și la potențialul tău, însă rolul presupune și alte câteva calificări și abilități: experiență în gestionarea platformei google analytics; abilitațile în dezvoltare web sunt considerate un plus; gândire analitică, adaptare rapidă;abilități de comunicare studii superioare: digital/ informatica/ marketing (de preferat); experiență de 1 - 3 ani în proiecte digitaleDescrierea jobului DE CE AVEM NEVOIE DE TINE ?Poziția este deschisă în cadrul Departamentului Marketing al Saint-Gobain Construction Products România.RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: definirea și monitorizarea indicatorilor de performanță (KPIs) a campaniilor de marketing digital; monitorizarea performanței website-urilor sau/și a aplicațiilor, analiza comportamentului utilizatorilor, a surselor traficului, cu scop de îmbunătățire a experienței utilizatorului pe site și optimizare a conținutului pentru SEO; dezvoltarea și implementarea de strategii de optim
SAINT-GOBAIN ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 736 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.