Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

126 Locuri de Munca Office Assistant in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

126 Locuri de Munca Office Assistant in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: MATERNA CARE SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TIMISOARA
MATERNA CARE SRL

Asistent De Cercetare În Stiinta Materialelor - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT DE CERCETARE ÎN STIINTA MATERIALELOR - AJOFM | ANOFMAngajator: INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ÎN SUDURĂ ŞI ÎNCERCĂRI DE MATERIALE - ISIM TIMIŞOARAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TIMISOARA
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ÎN SUDURĂ ŞI ÎNCERCĂRI DE MATERIALE - ISIM TIMIŞOARA

Secretariat


Beneficii: - loc de muncă stabil, mediu de lucru curat și civilizat, echipă tânără și dinamică; - locație ultracentrală; -oportunitatea de a învăța lucruri noi; -salariu competitiv, cu posibilitatea de majorare în funcție de experiență și responsabilități asumate; - program zilnic 9-17, de luni până vineri. Cerinte: - studii superioare; - bune cunoștințe de utilizare PC; -abilită i pentru folosirea echipamentelor simple (calculatoare, fax, imprimantă, copiatoare, etc.) ; -spirit de observa ie dezvoltat, aten ie la detalii, aten ie concentrată i distributivă; -abilități în relațiile cu publicul, prezență plăcută; - punctualitate, polite e, autocontrol, meticulozitate, disponibilitate, aten ie distributivă; -capacitate de concentrare, capacitate organizatorică, memorie, discre ie, loialitate; - cunoa terea i aplicarea corectă a regulilor gramaticii limbii române; -disponibilitate pentru program prelungit; Cu experiență în domeniu de peste 20 de ani în Timișoara, ne bucurăm de respectul ș
-

Media netă estimată pe baza celor 790 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Angajez Secretara


Suntem in cautarea unei secretare care sa se alature echipei noastre si sa contribuie la buna functionare a biroului nostru. Cerinte: limba italiana (scris, vorbit, citit), cunostinte de contabilitate primara, cunostinte solide in lucrul cu aplicatiile Microsoft Office si sistemul de operare Windows, abilitatea de a invata rapid lucruri noi, inclusiv aplicatiile informatice si activitatile specifice, seriozitate, spirit de echipa, responsabila, organizata, atitudine pozitiva. Daca esti pregatita sa faci parte din echipa noastra si sa aduci un plus de profesionalism si buna dispozitie in biroul nostru, trimite-ne CV-ul tau si o scurta scrisoare de intentie.
Dartex Imobiliare SRL

Secretara Administrativa


Europe Energy Timisoara cauta o colega cu experienta pentru postul de secretara administrativa. Dorim o persoana motivata,cu initiativa si dorinta de cunoastere,cu atributii in secretariat,detinand un nivel mediu de experienta pentru aceste activitati;abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana. Se ofera si se solicita seriozitate,stabilitate si profesionalism!Este obligatorie detinerea de abilitati solide in domeniului operarii pe calculator(Microsoft Word Excel). Program de lucru:8 ore de luni pana vineri. Se ofera salariu motivant Pentru programari la interviu si relatii suplimentare cu privire la cerintele postului pe care il oferim,ne puteti trimite cv-urile la adresa de e-mail: sau ne puteti contacta telefonic la numarul:
Europe Energy Service Srl

Angajam Personal Secretariat


Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul progr
SC SERVSTING SRL

Secretara Asistent Manager


Descriere Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.
mta group career management

Registrator Medical


Angajam registrator medical, o persoana cu abilitati de comunicare si relationare cu pacientii, cunostinte operare calculator, capacitate de organizare si rezistenta la stres, pentru preluarea apelurilor telefonice, programarea pacientilor, inregistrarea lor in programe specifice. Beneficii: contract de munca full time, bonuri de masa, prima de sarbatori, bonus de performanta anual sau trimestrial.
SC Neurorad SRL

Media netă estimată pe baza celor 141 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Angajez Secretara


Editare pe calculator, navigare internet, primirea si trimiterea de diverse informatii. Salar si conditii de munca avantajoase
Caliform TM

Angajez Secretara


Angajam persoana cu sau fara experienta , care sa stie sa lucreze in word, excel si sa aibe aptitudini de organizare, ordonare a activitatiilor de birou. Sa fie organizata, ordonata si constiincioasa precum si dorinta de a invata lucruri noi, programul de lucru este de 8 ore zi. Conditii de salarizare avantajoase. Relatii la tel. *****.
CALIFORM TM

Angajez Secretară


Angajez persoana feminibă ,varsta 40-45 ani, prezențaă plăcută, vorbitoare de limba italiană pentu un post de secretară la o agentie matrimonială in Italia zona Bari , se asigură cazare. Relatii suplimentare la : . Dl Mino .
Fara nume

Sc Horticultura Sa Angajeaza Lucrator Gestionar!


Atribuțiile postului: Receptia cantitativa si calitativa a marfurilor; Intocmirea raportului de gestiune zilnic; Eliberarea chitantelor fiscale pentru marfurile livrate; Afisarea preturilor pentru fiecare sortiment in parte, pentru marfurile din gestiune. Aptitudini și competențe: - Abilități de comunicare, atenție, atitudine pozitivă, prioritizare și organizare; - Persoană deschisă spre învățare, acumulare experiențe noi.
SC Horticultura SA

Asistent Manager


angajam asistent manager relatii internationale
Solus

Media netă estimată pe baza celor 3780 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistenta Stomatologie


Asistenta Stomatologie Suntem in căutarea unei asistente pentru cabinetul nostru stomatologic, programul de luni pana vineri. Apreciem persoanele cu experienta dar si pe cele care ar dori sa invete alaturi de noi ! Daca esti o persoana sociabila, responsabila , implicata si dornica sa munceasca ,te asteptam sa ne cunoastem pentru ca mai apoi sa devenim colegi ! Pentru mai multe detalii sunați la zero șapte doi patru trei doi zero trei opt șase sau puteți trimite mesaj pe watsapp, va răspundem cu cea mai mare plăcere .
Cabinet Stomatologic

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3850 RON/Luna

Asistenta Ortodontie


Asistenta medicala, doresc angajare in cabinet ortodontic, experienta 1an.
.​

Angajam Receptionera - Secretara


Vino in #kynesysteam ! Căutăm colegă pentru frontdesk(secretariat si receptie) la cabinetul Kynesys! Ce fel de persoană căutăm? -energică și căreia îi place să se implice în activități diverse -organizată și conștiincioasă -dornică de a învăța lucruri noi -cu memorie bună -comunicativă, empatică-căreia îi face plăcere să îi ajute pe cei din jur -înfățișare plăcută Care vor fi îndatoririle tale? -primirea și comunicarea cu pacienții clinicii -programarea pacienților -încasarea contravalorii tratamentelor -oferirea de informații către diferite persoane, telefonic sau în scris -sprijin pentru echipa medicală pentru diferite activități -trimiterea/ primirea/ urmărirea coletelor -înregistrarea de informații în calculator sau în scris -diferite activități de secretariat. NU conteaza daca ai experienta sau esti absolventa promoția 2023 de studii superioare, atitudinea face diferenta! Trimite CV-ul la: Abia așteptăm să te cunoaștem!
Kynesys Educational srl

Angajez Asistenta Dentara


Esti harnica, ordonata, pedantă, prezentabilă, atentă la detalii și pui suflet în ceea ce faci? Atunci iti poti gasi un loc de munca in clinica mea! Valabil și pentru studenții stoma care se pot plia pe program! Te platesc pe masura valorii si a implicarii tale! Esti foarte buna? Te voi plati foarte bine!
cabinet stomatologic

Manpower Angajeaza Gestionar Depozit


Manpower angajeaza GESTIONAR DEPOZIT Oferta salariala: - salariu incadrare porneste de la 5000 ron - tichete de masa - al 13-lea salariu - bonus performanta Cerinte: - disponibilitate de lucru in 3 schimburi - cunostinte operare PC, SAP - autorizatie ISCIR
Manpower Timisoara

Freezy System Timisoara Angajeaza Secretara


Freezy System produce si comercializeaza sisteme de racire a bauturilor, fara baterii sau electricitate. Compania angajeaza persoane interesate in desfasurarea activitatii de secretariat. Candidatul ideal: Studii superioare finalizate Cunostinte utilizare PC (Microsoft Office) Excelente abilitati de comunicare si relationare Spirit de echipa, rezistenta la stres Oferta beneficii: Pachet salarial atractiv Posibilitatea de a calatori in tara si in strainatate Program de lucru: Luni Vineri, intre orele 09:00 17:00 Descrierea postului: Reprezinta interfata dintre companie si clienti Indeplineste activități zilnice de secretariat Preia și direcționeaza apelurile telefonice si corespondenta Redacteaza corespondența de afaceri necesară desfășurării activității Asigura transmiterea documentelor si coletelor prin poștă, fax, e-mail, curier Elaboreaza și redacteaza documentele și situațiile cerute de management Asigura suportul administrativ pentru managementul firmei Asigura protocolul în cadru
Freezy system

Office Manager Clinica Medicala


CLINICA HOPE este o clinică specializata in tratamentul tulburarilor emotionale. Oferim toate tipurile de servicii necesare recuperării complete a minții și sufletului atât pentru adulți, cât și pentru copii. Suntem cea mai mare clinică ambulatorie de sănătate mintală din România, avand un numar de 7 clinici. Persoana pe care o cautam va trebuisa indeplineasca doua roluri principale: - va trebui periodic sa ia legatura cu medicii de familie si cei cu specializare asociata cu a noastra pentru a asigura colaborari si un flux continuu de pacienti. - Asigura partea administrativa cat si de management al echipei si a clinicii in sine. alificări: Abilități dezvoltate de comunicare: - Experienta in asistenta administrativa - Abilități de serviciu clienți - Excelente abilități organizatorice și atenție la detalii - Abilitati de vanzare - Abilitati de leadership Abilitățile și calificările relevante care ar fi benefice includ cunoașterea terminologiei medicale, competența în utilizarea Microsof
CLINICA HOPE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 126 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.