Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2297 Locuri de Munca Office Assistant - Joburi Office Assistant

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2297 Locuri de Munca Office Assistant - Joburi Office Assistant

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Generalist - în București


Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, cat mai ales in relatia cu pacientii, carora le acordam intreaga atentie.Descrierea jobului * Experientа minim 2 ani in punctii vеnoаsе (avantаj pеdiatrie);* Experientа in recеptie clinica medicаla constituiе un аvаntaj;* Cunostinte operarе PC;* Autorizаtiе de libera practica / Certificat de Membru OAMMR (valabil).
LABORATOARELE BIOCLINICA SRL

Asistent Medical Generalist - în Iași


Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, cat mai ales in relatia cu pacientii, carora le acordam intreaga atentie.Descrierea jobului * Experientа minim 2 ani in punctii vеnoаsе (avantаj pеdiatrie);* Experientа in recеptie clinica medicаla constituiе un аvаntaj;* Cunostinte operarе PC;* Autorizаtiе de libera practica / Certificat de Membru OAMMR (valabil).
LABORATOARELE BIOCLINICA SRL

Asistent/​a Vanzari (part - Time)


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Balș, Mangalia, Slobozia și TulceaDacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Beneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațională de succesLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pentru că înveți Retail!
DEICHMANN S.​R.​L.​

Farmacist/​ Asistent Farmacist


Candidatul ideal - Este absolvent al Facultatii dе Farmacie sau a Scolii Postliceale dе Asistenti dе farmacie- Detine Certificat dе membru C F R sau al OAMGMAMR avizat pe anul 2024- Trebuie sa aiba cunostinte dе operare PC- Este o persoana cu dorinta dе invatare si care relationeaza bine in echipa.Responsabil si implicat in activitate.Descrierea jobului - intеrаctiоnеazа cu pаcientul si il consiliеаzа vеninind in intimpinarеa nеvoilor аcеstuia- intrоducе fаcturi in gеstiunе- vеrificа si centralizеаza rеtetele pеntru Casа de Asigurаri de sanatate.- vеrificа stocurilе- face receptia cantitativa si calitativa a produselor.Beneficii:- pachet salarial atractiv- tichete de masa- flexibilitate in ceea ce priveste alegerea zilelor de concediu.
ESTER FARM SRL

Asistent Manager- Departament Comercial


Candidatul ideal Studii superioare; Cunostinte limba engleza; Operare PC: Word, Excel, baze de date; Gandire analitica si memoria cifrelor; Abilitatea de a culege date si de a intocmi rapoarte in scris; Corectitudine, flexibilitate.Descrierea jobului Organizeaza showroom-urile, “gestioneaza” produsele tip mostre si participa la prezentarile de colectii; Pregateste precomenzile si codurile pentru mostre; Asigura interfata intre angajatii departamentului comercial-distributie si celelalte departamente ale companiei; Ofera suport in corespondenta cu brand-managerii si buyerii; Centralizeaza rapid si eficient reclamatiie referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte conditii si informeaza factorii decizionali; Intocmeste rapoarte de achizitii si vanzari conform solicitarii managementului.
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Asistent Vanzari - Baia Mare


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Asistent(a) Medical,​ Biolog,​ Biochimist


Candidatul ideal Laborator medical angajează personal calificat (asistent, biolog, biochimist).Candidatul ideal este ambițios, abil și cu experiență în efectuarea analizelor de laborator.Descrierea jobului Descriere / responsabilități: Jobul presupune activități specifice unui laborator de biologie moleculară, cu atribuții specifice unui asistent medical de laborator. Acestea includ pregătirea preanalitică și analitică a materialului biologic (sânge, țesut, secreție vaginală, celule epiteliale bucale) pentru analiză, în vederea analizării prin metode de biologie moleculară.
RESIDENT LABORATORY SRL

Consilier Vanzari /​ Asistent Manager


Candidatul ideal - studii superioare;- spirit tehnic;- atentie la detalii;- abilitati de comunicare si negociere;- amabilitate fata de clienti si colegi;- spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate;- capacitate de organizare si dinamism;- nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell);- cunostinte avansate de navigare pe internet;- minima experienta de contabilitate primara;- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte;- cunostinte de limba engleza;- dorinta de a invata constant lucruri noi;- dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult);- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta ,- fluenta in comunicare si rezistenta la stres.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica;- promovarea portofoliului de produse si servicii al
GALACTIC COMPANY SRL

Gestionar Magazie Tehnica


Candidatul ideal Excelente cunostinte de operare PC si Microsoft Office; Bune abilitati de comunicare si relationare; Abilitati de organizare si coordonare; Atentie la detalii;Descrierea jobului Gestionarea magaziei de echipamente tehnice a companiei. Verificarea echipamentelor primite in magazie de la tehnicieni sau furnizori. Propunerea de solutii catre managerul direct pentru optimizarea muncii si a cheltuielilor; Verificarea, centralizarea si controlarea cantitatilor de echipamente predate catre tehnicienii companiei; Verificarea corectitudinii elementelor inscrise pe documentele primite; Inregistrarea proceselor verbale primite din teren. Pregatirea echipamentelor necesare pentru echipa tehnica. Emiterea bonurilor de transfer si de consum. Actualizarea informatiilor in baza de date.Oferim: Cursuri de dezvoltare personala si profesionala Contract de munca pe perioada nedeterminata
STAFF RECRUITER SRL

Gestionar Depozit - Santier Constructii


Candidatul ideal Cerințe:- Studii medii sau superioare, preferabil cu profil economic, tehnic sau logistic.- Minim 1 an experiență anterioară ca gestionar depozit; prezintă avantaj experiență anterioară în domeniul construcțiilor.- Cunoștințe necesare: MS Office (obligatoriu bune constinte de Excel), operare programe de gestiune, legislație gestiune stocuri.- Bune abilități de comunicare și relaționare, lucru în echipă.- Persoană organizată și cu o mare atenție la detalii.- Bune abilități de planificare și organizare a propriei activități și de rezolvare a problemelor.- Persoană proactivă și orientată spre rezultate.- Disponibilitate pentru lucrul în șantier (șantierul este în zona DN1, aferent proiectului de construcție Magistrala de Metrou M6 Lot 1.2, București - Aeroport Otopeni).Descrierea jobului Descrierea jobuluiSupraveghează, organizează și controlează fluxul de materiale, materii prime, ambalaje, obiecte de inventar și mijloace fixe, precum și circuitul documentelor aferente a
SOMET S.​A.​

Firma De Distributie Angajeza Gestionar


Candidatul ideal experiența pe un post similar sau identic; seriozitate, stil de lucru organizat; atentie la detalii, rezistenta la munca repetitiva; atentie distributiva; persoana organizata, comunicativa; abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor pe baza documentelor specifice; evidenta gestiunii; intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerere; gestionare fluxului de documente receptie/ livrare; conditii de formare profesionala; salariu motivant; posibilitate de asigurare transport la /de la locul de munca.
NOY BUSINESS TRANZACTIONS SRL

Back Office - Sales & Administration


Candidatul ideal - Cunostinte de contabilitate primara obligatorii: emitere facturi, receptii, AWB curieri.- foarte buna capacitate de organizare si planificare, multitasking;- spirit si abilitati comerciale dezvoltate;- cunoștințe de operare PC, Microsoft Office: Excel si Word;- cunostintele de Wordpress si Photoshop sunt considerate un avantaj;- cunostinte de limba engleza;Descrierea jobului Principalele responsabilitati ale pozitiei sunt:- elaborarea documentelor de contabilitate primara ale firmei: facturi/receptii/registrul casa (Smartbill);- suport vanzare online si echipa productie;- urmarire comenzi achizitie interne si externe UE;- interfata/relatia cu clientii si furnizorii interni, transport ruiter national;- activitati de marketing/photoshooting produse noi, gestionare site online;- administrare activitate birou si arhivare documente firma;
GUEST BOUTIQUE SRL

Gestionar


Candidatul ideal Experienta in munca de gestionar si de coordonare a activitatii in depozit. Seriozitate, onestitate, punctualitate. Bun comunicator, om de echipa. Atestatul de stivuitorist și permisul de conducere categoria B constituie avantaj.Descrierea jobului Recepționează marfa primită.Verifică comenzile pregatite.Coordonează activitatea in depozit. Oferim salarizare foarte bună , bonuri de masa si alte bonusuri.Mediu de lucru plăcut.
VALENTINO DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1731 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Gestionar


Candidatul ideal Societate comerciala angajeaza gestionar. Se asigura contract de munca pe perioada nedeterminata, salar motivant, tichete de masa, transport decontat si mediu de lucru placut.Cerinte : studii medii, experienta minim 3 ani, responsabilitate, punctualitate, implicare, initiativa, spirit organizatoric, , abilitati de comunicare , permis de conducere categoria B.
S.​C.​ AICBAC S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1748 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Lucrator Gestionar


Candidatul ideal CE VREM DE LA TINE:- Seriozitate;- Usurinta in manipularea fizica si ordonarea marfurilor;- Abilitatea de a colabora constant cu membrii echipei din care faci parte;- Atestat de stivuitorist (ISCIR) - reprezinta avantaj.Descrierea jobului PRINCIPALELE ACTIVITATI:- Manipularea materialelor in cadrul depozitului;- Participarea la incarcarea si descarcarea marfurilor in/din masinile de transport;- Prelucrarea materialelor conform specificatiilor primite folosind mijloacele de lucru din dotare;- Eliberarea materialele din depozit in conformitate cu comenzile si documentele de iesire a marfurilor din gestiune.NOI ITI OFERIM:- Salariu competitiv;- Decontarea transportului in comun;- Tichete de masa;- Posibilitatea de a urma cursuri si programe de instruire/obtinere autorizatii, atat interne cat si externe companiei;- Echipa unita, primitoare si dinamica.
ALGERNON IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 363 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Balș, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Mangalia, Mediaș, Oradea, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Slobozia, Târgoviște, Târgu Mureș, Tulcea, Turda și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Compentente de comunicare si usurinta in stabilirea contactelor cu terti; Competente de comunicare scrisa; Abilități de planificare, organizare si realizarea sarcinilor la timp; Bune abilitati de relationare, seriozitate, ambitie si implicare; Cunoștințe necesare: Cunoștințe operare PC: Windows, Internet , Office (Word , Excel); Punctualitate,seriozitate si profesionalism; Capacitate de intelegere si transmitere de informatii; Capacitate de organizare a activitatii, a proiectelor, cu respectarea deadline-urilor; Dorinta si abilitatea de a invata lucruri noi;Descrierea jobului Indeplinirea activitatilor de secretariat: inregistrarea si evidenta corespondentei, prelucrare si redirectionare apeluri, redactare e-mailuri, activitati de protocol, gestionarea si arhivarea documentelor societatii; Elaborarea si redactarea altor documentelor si situatii cerute de management; Deplasari ocazionale pe teren la furnizori/parteneri/clienti/institutii; Colaborează la ținerea corectă
CENTRUL EDUCAIONAL ATP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Medical - Dermabeauty Clinique - Bucuresti


Candidatul ideal Fii cea mai bună versiune a ta! - Aceasta este deviza după care ne ghidăm în cadrul DermaBeauty Clinique, pe plan profesional, dar și personal.Postul dе asistent medical este unul extrem dе important în cadrul clinicii noastre, deoarece oferă suport medicului și împreună cu acesta asigură reușita tratamentului, confortul și siguranța pacientului.De ce să faci parte din echipa noastră?⭐ cultura noastră internă se bazează pe profesionalism, transparență, tehnologie și îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru;⭐ echipa tânără și amabilă susține atmosfera primitoare în cadrul mediului de lucru;⭐ respectul, seriozitatea și punctualitatea sunt pilonii principali ai activității noastre;⭐ program de activitate: Luni-Vineri (în 3 ture, respectiv 09:00-17:00 / 10:00-18:00 / 12:00-20:00) și 2 zile de sâmbătă pe lună (09:00-17:00).Descrierea jobului Despre tine:💉 absolvent/ă al/a școlii postliceale - Asistent medical generalist;💉 ai cel puțin 1 an experiență într-o clinică de
DERMA BEAUTY CLINIQUE S.​R.​L.​

Educator/​asistent Educator Pentru Grupele De Gradinita


Candidatul ideal Scoala Primara Springfield angajeaza educator/asistent educator pentru grupele de gradinita, nivel varsta 3-6 ani.Educator:• absolvent al Liceului Pedagogic/Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei(studii finalizate sau in curs de finalizare)• cunostinte avansate de limba engleza• cunoasterea dezvoltarii psiho-motrice a copiilor cu varste cuprinse intre 2 - 6 ani• cunostinte de operare PC• axat pe dezvoltarea personala si profesionala continua, personalitate calda, creativa, cu pasiune pentru cariera didactica, cu dorinta de colaborare pe termen lung• experienta anterioara in implementarea obiectivelor Early Years British Curriculum si Jolly Phonics reprezinta un avantajAsistent educator:• student/absolvent al Liceului pedagogic/Facultatea de psihologie si stiintele educatiei (fara experienta) sau fara studii de specialitate dar cu potential si dorinta de a-si complete studiile ulterior.• cunoasterea limbii engleze• interesat de cunoasterea si implementarea dezv
S.​C.​ SPRINGFIELD CENTER SRL

Asistent Manager Cu Experienta - Arges Mall


Candidatul ideal Asistent Manager in noul mall din Pitesti - Arges Mall-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Manager-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2297 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.