Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

668 Locuri de Munca Operations Specialist in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

668 Locuri de Munca Operations Specialist in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operations Specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operations Specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Junior Hr Budgeting & Reporting Specialist


Candidatul ideal The fuel needed to go further with us:• University Degree (preferably economics, cybernetics or business);• 1-3 years working experience; expertise in Budgeting & Reporting Human Resources field is a plus;• Excellent analytical, organizational, problem solving and follow-up skills with the ability to meet time sensitive deadlines;• Capacity for analysis and synthesis;• Good skills of communication and prioritization of activities;• English language – advance level;• MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook – medium level;• Proactive, energetic, positive, results oriented.You will be supplied with:• Meal tickets• Vacation bonus• The number of your vacation days will increase according to your seniority so that you'll enjoy more free time.• Access to private medical system (medical package) and special subscription rates for family members• On site medical assistance• Life and medical insurance• Free days and financial support for personal events (marriage, child
KMG ROMPETROL SRL

Customer Support Specialist - Bulgarian Speaker


Candidatul ideal Your life @ Flip.roFlip.ro, part of the eMAG group, is a continuously growing start-up where we change the way people buy and sell refurbished phones. Our growth is driven by our technical and digital landscape and our ability to continuously improve and build our business.We are looking for Bulgarian Speaker Customer Support Specialists to join our young and enthusiast team that will develop, nurture, and maintain a professional relationship with our clients located in Bulgaria.Descrierea jobului Your main mission: You will be the company`s voice, so we are relying on you to make a good impression on our customers, giving them kind and helpful answers; We want it to be easy for you to put yourself in the place of your conversation partner, empathize with him and help him as much as possible; Because you`ll be answering both verbally and in writing, you must have a coherent and grammatically correct speech in any case you will dialogue with the client; We know that you
FLIP TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Marketplace Account Support Specialist


Candidatul ideal Știi că te potrivești dacă: Abilități de lucru în echipa, flexibilitate și atenție la detalii; Aptitudini de vânzare și negociere; Inițiativă, proactivitate și capacitate de rezolvare a problemelor; Orientare spre rezultate și competențe de planificare și prioritizare; Capacitate excelentă de comunicare și relationare cu sellerii și colegii; Studii superioare / în curs de finalizare a studiilor; Cunoștințe bune de limba engleză, vorbit și scris; Cunoștințe foarte bune: Windows 10, MS Office minimum 2013 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet; Experiență de minimum 6 luni pe o poziție similară, în gestionarea relațiilor de tip B2B, reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce vei face în echipa noastră: Ești principala persoană de contact în timpul procesului de integrare a sellerilor, oferindu-le informații și asistență înainte de a-și începe activitatea în platforma eMAG Marketplace; Asiguri componenta legală: contracte, anexe și documente justificative; Asiguri
EMAG

Hr Admin Specialist


Candidatul ideal Do you possess excellent organizational skills with a keen eye for detail? Are you able to build relationships with employees from diverse backgrounds and establish trust in a relaxed, informal atmosphere? Then you might just be the stellar HR Admin Specialist we are looking for and we are super excited to hear from you!Are you the one? 3+years of relevant experience in similar fields with a focus on Personnel Administration processes in multinational companies Very good level of knowledge of Romanian labor legislation Fluency in English Ability to maintain confidentiality and handle sensitive information with discretion Strong communication skills, both written and verbal Ability to prioritize tasks and manage time effectively in a fast-paced environment Initiative to identify challenges and proactively propose solutions to improve HR operations Willingness to adapt to the dynamic and fast-paced nature of the advertising industry, where priorities can change quickly M
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Recruiter & Onboarding Specialist


Candidatul ideal -University degree.-Relevant recruiting experience of + 5 years.-Proven Recruiting experience in blue-collars recruitment.-Knowledge of foreign languages: English (advanced level).-PC operation: MS Office-Able to work autonomous-High interpersonal skills-Ability to observe and analyze behaviors-Planning & prioritizing tasks.-Customer focus (Internal & External)-Communications & networking across team/departments.-Putting team and organizational goals first.-Showing maturity & resilience.-Empathy & flexibility.Descrierea jobului Summary: Responsible for the end-to-end recruitment process guaranteeing continuity of operations by identifying new candidates sources and hedging all open positions as well as ensuring that they are fully integrated into the company and into their positions through a robust and streamlined on-boarding process.- Handling the life cycle recruitment process: candidate sourcing, posting job ads, daily candidate screening, contacting candidates, co
QUALICAPS ROMANIA SRL

Specialist Asigurari Si Daune


Descrierea jobului Alatura-te echipei noastre si devino Specialist Asigurari Daune si Suport Audit! Vei fi arhitectul experientei pacientilor, gestionand eficient dosarele de daune si oferind suport audit pentru a asigura calitatea serviciilor noastre medicale. Ce ne dorim de la tine:· Sa ai atentie distributiva si capacitate de analiza;· Sa ai o atitudine pozitiva si sa colaborezi eficient in echipa;· Sa detii abilitati de comunicare si organizare. Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Gestionezi dosarele de spitalizare pentru asigurati: solicitare autorizare/ garanție de plata, gestionare plati servicii de spitalizare.· Gestionezi cazurile de decontare directa pentru pacienti cu asigurare internationala.· Gestionezi dosarele de rambursare in mod corect si cu respectarea indicatorilor de performanta. Noi apreciem oamenii care:· Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza;· Sunt ambasadorii lucrului in echipa;· Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent sol
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Specialist Logistica Si Customer Care - Mall Vitan


Candidatul ideal Iti place sa comunici cu oamenii? 👍🏻🎤 Te caracterizeaza atitudinea constructiva si orientarea spre rezultate? 💰 Esti o persoana dornica sa invete lucruri noi, responsabila si ambitioasa? 💪🏻🥇 Detii cunostinte medii de operare pe calculator (word, excel, outlook, teams)? 💪🏻Daca raspunsul tau e pozitiv, te asteptam in super echipa noastra! 😎Descrierea jobului preluarea si procesarea coletelor returnate de clienti introducerea/actualizarea de date in sistem cu privire la cerintele clientilor si raportarea eventualelor neconcordante rezolvarea solicitarilor clientilor comunicarea cu celelalte departamente ale companieiBeneficii salariu fix motivant + bonus de performanta bonuri de masa abonament medical la o clinica privata de top program de lucru hibrid/flexibil discounturi la produsele companiei mediu de lucru si colectiv placut bonus pentru recomandarea de colegi noi teambuilding-uri si activitati de echipa
SPORTISIMO RO SRL

Microsoft Business Central/​navision Support Specialist


Candidatul ideal Pentru că suntem într-o continuă dezvoltare și ne extindem cu pași repezi în România, Aurora Multimarket caută o persoană responsabilă și cu experiență pentru a se alătura departamentului IT pe postul Microsoft Business Central Support Specialist în București.Dacă te regăsești în cerințele de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem. Ai capacitatea de a planifica, de a memora cantități mari de informații și de a stabili priorități; Ai experiență cu sistemul ERP; Ai cunoștințe despre funcționalitățile Microsoft Dynamics 365 Business Central/LS Central/Microsoft Dynamics NAV, și anume modulele: Cumpărare, Aprovizionare, Retail, POS, Marketing, Finanțe; Ai capacitatea de a rezolva rapid problemele; Ai atenție sporită la detalii, ești o persoana analitică, organizată și comunicativă; Ai o mentalitate tehnică, precum și capacitatea de a găsi soluții la probleme în mod independent. Ai cunoștințe de limba engleză – conversațional și scris; Ai studiile finalizate, minim
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Sales E-commerce


Candidatul ideal Ceea ce ne dorim sa ai: Studii superioare absolvite sau in curs de absolvire; Pasiune pentru e-commerce, social media si noi tendinte in vanzari; Autonomie si creativitate; Abilitati de comunicare si relationare; Atitudine pozitiva si proactiva; Cunostinte Word, Excel, PowerPoint la un nivel avansat.Descrierea jobului Ceea ce ai de facut: Sa identifici oportunitati de vanzare prin intelegerea nevoilor si preferintelor clientilor; Sa monitorizezi performanta vanzarilor si sa identifici oportunitati de crestere a acestora; Sa mentii o baza de date actualizata ce va contine informatii despre clienti, prospecti si parteneri. Sa gestionezi relatiile cu clientii existenti Sa prospectezi noi clienti prin intermediul platformei de e-commerce si alte canale de comunicare; Sa colaborezi indeaproape cu echipele de produse si tehnologie pentru a asigura integrarea produselor si serviciilor pe platforma de e-commerce; Sa realizezi target-ul din vanzari si sa vii cu propuneri de cre
CREDIUS IFN S.​A.​

Analytics & Insights Specialist Crm (f/​m)


Candidatul ideal Ai studii superioare finalizate cu diplomă într-un domeniu relevant; Ai minim 3 ani experiență într-un rol similar. Experiența cu Power BI reprezintă un avantaj; Cunoști limba engleză la nivel avansat. Cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj; Stăpânești foarte bine pachetul MS Office (Excel, Word, PowerPoint); Ai abilități foarte bune de comunicare și prezentare; Ești foarte bine organizat, ai gândire analitică și ești atent la detalii.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Vei face parte din departamentul Lidl Plus și vei fi responsabil de analiza, interpretarea și raportarea datelor cheie din aplicație; Vei contribui la co
LIDL DISCOUNT SRL

Tehnician Mentenanta Sisteme De Securitate


Candidatul ideal Studii medii - domeniul tehnic; Este necesar sa aiba permis de conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma); Este necesar experienta in domenii precum : instalari/mentenanta sisteme de antiefractie si incendiu; Spirit de lucru in echipa; Atentie la detalii si capacitate de concentrare in situatii de stres; Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil; Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime. Avantaj atestat ARTS Inginer/Tehnician sisteme de securitate;Descrierea jobului Efectueaza site-survey si dezvolta solutia tehnica Efectueaza interventii preventive/corective; Efectueaza mentenanta sistemelor de antiefractie si incendiu; Efectueaza operatiuni tehnice de extindere a sistemelor (cablare, conectare etc); Configureaza softuri de aplicatie si intervine operativ pentru rezolvarea incidentelor Intocmeste rapoartele de mentenanta precum si fisele pentru interventiile efectuate Asigura suportul tehnic, analizeaza cauzele defectiunilor si propun
VP SISTEM INTERNATIONAL SRL

Specialist In Domeniul Calitatii


Candidatul ideal Cerințele Postului: Studii superioare de lungă durată. Experiență minimă: 5 ani în domeniul proiectarii, implementarii, certificarii si auditarii sistemelor de management; Cunoasterea cerintelor standardelor de referință pentru implementarea și certificarea sistemelor de management (Calitate, Mediu, Sănătate și securitate în muncă, Siguranța alimentelor); Cunoștințele de specialitate necesare: Cunoștințe de MS Office, nivel avansat, Limba engleză, nivel mediu, Constituie avantaj competențe pentru implementarea și auditarea sistemelor de management: adeverințe, diplome, atestate privind cunoașterea și aplicarea seriei de standarde SR EN ISO 9001:2015, SR EN ISO 14001:2015, SR EN ISO 22000:2019, SR ISO 45001:2018, etc; calificare privind auditarea Sistemelor de Management(conform cerinte SR EN ISO 19011:2018). Competențe generale: integritate, atenție la detalii, capacitate de a lucra în echipă, capacitate de a asimila informații noi în timp scurt, capacitate de analiză
SOCIETATEA NATIONALA A SARII SA

Media netă estimată pe baza celor 290 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Specialist Achizitii Junior


Candidatul ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Nivelul de studii: studii superioare- economice sau juridice. Calificarea necesara: cunostinte bune PC ( Microsoft Office: Word, Excel - nivel peste mediu, Outlook, PowerPoint); Operarea in programul Gestoc constituie avantaj; Experienta de lucru necesara: minim 2 ani experienta pe o pozitie similara, constituie un avantaj experienta pe o pozitie similara in domeniul medical. Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu, minim B2. Abilități și cunoștințe profesionale: Tehnici de argumentare Tehnici de negociere Abilitati de comunicare asertiva Abilităti de analiză si sinteza Abilitati de prioritizare a sarcinilor si proiectelor Abilitati de derulare simultana de proiecte multiple Cunostinte comerciale (comenzi, contracte,facturi, ordine de plata, receptie)- nivel mediu Caracteristici comportamentale: Integru, etic, loial Organizat Orientare către rezultate Preocupat de calitate, structura si ordine Atitudine deschisă, p
GRAL MEDICAL SRL

Help Desk Specialist


Candidatul ideal Descrierea jobului
TENSA ART DESIGN S.​A.​

Specialist Pf Si Imm - Uverturii,​ Piata Presei,​ Chibrit


Candidatul ideal 🧐 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut:Ai dobândit cel puțin un an experiență în domeniul financiar-bancar, preferabil în interacțiunea cu clienți de tip IMM.Știi ce înseamnă asertivitatea și ascultarea activă și le folosești mereu în discuțiile cu oamenii.Persuasiunea și negocierea sunt punctele tale forte atât în discuțiile cu PF, cât și cu IMM.Știi că proactivitatea, organizarea și deschiderea spre lucruri noi, te va duce departe.Obiectivele personale și cele de echipă sunt importante pentru tine și ești pregătit să ajuți la atingerea lor în mod eficient.Îți place să vorbești în limba engleză.Descrierea jobului 📝 O zi normală în rolul acesta: Îți face plăcere să discuți 1 la 1 cu clienții PF despre produsele specifice segmentului și recomanzi soluțiile financiare potrivite pentru ei, inclusiv credite negarantate, carduri de credit, asigurări, produse de economisire sau fonduri de investiții. Te asiguri că ai înțeles nevoile
RAIFFEISEN BANK SA

Specialist Marketing


Candidatul ideal - Studii superioare de marketing, comunicare, PR;- Experiență în domeniu minim 1 an, cunoașterea pieței de servicii medicale constituie un avantaj;- Abilități deosebite de comunicare;- Cunoștințe de limba engleză - nivel avansat;- Cunoștințe bune Microsoft Office;- Constituie avantaj cunoștințe programe de editare video / grafică. Ar fi un plus dacă viitorul nostru coleg/colegă:Are noțiuni solide privind campanii de tip Google Adwords și publicitatea pe Facebook; Deține competențe de comunicare și redactare a textelor (mai ales pe teme medicale); Este creativ(ă), vine cu idei noi și originale în ceea ce înseamnă activitatea departamentului de marketing.Descrierea jobului - Planificare, implementare, raportare și propuneri de îmbunătățire pentru campanii de comunicare și promovare (toate mediile de comunicare);- Redactare materiale de comunicare: prezentări, broșuri, comunicate de presă, articole, texte site-uri, testimoniale, newslettere, studii de caz;- Gestionare rel
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1163 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Laborator


Candidatul ideal Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg: Studii superioare de specialitate; Minim 1 an într-un loc de muncă similar; Cunoștințe de fizico-chimie , microbiologie; Abilități de comunicare; Spirit de echipă; Experienta ca tehnician laborator sau inginer chimist/biochimist constituie un avantaj; Abilități PC: Word , Excel , Access; Limbi străine: Engleză – constituie avantaj;Descrierea jobului Ai experiență în industria alimentară?Te remarci prin calitatea activității tale și prin participarea la realizarea unei producții conform standardelor?Atunci, ne-ai găsit și acesta este primul pas spre o colaborare de succes.Vino cu inițiativă, pricepere și pasiune față de industria alimentară, noi adăugăm la această reteță o activitate plină de provocări. Ingredientul special e responsabilitatea, și dacă crezi că ești persoana pe care o căutăm, aplică acum pentru:SPECIALIST LABORATOREști curios să afli care vor fi viitoarele tale responsabilitati? Respecta standardele (normele, r
DANONE - PRODUCTIE SI DISTRIBUTIE DE PRODUSE ALIMENTARE SRL

Specialist Marketing


Candidatul ideal - studii superioare;- experienta in marketing;- disponibilitate la deplasari pe zona alocata;- sociabil;- abilitati dе comunicare;- spirit practic;- rezistenta la stres;- ambitios.Descrierea jobului Responsаbilitati:- cеrcеtare dе piatа farmacii si magazine naturiste;- culegerea datelor, informatiilor referitor la imaginea produselor companiei si ale competiției existente in piață, produse noi, campanii promovare etc.;- monitorizare prețuri, pos-uri;- relațiile de colaborare dintre companie si clienți.Beneficii:- salariu fix; bonus; diurna;- masina;- telefon.
FARES TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 1081 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Specialist În Domeniul CalitĂȚii


Candidatul ideal Cerințele Postului: Studii superioare de lungă durată. Experiență minimă: 5 ani în domeniul proiectarii, implementarii, certificarii si auditarii sistemelor de management; Cunoasterea cerintelor standardelor de referință pentru implementarea și certificarea sistemelor de management (Calitate, Mediu, Sănătate și securitate în muncă, Siguranța alimentelor); Cunoștințele de specialitate necesare: Cunoștințe de MS Office, nivel avansat, Limba engleză, nivel mediu, Constituie avantaj competențe pentru implementarea și auditarea sistemelor de management: adeverințe, diplome, atestate privind cunoașterea și aplicarea seriei de standarde SR EN ISO 9001:2015, SR EN ISO 14001:2015, SR EN ISO 22000:2019, SR ISO 45001:2018, etc; calificare privind auditarea Sistemelor de Management(conform cerinte SR EN ISO 19011:2018). Competențe generale: integritate, atenție la detalii, capacitate de a lucra în echipă, capacitate de a asimila informații noi în timp scurt, capacitate de analiză
SOCIETATEA NATIONALA A SARII SA

Media netă estimată pe baza celor 307 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Specialist Calitate - Bucuresti


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare în domeniul farmaceutic, chimic, biochimic, etc; Experiență minim 2 ani în producția farmaceutică; Lb Engleză – nivel mediu; Cunoștințe ale pachetului Microsoft Office.Descrierea jobului Responsabilități: Întocmirea documentelor de fabricație ale produselor; Coordonarea auditului intern; Urmărirea situațiilor cu privire la verificarea/ calibrarea/ etalonarea echipamentelor de măsurare și monitorizare din cadrul societatii; Verificarea livrărilor cu privire la produsul finit; Actualizeazarea și/sau revizuirea procedurilor si instructiunilor de lucru.Beneficii: Tichete de masă ; Bonus de vacanță; Bonus de sărbători; Bonus de prezență; Asigurare medicală privată; Asigurare de viață; Asigurare/decontare transport.
OFFICE PEOPLE ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 668 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.