Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1322 Locuri de Munca Operations Specialist - Joburi Operations Specialist

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1322 Locuri de Munca Operations Specialist - Joburi Operations Specialist

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operations Specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operations Specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că: ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe; te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită; îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii;Descrierea jobului Postul locat in Agentia Campulung, este pe perioada determinata, 12 luni.Aceste atribute te vor ajuta să: comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia; realizezi operațiuni cu numerar sau fără
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 872 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Digital Marketing Specialist


Candidatul ideal Creativ si competitiv si dornic sa foloseasca aceste calitati in cadrul jobuluiExperiență anterioară într-un rol similar în marketing digital și comerț electronicÎnțelegere avansata a Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads Manager și a altor platforme relevanteExperiență anterioară în gestionarea eficientă a bugetelor ppc relevanteAbilitati de gestionare a bugetelor si proiectelorAbilități excelente de comunicare "Abilitatea" de a lucra în același birou cu POC, motanul nostru :) Descrierea jobului Elaborarea și implementarea strategiei de marketing digital pentru promovarea brandului si a magazinulu onlineMonitorizarea si analizarea campaniilor de publicitate online pe diverse platforme, inclusiv Google Ads, Facebook Ads, Tik Tok, LinkedIn Ads, si adaptarea lor pentru maximizarea ROIGestionarea prezenței pe rețelele de socializare și creearea unui conținut relevant și atractivColaborarea cu agenția de creație pentru productia materialelor specifice, inclusiv conțin
SPORT GURU S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 165 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Lichidare Daune Auto


Candidatul ideal Studii superioare - constituie avantaj în Tehnice: auto - constituie avantaj Experienta pe un post similar - min. 2 ani Experienta Relevanta in Industria/ Domeniul asigurari - obligatoriu Orientare colaborativa Managementul informatiei Orientare catre client (intern si extern) Eficienta si Imbunatatire continua Livrare de rezultateDescrierea jobului 1. Gestioneaza procesul de lichidare a daunelor auto preluand dosarul de dauna de la momentul constatarii/ reconstatarii si evaluarii daunelor, pana la transmiterea dosarului spre aprobare, respectand normele/ procedurile/ deciziile interne si legislatia in domeniu;2. Furnizeaza servicii prompte si de un inalt profesionalism clientilor, promovand o imagine pozitiva a companiei.3. Gestioneaza procesul de lichidare a dosarelor de dauna fara limita de valoare, conform normelor/ procedurilor interne si legislatia in domeniu;4. Asigura solutionarea dosarelor de daune in stricta concordanta cu conditiile de asigurare si legislati
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Specialist Psi,​ Su


Candidatul ideal Profil:- Studii medii sau superioare tehnice;- Atestat inspector / specialist SSM si cadru tehnic PSI;- Experienta pe un post similar minim 3 ani;- Persoana organizată, atentă la detalii, responsabilă, rezistentă la stres, cu atenție distributivă, capabila să prioritizeze sarcinile și să respecte termenele limită;- Abilitati foarte bune de comunicare;- Operare PC - pachetul Microsoft Office;Descrierea jobului RESPONSABILITATIÎntocmeste actele de autoritate, documentele şi evidenţele specifice apărării împotriva incendiilor şi a situaţiilor de urgenţă.Participă la elaborarea şi aplicarea concepţiei de apărare împotriva incendiilor;Controlează aplicarea normelor de apărare împotriva incendiilor a reglementărilor tehnice şi dispoziţiilor;Propune includerea în bugetele proprii a fondurilor necesare organizării activităţii de apărare împotriva incendiilor, dotării cu mijloace tehnice pentru apărarea împotriva incendiilor şi echipamente de protecţie specifice;Îndrumă şi cont
THERME NORD BUCURESTI SRL

Business Development Technical Specialist


Candidatul ideal This role will challenge your analytical skills, your full attention, negotiation skills and creativity!Your knowledge in the engineering field is a must as you will play a key role in preparing and managing competitive technical and commercial offers, compliant with our clients’ requirements and needs. You’ll be involved in the entire offering process, from the bidding stage to the contract award. Throughout this process you’ll be constantly communicating and following up with company stakeholders, sub-contractors and vendors to facilitate the proposal bidding activities while engaging members of the team in a proactive manner.Your dedication will be fully rewarded with a professional learning environment, growth opportunities, as well as great working conditions. As a part of the Business Development team, you’ll receive the necessary support to understand DMT processes and to assimilate them easily.To successfully accomplish your tasks, the following skills are esse
DMT MARINE EQUIPMENT SOCIETATE PE ACIUNI

Specialist Sanatate Si Securitate In Munca


Descrierea jobului Specialist Sanatate si Securitate in Munca 🏫: Retele Electrice Dobrogea👥: Directia Sanatate Siguranta Mediu Calitate/ Unitatea Sanatate si Siguranta/ Biroul Siguranta Dobrogea📍: Constanta📝: perioada determinata de 2 ani #CarieraTa incepe cu a face ceea ce iti place 😊 Suntem mereu in cautare de colegi talentati si motivati care sa ni se alature si, impreuna, sa contribuim la crearea unui viitor sustenabil, bazat pe incluziune, empatie, respect si egalitate de sanse. Scopul rolului consta in elaborarea si implementarea politicilor si procedurilor de sanatate si securitate in munca, asigurarea conformitatii cu legislatia in vigoare, identificarea si evaluarea riscurilor. Iti cream contextul sa te dezvolti, fiind responsabil/a de: Monitorizarea legislatiei SSM si SU;Efectuarea de controale de SSM si SU in teren;Evaluari de riscuri SSM;Participarea la audituri conform OHSAS 45001Participarea la intocmirea de raportari catre autoritatile din domeniu conform legislatie
PPC SERVICII COMUNE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Seller Development Specialist


Candidatul ideal Cerinte: Experiența de minimum 6 luni în Telesales; Bune abilități de comunicare, motivație de a invata lucruri noi și de a înfrunta provocări, ușurința în inițierea și susținerea facilă a relațiilor interpersonale; Limba engleză – nivel avansat; Ambiție, gândire logică, structurată, usurința de a invăța, spontaneitate, atitudine pozitivă; Cunoștinte de MS Office (Word si Excel, Outlook); Studii superioare finalizate; Persoană dinamică cu inițiativă și cu capacitate de a lua decizii prompte; Bune abilități organizatorice și orientare către detalii; Rapiditate și eficiență; Un plus: cunoștinte tehnice de e-commerce, PHP.Descrierea jobului eMAG își pune platforma la dispoziția unor companii externe, care își vând propriile produse prin site-ul nostru, ele fiind listate pe eMAG și vizibile pentru toți clienții noștri. Echipa Marketplace se ocupă de tot ce înseamnă relația cu sellerii, începând chiar de la zero: contracte, termeni de prezență pe eMAG, plăți, produse listat
EMAG

Technical Support Specialist,​ French


Candidatul ideal About You French and English at C1/C2 Level Excellent oral and verbal communication skills are a must A Bachelor's degree in Computer Science and/or equivalent work experience. At least 2 years prior experience in a customer service/support-related position. Proficient in Windows (Windows registry, services, etc), working knowledge of MacOS, and a general understanding of Linux distributions a plus. Previous experience with Zendesk is a plus! Able to exercise good judgment of priority based on customer impact. Adaptable to new technologies and processes. Strong interpersonal skills so as to be able to work in a team-oriented environment. Understanding of any virtualization platform, basic networking. Previous experience with RMM software is helpful, but not required. A good sense of humor You enjoy the technical support environment. You enjoy taking ownership and watching your efforts make a difference! German / Italian / Spanish / Dutch is a plusDescrierea jobului
NINJAONE GMBH

Specialist Software Programator


Candidatul ideal Căutăm Specialist Software Programator care să ne ajute să dezvoltăm tehnologii de tip Machine Learning și Artificial Intelligence pe care le vom folosi pentru interpretarea informațiilor financiare, fiscale și juridice despre companii.Astfel, aceste date publice devin cu adevărat utile clienților noștri în procesul de analiză a partenerilor de afaceri, la stabilirea riscului de creditare și nu numai.Aptitudini tehnice: Formare/experienţă relevant in cel putin una din urmatoarele domenii: front-end design, front- end/back-end development, mobile app development IOS / android; cunostinte avansate in cel putin una din urmatoarele limbaje C/C++, PHP, MYSQL, Javascript/AJAX, PythonReprezintă avantaje: Cunoștințele NodeJs, RabbitMQ, Solr, Elasticsearch, Docker Deținerea unei diplome universitareDescrierea jobului Responsabil de implementarea activităților de cercetare industrială și în ceea ce privește programarea; Responsabil de etapele specifice programării aplicației, te
TERMENE JUST SRL

Specialist Hr/​achizitii


Candidatul ideal PUNCT DE LUCRU: CRAIOVA Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii Atitudine pozitiva si caracter neconflictual Experienta in domeniu Cunostinte IT (Office, Excel, etc) Bun conducator auto Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti PunctualitateDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului, cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Jobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților,organizează agenda directorului şi primește vizitatorii sau colaboratorii,
TARVOS GENERAL CONTRACTOR S.​R.​L.​

Software Integration Specialist


Descrierea jobului Ce ar trebui să ai? Bune abilități de comunicare și relaționare;Proactivitate și orientare către client intern/extern;Motivație de a lucra în echipa, dar și independent;Cunoștințe MS Office (Excel, Word, PPT, etc.);Limba Engleza: Minim B2;Studii superioare finalizate/în curs de finalizare.Nice to have: Cunostinte MySQL Ce ar trebui să faci? Oferi suport tehnic pentru aplicatiile din ecosistemul Sameday (Level 1 si 2);Verifici erorile semnalate în cadrul proceselor de înrolare clienti, emitere AWB, erori facturare, configurare plugin site client, configurare cont client sau alte situații particulare;Preiei tickete și răspunzi la solicitările și incidentele semnalate pe e-mail sau prin platforma UNNO;Folosesti tool-uri precum Elastic Search (Kibana) sau MySQL Workbench pentru a identifica informațiile necesare pentru rezolvarea situațiilor semnalate de către clienți sau colegii din celelalte departamente;Identifici și escaladezi incidentele majore către echipele de sup
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Specialist Validari Analitice


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate (chimie, biochimie, inginerie chimica, biotehnologii). Experienta: cunostinte teoretice privind tehnicile de analiza din domeniul farmaceutic (HPLC, GC, UV-VIS, IR); Prezinta avantaj experienta si cunostintele practice dobandite in Controlulul Calitatii / Cercetare & Dezvoltare din industria farmaceutica Cunoasterea prevederilor aplicabile din Ghidul de Bune Practici in Fabricatie (GMP) si al altor ghiduri (ICH, EMA, etc.) Limba engleza: Nivel mediu. Cunostinte PC: Windows, Microsoft Office (Word, Excel); Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor, Abilitati de planificare si organizare pentru a finaliza activitatile de cercetare si dezvoltare. Persoana responsabila, principiala in relatiile cu colegii; Abilitatea de a lucra independent si ca parte a unei echipe Disponibilitate dе a invata lucruri noi, abilitati dе comunicare, flexibilitateDescrierea jobului Efectueaza analizele fizico-chimice conforme cu specificatiile de calita
ROMPHARM COMPANY SRL

Seller Development Specialist With Polish


Candidatul ideal Cerințe: Experiența de minimum 6 luni în Telesales; Bune abilități de comunicare, motivație de a invata lucruri noi și de a înfrunta provocări, ușurința în inițierea și susținerea facilă a relațiilor interpersonale; Limba engleză – nivel avansat; Limba română - nivel avansat; Limba polonă - nivel mediu spre avansat; Ambiție, gândire logică, structurată, usurința de a invăța, spontaneitate, atitudine pozitivă; Cunoștinte de MS Office (Word si Excel, Outlook); Studii superioare finalizate; Persoana dinamică cu inițiativă și cu capacitate de a lua decizii prompte; Bune abilități organizatorice și orientare către detalii; Rapiditate și eficiență; Un plus: cunostinte tehnice de e-commerce, PHP.Descrierea jobului eMAG își pune platforma la dispoziția unor companii externe, care își vând propriile produse prin site-ul nostru, ele fiind listate pe eMAG și vizibile pentru toți clienții noștri. Echipa Marketplace se ocupă de tot ce înseamnă relația cu sellerii, începând chiar de
EMAG

Tax Specialist (vat)


Candidatul ideal Let’s meet if you have these skills:✅Experience 2 years in VAT compliance, advisory, and planning, preferably in a multinational company or consulting firm;✅In-depth knowledge of VAT legislation, regulations, and principles, especially OSS and IOSS regimes;✅Self-motivated, results driven, and autonomous taking responsibility for achieving results;✅Stress and pressure resilient especially during month end closure;✅Abilities to organize, plan and prioritize;✅Analytical skills;✅Able to respect deadlines;✅Experience working in SAP system, preferably in retail area;✅English knowledge;✅Advanced excel knowledge.Descrierea jobului We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We’ve grown very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.More than 6000 colleagues are part of eMAG Teams. We strong
EMAG

Specialist Salarizare /​ Payroll


Candidatul ideal ROMANIAN SOFTWARE este in cautarea unui coleg/unei colege pe pozitia de Specialist Salarizare / Payroll. Activitate : hibrid Locatie : Bucuresti, sector 2, zona OborNe dorim sa ai: Experienta minimum 5 ani in domeniul salarizarii - preferabil experienta in firme cu peste 500 de angajati, cu activitati de volum; Cunostinte de operare a pachetului MS Office - in special .xls; Cunostinte bune de legislatia muncii si salarizare; Experienta in utilizarea unui soft de calcul salarial; Studii superioare finalizate; Persoana responsabila, organizata, analitica, cu atentie la detalii.Descrierea jobului Activitatea presupune: Calculul drepturilor salariale conform pontajului, clauzelor negociate, politicii firmei si legislatiei in vigoare; Operarea popririlor/retinerilor pe statele de plata in baza hotararilor judecatoresti; Intocmirea statelor de plata; Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare catre institutiile de stat, respectand termenele si prevederile legale; Intocmire
ROMANIAN SOFTWARE S.​R.​L.​

Treasury Back Office Specialist!


Candidatul ideal If you have at least 1 year of work experience in Treasury Back Office and you possess: Bachelor’s degree in economics; Very good command of English language; Able to easily integrate in teams, with strong communication and cooperation skills; Very good analytical and strategic thinking skills and judgment;... then we are willing to dedicate our time and resources to integrate you as a Treasury Back Office Specialist!Descrierea jobului In ProCredit Bank you will be able to .. Monitor the bank's daily liquidity Monitor foreign exchange exposures Make registrations and daily reconciliation of NOSTRO accounts Process the international payments and receipts and related commissions Analyze and process all swift messages for Treasury operations In ProCredit Bank we can offer you .. Interesting and challenging work in a stable environment with friendly atmosphere Dynamic multinational team characterized by flat hierarchies and open communication Personal growth opportunit
PROCREDIT BANK SA

Credit Collection Specialist With German


Candidatul ideal The Credit Collection Specialist is a key member of the Finance Shared Services team, who will optimize cash inflows and resolution of invoice queries/disputes, carrying out the collection of accounts receivable and monitor accounts receivable until they are cleared.What You Will Bring Into The Role German language level C1 or above. English language level B2 or above. Ability to perform under pressure and meet tight deadlines. Good command of standard and company IT tools. Good knowledge of dunning process. Excellent written and verbal skills, with a professional telephone manner. Analyze with rigor the customer ledger, including over several periods. Know the group rules for provisions in order to target reminder actions. Good organisational and time management skills with the ability to deal with multiple demands on time and resource. Experience within a large-value commercial Credit Control environment. Proven track record in chasing historical debt and resolving p
IRON MOUNTAIN SRL

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Specialist Calcul Comisioane


Candidatul ideal Studii superioare finalizate – avantaj domeniul economicExperienta intr-un rol similar minim 2 ani;Experienta in domeniul asigurarilor – minim 2 ani;Limba engleza nivel mediu;Cunostinte:O buna cunoastere, intelegere si viziune a procesului de comisionare specific domeniului asigurari;Calcul comisioane si bonusuri intermediari si remuneratie variabila pentru angajatii din vanzari.Analiza si intocmire rapoarte specifice activitatiiAbilităţi de eficientizare/ optimizare procese specifice (cu proceduri, indicatori, instrumente aferente, etc.)Utilizare a aplicatiilor informatice specifice, prelucrare statistica, analiza si raportare - Excel – nivel avansat si avantaj Acces.Descrierea jobului Realizează si verifica calculul de comisioane directe, indirecte si bonusuri pentru toate canalele de vanzare alocate; Monitorizeaza cheltuielile reprezentand comisioane/bonusuri pe intermediari si centralizat pe canale de vanzare; Verifica existenta debitelor din penalitati de intarzie
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1322 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.