Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1322 Locuri de Munca Operations Specialist - Joburi Operations Specialist

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1322 Locuri de Munca Operations Specialist - Joburi Operations Specialist

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operations Specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operations Specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Logistics Specialist


Candidatul ideal Studii superioare economice / tehnice; Limba engleza - nivel avansat; Cunostinte operare caculator: Microsoft Excel, Word; Cunostinte de operare al unui sistem ERP Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara intr-o companie de productie; Experienta in planificarea si organizarea transportului de marfa; Cunostinte de legislatie vamala; Abilitati de negocierDescrierea jobului Organizeaza transportul de marfa de la furnizori, cu transportatorii agreati la nivel de grup, in baza comenzilor de achizitie materie prima plasate, astfel incat sa asigure livrarea in timp util pentru sectiile de productie; In baza cererilor de livrare primite de la COD sau echipele de vanzari, verifica comenzile de vanzari in sistemul ERP, disponibilitatea marfurilor (in stoc sau productie viitoare), planifica si organizeaza transporturile, utilizand ca instrument principal fisierul de livrari anual; Are responsabilitatea verificarii documentelor ce insotesc marfa primita de la furnizori si
FRIGOGLASS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 410 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Ca să nu ajungi cu dureri de cap acasă și pentru a putea realiza cu succes atribuțiile zilnice, ai nevoie de următoarele: Experiență dovedită ca specialist marketing sau rol similar, cu o acțiuni de succes în conducerea campaniilor de social media; Abilități remarcabile de comunicare în scris dar și prin viu grai; Cunoștințe solide în strategii de marketing, branding, publicitate și marketing digital; Cred că studiile superioare (în domeniu) sunt importante, pentru că cine are carte, are parte de avantaje, dacă se ține de treabă și e serios; Foarte important este să fii o persoană care se focuseasă pe soluții și nu pe problemă, probleme toată lumea știe să facă, ideea e să identifici soluțiile. Pentru asta te ajută o atitudine flexibilă, stabilitatea emoțională, rezistența la schimbări, energia pozitvă, creativitatea și dinamismul; Nu în ultimul rând, credem că e important să ai capacitatea de a te organiza și a-ți planifica activitatea într-un mod structurat, unele st
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1197 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Abilități de comunicare excepționale și fluență în limba engleză. Diplomă de licență în Marketing, Comunicare sau un domeniu relevant. Cel puțin 2 ani de experiență într-un rol de marketing. Expertiză în utilizarea platformelor și instrumentelor de marketing digital.Descrierea jobului Căutăm un Specialist Marketing dedicat, pentru un post cu normă întreagă, bazat în București. Acest rol este esențial în conducerea operațiunilor zilnice de marketing, inclusiv inițiative de comunicare, crearea de conținut și executarea strategiilor de marketing.Responsabilități principale: Implementarea strategiei de marketing și a campaniilor publicitare. Îmbunătățirea prezenței noastre online prin articole de blog, crearea de conținut pentru rețelele de socializare și realizarea campaniilor de email marketing. Analiza performanței campaniilor, oferind rapoarte detaliate și perspective. Colaborarea între departamente pentru a asigura un mesaj de brand coeziv și consistent
ALTIUS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1197 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal - Minim 3-5 ani de experienta in marketing, constituie un plus experienta in piata de distributie electro IT sau similar.- Energetic, creativ, dinamic, cu initiativa, ce poate lucra independent dar si in echipe interdepartamentale- Orientat spre rezultate- Analitic si cu abilitati de planificare- Adaptabil si capabil sa lucreze intr-un mediu in schimbare rapida- Cu capacitate de sinteza si atentie excelenta la detalii- Cunostinte PC inclusiv Microsoft Office (Word, PowerPoint, Outlook si Excel)Descrierea jobului - Crearea si implementarea planurilor de marketing pentru brandurile alocate din portofoliul NOD- Întreţinerea comunicării cu furnizorii şi cu celelalte departamente referitor la planurile de marketing de implementat si brandurile allocate;- Monitorizarea accesarii fondurilor de marketing agreate cu furnizorii;- Urmarirea evolutiei vanzarilor in urma actiunilor de marketing implementate, identificarea de masuri de corectie/optimizare;- Implicat în crearea/ dezv
NETWORK ONE DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1197 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Firma MODERN GLASS ART SRL din Floresti, cu profil productie de produse din sticla: paravane de dus, cabine de dus, usi de sticla vitralii, sticla vopsita, printata – angajeaza: SPECIALIST MARKETING ONLINE.CANDIDATUL IDEAL: Pasionat de comertul electronic si de marketingul online; urmareste constant noutatile din domeniu. Cunostinte de baza despre functionarea magazinelor online; Cunoasterea fluxurilor de trimitere marfa si a documentele emise si a proceselor dintr-un magazin online; Cunoasterea platformei Easy Sales, Innoship, Netopia – poate fi un avantaj Cunostinte de utilizare a serviciilor Google Ads, Analytics, Webmaster Tools, Merchant Center; Cunostinte aprofundate de SEO Cunostinte de bune pentru reclame pe platformele de social media Facebook si Instagram, TikTok, LinkedIn Bune competente de comunicare si capacitatea de a concepe texte prietenoase pentru website si platformele de Social Media; Intelegerea conceptelor de PPC si intelegerea indicatorilor urmari
MODERN GLASS ART SRL

Media netă estimată pe baza celor 1178 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal HR SpecialistDescrierea jobului HR Specialist
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 103 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Billing Specialist


Candidatul ideal Billing & CollectionsReports & AnalysisProvides details of time recorded on matters for billings, monthly and periodically billings reports to Partners for invoice issuances, monitors and follow up - Preliminary review of the proformas to do first set of changes, suggests changes if errors are identified - Prepares draft invoice, verify correct billing entity, VAT, including support with intercompany billing process and sends invoices to clients - Posts invoices in the Elite / 3E systems / Clients e-billing systems - Monthly Collection actions carried out at the end of each month and whenever needed for achieving collections targetsDescrierea jobului Billing & CollectionsReports & Analysis​Provides details of time recorded on matters for billings, monthly and periodically billings reports to Partners for invoice issuances, monitors and follow up - Preliminary review of the proformas to do first set of changes, suggests changes if errors are identified - Prepares draft
DENTONS EUROPE

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 4850 RON/Luna

Customer Care Specialist


Candidatul ideal Bourbon Tech Solutions is part of Bourbon Group, global leader in Maritime & Offshore Services with a fleet of more than 200 vessels in the world.Bourbon Tech Solutions, based in Bucharest, Romania, provides a full range Marine & Technical Services. Our activities and teams are growing fast and we offer an enthusiastic, dynamic and trustable working environment and career path for various type of talents. Call and join us!Ideal candidate:We are looking for a Customer Care Specialist to actively support and educate our customers over the operational software they are using.Working in an international and multi-cultural company, the Customer Care Specialist will be proposed international travel opportunities, immersive experience on board an offshore vessel and exciting perspective for career development.Required soft skills: Customer oriented Ability to multitask effectively. Eager to learn Strong interpersonal skills and ability to interact with varying personalities C
BOURBON TECH SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 863 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Comunicare


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi, Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transpar
PROFI ROM FOOD SRL

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Vanzari


Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii;- capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență;- responsabilitate personală, consecvență;- entuziasm și gândire pozitivă;- aspect elegant și siguranță de sine;- atitudine orientată spre soluții și rezultate;- experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, relații cu publicul sau similar constituie un avantaj.Descrierea jobului - contactarea si mentinerea unei relatii la cel mai inalt nivel cu portofoliul de clienti- ⁠extinderea portofoliului de clienti- ⁠prezentarea produselor pe care compania le comercializeaza- ⁠efectuarea procesului de vanzare conceput de companie intr-un mod profesionistBeneficii:- training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe activitatea companiei- site de prezentare profesionist;- materiale de prezentare și promovare profesionist- ⁠salariu fix plus bon
PERAMA IDEAS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Specialist MarketingCautam un specialist pasionat de marketing care sa se alature echipei noastre si sa contribuie la promovarea si dezvoltarea brandului nostru. Daca ai experienta relevanta in marketing, abilitati creative si analitice si esti pregatit sa te implici intr-un mediu competitiv, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie.Ce ne dorim de la viitorul nostru coleg:Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie de specialist in marketing/comunicareCunostinte bune de BTL marketingCunostinte avansate de planificare si implementare a campaniilor de marketing offlineAbilitati excelente de comunicare si negociereDiploma de licenta in marketing, comunicare sau domeniu relevantDescrierea jobului Responsabilitati:Dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea produselor si serviciilor in conformitate cu regulamentele si politicile specifice domeniului de activitateCoordonarea campaniilor de marketing offline pentru a atrage si retine clientiiAnali
CARDINAL ENTERTAINMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1151 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Controlling


Candidatul ideal Studii de specialitate încheiate – economist cu studii superioare, de preferat contabilitate și/sau analiză financiară Cunoştinţe avansate operare calculator (MS Office 365) Abilități de organizare și planificare, abilități de comunicare, gândire analitică, spirit de inițiativă, atenție la detalii Abilitatea de a înțelege fluxurile de business specifice activităților de comerț Deschidere, profesionalism, punctualitate şi perseverenţă Cunoştinţe de limbă germană minim B2 Cunoaşterea SAP constituie avantaj Experienţă profesională de cel putin un an în retail constituie avantajDescrierea jobului Alătură-te echipei dm!Responsabilități Întocmirea lunară a contului de profit și pierdere, precum și a analizelor pe venituri și cheltuieli Analiza rezultatelor financiare, în vederea explicării deviațiilor semnificative față de buget Urmărirea și implementarea planurilor de reducere a costurilor Întocmirea situațiilor financiare individuale și consolidate pentru management Acorda
DM DROGERIE MARKT SRL

Specialist Mentenanta


Candidatul ideal Peste 3 ani experiență in producție cu mașini si utilaje electromecanice, hidraulice si/sau pneumatice.ϖ Studii superioare tehnice (automatica sau mecatronica)ϖ Experienta in masini unelte, utilaje electromecanice, hidraulice si/sau pneumatice.ϖ Experienta relevanta intr-o pozitie similara - 3 aniϖ Bune cunostinte de mentenanta a utilajelor, de instrumente de masini, cunostinte de actionari mecanicehidraulice, de echipamente electrice si pneumaticeϖ Cunoștințe generale de automatizări, inginerie mecanică și electrică, operare software administrarerețele de date industriale, desen tehnic.ϖ Intelegerea conceptelor si instrumentelor de lucru: Windows Sisteme de operare, Siemens step 7, LANWANϖ Cunostinte PC - foarte buneϖ Limba engleza (nivel mediu– avansat)ϖ Atentie la detalii si orientare catre obtinerea de rezultateϖ Abilitati de solutionare a problemelorϖ Persoana organizata, responsabila, cu initiativa, proactiva, flexibila, exclente abilitati de comunicare simunca i
INTEGRA HR SRL

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

It Support Specialist


Candidatul ideal IT SUPPORT SPECIALISTA s an IT Support Specialist you will be responsible for:• Fulfils the role of first line support, assisting Store and Head Office personnelover the phone and ticketing system in solving content-related and ITproblems emerging in their daily work activities• Providing content-related information on the operation of computer hardwareand software in stores and headquarter• Solving technical problems reported by store and headquarter colleagues• In unusual situations or situations unrelated to first-line support competences,identifies persons responsible for solving a given problem• Provides progress updates, via the web portal, on the telephone, by email orpersonally, to persons who have reported a problem• Reports unusual or serious problems or procedural errors to the Second LineSpecialists• Building and updating the Knowledge Base to ensure the efficient operation ofthe department• Performing other tasks that result from the needs of the departmen
PEPCO RETAIL SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Licitatii


Candidatul ideal Post disponibil: SPECIALIST LICITATII – noul(a) coleg(ă) face parte din echipa Operational Management.Care sunt cerintele minime ale candidatului? experienta de minim 3 ani ca specialist licitatii cunostinte tehnice in domeniul aparaturii medicale (nivel ridicat) cunostinte legislative in domeniul licitatiilor publice cunostinte de operare a calculatorului - nivel ridicat (Pachetul Office: Word, Excel, PowerPoint), CRM, ERP, SICAP (SEAP) limba engleza: nivel avansat. comunicare persuasiva si carismatica. dispus la program prelungit (atunci cand situatia o impune)Descrierea jobului Ce responsabilităti vei avea? Studiezi caietele de sarcini si analizezi documentatia de atribuire pentru participarea la licitatiile publice. Intocmesti fisele tehnice ale aparatelor medicale ofertate in vederea participarii la licitatii. Construiesti si argumentezi raspunsurile tehnice la clarificari. Asiguri suportul tehnic in fundamentarea propunerilor tehnice pentru echipa de vanzari. Int
NOVA TECH MED S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 36 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Banking Specialist


Candidatul ideal Banking SpecialistAre you an University graduate or an University Student (any field of study, preferably in the 3rd year of study or Master) with a good level of English?Descrierea jobului Banking SpecialistAt ProCredit Bank you can: Become a Banking Specialist, no matter your background Directly impact the development of the business environment Broaden your skills and horizons by working in multinational teams Contribute to sustainable development in Romania
PROCREDIT BANK SA

Claims Specialist


Candidatul ideal SKILLS & RELEVANT WORK EXPERIENCERequired Advanced English level Previous experience in SAP/CRM Excel proficiencyNice to have 2 years corporate experience Experience in OTC/Supply chain/logistics Time managementDescrierea jobului Claims specialist handles the claims process and monitors records involving these claims. Compiles and analyzes claims-associated data and documentation and performs related duties including tracking trends, noting patterns, and watching to detect any irregularities. They should perform or oversee investigations to validate the legitimacy of claims or verify the accuracy of invoiced amounts. Should serve as a liaison between numerous internal departments, including customer service, accounts receivable, supply chain and others.
MOLSON COORS GLOBAL BUSINESS SERVICES S.​R.​L.​

Finance Specialist


Candidatul ideal AccountantRequirements:Bachelor’s Degree in Finance/ AccountingExposure to accounting processes minimum 2-3 yearsFluent in English is a plusSAP knowledge is a plusAccuracy and attention to detailsAbility to work under pressure and to deal with tight closing deadlinesAbility to work effectively both independently and as part of a teamDescrierea jobului AccountantJob purpose:To support the finance team, ensuring reliable and timely financial information in all aspects of daily operations and regular reporting. To ensure necessary compliance with Group, statutory and legal/ tax requirements. Act with integrity, honesty and knowledge that promote the culture of AmRest.Responsibilities:Maintains relations and collaborates with external accounting service provider to ensure timely and reliable financial dataPrepares and delivers sales reportsCooperates with auditors on any audit issues and implements recommendations. Liaises with tax authorities (all local tax issues) and ot
AMREST COFFEE SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cautam un coleg nou pentru departamentul de Achizitii. Daca ai experiență ca si achizitor si stii sa folosesti laptop-ul din dotare la capacitate maxima – lucrezi cu Excel, Word, Outlook si vreun ERP, ai un plus.Este important pentru noi sa-ti placa oamenii si interactiunile, sa stii sa porti discutii cu scop cu furnizorii nostri, sa consolidezi relatii de lunga durata si sa obtii beneficii relevante pentru companie: termene de plata si discounturi, care ne fac pe toti fericiti.Aspectele tehnice sunt si ele parte din poveste – urmarim anumiti KPI si din cand-n cand iti cerem niste foi cu cifre, le mai zice si rapoarte periodice. Totusi, nu e panica – ne plac lucrurile simple si clare. De aceea tot ce facem, de la responsabilitati, evaluari, KPI si bonusari, vrem sa le facem asa, simple si clare.Descrierea jobului Responsabilități:- Experienta de minim 2 ani ca specialist în achiziții;- Răspunzi cu promptitudine la solicitările colegilor privind achiziția de produse;- F
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Experienta minim 3 ani in domeniul AchizitiilorCunostinte avansate operare PC (office)Experienta de lucru cu sisteme ERPLimba engleza avansatAbilitati de organizare si prioritizare sarciniAbilitati de comunicare/negociere cu furnizoriiCapacitate analiza/sinteza/interpretare dateDescrierea jobului Cunoasterea si insusirea caracteristicilor produselor comercializateIdentifica necesarul de aprovizionare, intocmeste si urmareste comenzile de aprovizionare/importNegociaza cu furnizorii preturile de achizitie, incheie contracte si supervizeaza desfasurarea acestoraIntocmeste si analizeaza cererile de ofertaGestionare plati si solduri furnizoriRezolvarea problemelor sesizate de clienti/furnizori/depozitActivitate permanenta de cautare produse noi, studiu piataMonitorizare concurenta in segmentul de activitateVizite la furnizori/clientiPrelucrare si interpretare informatii, rapoarte si analize de vanzareColaborare stransa cu toatre departamentele companieiBeneficii:asigurare m
VENUS DSH IMPORT EXPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1598 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1322 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.