13 Locuri de Munca Operator Call Center in Arad
13 Locuri de Munca Operator Call Center in Arad
Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Consultant Vanzari Junior, Reprezentant Relatii Clienti |
Candidatul ideal RapidAuto.ro isi Mareste Echipa!Daca esti in cautarea unui job si vrei sa te alaturi echipei RapidAuto, aplica la noi pentru postul:- Consultant Vanzari Junior, Reprezentant Relatii Clienti - Piese Auto Online;Căutam SuperEroi 🙋🏿♂️ pentru consultanta clienti si operare comenzi, cu :- cunostintele in domeniul auto reprezinta un avantaj- pozitiv, amabil (cu zambetul pe buze) si comunicativ in relatiile cu clientii- cunostinte peste medie de utilizare a calculatorului- atentie distributiva.Descrierea jobului Cerinte:- studii medii/superioare de specialitate;- cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail);- bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii- persoana adaptabila, organizata si cu bune capacitati de a lucra in echipa;- capacitate de a acumula cunostinte noi;- Cunoasterea domeniului auto reprezinta un avantaj- Rabdare, calm, voce placuta- Da si informatii generale clientilor care apeleaza referitoare la garantii, statusul comenzi
E-AUTOPARTS EUROPA SRL
Customer Service Specialist (m/f/d) |
Candidatul ideal Your skills: University degree Knowledge of English language (German is a plus) MS-Office, ERP system knowledge Time management Determined and result oriented person Ability to meet deadlines and work in a dynamic environment Ability to work independently and proactively Ability to understand complex business drivers, produce high-quality analytics and communicate results effectively Willingness and availability to travelDescrierea jobului Your tasks: Manages day-to-day customer service for selected customers (one face to the customer for pre-series, series and aftersales) Coordinates day to day operations between ADC, customers, LEONI production facilities & third part logistics Manages the communication to the customers Process customer orders on behalf of the production facilities for the selected customers Analyzes customer schedules against agreed contracts, incl. capacity and flexibility agreements Negotiates potential solution for deviations between customer, sa
LEONI WIRING SYSTEMS ARAD SRL
Agent Servicii Clienti |
Candidatul ideal -Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu-Experienta in utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, Facebook, telefon)-bune abilitati de comunicare si relationare-Persoana meticuloasa, cu atentie la detalii Descrierea jobului -Contacteaza clientii care sunt in sistem si ofera informatii despre serviciile companiei-Promoveaza produsele si serviciilе companiеi;-Asculta si intelege nevoile clientilor, oferindu-le solutii personalizate;-Inregistrarea, procesarea inregistrarii noilor clienti in conformitate cu procedurile aplicabile ale companiei si legile conexe-Actualizeaza informatiile despre clienti (adresa, numar de telefon, persoana de contact etc.) si introduce datele clientilor noi (se oferă training);-Solicita documentele necesare pentru clienti de la institutiile statului roman-Comunica cu clientii si departamentele companiei, telefonic si in scris, pentru solutionarea rapida a solicitaril
TAX JOBS LEGAL RO S.R.L.
Manager Relatii Clienti Persoane Fizice |
Candidatul ideal Ne extindem echipa de vanzari!In rolul de Manager Relatii Clienti Persoane Fizice vei dezvolta portofoliul de clienti persoane fizice din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.Cerinte: Studii superioare finalizate; Minim 6 luni experienta in creditare clienti Persoane Fizice; Experienta in acordare credite ipotecare/imobiliare (credite cu destinatie achizitie locuinta); Disponibilitate pentru activitate de teren; Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare, orientare catre client; Cunoştinte de operare PC si Microsoft Office (in special Excel); Abilitati de planificare si lucru sub presiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor de vanzari fixate de catre superiorul direct; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa; Analiza si prospectarea constanta a
PATRIA BANK S.A.
Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: MOEMAX.RO. SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ARAD
MOEMAX.RO. SRL
Operator Call-center |
Angajam operator Call-Center Pachet salarial motivational: 4 ore: 980 lei+ bonusuri ; (11: Ore: 1470 lei + bonusuri; (11:00-17:30) Program 4-6 ore Bonusuri lunare atractive in functie de performantele dumneavoastra Posibilitatea de avansare rapida vacante atât in țara, cât și in străinătate Pentru mai multe detalii trimiteti cv -urile la adresa de e-mail: . Sau mă puteți contacta telefonic . Interviul se susține fizic, iar job-ul de desfășoară la birou.
BG QUALITY AND INVEST
Angajăm Operator Call Center în Arad |
Operator Call Center și procesare de documente în Arad Salarizare; Salariu motivant de 2 000 lei pe lună + bonus de productivitate se poate ajunge până la 8000-10.000 Ron pe lună în funcție de rezultatele obținute. Full Time, Se lucrează 8h pe zi, de la 08:00 la 17:00. Call-Center BPO Necalificat, Calificat Relații Clienți Call Center, Vânzări și procesare de documente limba engleză la nivel conversațional constituie un avantaj dar nu este obligatoriu. Candidatul Ideal Ești în căutarea unui loc de muncă stabil? Te așteptăm alături de noi! Am pornit în cautare de noi colegi dornici de a întregi familia. Suntem în cautare de operatori CALL-CENTER. Ne dorim niște persoane energice, active, cu experiență în call-center sau în domeniul vânzărilor. Este necesar să aibe cunoștiinte excel, word și deținerea unui calculator propriu. Constituie un avantaj experiența în relațiile interumane, experiența în domeniul HR, editare grafica anunțuri de angajare și nivel avansat în limba engleză. Descrie
ACORD JOBS ETT SRL
Angajăm Operator Call Center In Arad |
Operator Call Center și procesare de documente în Arad Salarizare; Salariu motivant de 2 000 lei pe lună + bonus de productivitate se poate ajunge până la 8000-10.000 Ron pe lună în funcție de rezultatele obținute. Full Time, Se lucrează 8h pe zi, de la 08:00 la 17:00. Call-Center BPO Necalificat, Calificat Relații Clienți Call Center, Vânzări și procesare de documente limba engleză la nivel conversațional constituie un avantaj dar nu este obligatoriu. Candidatul Ideal Ești în căutarea unui loc de muncă stabil? Te așteptăm alături de noi! Am pornit în cautare de noi colegi dornici de a întregi familia. Suntem în cautare de operatori CALL-CENTER. Ne dorim niște persoane energice, active, cu experiență în call-center sau în domeniul vânzărilor. Este necesar să aibe cunoștiinte excel, word și deținerea unui calculator propriu. Constituie un avantaj experiența în relațiile interumane, experiența în domeniul HR, editare grafica anunțuri de angajare și nivel avansat în limba engleză. Descrie
Acord jobs ett srl
Relati Clienti, Facturare |
Postul presupune: prelucrare date, facturare si relati clienti Cerinte: - experienta min 3 ani - studii superioare - experienta microsoft office ( excel word ) - prezinta avantaj cunoastere program SAGA facturare Se ofera -transport -tichte masa -bonus Sarbatori Asteptam CV-ul pe email
SC ALPIN-C SRL
Vezi alte joburi relevante
Dispecer Centru De Alarma - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: DISPECER CENTRU DE ALARMA - AJOFM | ANOFMAngajator: SC MORAR PAZA SI PROTECTIE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ARAD
SC MORAR PAZA SI PROTECTIE SRL
Angajez Dispecer Transport |
FIRMĂ DE TRANSPORT cu activitate pe transport extern și comunitate angajez dispecer de transport cu experiență în domeniu. Relații la telefon: Salariu între 8000 și 10000 + Procentaj din realizările dispecerului.
Firma Transport
Angajez Dispecer Transport |
FIRMĂ DE TRANSPORT cu activitate pe transport extern și comunitate angajez dispecer de transport cu experiență în domeniu. Relații la telefon: Salariu : 8000- 10000 + Procentaj din realizările dispecerului.
Firma Transport
Dispecer Transport International 40 Tone |
Cautam coleg cu experienta in transport Intern si International , Experienta minima obligatorie , Limba Engleza Limba Italiana prezinta un Avantaj prezenta birou , Locatie Arad
SC AC SPEEDLINE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 13 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: