Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

511 Locuri de Munca Operator in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

511 Locuri de Munca Operator in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Programator /​ Operator /​ Programator Cnc In Olanda


Candidatul ideal Experiență în domeniu de minim 3 ani Experiență în programarea utiliajului CNC Cunoștințe de arhitectură CAD/CAM (constituie un avantaj) Cunoștințe de setare echipament și ajustare program Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (înțelegere și vorbire) Permis de conducere categoria B Experiență în interpretarea și înțelegerea desenelor tehnice în mod independent Interes pentru a colabora pe termen mediu și lung Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipăDescrierea jobului Lucrezi ca operator/programator CNC și dorești să te dezvolți profesional într-un mediu internațional? Dacă ai acumulat deja experiență semnificativă în operarea sau programarea mașinilor CNC, atunci ai ajuns în locul potrivit. Cu siguranță deții abilitățile necesare pentru a face diferența în industrie.Suntem aici pentru a contribui la îndeplinirea visului tău. Alături de noi ai șansa să te dezvolți într-un mediu internațional și să îți atingi potențialul maxim. Colaborăm cu c
COVEBO RECRUTARE S.​R.​L.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Este calm si are o atitudine pozitiva;Comunica cu profesionalism si depaseste in mod frecvent asteptarile pacientilor;Anticipeaza si identifica nevoile pacientilor, este intuitiv si empatic;Urmeaza procedurile si instructiunile de lucru fiind flexibil in acelasi timp, principalul scop fiind satisfactia pacientilor;Raspunde cu promptitudine solicitarilor, cauta solutii alternative atunci cand este cazul;Imbunatateste calitatea serviciilor continuu;Se asigura de acuratetea datelor transmise catre pacienti si personalul companiei;Isi mentine calmul atunci cand interactioneaza cu tipurile de colegi sau pacienti ostili, dificili, suparati;Isi pastreaza obiectivitatea, lasand la o parte sentimentele personale;Foloseste abordari constructive pentru a depasi perioadele de stres;Este decisiv in situatii critice, actioneaza rapid pentru a le rezolva.Descrierea jobului Gestioneaza apelurile telefonice si solicitarile primite via e-mail;Ofera informatii pacientilor si inregistreaz
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 278 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator Productie/​montator Subansamble


Candidatul ideal RECRUTĂM Operator Producție/Montator Subansamble pentru partenerul nostru, una dintre cele mai mari companii multinaționale, producătoare de componente și subansamble pentru industria auto.Cerințe: Disponibilitate de a lucra în 3 schimburi.Descrierea jobului Responsabilități: Asamblarea de componente sau subansamble auto; Respectarea și urmărirea proceselor de lucru; Utilizarea echipamentelor conform specificațiilor și instrucțiunilor de lucru.Beneficii: Pachet salarial atractiv; Tichete de masă 30 lei/zi; Beneficiu flexibil de 200 de lei (Decont transport/Tichete de vacanță); Bonusuri lunare, sporuri de noapte; Primă de Paște (20% din salariul brut), primă de Crăciun (40% din salariul brut), primă de vacanță acordată în iunie (40% din salariul brut); Asigurare medicală privată; Pachet servicii medicale; 26 zile Concediu Odihnă.
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Operator Cerinte Speciale


Candidatul ideal Studii superioare finalizate cu diploma de licentaExperienta in domeniul achizitiilor de minimum 2 aniAtentie la detalii sporita, dar si atentie distributivaCapacitate de analiza si sintezaComunicare atat scrisa cat si verbala la nivel avansatInitiativa in actiuniAbilitate de negociereCapacitatea de a lucra in mod eficient atat in echipa, cat si individualCapacitatea de a centraliza si sintetiza corect nevoile in conformitate cu solicitarile primiteOrientare catre rezultateCunoasterea limbii engleze la nivel mediuCunoasterea suitei Microsoft la nivel avansat, in special Excel si OutlookDescrierea jobului Prelucrarea informatiilor si solicitarilor de aprovizionare la nivel de companie per grupa produse si sortimentListarea produselor in ERP internCentralizarea nevoilor de achizitie si transmiterea lor catre furnizoriNegocierea preturilor in functie de cantitatiTransmiterea catre Agentul de vanzari responsabil de client a detaliilor privind preofertarea : nevoia de produ
RTC PROFFICE EXPERIENCE S.​R.​L.​

Coordonator Operational Dental Bucuresti


Descrierea jobului Iti doresti sa iti dezvolti abilitatile de coordonare si sa contribui la formarea si dezvoltarea unei echipe de oameni ambitiosi si responsabili? Echipa de Asistenti Medicali Dental te asteapta in rolul de Coordonator Operational, pentru a contribui impreuna la eficientizarea activitatii si la imbunatatirea traseului medical al pacientilor.Ce ne dorim de la tine: Experienta de coordonare echipa/proiecte de minimum 1-2 ani; Experienta de lucru in zona medicala, reprezinta un avantaj; Sa fii o persoana autonoma, organizata si perseverenta, care da dovada de initiativa si care se adapteaza cu usurinta la diferite tipologii de oameni; Sa ai o atitudine proactiva, orientata spre identificarea de solutii creative; Sa relationezi cu usurinta si sa dai dovada de empatie si deschidere spre nou.Noi apreciem oamenii care: Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza; Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive pacientilor; Sunt ambasadorii lucrului in echipa; Sunt
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Accounting & Customer Operations Specialist


Candidatul ideal Qualifications: Bachelors degree Accounting or Economics Certified Financial and accounting trainingsExperience: 5 years work experience in accounting departmentRequired skills: Continuous improvement mindset Team player Positive attitude Attention to details and the ability to meet deadlines Effective communicatorComputer skills: MS office - excel good knowledge and work experience with any ERP system Foreign languages: English - medium levelDescrierea jobului Responsabilities: Treasury & Credit controller activities - reconcilietion of the third party receivables accounts Petty cash register evidence & recording the purchase invoices, receipt from internal & external petty cash statements Issues & send the payment notices to customers with overdue balance Checks the working days based on the supporting documents submitted (travel order and itinerary) and order meal vouchers Records of taxable and non-taxable daily allowances, for each employee Records of payment inst
KARL STORZ ENDOSCOPIA ROMANIA SRL

Operator Producție/​montator Subansamble


Candidatul ideal RECRUTĂM Operator Producție/Montator Subansamble pentru partenerul nostru, una dintre cele mai mari companii multinaționale, producătoare de componente și subansamble pentru industria auto.Cerințe: Disponibilitate de a lucra în 3 schimburi.Descrierea jobului Responsabilități: Asamblarea de componente sau subansamble auto; Respectarea și urmărirea proceselor de lucru; Utilizarea echipamentelor conform specificațiilor și instrucțiunilor de lucru.Beneficii: Pachet salarial atractiv; Tichete de masă 30 lei/zi; Beneficiu flexibil de 200 de lei (Decont transport/Tichete de vacanță); Bonusuri lunare, sporuri de noapte; Primă de Paște (20% din salariul brut), primă de Crăciun (40% din salariul brut), primă de vacanță acordată în iunie (40% din salariul brut); Asigurare medicală privată; Pachet servicii medicale; 26 zile Concediu Odihnă.
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Operator Procesare Comenzi


Candidatul ideal Locatie Prelungirea Ghencea – PREZENTA EXCLUSIVA LA BIROUPersoana organizata, comunicativa, dinamica, capabila sa lucreze bine individual si in echipa.Proactivitate si implicare cand vine vorba de satisfacerea nevoilor clientilor.Atentie distributiva si accent pe detalii.Descrierea jobului Operator procesare comenzi:Confirmarea si pregatirea coletelor pentru expeditieAdministrarea produselor si stocurilor din magazinul online;Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client;Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati.Receptie marfa intrare / actualizare stoc / manipulare marfaAlte sarcini legate de vanzarile online.
MCP FLEET FAST SOLUTIONS S.​R.​L.​

Operator Imagine Stiri Digi 24


Candidatul ideal Studii medii/superioare; Experienta de minim 2 ani in televiziune; Permis categoria B (minim 2 ani experienta); Organizarea activitatii si prioritizarea sarcinilor in vederea furnizarii de rezultate calitative in termenele stabilite; Interes pentru acumularea permanenta de informatii noi din domeniu.Descrierea jobului Realizeaza filmarile pentru care este repartizat, raspunde de calitatea artistica a cadrului oferit si de modul de manevrare a camerei de luat vederi; Raspunde direct de calitatea semnalului video si audio pentru cele doua canale de sunet pe care le inregistreaza sau pe care le transmite in direct; Respecta estetica imaginii de televiziune legata de incadratura, compozitie si stabilitate (se poate abate de la aceasta la cerere pentru realizarea unor efecte speciale, sau oricand este ceruta de scenariu sau decupaj); Are obligatia de a mentine in stare buna de functionare echipamentele utilizate in exercitarea atributiilor de serviciu; Este responsabil de r
RCSRDS SA

Operator Vanzari Emag Marketplace/​fbe


Candidatul ideal Licență studii superioare. Experiență în operarea și vânzarea prin Emag Marketplace/FBE. Atitudine orientată către client, spirit de echipă. Foarte bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții. Abilitate de a lua decizii rapide. Personalitate energetică, gândire pozitivă și eficiență. Bune abilități de operare PC – Word, Excel, căutare pe web. Carnet de șofer categoria B (obligatoriu). Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu, citit și vorbit.Descrierea jobului Atingerea vânzărilor planificate pentru Emag Marketplace/FBE. Verificarea și actualizarea stocului. Verificarea și actualizarea prețurilor în Marketplace/FBE, în funcție de situația competiției și strategiile de preț interne. Lansarea și managementul campaniilor în Emag Ads, Creazy Days și a altor campanii utilizate de către Emag. Coordonarea diversilor furnizori (logistică, curierat etc). Pregătirea rapoartelor solicitate de managementul firmei. Menținerea unui contact constant cu șeful ierarhic pen
TENDA ROMÂNIA S.​R.​L.​

Operator Escape Room (game Master)


Candidatul ideal Angajăm o persoană entuziastă, de gașcă și plină de energie pentru un job cool, cu program flexibil.Nivel de experiență: student / entry-levelCe îți cerem? Să fii punctual/ă; Să fii mega sociabil/ă, prietenos/oasă și (exagerat de) politicos/oasa (interacțiunea cu clienții și satisfacția lor stau în centrul filosofiei noastre de business); Obligatoriu: să știi bine limba engleză (camerele noastre pot fi jucate atât în limba română, cât și în engleză. Mulți turiști străini ne calcă pragul, așa că stăpânirea limbii engleze devine un punct important în selecția noastră); Să fii atent/ă (deși pare simplu, supravegherea, în timp real, a echipelor care se joacă necesită o bună înțelegere a jocului, iar aranjarea camerelor implică multă atenție pentru detalii); Să fii multitasking; Să găsești repede soluții în situații de criză; Să fii un jucator/o jucătoare de echipă (aici, toți suntem prieteni și ne place să lucrăm împreună; plănuim să ne extindem, deci sunt multe lucruri de
CAPTIV CONCERN SRL

Operator Receptie


Candidatul ideal Candidatul ideal va avea: Orientare catre pacient, amabilitate Atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila Capacitatea de a gasi solutii si de a rezolva probleme Bune abilitati de comunicare, abilitati de lucru in echipaDescrierea jobului Cerințe: Abilități dе comunicare și relaționare pacient; Persoană activă, comunicativă, amabilă. Disponibilitate dе lucru in ture dе zi, weekend; Experiență în recepție- constituie un avantaj; Studii medii/superioare finalizate; Cunoștințe MS Office. Cunoștințe limba engleză – nivel mediu conversational;Responsabilități: Întâmpină, informeаză, inregistrează, progrаmеază și îndrumă pаcienții în clinică; Introduce bilete de trimitere; Încasează contravaloarea serviciilor medicale efectuate; Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului.Beneficii: Pachet salarial atractiv, tichete de masă, sporuri pentru turele de weekend; Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă și dinamică; Posibilități de promovare și dezvolta
DIAGNOST NOW S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 606 de salarii introduse în Salario: 2798 RON/Luna

Ecommerce /​ Operator Magazin Online


Candidatul ideal Our company is looking for a hard working and organized Ecommerce team member to join our dynamic team. If you are willing to learn, motivated, and you like interacting with customers, this position could be right for you. This offer is for an office job, applicants are expected to be able to commute daily to our office in Voluntari.Requirements Excellent communication skills The ability to work independently and manage time efficiently. Willingness to learn Customer orientation and attention to detail. Romanian and English fluencyDescrierea jobului Diplon has almost 20 years of experience in the sanitary industry. With an extensive support network in the Balkans, we are looking for a motivated and hard-working team member to support our business in Romania.Job description Creating and maintaining product listings online Processing and tracking orders Coordinating with couriers and clients Supporting customers and answering questionsExperience is a plus, but not requir
DIPLON S.​R.​L.​

Operator date


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. Cu atentie si profesionalism, vei contribui, ala
Regina Maria

Media netă estimată pe baza celor 1493 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Operator facturare


Scurta descriere a companiei Connections Consult is a European innovative tech company, founded in 2005, in Bucharest. Over the past 10 years, the company re-invented several times, passed through different stages and gained robustness and maturity. Now, Connections is ready for new challenges.Connections offers businesses the possibility to improve and align with current digital trends, by using technology tools to boost their strategical KPI and adapt to global market challenges. Connections marks, in 2016, the first steps of regional expansion with opening offices in Belgrade, Serbia and Sofia, Bulgaria. Connections brings together RPA, Cognitive Computing and Artificial Intelligence to design, architecture and deliver best in-class digital business solutions.Connections has built up an integrated service model, based on market’s needs and internal competencies. Our service portfolio embeds Software Development, BPO & Automation and System Integration verticals. Cerinte - Englis
CONNECTIONS ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 619 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Comenzi Piese Schimb


Candidatul ideal Studii superioare absolvite, studii tehnice constituie un plusExperienta pe un post similar de cel putin 1 anExperienta in domeniu pieselor auto de cel putin 1 anExperienta in administrare site/baza de date de minim 1 anCunoasterea limba straina Engleza / Italiana – nivel mediuCunostinte de baza mediu autoUtilizare programe de contabilitate si pachetul MS OfficeAptitudini de calcul, de comunicare, de planificare si organizare a activitatilor specificeDescrierea jobului Monitorizeaza comenzile clientilor tip whoseller.Intretinere baze de date site https://moparstore.autoitalia.ro (actualizare stocuri, actualizare preturi, actualizare coduri ),Comanda piesele / accesoriile / produsele de merchandising solicitate de catre clienti prin intermediul site-uluiIntocmeste si transmite catre transportator AWB-ul necesar ridicarii si livrarii comenzilor transmise prin intermediul site-uluiIn cazul promotiilor si / sau discount-urilor efectuate / acordate de catre Auto Italia veri
AUTO ITALIA IMPEX S.​R.​L.​

Operator Abkant


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte Suntem in cautarea unui operator abkant pentru o companie producatoare de elemente de semnalistica interioara si exterioara.Ce asteptam de la tine:- Sa fii absolvent de scoala tehnica,- Sa ai calificare de operator masini unelte sau lacatus mecanic,- Sa fi lucrat minim 5 ani pe un post similar,- Sa ai cunostinte avansate de desen tehnic,- Sa fii o persoana muncitoare si dornica de a invata; Responsabilitati - Te vei ocupa de realizarea operatiilor de indoire a pieselor conform desenului dat; Alte informatii Ce oferim:- Salariu net de 4500 de lei,- Tichete de masa de 30 lei/zi,- Bonusuri de performanta,- Transport decontat.Programul de lucru este de luni pana vineri in intervalul 8:00-16:30.Pentru mai multe i
Personnel Outsourcing

Media netă estimată pe baza celor 17 de salarii introduse în Salario: 3525 RON/Luna

Operations Manager


A Snapshot of Your Day Construction Site Resources manage multiple disciplines of technicians who construct offshore wind farms globally. The technicians are based in Romania and work globally either on- or offshore on a rotational basis. The role of the Operations Manager is to remotely lead, mentor and manage the technicians from the back office. Occasional travel is required to visit the technicians on global project locations, meet with the technicians in person and to attend annual manager conferences. The following highlights some of the responsibilities that are carried out as part of this varied role. This role is for the functional responsibility of the Romanian high voltage technicians.How You'll Make an Impact Support the business to construct offshore wind farm projects to schedule whilst:Embracing SE company values along with world class environment, health, and safety standards and ethics.Ensuring compliance with laws and regulations.Managing working relationships across
Siemens Energy

Media netă estimată pe baza celor 1418 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Sales & Operation Assistant


Candidatul ideal We are looking for a sales & operation assistant for one of our clients.The company is a fashion distribution company of the most sought-after brands.Good knowledge of ENGLISH both written and spoken (MUST);Office EXCEL skills! (MUST)Super well organized and attentive to details and business flow;Strong interpersonal and communication skills inside and outside the organisation;Good at managing time and prioritization tasks;Results-oriented with negotiation and persuasion skills;Ability to identify opportunities and risks;Strong sense of urgency & problem-solving attitude;Analytical thinking and attention to details;Minimum 2 years of experience in sales operations and support.Descrierea jobului Serve as the lead and single point of contact for all clients you manage;Deliveries is key responsibility to clients you manage; listings, photos, descriptions;Invoicing and other relevant documents for delivery (CMR/AWB etc);Good integration with the team to manage the deliveri
VULPOI TOADER MANAGEMENT SRL

Back Office Specialist - Departament Operational


Candidatul ideal Candidatul de succes va avea urmatorul profil: Studii superioare finalizate; Experienta de minim 3-5 ani pe o pozitie similara; Orientarea spre clienti si rezultate; Atitudine pozitiva si orientare spre colaborare, lucru cu oamenii; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu partenerii; Atentie la detalii, initiativa, tenacitate; Abilitati excelente de organizare; Cunostinte operare PC, Excel - nivel avansat;Descrierea jobului Descrierea roluluiViitorul Back Office Specialist este responsabil de furnizarea de servicii de asistenta clientilor companiei, de monitorizarea stadiului furnizarii serviciilor pentru a putea asigura livrarea comenzilor la timp, de analizarea cererilor si asigurarea fluxului vanzarilor si gestionarea portofoliilor de echipamente pentru clienti.Desfasurarea activitatii se face de la sediul angajatorului.Principalele responsabilitati: Furnizeaza servicii de asistenta clientilor companiei, analizeaza cererile si asigura fluxul in vanzari
FRESCO EXPERT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 511 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.