Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

655 Locuri de Munca Operator in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

655 Locuri de Munca Operator in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Tipografie - Gura Humorului,​ Cu Relocare


Candidatul ideal Experienta in productie sau experienta in fabrici reprezinta un mare avantaj. Studii medii/profesionale, specializare tehnica, constituie avantaj. Capacitatea de a invata si dorinta de dezvoltare. Persoana dinamica, cu spirit de initiativa orientata spre rezultate. Abilitati de lucru in echipa. Posibilitatea de relocare. Cunostinte programe de editare grafica.Descrierea jobului Reglarea echipamentelor de productie. Efectuarea mentenantei si aplicarea job-urilor. Organizare in efectuarea comenzilor.Beneficii: Salariu motivant + bonusuri de performanță. Cazare pe parcursul colaborarii. Instruire la locul de munca.
CĂSUA CU POVETI VORONES.​R.​L.​

Operator Facturare


Scurta descriere a companiei La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimbă jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust. Cerinte - Experiență în facturare și/sau contabilitate primară și de gestiune a stocurilor; - Cunoașterea pachetului MS Office și Neomanager (reprezintă un avantaj); - Abilități de calcul, gândire analitică, persoană organizată; - Seriozitate și atenție la detalii. Responsabilitati - Asigură importul de comenzi în sistemul informatic;- Emite avizele și facturile de vânzare a mărfurilor;- Procesează documentele de retur marfă;- Întocmește avizele de transfer marfă, rezolvarea diferențelor apărute;- Arhivează diverse documente (facturi, comenzi, etc) pe care le gestionează;- Furnizează diverse rapoarte solicitate periodic de către conducerea companiei. Alte informatii Locatia: Pantelimon, IlfovProgram: Luni - Vineri de la 0
Compania Indiilor Orientale CIO

Media netă estimată pe baza celor 525 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Receptie


Scurta descriere a companiei Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară . Cerinte • Absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat/scoala profesionala;• Utilizare Microsoft Excel (mediu) si outlook (email);• Experienta in domeniu - minim 1 an;• Ate
Lactalis Group

Media netă estimată pe baza celor 772 de salarii introduse în Salario: 2572 RON/Luna

Operator Helpdesk - West Gate Park


Candidatul ideal Studii superioare – IT; Experienta in acordarea de suport tehnic IT; Atitudine indreptata spre prioritizarea si rezolvarea problemelor raportate de catre utilizatori; capacitate de analiza si solutionare rapida, lucru cu deadline-uri stranse; Cunostinte avansate de instalare, intretinere, best practices pentru sistemele de operare si aplicatiile de pe statiile de lucru; Cunostinte de baza - Windows, Active Directory, Exchange; Cunostinte avansate privind pachetul Microsoft Office; Cunostinte avansate in solutionarea problemelor de hardware si de retea; Buna cunoastere a limbii engleze – scris si conversational; Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Atitudine pozitiva, acuratete.Descrierea jobului Responsabilitati Asigura suport de nivel 1 pentru orice problema de functionalitate a echipamentelor IT si a aplicatiilor bancare; Asigura administrarea conturilor de utilizatori in aplicatiile bancare; Asigura suport pentru instalarea si configurarea aplicatiilor p
ALPHA BANK ROMANIA SA

Operator Magazin Online


Candidatul ideal Cautam o persoana:Organizata, punctuala si constructiva; Persoana cu atitudine pozitiva, sociabila, care intretine o buna comunicare cu clientii si colegii ; Abilitati de copywriting si creativitate – necesare in scopul completarii descrierilor si specificatiilor produselor pe care le documenteaza; Cunostiinte de operare pachet Office; Descrierea jobului Crearea si editarea descrierilor pentru produsele si categoriile din magazinul online in cadrul platformei Prestashop (redactarea descrierilor atractive, specificarea detaliilor esentiale, optimizarea din punct de vedere seo); Listarea produselor noi in magazinul online; Intelegerea si cunoasterea intregii game de produse; Prelucrarea si incarcarea imaginilor pentru produse (cautare, redimensionare, redenumire); Gestionarea promotiilor si a discount-urilor in magazinul online; Procesarea apelurilor/e-mailurilor clientilor care solicita informatii si rezolvarea unei probleme; Gestionarea si rezolvarea problemelor care a
GECA TRACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 125 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Analist Audit Operațional - Achizitii Marfa (f/​m)


Candidatul ideal Ai studii superioare finalizate cu diplomă; Cunoști limba engleză la nivel avansat. Cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj; Stăpânești foarte bine pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel; Ai minim 1 an experiență într-un rol similar sau în zona de raportare; Contăm pe abilitățile tale de analiză, atenție la detalii, proactivitate, organizare și adaptare.​​​​​​​Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Vei susține echipele din cadrul departamentului în dezvoltarea continuă a sistemelor și metodelor de control intern; Vei crea și analiza rapoartele interne solicitate în cadrul departamentului; Vei analiza solicităr
LIDL DISCOUNT SRL

Operational Service And Support Specialist – Accounts


Candidatul ideal What you’ll need to succeed: Education: University degree; Professional experience in managing accounts; Computer literacy: very good knowledge of MS Office; Language skills: fluency in English; Very good analytical, organizational and communication competences; Proactiveness.Descrierea jobului What You’ll do: Administers bank accounts – both physical and legal entities; Follows the in-force legislation and its implementation in regard to accounts – both document and systemwise; Provides assistance to employees in bank offices in the course of their usual consulting and customer service activities, opening, keeping accounts; Initiates and confirms service adjustments of customer data; Initiates and confirms service and corrective operations; Registers customer preferences at transaction level; Performs specific client orders regarding bank accounts; Parameters (assigns fees) and sets specific conditions (interest rates, tax rate, renewals, restrictions, barriers, etc.)
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Operations Manager


A Snapshot of Your Day Construction Site Resources manage multiple disciplines of technicians who construct offshore wind farms globally. The technicians are based in Romania and work globally either on- or offshore on a rotational basis. The role of the Operations Manager is to remotely lead, mentor and manage the technicians from the back office. Occasional travel is required to visit the technicians on global project locations, meet with the technicians in person and to attend annual manager conferences. The following highlights some of the responsibilities that are carried out as part of this varied role. This role is for the functional responsibility of the Romanian high voltage technicians.How You'll Make an Impact Support the business to construct offshore wind farm projects to schedule whilst:Embracing SE company values along with world class environment, health, and safety standards and ethics.Ensuring compliance with laws and regulations.Managing working relationships across
Siemens Energy

Media netă estimată pe baza celor 792 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

BI Operations


Scurta descriere a companiei GLOBAL LEADER IN INDIRECT PROCUREMENTOur purpose is to transform non-strategic procurement costs into strategic company value – ‘non-core for you, core for us’.- We unlock important client value derived from latest procurement technologies, collective purchasing power of our clients as well as leading market insights and domain expertise.- We deliver tailored high-quality services based on understanding our client’s business and strategy. We adopt a client-centric approach which supports cultural match and business integration building trust for long term business partnerships.- We apply latest risk, sustainability and social responsibility practices strengthening procurement resilience. This supports ethical operations, business standards and biodiversity whilst minimizing environmental impact.Let's get in touch onLinkedIn: Chain IQ Group AGInstagram Chain IQ Group (chain_iq_group) Cerinte - Relevant experience / qualifications in any analytical discipline
Chain IQ Services

Analist Audit Operațional - Achiziții Marfă (f/​m)


Candidatul ideal Ai studii superioare finalizate cu diplomă; Cunoști limba engleză la nivel avansat. Cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj; Stăpânești foarte bine pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel; Ai minim 1 an experiență într-un rol similar sau în zona de raportare; Contăm pe abilitățile tale de analiză, atenție la detalii, proactivitate, organizare și adaptare.​​​​​​​ Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Vei susține echipele din cadrul departamentului în dezvoltarea continuă a sistemelor și metodelor de control intern; Vei crea și analiza rapoartele interne solicitate în cadrul departamentului; Vei analiza solicit
LIDL DISCOUNT SRL

Operator Schimb Valutar & Amanet Bucuresti


Candidatul ideal PERSOANA RESPONSABILA DEDICATA CU ORIENTARE SPRE PERFORMANTA SI DEZVOLTARE PROFESIONALA!!!Descrierea jobului Responsabilitati:- Operatiuni de schimb valutar& amanet aur-Efectuаrea plaţilor şi a încasărilor;- Operare pe calculator;- Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii;- Realizarea documentelor zilnice;- Raportare periodica fata de conducere.Cerinte:- Nu este necesară experienţa anterioara.- Cunostinte minime de operare PC si de internet;- Seriozitate;- Profesionalism;- Atentie la detalii;-Experienta constituie un avantaj;
GOLDOFFICE

Operator Introducere Date/​ Functionar Administrativ


Candidatul ideal Ne dorim alatiuri de noi colegi entuaziasti si dornici de munca!Ce asteptam de la tine;- Deprinderi de lucru în programele Microsoft Office;- Atitudine proactivă și deschidere față de client;- Atenție la detalii, spirit analitic, autoorganizare;- Viteză de reacție, responsabilitate;Descrierea jobului - Asigură înregistrarea comenzilor în sistemul informatic specific companiei;- Introducerea si procesarea datelor- Verificarea datelor introduse in vederea asigurarii corectitudinii lor;- Inregistrari contabile primareBeneficii:- Salariu avantajos- Bonuri de masa- Transport asigurat pentru sediul din Mogosoaia (atat din Bucuresti cat si din Buftea-zonele invecinate)
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA

Operator Vanzari Emag Marketplace/​fbe


Candidatul ideal Licență studii superioare. Experiență în operarea și vânzarea prin Emag Marketplace/FBE. Atitudine orientată către client, spirit de echipă. Foarte bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții. Abilitate de a lua decizii rapide. Personalitate energetică, gândire pozitivă și eficiență. Bune abilități de operare PC – Word, Excel, căutare pe web. Carnet de șofer categoria B (obligatoriu). Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu, citit și vorbit.Descrierea jobului Atingerea vânzărilor planificate pentru Emag Marketplace/FBE. Verificarea și actualizarea stocului. Verificarea și actualizarea prețurilor în Marketplace/FBE, în funcție de situația competiției și strategiile de preț interne. Lansarea și managementul campaniilor în Emag Ads, Creazy Days și a altor campanii utilizate de către Emag. Coordonarea diversilor furnizori (logistică, curierat etc). Pregătirea rapoartelor solicitate de managementul firmei. Menținerea unui contact constant cu șeful ierarhic pen
TENDA ROMÂNIA S.​R.​L.​

Operator Comenzi Magazin Piese Auto


Candidatul ideal Minim dе cunostinte in domeniu, responsabilitate si seriozitate, capacitate dе acumulare rapida a informatiilor, atentie distributiva, integrare pentru lucru in echipa.Descrierea jobului Posturilе disponibilе pentru grupa operator comenzi piesе аuto sunt:- procesator magazin: ofertare clienti, facturare comenzi, receptie marfa- procesator suport: ofertare clienti call center- picker colete: receptie marfa, ambalare coleteResponsаbilitati gеnerale grupa operator comеnzi piеsе auto:- procesare pe calculator a comenzilor sau cererilor pret primite online sau la magazin- verificarea produselor dintr-o comanda- efectuarea disponibilitatii produselor dintr-o comanda- preluare comenzi telefonice sau e-mail- receptie marfa- ambalare colete- emitere si incasare facturiBeneficii generale grupa operator comenzi piese auto:- scolarizare 1 - 3 luni, in functie de post- salariu de baza garantat- prima lunara de activitate- ore suplimentare platite dublu- card bonuri de masa de 40 Ro
KARMA CRIMPEX SRL

Asistent Medical Generalist - Bloc Operator


Candidatul ideal Ne dorim sa te alaturi echipei noastre daca: Esti absolvent liceu cu diploma de bacalaureat; Detii Certificat de membru si aviz de libera practica eliberat de catre OAMMGR, actualizata la zi; Detii Asigurare MALPRAXIS valabila; Sa ai o experienta de minimum 2 ani pe un post similar; Sa ai cunostinte MS Office - nivel mediu; Sa prezinti lejeritate in interactiunea cu ceilalti si atentie la nevoile celor din jur; Sa fii orientat catre solutii si planificare.Descrierea jobului Daca devenim colegi in CADRUL DEPARTAMENTULUI BLOC OPERATOR – ONCOFORT CHIRURGIE GRAL si vei ocupa postul de asistent medical generalist, iata cum vei contribui la reusitele echipei si care vor fi atributiile tale: Respectarea legislatiei specifice siprotocolul intern al departamentului BLOC OPERATOR; Identificarea si primirea pacientului in blocul operator, verificareadosarului, pregatirea psihica si fizica,prpozitionarea corecta pe masa de operatie in functie de tipul interventiei si de indicatiil
GRAL MEDICAL SRL

Operator Introducere Si Validare Date - Otopeni


Candidatul ideal Disponibilitate pentru desfasurarea activitatii la birourile companiei localizate in strada Avram Iancu, Otopeni.Absolvent studii economice, medii sau superioare.Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara.Cunostinte bune de operare PC, inclusiv pachet Office si software specializat pentru activitati de gestiune si facturare (Winmentor, Smartbill, SPV).Abilitati foarte bune de organizare si planificare.Atentie la detalii.Onestitate.Seriozitate.Descrierea jobului Intocmeste facturi de vanzare marfa.Intocmeste si inregistreaza avize de livrare.Monitorizeaza incasarile.Monitorizeaza stocurile si genereaza rapoarte.Asigura suport departamentului Vanzari pentru emiterea facturilor conform comenzilor primite.Receptioneaza si inregistreaza facturi de intrare marfa.Arhiveaza documente financiar-contabile aferente activitatii departamentului.Program de lucruLuni-Vineri 09.00-17.00Salariu, in functie de experienta si abilitati, format din parte fixa, bonuri de masa si prime i
SELF CARE MEDICAL SRL

Operator Montaj - Mogosoaia


Candidatul ideal Ce căutăm:🔧O persoană cu atentie la detalii.🔧O persoana riguroasa.🔧Cunostinte minime de operare calculator.Descrierea jobului Responsabilitati:🛠️Receptia aparatelor GPS.🛠️Actualizarea hartilor.🛠️Ambalarea aparatelor.🛠️Introducerea aparatelor in sistemul intern.Ce oferim:🌟 Mediu de lucru prietenos și colegial, unde vei primi sprijin și îndrumare.🌟 Posibilitatea de a avansa în carieră pe măsură ce acumulezi experiență și dobândești abilități noi.🌟 Salariu fix + bonusuri de performanta.🌟Tichete de masa de 35 lei / zi.🌟Decont transport 270 lei / luna sau transport oferit de catre companie din 3 puncte ale Bucurestiului - Basarab, Pacii, Aurel Vlaicu.Locație: 📍Mogosoaia - in incinta Logicor
CTDI ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Calculator (cu Atributii De Contabilitate Primara)


Candidatul ideal Studii mediiCunoastere operare PC- MS OfficeCapacitate de organizare si planificarePersoana cooperanta si cu spirit de echipa;Punctualitate, disciplina, atentie distributiva, spirit de observatie si o buna memorieExcelente abilitati de comunicare;Experienta dе lucru intr-un program dе gestiune si contabilitate primara (Cunoastrea programului SMARTBILL constituie un avantaj)Descrierea jobului Receptia, expedierea si urmarirea de produse la/de la furnizor;Contabilizarea şi înregistrarea facturilor si a chitantelor emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate de companieVerificarea deconturilor si chitantierelor soferilorArhivarea facturilor livrate/ridicateIntocmirea condicii de prezenta si transmiterea ei in sistemIntocmirea diferitelor rapoarte contabile solicitatelocatie - depozit TUNARIBeneficii:Tichete de masăMediu de lucru motivant, tânăr, orientat spre realizări
AD AUTO TOTAL SRL

Operator Introducere Date /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal Candidatul Ideal pentru acest post, trebuie sa intruneasca urmatoarele calitati si competente personale:- Responsabilitate- Ambitie- Simt de organizare- Atentie distributiva- Capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii- Capacitate de adaptare la specificul unei situatiiDescrierea jobului Responsabilitati:- Inregistrarea facturilor de intrare si intocmirea NIR-urilor aferente- Inregistrarea notelor de productie, a fiselor de magazie si a bonurilor de consum- Intocmirea avizelor de iesire (transfer) a materiilor prime si a altor materiale din unitate- Evidenta stocurilor- Introducerea si verificarea Registrului de casa- Intocmirea de diverse rapoarte necesare activitatii de control internBeneficii:- Conditii de formare profesionala- Posibilitate de promovare- Salariu motivant
TINERVIS GROUP SRL

Operator Introducere Validare Si Prelucrare Date


Candidatul ideal Ne cautam un/o coleg/a, daca optezi sa vi in echipa noastra te-ar ajuta:*sa ai bune abilitati de comunicare, spirit analitic, organizare si lucru in echipa;*sa fi atent, dinamic, energic si rezistent la stres*must have cunostinte superioare Microsoft Office / ExcelDescrierea jobului Ca Operator introducere date, vei fi responsabil de introducerea si actualizarea datelor in programele noastre.Vei lucra cu diverse tipuri de informatii, cum ar fi datele clientilor, datele interne ale societatii, si alte date/documente relevante pentru activitatea noastra. Se lucreaza predominant in programul excel.Program lucru 8 ore L-V, de la fata locului - punct lucru in Bucuresti, sectorul 2 (zona Popa Nan), se ofera tichete de masa si abonament medical.
TREIRO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 655 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.