Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operator in Domnesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operator in Domnesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator in Domnesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator in Domnesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Air /​ Sea Freight Operations Specialist


Candidatul ideal Good knowledge of AIR or SEA transports (of domestic and international carriers, legal processes and procedures) 3-5 years experience in a maritime / air transport role; Customer and service oriented; Good knowledge of English; Cargowise is a plus;Descrierea jobului Responsibilities: Negotiating fares through different ports / airports with good efficiency. Daily transport management: issuing/verifying documentation, bookings to GSAs/ship lines and communication with origin/destination agencies; Processing and processing of reservations for all parties involved (agents, GSA/ship lines, customs broker, carriers, etc.); Analyzing requests from the sales department and external agencies and offering appropriate solutions; Calculation of rates for bidding; Updating operational information in the company's systems (Cargowise + internal reports) Maintaining good relations with Customers/Agents/Lines/Carriers (sending, monitoring and finalizing orders); Monitoring the shi
YUSEN LOGISTICS ROMANIA S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Operator Introducere Date PC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Descrierea postului Introducerea si prelucrarea datelor Cerințele postului : Sa cunoasca programele Excel si Word .Să verifice conformitatea datelor introduse în calculator, cu datele din documentele primareSă salveze datele introduse si sa păstreze copiile de siguranţă ale datelor salvate.Să selecteze si să verifice datele înainte de a le introduce în calculator.Să preia datele de pe documentele primare si sa le introduca în calculator.Să corecteze erorile întâlnite sau/si sa le raporteze supervizorului direct.Să efectueze prelucrarea primară a datelor introduse.Să pregatească, să elaboreze si să redacteze situatii acte/documente .Să participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei. Responsabilitățile postului : Baza de date.
CONSTANTINOPOL DESIGN SRL

Operator facturare magazin online


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Candidatul Ideal:- 80 la suta din activitate inseamna facturare si preluarea apelurilor telefonice. Experienta in domeniul e-commerce si in administrarea unui magazin online;Persoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate;Cunostinte despre promovare marketing in zona online si offline. Descrierea jobului:Editarea produselor din magazinul online si platforme market;Confirmarea cu clientii si procesarea comenzilor plasate de acestia in cadrul magazinului online;Emiterea documentelor de transport conform comenzilor primite (facturi, AWB-uri);Comunicarea empatica si eficienta cu clientii magazinului;Sustinerea unei relatii profesionale cu colegii si furnizorii;Facturarea produselor achizitionate prin intermediul magazinului online;Cunostinte de editare in limba romana. Beneficii:Prima de Paste;Prima de Craciun;Abonamnet medical la Regina Maria dupa expirarea perioadei de proba de 3 luni;Discounturi la produsele firmei.
Hausberg Romania SRL

Operatori productie_un schimb


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3100 LEI pe lună
Cerințe:-capacitate de invatare si adaptare-seriozitate-disponibilitatea de a lucra intr-un schimb sau doua schimburi Beneficii:-salariu motivant-tichete de masa de 35 lei/zi-prime de sarbatori de sarbatori-transport asigurat-contract de munca perioada nedeterminata-asigurare medicala Responsabilități:-opereaza echipamentele de productie-realizeaza activitati zilnice aferente fluxului de productie-realizeaza planul zilnic de productie respectand termenele de productie stabilite si standardele de calitate-informeaza seful de schimb asupra problemelor legate de procesul de productie Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- ul sau sa apeleze nr. de telefon afisat. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Operator teren sportiv - Divertiland Aqua Park


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3750 LEI pe lună
Cautam operator teren sportiv cu 0 experienta. Noi suntem Overtime Paintball!Suntem un grup de oameni pasionati de acelasi sport, ce incercam sa aducem in Bucuresti un nou concept de teren de paintball. Din placerea sportului si dorinta de a vedea si aici oameni cu acelasi hobby, am construit o baza sportiva in cadrul parcului acvatic Divertiland. Si cautam o persoana ce doreste sa invete un domeniu nou de activitate cat si deprinderea unor abilitati precum organizarea de meciuri sportive de diferite tipuri, mentinearea unei case de marcat(mPOS) si a comercializarii produselor disponibile, mentinerea zonei de joc cat si a terasei.Cele 3 activitati principale oferite de teren sunt: paintball-ul sportiv, tir cu arme de tip airsoft si pistoale electrice tip gelblaster. Daca vrei un job unde sa fii toata ziua in aer liber alaturi de alti oameni, atunci aplica si haide sa te vedem! Locatia postului este parcul acvatic: Divertiland, Chiajna, Ilfov. Str Divertismentului nr 1, .Perioada de ang
OVERTIME GRUP SRL

Operator facturare si vanzare - complex Doraly


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere!(de preferat persoane de sex feminin - avand in vedere ca 80 la suta din activitate inseamna facturare si vanzare) Persoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate. Responsabilitati:Vinde produsele firmei atat clientilor existenti cat si clientilor noi;Emite facturi clientilor care cumpara produse din magazin;Prezinta oferta firmei potentialilor client care intra in magazin;Pregateste marfa comandata de client;Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora;Marcheaza cu preturi produsele din magazin, conform catalogului;Verifica periodic stocurile din magazine si in cazul neregulilor anunta seful de magazin;Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre detaliile tehnice ale produselor;Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client. Programul de lucru este:L - V - 08:00 - 17:00S: 08:00 - 15:00
Hausberg Romania SRL

Operator Customer Care


Candidatul ideal Educație și experiență:- studii medii/ superioare- constituie avantaj:- minim 1 an experiență în activitatea de Customer Care- cunoaștere SAP.Competente principale:- cunoașterea pachetului Microsoft Office (excel, word, powerpoint);- familarizare cu sistemul EDI;- fire dinamică, analitică, proactivă și organizată;- abilități de comunicare şi interrelaționare;- abilitatea de prioritizare.Limbi straine: engleză competentă profesională de lucru.Descrierea jobului Postul este localizat în Popeşti-Leordeni şi este deschis în cadrul Departamentului Customer Care din Duraziv, parte din Grupul Saint-Gobain.Poziția este subordonată Team Leader-ului de departament.Scopul general al postului:- preluarea comenzilor, introducerea în sistem și facturarea acestora;- monitorizează reclamațiile repartizate.Responsabilități principale:- introduce în sistem comenzile preluate de la reprezentanții de vânzări;- emite facturi pentru comenzile preluate și se asigura de corectitudinea informa
DURAZIV SRL

Operator Logistica


Candidatul ideal OPERATOR LOGISTICA Studii superioare in domeniul tehnic sau economic; Spirit de echipă si capacitate de lucru în echipă si de rezolvare a problemelor; Corectitudine si Integritate; Spirit de initiativa; Spirit organizatoric. Operativitate in indeplinirea sarcinilor de serviciu; Ordonat; Adaptabilitate, flexibilitate şi rezistenţă la stress si presiunea termenelor limita; Cunostinte foarte bune de utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint) si utilizarea internetului; Excelente abilităţi de comunicare verbala si in scris; capacitate de analiza si sinteza; Carnet de conducere auto (optional) si disponibilitate pentru deplasari ocazionale in interes de serviciu. Cunoasterea si stapanirea conceptelor tehnice (notiunilor de baza utilizate in instalatii pentru constructii si in particular cunoasterea sistemelor si instalatiilor de ventilatii si climatizare) cat si notiuni de economie si business (optional); Cunoştinţe de operare si utilizare soft-uri de specialitate şi uti
SP ROMANIA VENTILATION SYSTEMS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 402 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Operator Facturare


Candidatul ideal Automobile Bavaria Group România este cel mai mare grup de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Sud-Est, avand un important rol pe piata auto din Romania.Echipa Automobile Bavaria Group cauta Operator facturare, pentru locatia din Otopeni, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati:- cunostinte de limba engleza - nivel mediu;- cunostinte de contabilitate primara;- cunostinte operare MS Office;- persoana organizata, atenta la detalii, responsabila, serioasa;- spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului nostru coleg sunt:- emiterea facturilor;- incasarea de numerar/card;- verificarea instrumentelor de plata;- contabilitate primara (registru de casa, extrase de cont);- urmarirea scadentelor pentru facturi;- intocmirea diverselor rapoarte lunare;- preluarea si directionarea apelurilor telef
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 544 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Facturare


Candidatul ideal Activitatea se desfasoara in cadrul unei reprezentante auto si vei face parte din departamentul de facturare. Responsabilitatea principala va fi incasarea contravalorii serviciilor prestate catre clienti (service auto; piese de schimb; accesorii auto etc.) si intocmirea evidentelor ce tin de departamanetul de facturare.Ce abilitati si cunostinte ar trebui sa ai? Studii medii/ superioare finalizate; Cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook); Capacitate de a lucra in echipa; Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente; Cunostinte elementare contabilitate primara; Persoana responsabila si organizata; Experienta pe o pozitie similara constituie un avantajDescrierea jobului Rolul tau: Factureaza si incaseaza facturile emise; Urmarirea comenzilor nefacturate; Pregatirea si trimiterea documentelor conform cerintelor stabilite in contabilitate; Verifica si preda numerarul in vederea depunerii la banca; Arhivarea documentele
KAIZEN AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 607 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Cnc


Candidatul ideal Operare utilaje CNC: Mașina de debitat CNC plasma,Masina CNC stantatExperineta de minim 3 ani.Descrierea jobului Locație : Tunari,judet IlfovSalariu: 5500 Ron
HIDROSERV ECOTRAT GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 106 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Operator Facturare


Candidatul ideal Studii economiceAbilitati de organizare, comunicare si relationareLimba engleza, nivel mediu spre avansatSpirit analitic, atentie la detaliiCunostinte Excel (formule,functii, tabele pivot)Deschiderea de a invata si dezvolta noi aptitudiniDescrierea jobului Emiterea facturilor in sistemul informationalOrganizarea si gestionarea tipologiilor de facturare si verificarea periodica a corectitudinii datelorRelationarea cu clientii si angajatii DPD prin email si rezolvarea solicitarilor punctuale, printre care si analizarea problemelor sesizate si stabilirea cursului de actiune pentru rezolvarea acestora, in conformitate cu procedurile interneGenerarea de raportare din sistemul informational si analiza acestora pe baza unor cerinte stabilite
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA

Media netă estimată pe baza celor 595 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Facturare


Candidatul ideal MAX BAU MATERIALE SRL angajeaza pentru filiala Bucuresti ( Chiajna ) , operator facturare cu urmatoarele cerinte:- Experienta relevanta intr-un post similar, inclusiv in utilizarea de programe specifice de facturare si evidenta de gestiune- Experienta in domeniul materialelor de constructii sau conexe.; usurinta in asimilarea de cerinte noi privind procesul si procedurile de facturare.- Constituie un avantaj cunostinte utilizare Wizpro, Wizcount- Experienta in utilizarea pachetului Microsoft Office ( preponderent Excel si Word )- Abilitati de comunicare si relationare.- Spirit de organizare, proactivitate, seriozitate- Randament crescut in activitatea zilnicaDescrierea jobului Atributii principale :- Intocmirea documentelor aferente primirii si vanzarii marfurilor, inclusiv facturare, in sistemul informatic al societatii.- Intocmirea documentelor diverse care tin de functionarea optima a filialei – rapoarte, situatii, tabele, informari, etc., conform fisei postului.- M
MAX BAU MATERIALE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 570 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Contabilitate Primara


Candidatul ideal Cautam un nou colega in echipa de contabilitateCe fel de persoane cautam pentru jobul de operator facturare si contabilitate primara?Ca si trasaturi personale, colegul ideal pe care ii cautam trebuie sa fie corect si cinstit; trebuie sa fie o persoana energica pentru ca lucram intr-un mediu dinamic; trebuie sa fie interesat sa invete de la si impreuna cu noi.Cunostinte si abilitati necesare:- persoana organizata- cunostinte de contabilitate primara- cunostinte bune de PC, operare word, excel Descrierea jobului Ce inseamna un job in departamnetul contabilitate?- Vei intocmi documente de contabilitate primara: facturi, avize, chitante, ordine de plata, bon de predare, registru de casa, etc.- Vei inregistra: facturi furnizori si receptii, plati, etc.- Vei receptiona telefonic comenzile- Vei intocmi diverse documente in excel si word.Pe masura ce vei invata si vei dovedi implicare vei primi si alte responsabilitati si vei putea creste in departamentul de contabilitate.Apre
BIJOUX TRENDY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 55 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Operator Schimb Valutar Si Amanet


Candidatul ideal Operator schimb valutar si Amanet Absolvent de studii medii/universitare; Cunostinte operare/ utilizare PC; Experienta pe un post similar;Descrierea jobului Nu ai nevoie de experienta, se asigura Training Remunerat si Cursuri Personalizate – costuri suportate integral de companie. Efectueaza operatiuni de schimb valutar, transfer de bani, operatiuni de amanet, vanzare de bijuterii si electronice Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata. Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie.BENEFICII Salariu fix + comision/ bonuri de masa, se pot atinge venituri de peste 4 000 NET (in mana) Contract de munca cu semnare din prima zi de angajare Evaluarea si recunoasterea performantelor, cu posibilitati de PROMOVARE, SIGURE; Siguranta si conditii de munca civilizate.
OK CREDO CONS SRL

Operational Office Assistant


Candidatul ideal Zimbrul SA is looking for an energetic and committed colleague for an Operational Office Assistant position in our Bucharest office!Join our team!Who are we?Zimbrul SA is part of the AXIOS S.A. Group which is owned by a group of German farmers and entrepreneurs with international expertise in agriculture, successfully developing agricultural projects in several European countries. At present, the AXIOS Group is operating an area of about 20,000 hectares in Ialomita county, being in a continuous process of expansion.Our objectives focus on the regional development of the communities in which we operate. We invest in high-performance agricultural technology, infrastructure and in training employees and future agricultural professionals to build an agricultural centre in the area. To this end, we plan to build a new farm in Făcăeni that will include state-of-the-art workshops, technical equipment and a training centre for service and precision farming - a project in colla
SOCIETATEA AGRICOLA ZIMBRUL SA

Ecommerce /​ Operator Magazin Online


Candidatul ideal Our company is looking for a hard working and organized Ecommerce team member to join our dynamic team. If you are willing to learn, motivated, and you like interacting with customers, this position could be right for you. This offer is for an office job, applicants are expected to be able to commute daily to our office in Voluntari.Requirements Excellent communication skills The ability to work independently and manage time efficiently. Willingness to learn Customer orientation and attention to detail. Romanian and English fluencyDescrierea jobului Diplon has almost 20 years of experience in the sanitary industry. With an extensive support network in the Balkans, we are looking for a motivated and hard-working team member to support our business in Romania.Job description Creating and maintaining product listings online Processing and tracking orders Coordinating with couriers and clients Supporting customers and answering questionsExperience is a plus, but not requir
DIPLON S.​R.​L.​

Operator Schimb Valutar Si Amanet


Candidatul ideal - Experiență într-un post similar - bancă, casă amanet sau schimb valutar (constituie un avantaj dar nu este obligatorie);- Cunoștințe operare PC ;- Atenție la detalii, seriozitate.- Atitudine profesională ireproșabilă;- Capacitate deosebită de relaționare și comunicare;- Orientare catre client.Descrierea jobului - Verificare, evaluare și recepție obiecte aduse spre amanetare , inventariere, întocmirea, prelungirea și lichidarea contractelor de amanet etc.);- Consilierea clienților prin realizarea de recomandări individualizate;- Efectuarea plăților și a încasărilor conform procedurilor casei de amanet;- Menținerea bunelor relații cu clienții, solutionarea plangerilor și nemulțumirilor acestora.- Operatiuni de schimb valutar- Consilierea clientilor la achizitionarea de bijuterii noi sau second-handLucrand pe acest post:- iti vei dezvoltа abilitatilе de comunicarе si nеgociеre cu cliеntii;- vei invаtа sa recunosti bijutеriilе din mаtеriаle prеtioаsе (аur, аrgint);- vei
NUCOR S.​R.​L.​

Operator Depozit Si Servant Pompier


Candidatul ideal ​Cursul de servant pompier se poate obtine ulterior angajarii – asiguram formare profesionala pentru obtinerea calificarii de servant pompier.Cerinte: Nivelul de studii: studii medii Calificare: Curs Servant pompier (avantaj) Atentie la detalii Integritate profesionala Disponibilitate de a invata și a se dezvolta pe plan profesional Adaptabilitate și toleranta/rezistență la stres Autocontrol Respectarea termenelor limita Urmarirea rezultatului Cordonare și lucru individual și în echipă Comunicare orala Stabilirea prioritatilor/Prioritizarea activităților și acțiunilor Rezolvarea problemelor Dezvoltarea personaluluiDescrierea jobului Responsabilitati principale: Execută activități de specialitate în domeniile apărării împotriva incendiilor și protecţiei civile; Îndeplineste atribuţiile specifice pentru prevenirea manifestării riscurilor producerii unor situaţii de urgenţă la nivelul sectorului de competență; Asigură/Realizează operatiunile vizate de primirea, manipulare
SGS ROMANIA SA

Operator Productie_bucuresti


Candidatul ideal Adecco angajeaza pentru unul dintre clientii sai, un lider global care activeaza in industria energiei, Operator Productie.Contract – 1 an cu posibilitate de prelungireLocatie – BucurestiProgram – 3 schimburiCandidatul ideal:- Experienta anterioara in fabrica reprezinta un avantaj;- Cunostinte de masurare cu ruleta; subler; micrometru;- Persoana dinamica si dornica sa invete; Descrierea jobului Beneficii:- Abonament servicii medicale private- Tichete de masa- Decont transport - 21 zile de concediu - Sporuri de noapte/weekend/ore suplimentare
ADECCO ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.