Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

337 Locuri de Munca Profesor in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

337 Locuri de Munca Profesor in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Profesor in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Profesor in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Trainer Limba Engleza


Candidatul ideal Ce așteptări avem de la tine:- nivelul tău de engleză este minim B2;- ești o persoană motivată, organizată, implicată, punctuală;- iți dorești să te perfecționezi continuu;- iubești copiii și interacțiunea cu aceștia;- ai o atitudine pozitivă, ești creativ(a) și deschis(a) către noi metode de predare a limbii engleze.Constituie avantaj:- poți susține un curs interactiv;- ai minim un an de experiență în activitatea de predare a limbii engleze copiilor, adolescentilor si adultilor;- ai absolvit de curând studiile superioare;- deții atestate de limbă engleză (Cambridge, IELTS, TOEFL etc);- cunoasterea materialelor de predare de profil;Descrierea jobului Ce îți oferim:- posibilitatea de a preda part time cursuri de engleză pregatitoare pentru examenele Cambridge, cursuri de conversatie, cursuri intensive de vară;- posibilitatea de a-ți îmbunătăți continuu metodele de predare conform standardelor Cambridge;- posibilitatea de a-ți îmbunătăți nivelul de limbă engleză prin par
ASOCIATIA CAMBRIDGE EDUCATIONAL OF BUCHAREST

Operator Vanzari Prin Telefon- Limba Spaniola


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane pasionate de vânzări și de limba spaniolă!Activitatea are loc in Bucuresti de la sediul nostru. Ești o persoană comunicativă, cu o pasiune pentru vânzări și vorbești fluent spaniola? Dacă da, atunci te căutăm!La TOTAL SUPPORT suntem în căutarea unor colegi entuziasti pentru a se alătura echipei noastre de vânzări telefonice. Împreună, vom fi responsabili de conectarea cu clienții noștri și de oferirea soluțiilor perfecte pentru nevoile lor.Descrierea jobului Ce vom face împreună: Vom discuta cu clienții noștri, le vom prezenta produsele și serviciile noastre și vom face ca fiecare interacțiune să conteze. Vom asculta cu atenție nevoile clienților și vom găsi cele mai bune soluții pentru ei. Vom râde, vom învăța și vom crește împreună într-un mediu de lucru plin de susținere.De ce ar trebui să te alături echipei noastre: Vei face parte dintr-o echipă prietenoasă și pasionată, care te va încuraja să te dezvolți. Vei avea oportunități de c
TOTAL SUPPORT S.​R.​L.​

Customer Support - Limba Franceza (partial Remote)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Sansele sunt de partea ta daca: Esti fluent in limba franceza, aceasta conditie este obligatorie deoarece mare parte din timp vei comunica in franceza. Te descurci cat de cat si in limba engleza. Ai o experienta de minim 6 luni in domeniul customer service, de preferat dar nu obligatoriu. Ai cel putin diploma de bacalaureat. Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: In perioada de proba pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de performanta) este de 3800 RON, dupa care va creste la 4350 RON. Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu. Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata s
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Senior Consultant Agent Limba Italiana 5000ron/​luna


Candidatul ideal REQUISITI ESSENZIALI:- Esperienza di almeno 2 anni in attività a contatto con il pubblico, in particolare in ambito di vendita; nei settori quali Call Center, promoter in ambito consumer, telemarketing di servizi/soluzioni B2C;- Indispensabile aver sviluppato dimestichezza con le tecniche di vendita ricoprendo ruoli come: Agenti di Commercio, Inside Sales, Field Sales, Key Account, Venditore, Consulente Commerciale, Teleseller;- Attitudine alla gestione trattative in modalità Win-Win;- Utilizzo professionale degli strumenti di comunicazione digitale (Es: e-mail, instant message, WhatsApp, Telegram, ecc.);- Rispetto di obiettivi e scadenze, con misurazioni costanti di efficienza/efficacia finalizzate al raggiungimento dei target e quindi accesso alla parte variabile della retribuzione;- Forte spinta motivazionale verso gli obbiettivi;- Eccellenti doti di empatia e comunicazione;- Capacità di lavorare in Team;LINGUE:- Italiano madrelingua.- La conoscenza delle lingue spa
MPS SOLUTIONS SRL

Quality Analyst With French/​ German/​ Italian


Candidatul ideal Quality Analyst with French/ German/ ItalianSkills & Knowledge: Fluency in English is mandatory, as well as knowledge of French, Italian, or German at an advanced level. Strong knowledge of customer Care processes and techniques. Should have an eye for detail and is able to identify Process as well as Agent opportunities. Ideal profile is well versed with travel CRM fundamentals Excellent oral, written and interpersonal communication skills. Exceptional listening and analytical skills. Solid knowledge of MS Office with focus on Excel. Demonstrated ability to work well in a team environment. Min. 6 months prior experience in BPO, Quality Assurance or Audit. Prior experience in travel / hospitality industries customer care is a plus. The position is WFO - requires office presence.Descrierea jobului Key Responsibilities: Active contribution to help meeting contractual SLAs regarding quality targets. Deliver feedback on audited transactions within the specified timelines.
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Scoala Crupier Poker (cu Angajare)


Descrierea jobului Anunț important pentru cei ce vor să inceapă o carieră de dealer de poker:Încă de când am deschis clubul, ne-am propus să oferim clienților noștri o experiență inedită și servicii de lux.Ne-am axat foarte mult pe conduită și calitatea jocului, în special din partea dealerilor.Dacă iți dorești să începi o carieră în domeniul pokerului, noi te invităm în echipa noastră! Începând cu data de 13 mai, deschidem următoarea școală de dealeri, la Gentlemen's Poker Club.Experiența nu este necesară, tot ce ai nevoie este o atitudine pozitivă, dorința de a învăța ceva nou, disponibilitatea de a lucra în ture și aptitudini matematice. Va fi nevoie să faci calcule simple, dar rapide.Ce vă oferim noi:-Salarii peste medie, cu șanse reale de mărire și dezvoltare profesională;-Colectiv tânăr;-La noi nu te vei plictisi niciodată, este un mediu dinamic și plăcut, vei socializa constant cu jucători de naționalități diferite;-Spațiu de relaxare;-Program flexibil.Te așteptăm la școala
BET2WINMAX S.​R.​L.​

Asistent Educatoare Montessori


Candidatul ideal Armonia Montessori angajeaza asistenti / asistente de educatoare pentru grupele de varsta 1-3 si 3-6 ani!Dorim sa cunoastem persoane cu energie pozitiva si mult interes pentru metode alternative de invatamant. Cunoasterea si impartasirea valorilor Montessori reprezinta un avantaj.Cultiva increderea in copii, le respecta si valorifica potentialul si privesc educatia ca pregatire pentru viata.Aplicantii trebuie sa fie orientati pe dezvoltarea psiho-emotionala a copilului, calde, rabdatoare, intelegatoare si in acelasi timp fermi in sustinerea limitelor cu prescolarii.Se cauta colaboratori pe termen lung si cu o capacitate crescuta de adaptare la stres, organizati, si cu atentie distributiva.Descrierea jobului Pozitiile deschise sunt pentru asistent / asistenta educator, grupa de varsta 3-6 ani si 1-3 ani.Acestea presupun:- planificarea si proiectarea activitatilor instructiv - educative- organizarea si amenajarea mediului educational- abilitati bune de comunicare, creati
ASOCIATIA ARMONIA MONTESSORI

Customer Support Team Leader With Italian


Candidatul ideal We are looking for a new colleague with leadership/management skills, to occupy the position of Team Leader for our Customer Support with Italian department. We are a company that values skilled and talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all the challenges together.The main requirements for this job are: Proven work experience as a team leader or similar position In-depth knowledge of performance metrics Good PC skills, especially MS Excel Proficient Italian skills, both written and spoken Good English skills, both written and spoken Excellent communication and leadership skills Organizational and time-management skills Decision-making skills Great interpersonal and communication skills Critical thinker and problem-solving skills Team player Degree in Management or training in team leading is a plusDescrierea jobului As team leader you need to provide d
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Ai Data Trainer With Italian,​ Optima - Alexa Shopping


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS* Proficiency in both English and Italian (C1 / C2 Level), with a special focus on writing and editing skills with a strong command of grammar, punctuation, and style* Previous experience in content or editorial writingPREFERRED QUALIFICATIONS* Bachelor's degree in Science, Computer Science or similar* Italian language certificates* Previous experience as AI trainers, knowledge of AI and NLP, Artificial Intelligence interaction, such as prompt generation and open AI's.* Outstanding communication skills, both written and oral, with a keen eye for detail* Strong organizational skills to effectively manage tasks and projects* Proficient in analytical thinking and problem-solving* Comfortable working in a fast-paced, highly collaborative, and dynamic work environmentAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Trainee Dezvoltare Imobiliara Bucuresti (f/​m)


Candidatul ideal Iei parte la o experiență de învățare completă cu o durată de 12 luni Coordonezi mici proiecte pe toată regiunea de Proiecte Imobiliare Sud Întocmești documentațiile pentru licitații, asiguri fluxul documentelor și arhivarea lor Participi la licitații, negocieri tehnice și economice Ești responsabil de încărcarea documentației în platformele specifice Interacționezi cu instituțiile publice și coordonezi echipe de consultanți și proiectanți în scopul întocmirii de documentații de specialitateDescrierea jobului Beneficiile tale Salariul pentru acest rol este de 8400 lei Brut Bonuri de masă și creșteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăProfilul tău Studii de specialitate absolvite în domeniul eco
KAUFLAND ROMANIA SCS

Content Reviewer (bilingual: Italian/​english) - On-site


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you:* Are proficient or bilingual in Italian and English* Are proactive, self-motivated, and solution-oriented* Have availability to work from our office Bucharest* Have availability to work in shiftsIf you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll do content moderation for our client. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other's success and well-being, proudly
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Helpdesk Specialist (bilingual: Italian/​english) - Hybrid


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you:* Are proficient or bilingual in Italian and English* Are willing to learn and apply new technologies* Have good technical skills and knowledge (basic level)* Have analytical skills with demonstrated problem-solving ability* Have excellent communication skills* Are willing to work from our office in BucharestIf you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you will be responsible for providing outstanding technical support for our client. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our awa
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Accountant With German&english


Candidatul ideal Candidatul Ideal Business Administration Degree or equivalent (MBA, CPA, ACCA, CA or equivalent - nice to have) 3-5 years of experience relevant to finance and accounting with continuously increased responsibility. Candidate also has experience collaborating and/or managing a team of accountants Strong knowledge in accounting principles for both local and US GAAP/IFRS Deep understanding of accounting procedures, business processes and operations High degree of computer literacy (SAP, Microsoft Office) Strong communication and presentation skillsDescrierea jobului Descrierea jobului:The senior accountant would typically handle the larger, more complex and higher risk accounts and be autonomously responsible for: Month end reporting: Prepare the month end financial information to a high standard in accordance with required reporting legislations and within the corporate deadlines Support Annual Financial Statements preparation: Ensure that all required documentation is g
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

General Ledger Officer With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00, in a hybrid setup.Skills that make your work successful: You have C1 Italian and B2 English language knowledge; You have at least 1 year experience in Finance area OR you are a junior candidate who wants to learn from our professionals; You communicate easily; You are a team-player; You can solve urgent matters;Descrierea jobului How you
ACCENTURE SERVICES SRL

Supply Chain Officer With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of this team, you will work in a hybrid set-up, from Monday to Friday, 09:00-18.00.How you’ll make an impact: Delivering various Supply Chain initiatives majorly focused on delivery assurance, exception management & inventory management; Determine the required materials and generating purchase orders; Scheduling and overseeing the supply and delivery of materials and products; Liaising with customer
ACCENTURE SERVICES SRL

Hr Specialist With German (new Team)


Candidatul ideal Professional experience preferably within HR area Very good German (min. B2 level) & at least good English Experience working in a GBS / Shared Services work environment is highly desirable PC Literate (MS Office and Workday user knowledge will be an asset) Attention to detail Ability to maintain absolute discretion and confidentiality Good, professional communication skills Workday system (nice to have)Descrierea jobului Start something great today. Go Goodyear!A unique opportunity to join our Goodyear Team at an exciting time of consolidating HR processes and building a new HR Operations team!Main Duties And Responsibilities Document administration in relation to employee life cycle events like contracts, addenda, exits and certificates Maintain personal files in line with legal requirements & accurately maintain employee master data in HR Systems HR project management (participating in HR knowledge transfer & process improvement projects) Support HRSSC and HRBPs on
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Junior Transactional Buyer - German Speaker


Candidatul ideal To Join Our Team You Will Need: Experience in a similar role, as part of Procurement function or other customer/ stakeholder interacting roles, for a minimum of 1 year; Experience in multinational working environment desired; Excellent verbal and written communication skills in English/German Ability to follow procedures and sequential processes; Critical thinking skills to analyze/ review orders and drive process efficiencies and improvement; Team player and strong interpersonal skills; Proven ability to work on own initiative; Diligent – ensure deadlines are met and priorities are balanced accordingly;Descrierea jobului Main Responsibilities: Provide transactional purchasing activities related to indirect spend, based on service level agreements and policy thresholds, using the local language of the country being supported, as needed; Verify purchase requisitions and processing requirements, determine best source of supply by using all available suppliers (from PSL a
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Specialist Dezvoltare Produse Marca Proprie


Candidatul ideal • Studii superioare in Industria alimentara;• Experienta minim 3 - 5ani domeniul comert alimentar/retail (etichetare produse alimentare sinealimentare)• Cunoasterea legislatiei locale si europene in domeniul alimentar (etichetare produse alimentaresi nealimentare, informarea consumatorului)• Abilitati de comunicare ,prezentare si relationare cu ceilalţi angajati/ furnizori si autoritati;• Capacitatea de solutionare a problemelor in situatii de stres sau sub presiune;• Cunostiinte PC: MS Office• Limbi straine: engleza minim B2;• Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor, monitorizare si control.• Nivel ridicat de implicare si responsabilitate;• Automotivat si flexibil;• Proactiv, apt de a lucra in echipa, dar si in mod independent.• Responsabilitate si corectitudine.Descrierea jobului • Coordoneaza procesul de etichetare pentru produsele marca proprie dezvoltate local si regional.• Gestioneaza procesul de implementare a proiectelor de sustenabilitate alocate
MEGA IMAGE SRL

Back-office Analyst With Italian - Hybrid - Bucharest


Candidatul ideal 🚀 BACK-OFFICE ANALYST WANTED!! 🚀Got a passion for numbers and a knack for navigating through digital landscapes? Join our squad!!Teleperformance Romania is hiring ITALIAN SPEAKERS for our client, one of the biggest European players in digital payments.The company is present in 25 countries, and it’s headquarter it’s based in Milan: Il Cuore d”Italia.Skills you'll need:✅ To be an Italiano Vero!! (B2+ Italian level)✅ Quick learner when it comes to new tech - adaptability is your middle name!✅ Rock-solid PC skills - if it's digital, you're all over it!✅ Excellent communication skills, both verbal and written, essential for effective collaboration and interaction within corporate teams;✅ Attention to detail and organizational skills- you're all about precision, with the ability to prioritize and manage multiple tasks effectively.-----------------------------------------✅ Proven experience in financial analysis, transaction monitoring, fraud detection, or
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 337 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.