Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

425 Locuri de Munca Profesor in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

425 Locuri de Munca Profesor in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Profesor in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Profesor in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Call Center - Bucuresti (2 limbi straine) ENGLEZA + Italiana/​Portugheza/​Germana/​Franceza


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte • Excelente abilități interpersonale și de comunicare, dorință de a lucra cu oamenii;• Cunoașterea limbilor engleză (avansat) și a doua portugheză/italiană/germane/franceză;• Cunoștințe bune de MS Office (Word, Excel);• Înalt simț al responsabilității;• Abilitatea de a lucra cu termene limită;• Abilitatea de a stabili priorități și de a performa mai multe sarcini; Responsabilitati • Oferi suport clientilor prin chat online, apel telefonic și e-mail pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciilor de calatorie aeriana;• Identifici nevoile clienților și performezi acțiunea adecvată folosind cunoștințele și
Trenkwalder Romania

Customer Service Agent With German /​ English


Candidatul ideal Customer Service Agent with German / EnglishHey you! Yeah, you! At REI we are looking for a sociable, enthusiastic and proactive colleague to be part of our UK Customer Service team. We are a company that values talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all thе challenges together.The main requirements for this job are:Proficient English language user, both written and spoken;Good PC and Microsoft Office skills;Ability to stay calm when customers are stressed or upset;Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters;Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively;Willingness to work on shifts, 09-17, 13-21 and 17-01.00, and 2 weekends per month;Experience working with customer support is a plus.Descrierea jobului Customer Service Agent with German / EnglishYour responsibilitiеs will be:Maintаining а positivе,
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Moderator Continut pe social-media in limba Germana (C1)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte ✅Diploma de BAC✅Cunoasterea limbii germane la nivel C1✅Posibilitatea de a lucra FULL de la sediul companiei din Bucuresti✅Nu necesita experienta Responsabilitati Ce trebuie să faci? Să gestionezi conținutul postat pe social-media de utilizatori și să înlături postările care încalcă politicile și regulile platformei. Alte informatii Oferta salarială este personalizată în funcție de așteptările taleBonus de limba 585 RON netTransport decontat Beneficii Training-uri Decontarea transportului
Randstad Romania

Operator introducere date cu limba italiana,​ part time,​ full remote


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Cerinte comportamentale si psihologice:● Rezistenta crescuta la stres● Bune abilitati de comunicare si relationare● Atentie distributiva si concentrarea atentiei● Capacitatea de analiza si sinteza● Atitudine proactiva si gandire centrata pe rezultate● Asumarea responsabilitatii● Capacitatea de a relationa● Incredere si conduita adecvata pentru stabilitate la locul de munca● Abilitate numerica si verbalăc) Abilitati profesionale si personale:● Punctual/a● Eficient si de incredere● Atentie la detaliu si calitatea r
Randstad Romania

Game Presenter - limba engleza Bucuresti CO


Scurta descriere a companiei Evolutionary Consulting este o companie formata dintr-un mix între consultanți cu experiență în resurse umane, cercetători, cadre didactice universitare și tineri specialisti pasionati de Psihologie organizationala si resurse umane. Principalul nostru scop este de a oferi servicii de consultanta in resurse umane bazate pe metodele şi tehnicile care si-au dovedit utilitatea in intreaga lume. Cerinte nivel mediu de limba engleza (B2)+18 aniatitudine pozitiva, abilitati de organizare si relationaredisponibilitate de a lucra in weekenduri Responsabilitati Vei lucra de pe calculator, sub formă de live-streaming. Va trebui să prezinți in limba engleza regulile jocurilor (Baccarat/ Blackjack) și în același timp să creezi o atmosferă plăcută pentru jucători. Pe parcurs, vei da indicații și vei gestiona orice situație neprevazută care ar putea apărea.Pentru o performanță bună vei beneficia de un training plătit în primele 2 săptămâni. Alte informatii Sediul companie
Evolutionary Consulting

Back office cu limba Germana (nivel B1 minim) - Junior


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -Facultate in curs sau absolvita;-Limba germana minim nivel B1;-Limba engleza minim nivel B1;-Cunostinte medii de Microsoft Office;-Bune abilitati de organizare, comunicare si atentie la detalii. Responsabilitati Activitatea este de tip back ofiice si presupune verificarea, validarea, procesarea unor date financiare. Experienta nu este necesara, oferim perioada de training platita. Alte informatii Programul este de 8h/zi, se lucreaza de luni pana vineri in sistem hybrid. Sediul este in Pipera, langa gura de metro
Randstad Romania

Educatoare


Candidatul ideal Absolvent al facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei (specializare PIPP)-persoana calda și apropiata de copii;-experiență în activitățile cu preșcolarii min 3 ani;-limba engleza;-persoana dinamica, cu spirit de echipa, ordonata, prezenta agreabila;Descrierea jobului Responsabilitati:-realizarea de activități cu copii de 2 -6 ani;-întocmirea documentelor specifice invatamantului preprimar;-proiectarea activităților didactice, informare și documentare științifică etc.Beneficii:-carte de munca;-bonuri de masa;-bonuri cadou;-decontare transport;-Concediu odihna: 60 zile;Salariul: 4500-6000 lei netPentru mai multe detalii puteti suna la ​+40 (745) 285 826!
GRADINITA MARY POPPINS

Media netă estimată pe baza celor 189 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/​m)


Sumar Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Colegii din echipa de achizitii conteaza pe tine sa verifici documentatia necesara realizarii contractelor de achizitii, pe care le vei redacta; Contam pe tine sa asiguri buna comunicare cu furnizorii internationali si nationali; Contam pe spiritul tau analitic sa realizezi diverse rapoarte necesare in activitatea departamentului; Furnizorii internationali si nationali conteaza pe suportul tau in verificarea clauzelor contractuale. Profilul tau Ai studii superioare finalizate, cu diploma de licenta, sau in curs de finalizare; Cunosti limba germana si limba engleza la nivel mediu; Contam pe abilitatile tale de comunicare, ad
Lidl Romania

Supply Chain Officer With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of this team, you will work in a hybrid set-up, from Monday to Friday, 09:00-18.00.How you’ll make an impact: Delivering various Supply Chain initiatives majorly focused on delivery assurance, exception management & inventory management; Determine the required materials and generating purchase orders; Scheduling and overseeing the supply and delivery of materials and products; Liaising with customer
ACCENTURE SERVICES SRL

Content Moderator (Italian Language)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Italian language proficiency at level C2;English language proficiency at level B2;Detail-oriented and able to work independently. Responsabilitati Fearlessly patrol and moderate Italian content;Navigate the virtual landscape with precision and vigilance, vanquishing spam content; Alte informatii 30% night shift bonus;Free transportation for night shifts;Access to the Benefit platform for various perks and discounts;Opportunity to work in a dynamic and international environment. Beneficii Asigurare medicala Traini
Randstad Romania

Operator call center- Italiana


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - Italiana C1, engleza B2- Experiența într-un domeniu similar tehnic minim 6-8 luni - diploma de bac- experienta lucru calculator: pachet Office - rabdare, empatie, orientare catre client, punctualitate Responsabilitati - suport inbound, domeniul bancar, in legatura cu probleme tehnice legate de configurari, resetari, actualizare soft- anulare tranzactii - informații privind circuitele bancare Alte informatii Program:Se lucreaza în ture, turele sunt distribuite pe tot parcursul zilei, 8 ore/zi, 5 zile pe saptaman
Randstad Romania

Content moderator italiana/​franceza/​olandeza/​suedeza/​daneza-Bucuresti


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte C1 - limba primara (italiana/franceza/olandeza/daneza/suedeza)minim B2 limba engleza (primul interviu va fi in engleza)disponibiliate de a lucra in ture de la birou (M Pipera) Turele sunt: 7-16, 16-1, 12-21, 22-7 (tura de noapte este de 3-4 ori pe luna). O saptamana vei fi o tura Responsabilitati Sa vizualizezi diferite platfome de social media si sa indepartezi continutul de natura video/audio/text care nu este conform cu cerintele clientului Alte informatii Beneficii: => salariu de baza care poate varia in f
Randstad Romania

Operator back office cu limba italiana


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Italiana B2- C1, engleza minim B2Experiența într-un domeniu similar minim, nice to have (Contact Center, Call Center, back office)absolvent de studii medii (absolvite): in Romania (cu diploma BAC), in Italia (10 clase + atestat scoala profesionala)cunoștințe excelente ale pachetului Office și e-mailutilizarea instrumentelor de Trouble Ticketingrabdare, empatie, orientare catre client, punctualitate, disponibilitate pentru a invata mereu lucruri noi minim diploma de bacalaureat Responsabilitati operare in baze dat
Randstad Romania

Policy Management Officer with English or Italian or German


Role Purpose:The Policy Management Officer contributes to customer satisfaction and retention by ensuring the timely and proper execution of activities related to Policy Management tasks, with a full compliancy on internal procedures, tax and legal constraints. This includes to closely liaise and coordinate with other teams to provide seamless contract servicing to the Policyholder (other teams, local claims teams, local finance, ...) and provide the best suited support for the Policy Management Officer.Get in the driver’s seat of your careaer. Apply now!What You DoResponsible for timely execution of the Policy Management Department assigned tasks during the Policy Life cycles.Contract and Broker Management area:Collect data to calculate premiums and fees , processes credit notes (*Posting of the credit notes in order to adjust the balance disputed by the customer according to the instructions received from Local Business Units) and does the relevant bookingsCalculate bonuses, year end
ALLIANZ TRADE

Backoffice Gaming Support: German & English(from Office)


Candidatul ideal Join a back-office customer support team for our client, thе largest user-generated online gaming platform, thе #1 gaming site for kids and teens.Recommended skills set:● Medium level of German and English (B2 in written and oral).● Availability for a full time schedule, covering shifts 24/7, Monday - Sunday​● Availability to work from the office in Bucharest (Afi Park 3) or in Brasov● Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction.● Demonstrated passion for excellence with respect to treating and caring for customers.● Ability to communicate clearly and professionally, both verbally and in writing.● Has "thick skin" and is able to handle complaints.● Has a pleasant, patient and friendly attitude● Strong self-organization, decision making and analytical abilities.● Strong detail orientation and communication/listening skills.● Possess a strong work ethic and team player mentality.Descrierea jobului On this rolе, you would:● Provide quаlity
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Category Manager For Cosmetics And Detergents -german House


Candidatul ideal Are you looking for a position in which you can set direction and help shape our Cosmetics and Detergents Category? If so, then come join us as our new Category Manager for Cosmetics and DetergentsWe think the strongest teams are built on diversity and inclusivity. Contrasting opinions, varied skills and strong characters bring out the best in us all. With this in mind, we think that you have great interpersonal skills and feel comfortable in engaging with stakeholders at all levels of the organization.Furthermore, the ideal candidate has:• Min. 3 years of Head Office Retail Buying or Category Management experience.• Experience and knowledge of the Category Manager for Cosmetics and Detergents industry.• Previous experience within the Travel retail category (distinct advantage).• Solid track record in developing bottom line impact within the categories managed.• Education to degree level, ideally in a sales/marketing or business.• Proven negotiation skills.• Excellent
HEINRIG IMPEX SRL FILIALA BUCURESTI

Customer Support Franceza (Bucuresti)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Cunoasterea limbii franceze la nivel avansatExperienta in customer support/ call-center/ hotel & service industry poate reprezenta un avantajPosibilitatea de a lucra inclusiv de la sediul companiei 3 zile pe saptamana Responsabilitati Preluarea apelurilor si a e-mailurilor primite cu privire la rezervările clientilor, realizate in cadrul unei platforme online din domeniul hotelier. Alte informatii Pachet salarial personalizat, in functie de asteptarile salariale si experienta in domeniu400 WFH/WFO Allowance T
Randstad Romania

Operator call center Italiana - Bucuresti (prezenta fizica)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de italiana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de produsele sau serviciile oferite de companie. Alte informatii Work from Office AllowanceTichete de masaAsigurare medicala privataDecont transport Salariu 4300 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare medicala Training-uri Cursuri
Randstad Romania

Customer Success Representative,​ Velocity (Italian speaker)


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. Headquartered in Columbus, Ohio, with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, who trust Veeam to keep their businesses running. The Customer Success Representative (Emerging Accounts) is responsible for the renewal of customer maintenance contracts in their assigned territory/segment; this includes providing quotes directly to customers and/or their assigned channel partners. The Customer Success Representative is responsible for ensuring the best customer experience as well as customer retention, with the customer success being number one objective. The Customer Success Representative is also responsible for upselling customers to premium services and for identifying opportunities for add-on sales of Veeam pr
Veeam Software

IT Strategy & Sourcing Consultant (German)


Scurta descriere a companiei BearingPoint Romania has been present in the management and technology consultancy services since 2007. We have a team of more than 900 employees in Bucharest, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, and Timisoara. We were ranked the #1 Employer in the Consulting industry and one of the best 15 Romanian employers to work for in 2024 by undelucram.ro.We look for passionate and talented people interested in a rewarding career in business or technology – graduates from technical or business universities, young professionals who want to boost their career start, and senior professionals with deep industry experience or technical knowledge.BearingPoint Products is all about innovative IP-driven software and digital solutions developed to solve unique business challenges for our international clients. Created by experts – who love technology and who master their craft. Every product team contributes to the success of our Products unit from end to end. We cover all area
BearingPoint
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 425 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.