Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

892 Locuri de Munca Reprezentant Comercial in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

892 Locuri de Munca Reprezentant Comercial in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Comercial in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Comercial in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari Grand Hotel Continental


Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra daca:Iti este usor sa comunici atat in limba roamana, cat si in limba engleza.Ai experienta in vanzari back office/ client service de cel putin 1 an.Ai o atitudine pozitiva si esti mereu cu zambetul pe buze. Vrem doar persoane care vad partea plina a paharului, pentru ca acesta este un principiu de viața pentru noi toti.Ești dispus sa inveti. Daca nu inveti, nu cresti, iar daca nu cresti, nici firma nu creste.Când ai o situatie de rezolvat, nu te opresti pana nu gasesti solutia.Descrierea jobului Mentine relatia cu clientii si asigura indeplinirea termenilor contractelor in derulare (atat de cazare, cat si de evenimente).Raspunde la solicitarile de oferta conform procedurilor interne.Asigura flow-up pentru toate activitatile desfasurate.Intocmeste rapoarte periodice.
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Specialist Achizitii Materiale Constructii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (Universitate Tehnică de Construcții);Experiență în Achizitii în domeniul construcțiilor;Cunoaşterea din punct de vedere tehnic a materialelor şi echipamentelor de construcţii, respectiv instalaţii utilizate;Cunoaşterea furnizorilor de materiale de construcţii, respectiv instalaţii;Cunoaşterea modalităţilor de evaluare a furnizorilor, clasificare, urmărire;O bună înţelegere a raportului preţ-calitate şi o judecată justă şi practică;Orientare către client şi către căutarea de soluţii;Cunoașterea legislației în domeniu;Abilităţi de comunicare şi negociere cu furnizorii;Abilităţi de organizare şi prioritizare;Capacitate de a respecta termenele și orientare către rezultat;Capacitate de lucru în echipaDescrierea jobului Coordoneaza sistemul de comenzi, centralizeaza achizitiile, selecteaza ofertele, evalueaza diversele canale de aprovizionare in functie de calitate, servicii si costuri;Negociaza preturile de achizitie cu furnizorii, incheie cont
ADURO S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Autovehicule Comerciale Ford


Candidatul ideal Business Development Team SRL este dealer și reparator autorizat pentru autovehicule marca Ford.Competențe și abilități indispensabile: Orientarea spre rezultate; Atitudine de învingător; Perseverență, persuasiune - putere de convingere; Flexibilitate și seriozitate; Rezistență la stress; Responsabilitate, organizare; Spirit de echipă.Alte cerinte: Absolvent de învățământ superior; Experiența în vânzări de autovehicule minim 2 ani; Posesor permis conducere cat. B cu vechime minim 2 ani; Cunoștințe MS Office; Cunoașterea limbii engleze la nivel conversational.Descrierea jobului Responsabilitatile postului: Prospectarea continuă a zonei alocate cu scopul identificării clienților potențiali pentru vehiculele comerciale Ford; Realizarea obiectivelor de vânzări, calitative și cantitative; Respectarea procedurilor interne specifice.Oferta:Pachet salarial compus din salariu fix, comision și bonusuri corelate cu performanțele individuale și ale echipei;Instruire și mediul de l
BUSINESS DEVELOPMENT TEAM SRL

Consilier Vanzari La Ecco In Cotroceni Bucuresti


Candidatul ideal Cautam o persoana:Serioasa si descurcareata;Care isi doreste un loc de munca STABIL SI SIGUR UNDE POATE AVANSA;Dispusa sa invete;Orientata spre dezvoltare profesionala;Minim studii medii;Cu sau fara experienta in vanzari.Ce presupune job-ul?Vrem sa fii tu, Deschis, Serios si Curios, dornic sa INVETI! Cu restul te va ajuta trainerul nostru. Te asteapta un brand pe care sa-l sustii cu mandrie, o echipa prietenoasa si bine pregatita intr-o companie multinationala in care poti pune baze promitatoare carierei tale!Descrierea jobului La ECCO, punem pasiune in tot ceea ce facem. Fii parte a valorilor noastre, valori cu care te vei mandri!Alatura-te familiei noastre ECCO si croieste-ti drumul spre excelenta in fiecare zi!Vei beneficia de:Tichete de masa 40 lei/zi, aproximativ 840 lei/luna;Program flexibil, in ture;O pereche de incaltaminte ECCO in prima luna de la angajare;Mediu de lucru placut si profesionist intr-o companie multinationala;Pachet salarial FIX + PROCENT LUNAR
ECCO FOOTWEAR ROMANIA S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Otter Grand Arena


Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea dе vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra? Afla mai mult despre:Ceea ce ar fi nevoie:-Minim studii medii;-Cunostinte dе utilizare PC;-Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invata.Descrierea jobului Ceеa cе cautаm noi:- coleg еntuziast si pasionat de modа pentru a promovа/vinde brandurile noаstre;- colеg cu аbilitаti de comunicаrе, sociabil, politicos pеntru a consiliа clientii nostri si а gasi o solutie pentru ceea ce isi doresc;- coleg cu initiativa, dedicat, pentru a performa intr-o companie de top, in zona de Retail;- coleg responsabil, atent la detalii, corect, deoarece vei avea si activitati legate de stoc si de incasare;- coleg dornic sa invete si sa se dezvolte alaturi de echipa noastra;- coleg integru care sa respecte procedurile de lucru si sa inteleaga utilitatea acestora.Ceea ce oferim:Pachet salarial format din: salariu fix, comision din van
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Store Manager /​ Sef Magazin


Candidatul ideal Qualifications• Bachelor's degree,• Minimum 3 years Store Manager experience in similar positions,• International Business Background preferred,• Fluent in English,Descrierea jobului Responsibilities• Manage all store processes,• To take necessary actions to ensure customer satisfaction,• To ensure the management and development of store personnel,• To determine the strategies necessary for the realization of the sales targets,• Reporting to the top manager,• Continuous sales, sales-oriented and result-oriented,• Problem solving, organizing and planning ability.
MADVIUN S.​R.​L.​

Inginer Vanzari Departament De Proiecte


Candidatul ideal Candidatul ideal : - Absolvent de studii superioare, profil tehnic: Constructii sau Instalatii ; - Experienta in ofertare pentru licitatii publice ; - Experienţă în vânzări, domeniul materiale electrice – minim 3 ani ; - Cunostinte privind utilizarea programelor Microsoft Office: Word, Excel,etc. ; - Cunostinte privind utilizarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP); - Experienta de lucru in elaborarea ofertelor pentru participarea la licitatii (Calificare, Tehnic si Financiar); - Cunoasterea limbii engleze ; - Posesor carnet de conducere categoria B, minim 3 ani ;Descrierea jobului - Implementarea strategiei de vanzari si a campaniilor de promovare a produselor, serviciilor si imaginii companiei la nivelul pietei si clientilor intr-un mod profesionist si pozitiv; - Prospectarea continua a pietei, pentru identificarea de noi clienti; vizitarea periodica a clientilor si partenerilor firmei; - Propune strategia de abordare ai dezvoltare a portofoliului de cl
SPOT VISION ELECTRIC LIGHTING SRL

Asistent Vanzari Sinsay Afi Cotroceni & Drumul Taberelor


Candidatul ideal Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!!Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere.Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva.Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca.Atentie distributiva, simt pentru detalii.Spirit organizatoric si de lucru in echipa.Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita.Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-endCapacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse.Responsabilitate si onestitate.Persoana entuziasta, pasionata de fashion.Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Consilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin.Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor.Aranjarea produselor in magazin, confo
LPP ROMANIA FASHION SRL

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger Baneasa


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Consilier Vanzari Part-time/​full-time


Candidatul ideal Consultant de vanzariNe-ar placea sa ne cunoastem daca ai:Flexibilitate de a lucra in ture.Orientare catre nevoile clientului;Atitudine proactiva, initiativa si creativitate.Experienta minima de 1 an in activitatea comerciala de vanzare a articolelor de imbracaminte pentru dama si barbati sau accesorii.Experienta in domeniul fashion/accesoriiPersoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţiExcelente abilităţi de comunicare şi servire clienti de topVocabular comercial ingrijit, maniere, rafinamentAbilitati de comunicare, flexibilitate, gandire pozitiva;Excelente abilitati de organizare.Atentie la detalii si seriozitate;Spirit de echipa si abilitatea de a evita si solutiona conflictelePrezenta placuta.Capabilitatea de a ramane calm si profesional in situatii stresante, pastrand o atitudine pozitiva si proactiva.Atentie la detalii in ceea ce priveste imaginea sa in timpul programului de lucru.Cunostinte minime de operare PCLimba engleza - nivel uzual (citire,
FABRECON ROMANIA LIMITED S.​R.​L.​

Consilier Vanzari (f/​m) - Benvenuti Mega Mall Bucuresti


Candidatul ideal Vino în echipa benvenutienilor dacă:- ești o persoană dinamică, comunicativă, energică,- ai spirit de echipă,- vrei să înveți secretele pantofilor și să evoluezi profesional,- ești pasionat de fashion,- vrei un job relaxant, cu o atmosferă modernă, plină de culoare și bună dispoziție.Descrierea jobului Consultanță și vânzare către clienți, amenajare vitrine și magazin, preluare și verificare cantitativă și calitativă a produselor, menținerea magazinului curat și ordonat, dezvoltarea abilităților în domeniul fashion.Oferim salariu lunar atractiv + bonus în funcție de vânzări, contract pe termen lung, mediu de lucru modern, o echipă tânără și optimistă, training-uri, diverse beneficii.
BENVENUTI SRL

Specialist In Achizitii (achizitor)


Candidatul ideal Studii universitare absolvite cu diploma de licență Experiență practică necesară: minim 2 ani în domeniul supply chain management Cunoștințe legate de achiziții și cunoștințe de bază de contabilitate Cunoștințe IT: MS Office, ERP Orientare către rezultate Excelente abilități de comunicare, negociere și de lucru în echipă Persoana dinamică, analitică, atentă la detalii, cu spirit comunicativ și abilități organizatorice Limba engleză – nivel mediuDescrierea jobului Asigură permanenta actualizare a contractelor, a actelor adiționale, în conformitate cu procedura internă de achiziții Stabilește și dezvoltă relația cu furnizorii Colaborează cu celelalte departamente pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate Asigură suport pentru evaluarea furnizorilor Primește specificațiile aferente achiziției de la departamentul interesat și solicită oferte conform procedurilor interne Transmite propunerile de achiziție spre aprobare
CERTSIGN SA

Consilier Vanzari In Echipa Lael Fashion !


Candidatul ideal Cunoștințe despre costume bărbătești: Abilitatea de a identifica și recomanda costume potrivite pentru diferite tipuri de corp, ocazii și stiluri personale.Abilități de comunicare excelente: Capacitatea de a construi relații cu clienții, de a le asculta nevoile și de a le oferi o experiență de cumpărături plăcută.Atitudine pozitivă și orientată spre client: Entuziasm pentru a ajuta clienții să găsească costumul perfect și pentru a le depăși așteptările.Prezență profesională: Aspect impecabil și ținută vestimentară conformă cu stilul magazinului.Capacitatea de a lucra în echipă: Abilitatea de a colabora eficient cu colegii pentru a atinge obiectivele comune ale magazinului.Organizare și gestionarea timpului: Abilitatea de a gestiona eficient programul de lucru și de a prioritiza sarcinile.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpinarea și primirea clienților cu o atitudine prietenoasă și profesională.Ascultarea nevoilor și preferințelor clienților pentru a le recomanda
CILE TOP AUROCOM SRL

Pre-sales /​ Consultant Tehnic


Candidatul ideal Studii superioareExperienta solida in zona de Suport Tehnic/Ofertare/Vanzare si Customer FacingCunostinte software si hardware,ITCunoasterea pietei si produselor de securitate si IT&CCunostinte de evaluare a costurilor si a profitabilitatiiCunostinte de vanzare,ofertare, contractareCunostinte limba Engleza (minim nivel B2)MS Office nivel mediu; utilizarea softurilor de customer relationship (CRM) si de raportareDescrierea jobului Oferă consultanţă tehnică clienţilor interesaţi de soluţiile companiei;Coordonează procesul de realizare a ofertei tehnice şi se asigură că răspunde cerinţelor clientului;Organizează întâlnirile de proiect pe tot parcursul procesului de ofertare şi contractare;Monitorizează implementarea proiectelor din perspectiva îndeplinirii scopului proiectului;Realizează prezentări /bugetări tehnice, ca răspuns la cerinţele clienţilor potenţiali sau ca răspuns la caietele de sarcini ale licitaţiilor la care compania participă;Este responsabil de analiza d
RASIROM RA

Sales Consultant /​ Commercial Consultant


Candidatul ideal VREI SA ÎNCEPI O CARIERĂ ÎN IMOBILIARE? NOI TE FORMĂM!FII LIDER ÎN PROCESUL DE COMERCIALIZARE! ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!Cu o expertiza de peste 40 de ani in construirea de experiente locative unice in lume, Grupo Herce se numara printre liderii de piata In domeniu, datorita angajamentului fata de calitate si performanta.Alatura-te obiectivului nostru de a crea o viata VIVACITY clientilor nostri.Viziunea organizatiei se focuseaza pe dezvoltarea si bunastarea clientilor VIVACITY, ceea ce ne transforma in lideri ai industriei de real estate.Ce vei aduce tu Cunostinte si pasiune pentru dezvoltarea in domeniul comercial; Cunoașterea canalelor de promovare; Bune cunostinte operare PC; Abilitati de comunicare si organizare a activitatii; Abilitatea de a lucra in echipa; Limba engleza nivel de utilizare profesionala;Descrierea jobului Ce vei face Vei oferi consiliere clientilor in procesul de vanzare; Prezentarea ofertelor potrivite in urma consilierii; Identificarea si impl
VIRES CONSTRUCT SRL

Sales Assistant/​lucrator Comercial Bucuresti


Candidatul ideal Sales assistant/ Lucrator comercial BucurestiPasionat de moda pantofilor:)Descrierea jobului Sales assistant/ Lucrator comercial Bucuresti- Consiliere clienti- Incasare numerar- Aranjare si expediere marfa- Receptie si securizare de marfa
LEATHER SHOE S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Jysk Grand Arena


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Vanzari Cu Experienta Mega Mall


Candidatul ideal Asistent Vanzari in Mega Mall-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger Vitan


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Asistent Vanzari Jysk Mihai Bravu


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.