Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

184 Locuri de Munca Reprezentant Comercial in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

184 Locuri de Munca Reprezentant Comercial in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Comercial in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Comercial in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Vanzari-telesales- Reprezentant Vanzari (prin Telefon)


Candidatul ideal NE MARIM ECHIPA DE VANZARI PRIN TELEFON! Cautam colegi pe care sa-i ajutam sa-si puna la incercare si sa-si depaseasca asteptarile!Daca ti-am starnit curiozitatea hai sa-ti spunem cum sunt oamenii din echipa noastra: Comunica cu placere si usurinta; Au capacitatea de analiza si sinteza, isi urmaresc obiectivele pe termen mediu si lung; Indiferent de provocari se bazeaza mereu pe puterea echipei; Competitia cea mai apriga e cu ei insisi; Nu accepta cu usurinta refuzurile; Au o permanenta dorinta de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului Contactarea telefonica a potentialilor clienti persoane juridice (companii medii sau mari si institutii publice) si promovarea produselor si serviciilor Echo Plus; Identificarea nevoilor clientilor si gasirea unei solutii personalizate; Negocierea si inchiderea vanzarii; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu, preluarea comenzilor recurente si extinderea categoriilor de produse pe care le ofertam clientilor nostri; Atingere
ECHO PLUS SRL

Buyer Indirect - Wd182071


Candidatul ideal The experience we’re looking to add to our team:• Typically requires a Bachelor’s Degree;• Typically requires a minimum of 2 to 4 years of procurement experience;• Use of the following tools may be required: Office Skills, comprehensive vision, strategic thinking, drive for continuous improvement, project level thinking, positive attitude, proactive, contributing attitude;• A sense of control, good communication skills, precision, good team work, business mindset, defined personality, integrity;• English language skills.Descrierea jobului Job SummaryThe Buyer Indirect will be based in Timisoara reporting to the Indirect Purchasing & Contract ManagerThis role will be coordinating activities involved with procuring indirect materials.What a typical day looks like:• You will use different forms of caring- e-auction, sealed, open care;• Procurement of non-standard materials on aQuire basis;• Ongoing and close participation with cross-functional teams, the global IP team an
FLEXTRONICS ROMÂNIA SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Experienta in domeniu – nu este obligatorie. Abilitatea de a recunoaste si dezvolta oportunitati profitabile de business; Abilitatea de a negocia si de a mentine echilibrul intre nevoile clientului si ale companiei; Limba engleza – constituie avantaj; Cunostinte operare PC – suita Microsoft; Persoana care da dovada de: integritate, responsabilitate, initiativa, putere de convingere si negociere, claritate si coerenta in exprimare; Loialitate, spirit de echipa, orientare catre client si catre rezultat; Atitudine profesionista; Dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera.Descrierea jobului Market reaseach pentru dezvoltarea portofoliului de clienti; Gestionarea portofoliului de clienti si dezvoltarea relatiei cu acestia; Implementarea strategiei de vanzari; Planificarea si respectarea obiectivelor; Prezentarea si promovarea serviciilor companiei in scopul atingerii obiectivelor individuale de vanzari; Cunoasterea produselor societatii si particularizarea a
STAFF RECRUITER SRL

Media netă estimată pe baza celor 2636 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Universul SABON te va incanta cu o noua dimensiune a parfumurilor, nuantelor si senzatiilor.Candidatul pe care il cautam dorim sa fie:O persoana energica si entuziasta, organizata, sociabila si persuasiva, comunicativa.Profilul candidatului: Pasiune pentru beauty și orientat către satisfacția clienților Experienta in retail si abilitati de vanzare Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge și depăși obiectivele de vânzări Atitudine pozitivă și abilitatea de a lucra în echipă Cunoștințe de bază în utilizarea sistemelor de plată și a echipamentelor de vânzare Absolvent studii medii licealeLocatiiile pentru care recrutam:Bucuresti: Plaza Romania Mall, Promenada Mall, Mega MallTimisoara: Iulius MallDescrierea jobului Responsabilitati: Participarea activa la vanzarea produselor in concordanta cu strategia de vanzari Asigurarea unui nivel ridicat de servicii in interiorul magazinelor Mentinerea standardel
SABON HOLDINGS SRL

Media netă estimată pe baza celor 595 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Lentile Oftalmice


Candidatul ideal Are capacitate de organizare, planificare si atentie la detalii;Cunoaste tehnici de vanzare si negociere;Este o persoana flexibila, responsabila, cu o atitudine pozitiva;Experienta in lentile oftalmice si optica medicala este un plus;Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Reprezentantul de vanzari lentile optica medicala se ocupa de promovarea lentilelor oftalmice;Se asigura ca va informa corect clientii despre produsele si serviciile companiei;Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii;Indeplinirea obiectivelor individuale si contributia la realizarea obiectivelor companiei;Atributii de raportare si comunicare catre management, conform politicilor si procedurilor companiei;BENEFICII:Contract de muncă pe perioadă nedeterminată.- Pachet salarial compus din beneficii multiple: parte fixa + comision din vanzari/incasari + tichete de masa- Suport logistic: autoturism de serviciu, laptop, telefon mobil, training de specialitate.-Asigurare medicala MedLife cu sup
OPTIC PARTNER SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal persoană dinamică, adaptabilă, orientată spre rezultate; seriozitate și atitudine pozitivă, fire independentă, organizată, cu responsabilitate; abilităţi de comunicare, prezentare, negociere și convingere; capacitate de încadrare în termene limită. minim un an experiență pe un post similar.Descrierea jobului vizitarea clienților conform rutei zilnice stabilite; dezvoltarea clienților și a relației cu aceștia; încasarea facturilor și recuperarea creditelor din piață; vânzarea produselor din portofoliul companiei în vederea atingerii obiectivelor; rapoarte conform procedurilor interne.Se acorda Salariu motivant, tichete de masa si prime
MIRUNA INTERNATIONAL IMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2663 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Proiecte - Pardoseli Si Usi


Candidatul ideal RAVELI este in cautare de persoane ambitioase si loiale pentru a ocupa postul de reprezentant vanzari proiecte.Candidatul ideal este orientat catre client, cu atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, caruia ii place sa lucreze atat in echipa cat si pe cont propriu.Cautam persoane serioase si corecte, care sa aiba dorinta de a se implica in activitatea pe care o desfasoara si de imbunatatire continua.Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare, negociere si gestionare a situatiilor limita.Constituie avantaj abilitatile tehnice (viziune in spatiu, masuratori).Profilul candidatului ideal- Experienta in vanzarea B2B in domeniul constructiilor - minim 3 ani ( reprezinta un avantaj );- Sa aiba cunostinte temeinice in ce priveste folosirea materialelor pentru finisaje interioare ( usi, parchet, mocheta, covor pvc, lvt);- Personalitate echilibrata, integra;- Dinamic, flexibil, ambitioas, orientat catre rezultate si cu spirit de echipa;- Experienta in gestion
PRED SMY SRL

Beauty Adviser /​ Vanzari Magazin Cosmetice Profesionale


Candidatul ideal Studii medii/superioare;- Seriozitate si simt al raspunderii;- Cunoastere a tehnicilor de vanzari;- Capacitate de a lucra independent cu minimum de supervizare;- Abilitati interpersonale, flexibilitate si orientare catre rezultat si client;- Motivata de rezultate;- Calificarile de vanzator reprezinta un avantaj;- Experienta sau calificare in domeniul coafura,cosmetica,make up si manichiura reprezinta un avantaj.Descrierea jobului - Promoveaza si vinde produsele din portofoliul companiei;- Aranjeaza estetic marfa pe rafturi;- Respecta regulile de vanzare a produselor (bonul fiscal etc);- Respecta regulile interne ale companiei;- Raspunde de incasarile zilnice;- Mentine magazinul deschis in timpul orelor de program;- Propune produse pentru retur;- Propune activitati de marketing cu caracter local.- Efectueaza receptia marfii si intocmeste documentele necesare (NIR, verificarea marfii cantitativ si calitativ);- Mentine curatenia si igiena in magazin;- Magazinele se afla i
PRO BEAUTY RETAIL S.​R.​L.​

Project Buyer


Short company description Împreună punem lumea în mișcare! Pasiunea noastră pentru tehnologie ne-a ajutat să devenim ceea ce suntem astăzi: un partener de dezvoltare și un furnizor de largă recunoaștere internațională pentru industria de automobile. Prin spiritul nostru de echipă, la MAHLE dezvoltăm soluții inovatoare pentru mobilitatea viitorului, neutră din punct de vedere climatic. Ne concentrăm pe electromobilitate și pe managementul termic, precum și pe alte domenii tehnologice de reducere a emisiilor de CO2, de exemplu, celulele de combustibil sau motoarele cu hidrogen. Deja realizăm peste 60 % din cifra noastră de afaceri independent de motorul cu ardere internă al autoturismelor. Până în 2030, se preconizează că această pondere va crește la 75 %.Sunteți gata să construiți viitorul mobilității împreună cu MAHLE? Vă invităm să deveniți și dumneavoastră membru al echipei noastre, formată din peste 72.000 de angajați la nivel mondial.Aflați mai multe despre oportunitățile care vi s
MAHLE

Media netă estimată pe baza celor 1783 de salarii introduse în Salario: 4790 RON/Luna

Commodity Buyer - Plastics


Short company description Împreună punem lumea în mișcare! Pasiunea noastră pentru tehnologie ne-a ajutat să devenim ceea ce suntem astăzi: un partener de dezvoltare și un furnizor de largă recunoaștere internațională pentru industria de automobile. Prin spiritul nostru de echipă, la MAHLE dezvoltăm soluții inovatoare pentru mobilitatea viitorului, neutră din punct de vedere climatic. Ne concentrăm pe electromobilitate și pe managementul termic, precum și pe alte domenii tehnologice de reducere a emisiilor de CO2, de exemplu, celulele de combustibil sau motoarele cu hidrogen. Deja realizăm peste 60 % din cifra noastră de afaceri independent de motorul cu ardere internă al autoturismelor. Până în 2030, se preconizează că această pondere va crește la 75 %.Sunteți gata să construiți viitorul mobilității împreună cu MAHLE? Vă invităm să deveniți și dumneavoastră membru al echipei noastre, formată din peste 72.000 de angajați la nivel mondial.Aflați mai multe despre oportunitățile care vi s
MAHLE

Buyer for Personal Protective Equipment & Chemicals


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success. We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.Category ManagementWe take global responsibility for Strategic Purchasing and steering of Categories such as Logistic Services, Professional Services, IT Equipment and Services, Machine Repair Op
Bosch Timisoara

Services Sales Consultant


Short company description The Access Group is one of the leading providers of business management software to small and mid-sized organizations in the UK, Ireland, and Asia Pacific. Over the past years, we’ve gone from almost 1,000 to 6,000 people. We help over 60,000 customers across commercial and not-for-profit sectors become more productive and efficient.Our Global Operations Center in Romania is on a journey of continuous growth and want to engage with top talent around the country. Headquartered in Timisoara, we offer you the possibility to work remote and join our offices at your choice.Helping everyone at Access Love work and Love life is at the heart of everything we do. It shapes how we do things and allows us to create a place where people want to be and can be at their best.We’re passionate about our values, which guide how we all make decisions and get things done. We love to make our customers lives easier so our value to ‘Make Access better every day’ is one we’re obsess
The Access Group

Casier /​ Consultant Vanzari - D's Damat Timisoara /​ Bucuresti


Candidatul ideal Experienta in activitatea comerciala retail constituie un avantaj; Experienta in domeniul fashion/accesorii este un avantaj; Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţi; Excelente abilităţi de comunicare şi servire clienti de top; Vocabular comercial ingrijit, maniere, rafinament; Abilitati de comunicare, flexibilitate, gandire pozitiva; Atentie la detalii si seriozitate; Spirit de echipa si orientare catre nevoile clientului;Descrierea jobului Ofera informatii relevante despre specificul brandului si a trendurilor actuale; Mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin; Realizează receptia produselor; Indeplineste corespunzator sarcinile operationale trasate Realizarea targetului de vanzare alocat; Cunoasterea produselor, caracteristicilor tehnice si a tehnicilor de merchandising;Beneficii Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil de lucru; Pachet salarial atractiv format din: Salariu Fix 2500 lei + Comisio
DAMAT TWEEN SRL

Buyer Internship with German - GBS (TM)


Job DescriptionGlobal Business Services Department is currently looking for an intern within our dynamic Purchasing team. With guidance from your mentor, you will provide support to buyers on purchase order management both for Production and Non Production Materials, involve in minor issue resolution, goods receipt entry, and assist on data extraction of spend reports for the entire team. Within our team, you will have the chance to be part of a very energetic and innovation-oriented work environment, to collaborate with internal and external stakeholders and to develop a multicultural perspective. Missions:Posting of Goods Receipts/creating inbound delivery per advanced shipment notification provided;Ensuring timely entry of goods receipt within 24h period with prioritization to raw material orders;Attaching proof of delivery/packing slip/bill of lading to GR document numbers generated;Assisting Purchasing Buyers in acquiring PPM approvals for the invoice price discrepancies, other su
Continental

Global Category Buyer


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success. We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.Work #LikeABoschQualificationsUniversity degreeProfessional experience in Purchasing for over 3 years, preferred in raw materialsLanguages: English advanced, German would represent an advantageNe
Bosch Timisoara

Buyer Internship with German - GBS (TM)


Job DescriptionGlobal Business Services Department is currently looking for an intern within our dynamic Purchasing team. With guidance from your mentor, you will provide support to buyers on purchase order management both for Production and Non Production Materials, involve in minor issue resolution, goods receipt entry, and assist on data extraction of spend reports for the entire team. Within our team, you will have the chance to be part of a very energetic and innovation-oriented work environment, to collaborate with internal and external stakeholders and to develop a multicultural perspective. Missions:Posting of Goods Receipts/creating inbound delivery per advanced shipment notification provided;Ensuring timely entry of goods receipt within 24h period with prioritization to raw material orders;Attaching proof of delivery/packing slip/bill of lading to GR document numbers generated;Assisting Purchasing Buyers in acquiring PPM approvals for the invoice price discrepancies, other su
Continental

Buyer Internship - GBS (TM)


Job DescriptionGlobal Business Services Department is currently looking for an intern within our dynamic Purchasing team. With guidance from your mentor, you will provide support to buyers on purchase order management both for Production and Non Production Materials, involve in minor issue resolution, goods receipt entry, and assist on data extraction of spend reports for the entire team. Within our team, you will have the chance to be part of a very energetic and innovation-oriented work environment, to collaborate with internal and external stakeholders and to develop a multicultural perspective. Missions:Posting of Goods Receipts/creating inbound delivery per advanced shipment notification provided;Ensuring timely entry of goods receipt within 24h period with prioritization to raw material orders;Attaching proof of delivery/packing slip/bill of lading to GR document numbers generated;Assisting Purchasing Buyers in acquiring PPM approvals for the invoice price discrepancies, other su
Continental

Buyer - GBS (TM)


Job DescriptionDo you want to be a Buyer? These should spark your interest :Perform purchasing transactions for determined legal entities;Perform analytical tasks for strategic and advanced buyers;Compile initial reports for certain Purchasing KPIs; Data collection (internal / external) for analyses;Update Standard Prices;Invoice discrepancy clarification in cooperation with accounting department;Create and Update Info Records; Create and Update Scheduling Agreements, Entering of prices;Manage communication with suppliers / internal customers;Support in Review and update related Purchasing working instruction documentation as assigned;Run queries in SAP;Vendor Master Data.QualificationsThis is what it takes to be a successful Buyer: Bachelor Degree in Business or Engineering;Good/proficient in Microsoft Excel;Good Communication Skills (both written and verbal)SAP or any Procurement ERP System related work experience is preferred;Experience of working in purchasing and tactical sourcing
Continental

Working Student - Buyer Assistant


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success. We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded.Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.Category ManagementWe take the responsibility for Strategic Purchasing and global steering of the Categories such as Logistic Services, Professional Services, IT Equipment and Services, Machine Re
Bosch Timisoara

Asistent Vanzari Timișoara Shopping City Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru din Timisoara Shopping City.Ce așteptăm de la tine?- Nu ai nevoie de experiență, te vom instrui noi!- Ne dorim oameni cărora le pasă de fericirea clienților noștri și care au dorința de a face parte dintr-o echipă excepțională.- Și, mai presus de toate, entuziasm și motivație în fiecare zi.Vrem să fii cel mai bun prieten al clienților noștri!Descrierea jobului Care vor fi sarcinile tale în magazin?- Te vei ocup
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 184 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.