Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

184 Locuri de Munca Reprezentant Comercial in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

184 Locuri de Munca Reprezentant Comercial in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Comercial in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Comercial in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Junior Buyer


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success. We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.Category ManagementWe take global responsibility for Strategic Purchasing and steering of Indirect Purchasing Categories such as Logistic Services, Professional Services, IT Equipment and Service
Bosch Timisoara

Media netă estimată pe baza celor 630 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent De Vanzari


Candidatul ideal - Experiența de lucru în vânzări (minim 3 ani) constituie un avantaj;- Înțelegerea fundamentală a principiilor de vânzări și a serviciilor acordate clienților;- Cunoștințe de Excel, Word, Sisteme ERP (obligatorie); constituie un avantaj cunoașterea limbii Engleză;- Orientarea către atingerea obiectivelor setate și depășirea cotei de vânzări;- Abilități de comunicare;- Focalizarea către nevoile clienților, rezolvarea problemelor și creșterea gradului de satisfacție al clienților;- Persoană prietenoasă, de încredere, dispusă să ajute, cu o atitudine proactivă și dorința de a rezolva responsabilitățile cu eficiență;- Abilități de bază în administrare, în special a timpului;- Diplomă de liceu (minim);- Constituie un avantaj pregătirea universitară.Descrierea jobului Căutăm un asistent de vânzări competitiv, rolul său principal fiind acordarea de suport clienților companiei, clarificarea necesităților și identificarea corectă a produselor solicitate de aceștia.Principalele
DIAMEDIX IMPEX SA

Consultant AchiziȚii


Candidatul ideal Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă. Studiile superioare juridice absolvite cu diplomă de licență constituie un avantaj; Specializare acreditată în domeniul achiziţiilor publice (certificat de absolvire curs Expert achiziții publice, cod COR 242116); Vechime de minim 5 ani în domeniul studiilor superioare. Experiența în domeniul achizițiilor publice de produse, servicii și lucrări constituie un avantaj; Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu; Cunoştinţe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office – nivel mediu; Bune competențe de redactare; Capacitatea de a lucra în condiţii de stres și cu termene strânse; Capacitate de analiză şi înţelegere a legislaţiei aplicabile domeniului său de activitate, capacitate bună de comunicare, seriozitate, punctualitate, corectitudine; Respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Disponibilitate pentru program prelungit și deplasări, cu respectarea prevederilor Leg
AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA A REGIUNII VEST

Coordonator Departament Vanzari (domeniul Constructiilor Pe Baza Lemn) Sediul Remetea Mare


Candidatul ideal Profilul candidatului:Cunostinte de operare PC si sisteme informatice;Experienta de minim 3 ani intr-un post similar in vanzari;Studiile (medii sau superioare) in industria lemnului, constituie avantaj;Cunostintele de limbi straine: engleza si/sau germana constituie avantaj;Competente de negociere si usurinta in comunicare;Competente in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;Capacitate de organizare si planificare;Capacitate rapida de decizie si atentie distributiva;Rezistenta la efort si stres si usor adaptabil la schimbare;Domiciliul stabil in Timisoara.Descrierea jobului Responsabilitati:Gestioneaza grupele de clienti cu obiect de activitate in domeniul constructiilor si a revanzatorilor de materiale constructii;Coordoneaza si organizeaza activitatile de vanzari pe grupele de produse alocate in scopul realizarii planului de vanzari;Coordoneaza, indruma si controleaza modul de organizare si desfasurare a activitatii angajatilor din subordine, astfel incat
HOLVER SRL

Sales Assistant El Unico


Candidatul ideal Sales Assistant El UnicoDescrierea jobului Sales Assistant El Unico
EL UNICO PARADIS SRL

Asistent Vanzari /​ Identificare Piese Auto - Sibiu și Timis


Candidatul ideal Acest anunț se referă la postul de Asistent vanzari / identificare piese camioane, două poziții disponibile, pentru birourile noastre comerciale din Sibiu și Timișoara:Cerinte: Experienta relevanta in identificare de piese AUTO in special pentru camioane (cataloage electronice) Proactiv, orientat spre obtinerea de rezultate. Creativ si organizat, determinat, cu capacitatea de a analiza și a optimiza procesele de identificare, vanzare si achizitie. Cunostinte avansate operare PC . Abilități de comunicare și relaționare.Descrierea jobului Identificarea pieselor si intocmirea ofertelor comerciale in programe de specialitate. Consiliere tehnică și urmărirea procesului de vânzare în relația cu clienții Promovarea si vanzarea produselor companiei. Intocmirea de analize si rapoarte periodice privitoare la modificari sau optimizari ale portofoliului de produse ale companiei. Participare la inovare, creare stocuri, promovare produse, creșterea gradului de satisfacție a cliențil
MEC - DIESEL SEE SRL

Consilier Vanzari Showroom Mobila- Centrul Comercial Alfa Din Timisoara


Candidatul ideal Îți dorești să te alături unei echipe pasionate dе vânzări și design interior? Vino în echipa PARTIZAN IMPEX din Timisoara! Căutăm consilieri vânzări în cadrul magazinului nostru din Centrul Comercial ALFA din TIMISOARA.Ne-am dori să ai: Bune ablități dе comunicare, vânzare și relaționare cu clienții; Experiență relevanta anterioară în vânzări/retail dе minim 2 ani; Să fii o persoană cinstita, deschisă, prietenoasă și cu spirit dе echipă; Orientare spre rezolvarea problemelor si gasirea solutiilor optime; Orientarea puternica catre rezultat.Descrierea jobului Consilierul nostru de vânzări din cаdrul ShowRoom-ului se vа ocupa de: Promovаrea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele si politicile Partizan IMPEX; Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite din categoria mobilier și accesorii; Mentinerea relatiei de colaborare cu furnizorii nostri; Întocmirea documentelor interne specifice activității: oferte, facturi, nota de comandă, receptii marf
PARTIZAN IMPEX SRL

Buyer with German (Hybrid work)


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us. Category ManagementWe take global responsibility for Strategic Purchasing and steering of Indirect Purchasing Categories such as Logistic Services, Professional Services, IT Equipment and Service
Bosch Timisoara

Buyer Internship with German - GBS (TM)


Job DescriptionGlobal Business Services Department is currently looking for an intern within our dynamic Purchasing team. With guidance from your mentor, you will provide support to buyers on purchase order management both for Production and Non Production Materials, involve in minor issue resolution, goods receipt entry, and assist on data extraction of spend reports for the entire team. Within our team, you will have the chance to be part of a very energetic and innovation-oriented work environment, to collaborate with internal and external stakeholders and to develop a multicultural perspective. Missions:Posting of Goods Receipts/creating inbound delivery per advanced shipment notification provided;Ensuring timely entry of goods receipt within 24h period with prioritization to raw material orders;Attaching proof of delivery/packing slip/bill of lading to GR document numbers generated;Assisting Purchasing Buyers in acquiring PPM approvals for the invoice price discrepancies, other su
Continental

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Consilier vanzariTi se potriveste acest job daca:Ai 1 an de experienta in vanzari (poti aplica si in cazul in care nu ai experienta)Esti pasionat de moda, creativ si ai un simt estetic dezvoltat;Ai studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);Esti responsabil, ai abilitati excelente de comunicare, esti deschis la nou si orientat catre rezultate;Ai cunostinte medii de operare PC si cunosti limba engleza;Ai un aspect ingrijit.Descrierea jobului Consilier vanzariDescrierea job-ului:Vei participa activ la vanzare respectand toate etapele acesteia;Vei desfasura activitati administrative in cadrul magazinului (curatenie, receptie marfa etc);Te vei ocupa de gestiune (contabilitate primara).Beneficiile job-ului:Pachetul salarial: 2000-2800 (fix si bonuri de masa) + comision vanzariInvestim in oameni si oferim programe de training;Oferim posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;Reduceri de pana la 50% pentru articolele vestimentare din magazinele
GRAFTEX PRODCOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 647 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dacă:- Ești o persoană dinamică cu spirit de inițiativă- Ești o fire competitivă dar și un team player- Vrei să inspiri, indrumi și să ajuți clienții în materie de fashionDescrierea jobului Noi iți oferim în schimb:- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată- Program de lucru flexibil în ture 8h6h- Tichete de masă 40lei/zi lucratoare- Comisioane din targetul lunar și vânzare personală- Uniformă formată din colecția în curs- Reducere de angajat în cadrul brandului- Program de training în fashion și retail- Șansa de a promova în cadrul grupului
MIROGLIO ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 861 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal Eşti o persoană ambițioasă, orientată către rezultate;Eşti o persoană pozitivă și entuziastă;Ai bune abilităţi de comunicare şi gestionare a relaţiilor cu clienţii;Ai bune abilităţi de planificare și organizare a activităţilor proprii;Ai disponibilitate de a avea deplasări în zona alocată;Deţii permis de conducere categoria B;Descrierea jobului Recrutam trei Reprezentanti Vanzari B2B pentru filialele din Timisoara, Cluj si Constanta.Gestionarea portofoliului de clienti atribuit pe zona alocata (mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu acestia);Atragerea de noi clienti - producătorii de mobilier in serie sau la comandă;Să preiei comenzile de produse, să oferi recomandări și consiliere clienților in alegerea lor;Să contribui alături de noi la fidelizarea clientilor alocati;Să asiguri monitorizarea si gestionarea creanțelor.Beneficiile tale:VEI AVEA UN PACHET SALARIAL DE VENITURI SI BENEFICII:Salariu de bază + Tichete de masă + Comision din vânzări + Prime de sărbători;Maș
OFERTE SPECIALE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Consilier Vanzari Showroom Home&deco


Candidatul ideal CĂUTĂM OAMENI CARE SĂ (NE) INSPIRE!Dacă ești la inceput de cariera sau proaspat absolvent si te consideri o persoana talentata in relationare si vanzare; ai viziune și îți dorești o carieră la o companie de TOP din România, atunci citești anunțul potrivit.La SomProduct fiecare rol are un impact. De aceea căutăm tineri ca tine - oameni dornici să se dezvolte personal și profesional. Explorezi, începi, eșuezi, înveți, îți îmbunătățești cunoștințele și mergi mai departe.Ce trebuie să ai la tine? Motivatia si increderea in reusita; Abilitatile de negociere; Capacitate de organizare și planificare; Abilități de comunicare si rabdare; Sa fii flexibil si sa ai spirit de inițiativă; Spirit de echipă; Dorința de a obține performanță și de a evolua profesional.Descrierea jobului Te vei ocupa de: Promovarea ofertelor si vanzarea produselor noastre; Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite din categoria mobilier si accesorii Home&Deco; Intocmirea si transmiterea ofe
SOMPRODUCT S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Orange Shop (magazin Stradal)


Candidatul ideal Ai cel puțin 6 luni experiență în vânzări? Ești determinat să câștigi mai mult?Hai în echipa noastră și descoperă cum poți beneficia de comisioane fără limită maximă și de accelerarea abilităților profesionale!Recrutăm în următoarele locații:✅Bucuresti (Sos. Pantelimon)✅Brașov (Str. Saturn)✅Timisoara (Blvd. Republicii)✅Iași (Str. Anastasie Panu)Ce căutămÎți oferim un job într-un mediu de lucru competitiv și prietenos, bazat pe colaborare, apreciere și dezvoltarea abilităților de comunicare și vânzare.La Orange, activitatea începe cu un Training specific, iar în primele 3 luni îți dedicăm un Mentor (un coleg experimentat), pentru învățare și suport.În echipele noastre ai întotdeauna susținerea colegilor cu mai multă experiență și a managerului tău.În magazinele Orange, atribuțiile colegilor noștri sunt de trei tipuri: Promovarea si vânzarea produselor și serviciilor Orange; Rezolvarea solicitărilor de sprijin venite din partea clienților prin oferirea de informații și s
ORANGE ROMANIA SA

Asistent Vanzari Bucuresti,​ Timisoara,​ Constanta,​ Brasov


Candidatul ideal Asistent vanzari Bucuresti, Timisoara, Oradea, BrasovDe mai bine dе 15 ani KITCHEN SHOP este furnizorul care hraneste pasionatii dе gatit, oferindu-le o gama larga dе produse moderne: aparate, ustensile si gadgeturi dе bucatarie ce te inspira sa transformi o simpla experienta in bucatarie, in arta culinara.Suntem o echipa tanara, dinamica, si pasionata, care doreste sa impartaseasca cu tine experiente intr-un mediu placut dе munca.- Iti place sa comunici cu oamenii, sa le oferi indrumari si sfaturi- Esti intuitiv, si poti intelege ce nevoi au persoanele din jurul tau- Ai spirit dе echipa, esti proactiv, si cauti un colectiv antrenant- Esti amabil fata dе client si colegi- Ai studiile medii finalizateAtunci te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Ce trеbuie sа faci? Intampini cliеntii si ii ajuti in alеgereа produsеlor perfecte pentru bucаtariа si stilul lor Tе implicit in toata аctivitateа dе vаnzare prin cunoаsterea produselor pentru a oferii cele mai bune inform
KITCHEN SHOP SRL

Reprezentant Vanzari Ika /​business Developer Ka ( Tm,​ Cs )


Candidatul ideal Minim studii medii ( diplomă de bacalaureat ), studii superioare reprezintă avantaj Onestitate, seriozitate, perseverență și capacitate mare de muncă Permis de conducere categoria B Experiență profesională pe o poziție similară și în domeniul FMCG, constituie avantajDescrierea jobului Planifică, organizează şi efectuează activităţile de valorificare a produselor şi serviciilor societăţii prin utilizarea platformei electronice MOBISOL (raportare în program a plasărilor secundare, decont de cheltuieli, orice alte informații legate de activitatea lor zilnică) Efectuarea de vizite în magazinele-client KA Realizarea targetului lunar și anual (vizite și plasări secundare) conform obiectivelor stabilite de companie Account management-menținerea relației cu persoanele de decizie locale Disponibilitate produse marca Hell Energy conform matricei de listare cont/cluster Comunicarea oricărui fel de problemă sau oportunitate sesizată în magazine (pierdere spaţiu de expunere, posibi
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Iqos


Candidatul ideal Ești energic și în căutarea unei cariere care să te stimuleze?Alătură-te forței noastre de vânzări IQOS și dă startul unei călătorii pline de success in orasul tau!Astăzi, echipa noastră vibrantă își face apariția în orașul tău!Dacă ești pasionat, comunicativ și gata să înveți povestea fascinantă din spatele IQOS, te vrem în echipă.Descrierea jobului Cu noi, ai șansa să câștigi între 3000 și 5000 de lei lunar și să te bucuri de o evoluție rapidă în cadrul companiei.Oferim un mediu de lucru pozitiv și suportiv, unde entuziasmul și munca în echipă sunt la ele acasă.Vei avea parte de formare profesională continuă, evenimente de team-building care să te inspire și posibilitatea de a avansa rapid pe scara profesională.Nu rata ocazia de a te dezvolta alături de noi.Pentru mai multe detalii și pentru a te alătura aventurii noastre, contactează-ne la numărul de telefon afișat. (0756.200.108)Hai să facem diferența împreună!
EXPERT CONNECTION SRL

Reprezentant Vanzari Zonal – Zona De Vest


Candidatul ideal Reprezentant vânzări zonal – zona de VestFomco GPS este în căutarea unei unei persoane energice, cu abilități de relaționare cu clienții, pentru postul de Reprezentant zonal de vânzări – zona de Vest (SM, BH,AR,TM,HD)Cu suportul unei echipe tinere și dinamice de dezvoltatori, Fomco GPS oferă soluții optime în managementul flotelor, oferind date precise și de calitate, prin care fiecare utilizator își poate organiza activitatea zilnică versus cheltuielile aferente, obținând economii semnificative.Soluțiile noastre sunt folosite pentru optimizarea managementului flotelor auto, urmărirea costurilor, controlul combustibilului, optimizarea traseelor.Responsabilități:Efectuarea de vizite la clienți (existenți și potențiali);Gestionarea apelurilor și e-mailurilor primite de la clienți;Introducerea informațiilor în baza de date proprie;TU ești candidatul ideal pentru noi, dacă:Ești dispus să faci deplasări zilnice pe terenDeții permis cat. BAi o experiență de minim 6 luni în d
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Casier /​ Consultant Vanzari----d's Damat Iasi /​ Timisoara


Candidatul ideal Experienta in activitatea comerciala retail constituie un avantaj; Experienta in domeniul fashion/accesorii este un avantaj; Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţi; Excelente abilităţi de comunicare şi servire clienti de top; Vocabular comercial ingrijit, maniere, rafinament; Abilitati de comunicare, flexibilitate, gandire pozitiva; Atentie la detalii si seriozitate; Spirit de echipa si orientare catre nevoile clientului;Descrierea jobului Ofera informatii relevante despre specificul brandului si a trendurilor actuale; Mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin; Realizează receptia produselor; Indeplineste corespunzator sarcinile operationale trasate Realizarea targetului de vanzare alocat; Cunoasterea produselor, caracteristicilor tehnice si a tehnicilor de merchandising;Beneficii Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil de lucru; Pachet salarial atractiv format din: Salariu Fix 2500 lei + Comisio
DAMAT TWEEN SRL

Director Vanzari Culturi Speciale - Regiunea Vest


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor. Experienta in vazarea de produse si servicii axate pe culturi speciale. Abilitati bune de vanzare, negociere, comunicare si relationare Cunostinte tehnice in sectorul agricol reprezinta un avantaj Loialitate, perseverenta si determinare Disponibilitate la deplasariDescrierea jobului Prospectarea zonei alocate in vederea dezvoltarii bazei de date de clienti pe zona de culturi speciale in regiunea deservita. Negocierea si stabilirea conditiilor contractuale cu clientii sai in conformitate cu politica comerciala in vigoare. Planificarea si urmarirea activitatii de vizitare a clientilor, discutii cu acestia pentru identificarea corecta si completa a necesitatilor lor. Mentinerea relatiilor cu clientii in vederea optimizarii procesului de vanzare. Realizarea unor analize de piata privind competitia. Realizarea de rapoarte saptamanale, lunare, trimestiale sau anuale privind vanzarile. Urmarirea gradului de satisfactie post-va
AGRII ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 184 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.