Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

184 Locuri de Munca Reprezentant Vanzari in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

184 Locuri de Munca Reprezentant Vanzari in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Vanzari in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Vanzari in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Compania Mobile Trends caută să își completeze echipa cu o persoană entuziastă și pasionată de tehnologie în magazinul său din Iulius Mall Timișoara.Cerințe:Abilități excelente de comunicare și prezentare pentru a putea interacționa cu clienții într-un mod informativ și plăcut.Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul accesorii pentru telefoane (reprezintă un avantaj).Dorința și capacitatea de a oferi o experiență de cumpărături de calitate, prin consiliere și ghidare în alegerea celor mai potrivite accesorii;Capacitatea de a lua inițiativă în rezolvarea problemelor și de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă.Atitudine proactivă și pozitivă în interacțiunea cu clienții și colegii.Descrierea jobului Responsabilități:Consilierea și ghidarea clienților în selecția celor mai potrivite accesorii pentru telefoanele lor.Prezentarea și promovarea gamei noastre variate de produse, evidențiind beneficiile și funcționalitățile acestora.Gestionarea stocurilor,
MBT THREE STORES SRL

Media netă estimată pe baza celor 630 de salarii introduse în Salario: 3025 RON/Luna

Asistent Vanzari Timisoara Calea Buziasului


Candidatul ideal Esti entuziasmat/a sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Esti super zambaret si prietenos, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Esti entuziasmat si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre procesul de re
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Vanzari Timisoara


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• locatia job-ului: Iulius Town• bonusuri de performanță;• mediu de luc
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal Competențele tale Studii superioare finalizate în domeniul Construcțiilor Certificat de Expert Achiziții Publice Experiență de minim 3 ani în utilizarea SEAP (www.e-licitație.ro) Experiență de minim 3 ani în pregătirea documentațiilor de atribuire pentru proceduri de achiziție publică pentru autoritățile contractante Cunoașterea legislației naționale aplicabilă în domeniul achizițiilor publice Cunoștințe medii de limba engleză Abilitați organizatorice, interrelationare și rezolvarea situațiilor problematice Capacitatea de a gestiona sarcini multiple Asumarea responsabilităților Abilitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă Capacitatea de analiză și sinteză a informațiilorDescrierea jobului Responsabilităţile tale Analizarea documentațiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companie Pregătirea documentelor de licitație: întocmirea documentelor de eligibilitate în conformitate cu cerințele de c
PORR CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Agent Vanzari Județul Timis Si Caras Severin


Candidatul ideal Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala; Persoana comunicativa foarte ambitioasa, motivata Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Permis de conducere categoria B; Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; Urmarirea realizarii si depasirii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Administreaza eficient portofoliul de clienti existent si prospecteaza piata in vederea atragerii de noi clienti si oportunitati de vanzare; Consilierea clientilor in alegerea celor mai bune produse pentru zona de vanzare; Urmarirea derularii contractelor si incasarea contravalorii marfurilor vandute; Raportarea evolutiei vanzarilor urmarind realizarea targetel
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Casier /​ Consilier Vanzari Zoocenter Timisoara


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai :Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vanzari.Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală.Cunoștințe solide operare PC.Cunoștințe dе contabilitate primară.Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа noastră și îți oferim :Un loc de muncă stabil, în cadrul unеi compаnii dе încrеderе şi în plină еxpаnsiune.Vei facе pаrtе din echipa unеi companii cu pestе 15 аni dе еxpеriență.Un mеdiu de lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente.Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.Alte avantaje.
SC VABRO RETAIL SRL

Consilier Vanzari,​ Vanzatoare,​ Magazin Iulius Town Mall


Candidatul ideal - amabilitate, comunicativitate, persuasiune, empatie- persoana de incredere, responsabila si organizata, ambitioasa- minim studii medii- cunostinte de operare PC- limba engleza nivel conversational- experienta in domeniu constituie un avantaj- la angajare se vor solicita recomandari si cazierDescrierea jobului - vanzarea produselor catre clienti, in magazin- cunoasterea produselor si promovarea acestora- consilierea clientilor, intuind nevoile acestora; oferirea de informatii cu profesionalism si amabilitate astfel incat sa castige increderea clientilor si sa ii determine sa achizitioneze produsele respective- lucrul cu casa de marcat, POS- emiterea facturilor si a altor documente contabile- intretinerea ordinii, a curateniei in magazin- participare la aranjarea marfii in magazin- participare la inventarele lunare- programul de lucru va fi in ture, in weekend, conform programului centrului comercial
VECTOR STORES SRL

Asistent Vanzari Timisoara Shopping City Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru din Timisoara Shopping City.Ce așteptăm de la tine?- Nu ai nevoie de experiență, te vom instrui noi!- Ne dorim oameni cărora le pasă de fericirea clienților noștri și care au dorința de a face parte dintr-o echipă excepțională.- Și, mai presus de toate, entuziasm și motivație în fiecare zi.Vrem să fii cel mai bun prieten al clienților noștri!Descrierea jobului Care vor fi sarcinile tale în magazin?- Te vei ocup
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Merchandiser - Philip Morris - Timisoara


Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare si putere de convingere;- Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;- Orientarea spre client, dar si spre consumator;- Foarte buna orientare spre rezultate;- Spirit de organizare si capacitatea de automotivare;- Disponibilitate pentru un post cu activitate 100% de teren, dinamica;- Reprezinta avantaj experienta profesionala;- Minim studii medii (diploma de bacalaureat);- Permis de conducere categoria B, minim 1 an vechime;Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Plasarea materialelor temporare de comunicare (postere, leaflet, vizualuri plasate in PPOSM) la punctul de vanzare (POS);- Curatarea PPOSM (rafturi de expunere, counter unit, restiere) plasate in cadrul POS;- Asigurarea PPOSM (rafturile de expunere, plasma) la conditii optime de functionalitate;- Comunicarea eventualelor probleme tehnice / electrice aparute la PPOSM urile plasate în cadrul POS;- Implementarea planogramelor, în conformitate cu obiectivele comunica
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Buyer Indirect - Wd182071


Candidatul ideal The experience we’re looking to add to our team:• Typically requires a Bachelor’s Degree;• Typically requires a minimum of 2 to 4 years of procurement experience;• Use of the following tools may be required: Office Skills, comprehensive vision, strategic thinking, drive for continuous improvement, project level thinking, positive attitude, proactive, contributing attitude;• A sense of control, good communication skills, precision, good team work, business mindset, defined personality, integrity;• English language skills.Descrierea jobului Job SummaryThe Buyer Indirect will be based in Timisoara reporting to the Indirect Purchasing & Contract ManagerThis role will be coordinating activities involved with procuring indirect materials.What a typical day looks like:• You will use different forms of caring- e-auction, sealed, open care;• Procurement of non-standard materials on aQuire basis;• Ongoing and close participation with cross-functional teams, the global IP team an
FLEXTRONICS ROMÂNIA SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Experienta in domeniu – nu este obligatorie. Abilitatea de a recunoaste si dezvolta oportunitati profitabile de business; Abilitatea de a negocia si de a mentine echilibrul intre nevoile clientului si ale companiei; Limba engleza – constituie avantaj; Cunostinte operare PC – suita Microsoft; Persoana care da dovada de: integritate, responsabilitate, initiativa, putere de convingere si negociere, claritate si coerenta in exprimare; Loialitate, spirit de echipa, orientare catre client si catre rezultat; Atitudine profesionista; Dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera.Descrierea jobului Market reaseach pentru dezvoltarea portofoliului de clienti; Gestionarea portofoliului de clienti si dezvoltarea relatiei cu acestia; Implementarea strategiei de vanzari; Planificarea si respectarea obiectivelor; Prezentarea si promovarea serviciilor companiei in scopul atingerii obiectivelor individuale de vanzari; Cunoasterea produselor societatii si particularizarea a
STAFF RECRUITER SRL

Media netă estimată pe baza celor 2636 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Project Buyer


Short company description Împreună punem lumea în mișcare! Pasiunea noastră pentru tehnologie ne-a ajutat să devenim ceea ce suntem astăzi: un partener de dezvoltare și un furnizor de largă recunoaștere internațională pentru industria de automobile. Prin spiritul nostru de echipă, la MAHLE dezvoltăm soluții inovatoare pentru mobilitatea viitorului, neutră din punct de vedere climatic. Ne concentrăm pe electromobilitate și pe managementul termic, precum și pe alte domenii tehnologice de reducere a emisiilor de CO2, de exemplu, celulele de combustibil sau motoarele cu hidrogen. Deja realizăm peste 60 % din cifra noastră de afaceri independent de motorul cu ardere internă al autoturismelor. Până în 2030, se preconizează că această pondere va crește la 75 %.Sunteți gata să construiți viitorul mobilității împreună cu MAHLE? Vă invităm să deveniți și dumneavoastră membru al echipei noastre, formată din peste 72.000 de angajați la nivel mondial.Aflați mai multe despre oportunitățile care vi s
MAHLE

Media netă estimată pe baza celor 1783 de salarii introduse în Salario: 4790 RON/Luna

Commodity Buyer - Plastics


Short company description Împreună punem lumea în mișcare! Pasiunea noastră pentru tehnologie ne-a ajutat să devenim ceea ce suntem astăzi: un partener de dezvoltare și un furnizor de largă recunoaștere internațională pentru industria de automobile. Prin spiritul nostru de echipă, la MAHLE dezvoltăm soluții inovatoare pentru mobilitatea viitorului, neutră din punct de vedere climatic. Ne concentrăm pe electromobilitate și pe managementul termic, precum și pe alte domenii tehnologice de reducere a emisiilor de CO2, de exemplu, celulele de combustibil sau motoarele cu hidrogen. Deja realizăm peste 60 % din cifra noastră de afaceri independent de motorul cu ardere internă al autoturismelor. Până în 2030, se preconizează că această pondere va crește la 75 %.Sunteți gata să construiți viitorul mobilității împreună cu MAHLE? Vă invităm să deveniți și dumneavoastră membru al echipei noastre, formată din peste 72.000 de angajați la nivel mondial.Aflați mai multe despre oportunitățile care vi s
MAHLE

Buyer for Personal Protective Equipment & Chemicals


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success. We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.Category ManagementWe take global responsibility for Strategic Purchasing and steering of Categories such as Logistic Services, Professional Services, IT Equipment and Services, Machine Repair Op
Bosch Timisoara

Services Sales Consultant


Short company description The Access Group is one of the leading providers of business management software to small and mid-sized organizations in the UK, Ireland, and Asia Pacific. Over the past years, we’ve gone from almost 1,000 to 6,000 people. We help over 60,000 customers across commercial and not-for-profit sectors become more productive and efficient.Our Global Operations Center in Romania is on a journey of continuous growth and want to engage with top talent around the country. Headquartered in Timisoara, we offer you the possibility to work remote and join our offices at your choice.Helping everyone at Access Love work and Love life is at the heart of everything we do. It shapes how we do things and allows us to create a place where people want to be and can be at their best.We’re passionate about our values, which guide how we all make decisions and get things done. We love to make our customers lives easier so our value to ‘Make Access better every day’ is one we’re obsess
The Access Group

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Universul SABON te va incanta cu o noua dimensiune a parfumurilor, nuantelor si senzatiilor.Candidatul pe care il cautam dorim sa fie:O persoana energica si entuziasta, organizata, sociabila si persuasiva, comunicativa.Profilul candidatului: Pasiune pentru beauty și orientat către satisfacția clienților Experienta in retail si abilitati de vanzare Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge și depăși obiectivele de vânzări Atitudine pozitivă și abilitatea de a lucra în echipă Cunoștințe de bază în utilizarea sistemelor de plată și a echipamentelor de vânzare Absolvent studii medii licealeLocatiiile pentru care recrutam:Bucuresti: Plaza Romania Mall, Promenada Mall, Mega MallTimisoara: Iulius MallDescrierea jobului Responsabilitati: Participarea activa la vanzarea produselor in concordanta cu strategia de vanzari Asigurarea unui nivel ridicat de servicii in interiorul magazinelor Mentinerea standardel
SABON HOLDINGS SRL

Media netă estimată pe baza celor 595 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Buyer Internship with German - GBS (TM)


Job DescriptionGlobal Business Services Department is currently looking for an intern within our dynamic Purchasing team. With guidance from your mentor, you will provide support to buyers on purchase order management both for Production and Non Production Materials, involve in minor issue resolution, goods receipt entry, and assist on data extraction of spend reports for the entire team. Within our team, you will have the chance to be part of a very energetic and innovation-oriented work environment, to collaborate with internal and external stakeholders and to develop a multicultural perspective. Missions:Posting of Goods Receipts/creating inbound delivery per advanced shipment notification provided;Ensuring timely entry of goods receipt within 24h period with prioritization to raw material orders;Attaching proof of delivery/packing slip/bill of lading to GR document numbers generated;Assisting Purchasing Buyers in acquiring PPM approvals for the invoice price discrepancies, other su
Continental

Global Category Buyer


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success. We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.Work #LikeABoschQualificationsUniversity degreeProfessional experience in Purchasing for over 3 years, preferred in raw materialsLanguages: English advanced, German would represent an advantageNe
Bosch Timisoara

Buyer Internship with German - GBS (TM)


Job DescriptionGlobal Business Services Department is currently looking for an intern within our dynamic Purchasing team. With guidance from your mentor, you will provide support to buyers on purchase order management both for Production and Non Production Materials, involve in minor issue resolution, goods receipt entry, and assist on data extraction of spend reports for the entire team. Within our team, you will have the chance to be part of a very energetic and innovation-oriented work environment, to collaborate with internal and external stakeholders and to develop a multicultural perspective. Missions:Posting of Goods Receipts/creating inbound delivery per advanced shipment notification provided;Ensuring timely entry of goods receipt within 24h period with prioritization to raw material orders;Attaching proof of delivery/packing slip/bill of lading to GR document numbers generated;Assisting Purchasing Buyers in acquiring PPM approvals for the invoice price discrepancies, other su
Continental

Agent Vanzari


Candidatul ideal persoană dinamică, adaptabilă, orientată spre rezultate; seriozitate și atitudine pozitivă, fire independentă, organizată, cu responsabilitate; abilităţi de comunicare, prezentare, negociere și convingere; capacitate de încadrare în termene limită. minim un an experiență pe un post similar.Descrierea jobului vizitarea clienților conform rutei zilnice stabilite; dezvoltarea clienților și a relației cu aceștia; încasarea facturilor și recuperarea creditelor din piață; vânzarea produselor din portofoliul companiei în vederea atingerii obiectivelor; rapoarte conform procedurilor interne.Se acorda Salariu motivant, tichete de masa si prime
MIRUNA INTERNATIONAL IMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2663 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 184 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.