Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

185 Locuri de Munca Reprezentant Vanzari in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

185 Locuri de Munca Reprezentant Vanzari in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Vanzari in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Vanzari in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Casier Pariuri Sportive (reprezentant Vanzari) – Job National


Candidatul ideal Suntem determinați să iți oferim o experiență autentică într-o echipă unită și un mediu de lucru profesionist.Te așteptăm în echipa Superbet!Așteptăm CV-ul tău, dacă ai: Studii medii Cunoștințe de operare PC - nivel mediuȘi Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții Dai dovadă de responsabilitate, corectitudine și seriozitate Te adaptezi cu ușurință într-un mediu care se dezvoltă constantDescrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții și interacționezi cu aceștia pentru a le asigura cele mai bune servicii Efectuezi operațiuni cu numerar sau POS (încasări și plăți de la/către clienți) Emiți și validezi tichetele de pariere Întocmești documentele de închidere ziSuntem pregătiți să îți oferim: Program de lucru flexibil, cu pauză de masă Salariu competitiv + tichete de masă electronice (40 lei/zi lucrătoare) Loc de muncă stabil, contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată Program de formare profesională în agenție, timp de 30 zile și pract
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Agent Vanzari-telesales- Reprezentant Vanzari (prin Telefon)


Candidatul ideal NE MARIM ECHIPA DE VANZARI PRIN TELEFON! Cautam colegi pe care sa-i ajutam sa-si puna la incercare si sa-si depaseasca asteptarile!Daca ti-am starnit curiozitatea hai sa-ti spunem cum sunt oamenii din echipa noastra: Comunica cu placere si usurinta; Au capacitatea de analiza si sinteza, isi urmaresc obiectivele pe termen mediu si lung; Indiferent de provocari se bazeaza mereu pe puterea echipei; Competitia cea mai apriga e cu ei insisi; Nu accepta cu usurinta refuzurile; Au o permanenta dorinta de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului Contactarea telefonica a potentialilor clienti persoane juridice (companii medii sau mari si institutii publice) si promovarea produselor si serviciilor Echo Plus; Identificarea nevoilor clientilor si gasirea unei solutii personalizate; Negocierea si inchiderea vanzarii; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu, preluarea comenzilor recurente si extinderea categoriilor de produse pe care le ofertam clientilor nostri; Atingere
ECHO PLUS SRL

Reprezentant Vanzari Arad/​timisoara


Candidatul ideal Candidatul ideal : Daca esti interesat sa sa-ti aduci contributia intr-o companie in care oamenii aduc plus valoare zi de zi si sunt apreciati pentru asta, daca vrei sa primesti feedback constant pentru a-ti imbunatati capacitatile profesionale si vrei un job stabil, atunci inseamna ca ne-am gasit reciproc si putem face treaba buna impreuna.Experienta de munca : Experienţă minim 3 ani în domeniul vanzarilor corporate-vânzări sau domeniul IT / telecom constituie avantaj.Studii : Studii medii; studiile comerciale in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj.Descrierea jobului Scop principal : Prezintă, promovează si vinde produsele şi serviciile fixe, mobile, ICT, Cloud, FMCC si M2M furnizate de companie clienţilor din portofoliu; Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru cresterea cotei de piaţă a serviciilor şi produselor companiei; Monitorizează competiţia şi evoluţia pieţei în domeniul comunicaţiilor pentru a identifica şi comun
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Reprezentant Vanzari (venit Lunar 10.​000 – 16.​000 Lei Brut)


Candidatul ideal Reprezentant vanzari (venit lunar 10.000 – 16.000 lei brut)Aplică și alătură-te echipei noastre!Compania noastră angajează:REPREZENTANT VÂNZĂRICare vor fi responsabilitățile tale? Vizitarea de noi parteneri și menținerea contactului cu aceștia; Generarea comenzilor, încheierea contractelor; Desfășurarea negocierilor și a discuțiilor cu partenerii existenți, fidelizarea acestora; Evaluarea și fructificarea noilor oportunități de vânzare; Deservirea rapidă și la standarde înalte a solicitărilor și nevoilor partenerilor; Întocmirea rapoartelor pentru management;Ce îți oferim? Salariu competitiv, care include salariul de bază și bonusul: lunar 10.000 – 16.000 lei brut; Mașină de firma care poate fi folosită și în scopuri personale; Laptop și telefon mobil premium; Utilizarea produselor și mărcilor de calitate premium aparținând companiei noastre; Un program complex de instruire, astfel încât să poți începe activitatea cu cunoștințe adecvate; Suport profesional
UNIX AUTO SRL

Reprezentant Vanzari Ika /​business Developer Ka ( Tm,​ Cs )


Candidatul ideal Minim studii medii ( diplomă de bacalaureat ), studii superioare reprezintă avantaj Onestitate, seriozitate, perseverență și capacitate mare de muncă Permis de conducere categoria B Experiență profesională pe o poziție similară și în domeniul FMCG, constituie avantajDescrierea jobului Planifică, organizează şi efectuează activităţile de valorificare a produselor şi serviciilor societăţii prin utilizarea platformei electronice MOBISOL (raportare în program a plasărilor secundare, decont de cheltuieli, orice alte informații legate de activitatea lor zilnică) Efectuarea de vizite în magazinele-client KA Realizarea targetului lunar și anual (vizite și plasări secundare) conform obiectivelor stabilite de companie Account management-menținerea relației cu persoanele de decizie locale Disponibilitate produse marca Hell Energy conform matricei de listare cont/cluster Comunicarea oricărui fel de problemă sau oportunitate sesizată în magazine (pierdere spaţiu de expunere, posibi
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Reprezentant Vânzări


Candidatul ideal Persoana serioasa, punctuala si pozitiva;Abilitati de comunicare si de lucru in echipa;Initiativa, proactivitate si organizare;Abilitati de utilizare PC (e-mail, word, excel, power point, programe de gestiune si CRM);Cunostinte comerciale de baza (notiuni despre ofertare, facturare, incasare, gestiune, completare contracte de colaborare);Dorinta de dezvoltare personala;Cunostinte vaste despre domeniul vizat (vopsitorie auto si industriala);Descrierea jobului Responsabilitati:- prospectare continua a pietii in cautarea de noi parteneri comerciali;- analiza nevoilor clientilor existenti, intocmirea ofertelor si prezentarea acestora;- organizarea livrarilor de marfa si urmarirea facturilor scadente;- discutii cu clientii pentru recuperarea debitelor (acolo unde este cazul);- completarea rapoartelor de activitate si pastrarea bazei de date a clientilor actualizata permanent (CRM);- participarea la sedintele si cursurile de pregatire organizate de firma;- vizitarea regulata
ROMSERVICE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3086 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Store Manager /​ Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client;- Persoana entuziasta, pasionata de fashion, prezenta agreabila, atitudine pozitiva si proactiva;- Prezenta placuta si limbaj ingrijit;- Orientare catre clienti, identificarea si intelegerea nevoilor si dorintelor acestora;- Interes pentru domeniu si dorinta de dezvoltare pe plan professional;- Cel putin absolvent(a) de liceu cu diploma de bacalaureat;- Constituie avantaje cunoașterea limbii engleze și experiența în domeniu;- Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de weekend.Descrierea jobului Descrierea jobului - Promovarea si vanzarea produselor cosmetice si de parfumerie din magazine;- Realizarea de activitati administrative: aprovizionarea rafturilor, actualizarea preturilor la raft, intretinerea rafturilor; emiterea de comenzi la furnizor pentru brand-urile alocate, aplicarea promotiilor existente, etc;- Identificarea nevoilor clienti
IQ VERDE S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal 1. Abilități de comunicare excelente: Un candidat ar trebui să fie capabil să comunice clar și eficient, atât în scris, cât și verbal. Aceasta include abilități de ascultare activă și capacitatea de a se exprima în mod clar și persuasiv.2. Persuasiune și abilități de negociere: Un reprezentant de vânzări trebuie să fie capabil să convingă clienții potențiali să achiziționeze produsele sau serviciile pe care le promovează și să negocieze în mod eficient termenii și condițiile de vânzare.3. Orientare către clienți: Este important ca un candidat să fie orientat către satisfacția clienților și să aibă capacitatea de a construi relații de lungă durată cu aceștia. Aceasta implică înțelegerea nevoilor clienților și oferirea de soluții adecvate.4. Abilități de organizare și gestionare a timpului: Un agent de vânzări trebuie să fie capabil să își gestioneze eficient timpul și să își prioritizeze activitățile pentru a atinge obiectivele de vânzări.5. Determinare și reziliență: I
EVREN ENIS PLAST SRL

Media netă estimată pe baza celor 3631 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 3627 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Vanzari- Reprezentant Vanzari (prin Telefon)


Candidatul ideal NE MARIM ECHIPA DE VANZARI PRIN TELEFON! Cautam colegi pe care sa-i ajutam sa-si puna la incercare si sa-si depaseasca asteptarile!Daca ti-am starnit curiozitatea hai sa-ti spunem cum sunt oamenii din echipa noastra: Comunica cu placere si usurinta; Au capacitatea de analiza si sinteza, isi urmaresc obiectivele pe termen mediu si lung; Indiferent de provocari se bazeaza mereu pe puterea echipei; Competitia cea mai apriga e cu ei insisi; Nu accepta cu usurinta refuzurile; Au o permanenta dorinta de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului Contactarea telefonica a potentialilor clienti persoane juridice (companii medii sau mari si institutii publice) si promovarea produselor si serviciilor Echo Plus; Identificarea nevoilor clientilor si gasirea unei solutii personalizate; Negocierea si inchiderea vanzarii; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu, preluarea comenzilor recurente si extinderea categoriilor de produse pe care le ofertam clientilor nostri; Atingere
ECHO PLUS SRL

Referent vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 6000 LEI pe lună
Cerinte:- Studii superioare- Experienta in domeniul vanzarilor- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa de-Bonus lunar Responsabilități:- Desfasoara activitati de vanzare in cadrul companiei: case, blocuri, terenuri, hale;- Intampina clientii si gestioneaza eficient situatiile si informatiile solicitate de acestia;- Identifica nevoile clientului si-i propune acestuia solutii potrivite;- Programeaza si /sau reprogrameaza diverse intalniri;- Contribuie la atingerea obiectivelor si targetelor de vanzari . SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Agent vanzari teren Timisoara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Timisoara Trimiteti CV aici sau pe whatsapp la nr. de tel. afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Achizitor


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 7000 LEI pe lună
Cerințe:-Studii medii sau superioare-Gandire analitica, idei de imbunatatire continua-Persoana organizata, cu spirit de initiativa, atenta la detalii-Experienta pe un post similar-Cunostinte tehnice-Cunostinte bune de limba engleza Beneficii:- Salariu competitiv-Tichete de masa-Asigurare medicala- Oportunitati de dezvoltare profesionala Responsabilități:-Are rolul de a asigura in permanenta companiei necesarul de marfuri, materii prime, servicii comandate- Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori, negocierea contractelor de furnizare-Intocmire comenzi catre furnizori-Urmareste termenele de livrare-Organizeaza transportul de materiale-Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale-Verifica preturile de achizitie-Participa la targuri. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la
Clarismart Consulting SRL

Asistent achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de productie din Timisoara, o persoana pentru postul de asistent achizitii. Candidatul ideal:-cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza- operare PC: cunostinte solide MS Office- abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa-cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati:- prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori;-gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor;-participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor;- participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;- negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derulare
Clarismart Consulting SRL

Specialist marketing si vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 10000 LEI pe lună
Cerințe:-Diplomă de licență- Experiență într-o poziție de specialist în marketing/vanzari; -Experiență în planificarea și implementarea de campanii de promovare, vânzări etc; Descrierea jobului:-Activități specifice de marketing și comunicare-Propunerea și implementarea ideilor, conceptelor și instrumentelor de marketing pentru promovarea serviciilor, creșterea notorietății și atragerea de noi clienți; - Menținerea comunicării cu clienții și atragerea de noi clienți, relaționarea cu partenerii de business; -Realizarea rapoartelor de vânzări și a altor tipuri de rapoarte;- Implementarea diverselor promoții; - Monitorizarea și analizarea rezultatelor campaniilor de marketing, pentru optimizarea costurilor și a rezultatelor obținute. Beneficii:-Salariu fix si comision-Tichete de masa-Asigurare medicala-Oportunitatea de a lucra într-un mediu plăcut, într-o companie în plină dezvoltare; -Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional.
Clarismart Consulting SRL

Consilieri vanzari Sinsay Ion Ionescu de la Brad Timisoara


Companie verificată
Aplica rapid
Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!! Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul. Descrierea jobuluiConsilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin. Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor. Aranjarea produselor in magazin, conform s
LPP Romania Fashion SRL

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Experienta minim 2 ani in vanzari, preferabil vanzari auto, produse de valoare mare sau produse tehniceDomiciliu stabil in Timisoara sau in zonele limitrofePersoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre clientiDornic dе un job stabil pe termen mediuAbilitati de comunicare, motivat de dezvoltare profesionalaCarnet de conducere categoria BDescrierea jobului Tratarea solicitarilor client conform politicilor companiei (timp de raspuns, identificare nevoi, oferire informatii, ofertare, drive-test, finantare, follow-up, etc) Desfasoara constant activitati de prospectare pe clienti noi si din portofoliu, conform politicii companiei pentru intregirea portofoliului de clienti eligibili Vanzare produse derivate (accesorii, garantii extinse, roti si anvelope, servicii, etc) Contractare si livrare autovehiculeBeneficii salariu de baza net de la 3.500 Ron net la 4.000 functie de experienta in vanzari si profilul candidatului comision aditional din vanzari conform grila
AUTOGLOBUS 2000 SRL

Media netă estimată pe baza celor 574 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre daca:- esti o fire deschisa, comunicativa si iti place sa lucrezi cu clientii;- esti sociabil si vrei sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica;- vrei sa lucrezi intr-un sistem intr-o continua perfectionare care iti permite dezvoltarea ta profesionala;- ai o vechime de minim un an in vanzari;- experienta in domeniu ( constructii si instalatii ) constituie un avantaj.Descrierea jobului Atributii:- relationare cu clientii companiei;- ofertarea produselor si negocierea acestor oferte;- gestionarea bazei de clienti existente si atragerea de noi clienti;- realizarea targetelor de vanzari, si a altor obiective stabilite;- implicare in strategia echipei de vanzari;- intocmirea documentelor comerciale ( oferta, comanda, factura, aviz, etc.)- participarea la inventare sau alte procese colective efectuate in cadrul firmei.
REMBKA SRL

Media netă estimată pe baza celor 607 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Jysk Aristide Demetriade


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Consultant Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă. Studiile superioare juridice absolvite cu diplomă de licență constituie un avantaj; Specializare acreditată în domeniul achiziţiilor publice (certificat de absolvire curs Expert achiziții publice, cod COR 242116); Vechime de minim 5 ani în domeniul studiilor superioare. Experiența în domeniul achizițiilor publice de produse, servicii și lucrări constituie un avantaj; Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu; Cunoştinţe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office – nivel mediu; Bune competențe de redactare; Capacitatea de a lucra în condiţii de stres și cu termene strânse; Capacitate de analiză şi înţelegere a legislaţiei aplicabile domeniului său de activitate, capacitate bună de comunicare, seriozitate, punctualitate, corectitudine; Respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Disponibilitate pentru program prelungit și deplasări, cu respectarea prevederilor Leg
AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA A REGIUNII VEST
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 185 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.