Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

729 Locuri de Munca Sales Assistant in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

729 Locuri de Munca Sales Assistant in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Assistant in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Assistant in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Marketing Si Achizitii


Candidatul ideal Cerinte esentiale: Studii superioare: economice, tehnice, administrative, juridice; Experienta: minim 3 ani. Experiență ca specialist în marketing /ofertare /achizitii intr-o firma de arhitectura – proiectare, constructii este un avantaj; Cunoștințe de marketing digital, social media, marketing de conținut, copywriting; Bune abilităţi de comunicare, gândire analitică si proactiva, atentie la detalii, dinamism, capacitate de evaluare, corelare si sinteza a informatiilor; Abilități de lucru în echipă și implicare în proiecte multiple; Buna cunoastere a MS Office – Word, Excel, Outlook; Abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor; Capacitate buna de intelegere si asimilare a informatiilor; Cunostinte avansate de limba engleză; Persoana responsabila, corecta, implicata, cu spirit de echipa si initiativa.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati principale: Realizeaza, implementeaza și dezvolta strategii de marketing pentru companie; Cerceteaza piata pent
ALLIED ENGINEERS GRUP SRL

Manager Vanzari /​ Sales Manager - Salariu Intre 7000 - 10.​000 Ron Net


Candidatul ideal Competențe și abilități: orientare către client cunoașterea pieței-țintă și a domeniului de activitate capacitatea de stabili o serie de indicatori cheie de performanță (KPI) cunoașterea tehnicilor de vânzare, de marketing și de comunicare capacitatea de a lucra în echipă competențe manageriale și de conducere competențe analitice, manageriale și relaționale abilități de organizare și de planificare abilități excelente de comunicare flexibilitate rezolvarea problemelor rezistență la stres multitasking capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic abilitatea de a monitoriza și de a analiza toate tipurile de date obținuteDescrierea jobului Beneficii: Experiență pe un post similar: minim 3 ani Pachet salarial: 7000-10000 Bonus de performanță trimestrial sau semestrial Bonuri de masă Tichete de vacanțăReponsabilități: Stabilirea obiectivelor de vânzări online si offline, împreună cu echipa de management a companiei Crearea unui plan de vânzări pentru atingerea acestor obiec
BEAUTY INNOVATION SRL

Junior Transactional Buyer - German Speaker


Candidatul ideal To Join Our Team You Will Need: Experience in a similar role, as part of Procurement function or other customer/ stakeholder interacting roles, for a minimum of 1 year; Experience in multinational working environment desired; Excellent verbal and written communication skills in English/German Ability to follow procedures and sequential processes; Critical thinking skills to analyze/ review orders and drive process efficiencies and improvement; Team player and strong interpersonal skills; Proven ability to work on own initiative; Diligent – ensure deadlines are met and priorities are balanced accordingly;Descrierea jobului Main Responsibilities: Provide transactional purchasing activities related to indirect spend, based on service level agreements and policy thresholds, using the local language of the country being supported, as needed; Verify purchase requisitions and processing requirements, determine best source of supply by using all available suppliers (from PSL a
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Philips


Candidatul ideal - Ești pasionat de tehnologie și dorești să te dezvolți?- Ești o persoană dinamică, ai abilități foarte bune de comunicare și prezentare și simț practic al vânzărilor?- Ai disponibilitatea de a lucra full time (Miercuri-Vineri: 12:00-20:00, Sâmbătă-Duminica: 10:00-18:00)Atunci te așteptăm în echipa noastră!Descrierea jobului Vei reprezenta imaginea brandului prin abordarea şi oferirea de informaţii consumatorilor interesaţi; Vei colabora cu resprezentanţii magazinului, menţinând o relaţie apropiată cu aceştia; Vei fi responsabil cu verificarea stocului pentru produsele de la raft, precum şi de prevenirea şi comunicarea în timp util a situaţiilor Out of Stock; Vei contribui la creşterea vânzărilor în magazinul în care iţi desfăşori activitatea.Beneficii:- Salariu motivant și tichete de masă;- Bonus în funcție de vânzări;- Acces la ultimele tehnologii în domeniu;- Posibilități de avansare în cadrul companiilor.Locații disponibile: Altex Plaza,
GRUP SAPTE S.​R.​L.​

Consilier Vanzari - Afi Cotroceni


Candidatul ideal CONSILIER VANZARI - AFI COTROCENIDaca esti comunicativ, dinamic si ambitios, te asteptam in echipa noastra !Putem sa iti spunem despre noi, ca suntem tineri, seriosi, entuziasti si ne dorim sa te cunoastem .Descrierea jobului CONSILIER VANZARI - AFI COTROCENIIn ce consta activitatea ta : Vei consilia clientii pentru alegerea produselor COLIN'S in functie de dorintele lor; Te vei implica activ in promovarea si vanzarea produselor COLIN'S ; Vei participa la activităţile de pregătire, organizare si prezentare a produselor din magazin ; Vei colabora cu echipa pentru indeplinirea sarcinilor zilnice in vederea atingerii targetului stabilit .Iti oferim : Pachet salarial cu bonusuri atractive ; Tichete de masa ; Cadouri de sarbatori ; Uniforma din gama noastra de produse oferita in fiecare sezon ; Program flexibil; Mediu de lucru placut si modern ; Preturi speciale la produsele COLIN'S; Oportunitatea de a participa la programe de dezvoltare in cadrul companiei; Un
EROGLU ROMANIA SRL

Beauty Advisor /​ Make Up Artist/​ Consilier Vanzari


Candidatul ideal Pupa Milano isi mareste echipa :)Ne dorim ca viitorii colegi sa aiba: Orientarea catre client, comunicarea si adaptarea rapida intr-o echipa sunt abilitatile necesare candidatului ideal. Experienta in vanzari nu este obligatorie, insa constituie un avantaj.Post disponibil in:​​​ Bucuresti - Afi Cotroceni 4 ore; Mega Mall - 4 si 6 ore; Park Lake 8 ore;Descrierea jobului Ce ai de făcut :*Consilierea clienților și promovarea produselor noastre*Menținerea curățeniei în magazin*Verificarea și menținerea în stare buna a testerelor*Recepționarea mărfii*Inventare săptămânale*Flash make-up clientelor*Întocmirea actelor zilnice ( contabilitate primară)*Realizarea planului de vânzări zilnicCe oferim noi:*Salariu fix motivant*Bonus lunar în funcție de atingerea indicatorilor de performanță*Bonuri de masă de 25 lei/ zi*Pachet de produse gratuite după 3 luni și schimbarea acestora gratuit de fiecare dată cand se termină*Training-uri de Make-up*Posibilitatea de avansare în cardul com
PUPA MILANO ROMANIA SRL

Consultant Vanzari Mont Blanc Baneasa


Candidatul ideal Cautam coleg/colega pentru magazinul Mont Blanc din Baneasa Shopping CityCerinte:- persoana responsabila, implicata si serioasa- abilitati in vanzari- limba engleza obligatorieDescrierea jobului Beneficii:- salariu atractiv- bonuri de masa- contract de munca cu norma intreaga- loc de munca intr-un mediu exclusivist
CONMART TRADING SRL

Agent Vanzari Retail Bucuresti


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii medii finalizate sau in curs; Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows); Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj); Atentie la detalii; Abilitati foarte bune de comunicare si relationare; Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea; Gandire strategica pe termen scurt si lung; Flexibilitate si adaptabilitate; Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat; Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul tbi; Prospecteaza piata si identifica potentialii clienti, interesati de credite de nevoie personale; Intocmirea si procesarea dosarelor de credit si tuturor documentelor in conformitate cu procedura interna de credit in vigoare; Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale; Propunerea de solutii si recomandari pentru co
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Analist Suport Vanzari - Bt Pensii


Candidatul ideal Ne-am bucura sa te alaturi echipei BT Pensii si pentru a te potrivi cu acest post, ne-ar placea sa ai: Studii superioare încheiate; Experienta de lucru cu documente si organizare de acte ( de preferat in domeniu bancar back office/ front office); Experienta in a lucra cu sisteme informatice integrate; Atitudine proactivă, responsabilă, orientată către acumularea de informații noi; Atenție la detalii, ordonat; Cunoștințe Microsoft Office; Abilități de comunicare și negociere.Descrierea jobului Fiind parte din echipa noastra, vei avea ocazia sa:🔎 Verifici, înregistrezi, procesezi și arhivezi documente aferente încheierii actelor de aderare;📢 Comunici cu agenții de marketing în toate privințele și acorzi suport în vederea încheierii actelor de aderare;🖋️ Comunici cu clienții în toate privințele pre și post vânzare;🎯 Urmăresti vânzările realizate de agenții de marketing si propui de măsuri pentru îmbunătățire unde este cazul;📑 Întocmiesti și verifici raportările de vâ
BANCA TRANSILVANIA SA

Consultant Vanzari/​ Scriere - Proiecte Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultanti fonduri europene in cadrul departamentului de vanzari, in cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte si in cadrul departamentului de management, ca urmare a extinderii companiei.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Consultantul in accesarea finantarilor nerambursabile ofera servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale si alte surse.Cerinte:- Studii superioare finalizate sau în curs- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile- Cunostinte de operare PC, in special: Excel, Word si PowerPoint- Capacitate foarte buna de comunicare, relationare cu clientii si negociere- Cunoasterea legislatiei în materie si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene- Capacitatea de a
CONSULTING EUROPEAN BUSINESS

Consultant Vanzari Lego @ Emag - Showroom Baneasa


Candidatul ideal Grow Faster. Sell Smarter.Echipele de Retail joacă un rol esențial în construirea celui mai bun customer experience prin intermediul celor 20 showroom-uri în care principalul nostru scop este grija față de clienți. Alături de noi nu obții doar experiență. Câștigi determinare, agilitate și o deschidere către nou care te va propulsa spre idealul tău profesional.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Experiență de minimum 6 luni într-un post similar;• Bune abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări;• Cunoștințe minime de contabilitate primară și facturare;• Bune abilități numerice, capacitate de asumare a responsabilităților și rapiditate în operare documente și gestionare numerar;• Studii medii;• Nivel minim de cunoaștere a pachetului Office;Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de
EMAG

Trainee Vanzari Zona Sud-est (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare Experiență de coordonare a unei echipe reprezintă un avantaj Cunoștințe avansate de limba engleză (limba germană reprezintă un avantaj) Mobilitate regională de 100% și permis de conducere (categoria B) Perseverență, entuziasm pentru domeniul comerțului și orientare spre rezultatÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă cu un salariu atractiv în valoare de 8400 lei brut și bonuri de masă Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Mașină de serviciu, inclusiv card de combustibil Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale Iei parte la o experiență de învă
KAUFLAND ROMANIA SCS

Consultant Vanzari /​ Asistent Manager Haine De Lux


Candidatul ideal [‼️] [‼️] [‼️] Lala Boutique angajează Consultant Vanzari / Asistent Manager haine DE LUX [‼️] [‼️] [‼️]Lala Boutique este un magazin cu vechime de 20 ani în comercializarea articolelor vestimentare de brand-uri consacrate! Suntem unul dintre cele mai mari magazine pe acest profil din țară!Cerinţe:- Studii superioare;- Experiență pe o poziție similară de 1-3 ani ;- Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat ,cunoașterea unei alte limbi străine (italiana) constituind un avantaj;- Capacitate de organizare şi planificare a activităților din cadrul magazinului ;- Menținerea relațiilor cu clienții magazinului;- Abilități de Marketing și promovare a magazinului ;- Cunoașterea platformelor de socializare : Instagram/ Bussines Facebook ;- Cunoștințe în gestionare site-ului magazinului (online);- Cunoștințe de contabilitate primară;- Atitudine orientată spre statisfacerea cerințelor clientului;- Gândire creativă și logica ;- Abilitați în lucrul în echipa;- Curatenie si ordi
LALA LUXURY BOUTIQUE SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Braytron, companie internationala in domeniul electric si iluminat cauta specialist achizitii.Cerinte:- Bune cunostinte de limba engleza- De preferat, absolvent de inginerie sau studii tehnice- Gandire analitica- Cunostinte bune de MS Office- Punctualitate- Spirit de echipa- Atentie la detaliiDescrierea jobului - Urmarirea procesului de import- Comunicarea cu furnizorii- Intocmirea si verificarea documentelor- Pregatirea si verificarea informatiilor tehnice ale produselor- Introducerea informatiilor tehnice ale produselor in sistemul erp
BRAYTRON S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1647 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Companie multinationala in domeniu farmaceutic angajeaza reprezentant vanzari pe farmacii.Experienta in domeniu este obligatorie.Descrierea jobului Dezvoltarea portofoliului de clienti. Promovarea produselor companiei. Prospectarea pietei tinta si indentificarea de noi clienti. Atingerea obiectivelor calitative si cantitative. Dezvoltarea si fidelizarea portofolului de clienti; Pachet salarial atractiv plus bonus vanzari. Instrumente de lucru: masina, telefon , tableta.
SESDERMA LABORATORY SRL

Media netă estimată pe baza celor 3006 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Experiență anterioară într-un post similar de 3 – 5 ani;- Abilități deosebite de comunicare și negociere;- Capacitatea de a coordona un numar mare de informații;- Gândire analitică, orientare spre rezultate;- Capacitatea de a lua decizii rapide;- Perseverenta și organizare;- Limba engleză scris și vorbit – nivel mediu;- Foarte bune cunoștințe de utilizare PC (MS Office).Descrierea jobului - Identifică, evaluează și selectează potențiali furnizori;- Identifică noi furnizori de produse în scopul lărgirii portofoliului comercial;- Menține și dezvoltă relația cu furnizorii tradiționali ai companiei;- Negociază contractele de furnizare;- Menține și dezvoltă relații optime cu toți furnizorii și potențialii furniori, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a problemelor uzuale și a situațiilor critice;- Prospectează în permanență piața de profil;- Evaluează și selectează potențiali furnizori;- Evaluează periodic furnizorii în baza c
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1651 de salarii introduse în Salario: 4998 RON/Luna

Reprezentant Vanzari - Back Office


Candidatul ideal Braytron SRL, companie internationala in domeniul electric si iluminat cauta reptrezentatnt vanzari. Candidat ideal :-Experienta in domeniu este de preferat;-Promptitudine;-Spirit de echipa;-Punctualitate.-Bune cunostinte de limba engleza-Cunostinte de MS OfficeDescrierea jobului · Dezvoltarea portofoliului de clienti;· Initiere, negociere, si finalizare contracte;· Prezentari de produs;· Realizarea de oferte;· Gestionarea relatiei cu clientii;· Atingerea obiectivelor stabilite..
BRAYTRON S.​R.​L.​

Inginer Vanzari Sisteme Fotovoltaice


Candidatul ideal Ne extindem echipa și căutăm un inginer electric dornic de a lucra într-o echipa tânără, dar experimentată din domeniul energiilor regenerabile (sisteme fotovoltaice).Cerințe: Absolvent studii tehnice de profil: Inginerie electrică, electronică, electrotehnică; electroenergetică; Bune cunoștințe tehnice; Experiența din domeniul sistemelor de panouri fotovoltaice constituie un avantaj; Cunoștințe IT MS Office; Bune abilitați de comunicare si relaționare; Capacitate de lucru individual dar și în echipă; Personalitate energica, pro activă, cu atitudine pozitiva; Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Implementează strategia de vânzări; Oferă asistență tehnică și comercială clienților în vederea adaptării ofertei la nevoile lor; Pregatește estimările costurilor, ofertează și incheie contracte; Menține contactul cu clienții din punct de vedere tehnic și comercial; Se implică în procesul de învățare în cadrul cursurilor și training-urilor organizate în cadrul sau
ROMSIR-IMPEX SRL

Reprezentant Vanzari Prin Telefon


Candidatul ideal Persoana comunicativa, empatica Abilitati de vanzare, organizare si planificare; Orientare catre client si rezultate; Operare PC (MS Office - excel)- nivel avansat; Experienta similara obligatorie de minim 2 ani, intr-o companie din piata farmaceutica;Descrierea jobului ​Pozitia de RVT face parte din cadrul departamentului de vanzari, noul coleg isi va aduce aportul in mentinerea si dezvoltarea relatiilor contractuale cu partenerii alocati (farmacii, depozite farmaceutice) Mentine si dezvolta relatiile de afaceri cu partenerii existenti, coopteaza noi parteneri. Asigura suport echipei din teren; Contacteaza telefonic partenerii existenti in vederea promovarii ofertelor companiei; Preia si transmite spre facturare comenzile clientior; Urmareste fluxul documentelor; Intocmeste rapoarte specifice postului; Asigura atingerea obiectivelor de business stabilite de catre managerul direct.Ce oferim: Pachet salarial competitiv, parte fixa peste media pieteiRON), parte variabila
PI PHARMA MD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 198 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Manager De Magazin/​store Manager Parklake București


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc Kamalion România (La Casa de las Carcasas).Avem peste 4.500 de colegi în echipele noastre cu peste 60 de naționalități în cele 600 de magazine prezente în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională!În prezent, căutăm un Manager de Magazin care își dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și distractivă, pentru noua deschidere din Parklake București.Ce așteptăm de la tine? Să fii pasionat de clienți și foarte motivat să îți dezvolți în continuare abilitățile de vânzări. Experiență în gestionarea echipelor de magazine și familiarizat cu industria de retail. Obișnuit să lucrezi cu KPI și obiective de vânzări. Să fii un exemplu pentru echipa ta și să obțineți cele mai bune rezultate împreună.Te regăsești în ceea ce citești? Alătură-te echipei noastre pentru a te buc
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.