Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

191 Locuri de Munca Sales Consultant in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

191 Locuri de Munca Sales Consultant in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Consultant in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Consultant in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Vanzari Constanta


Candidatul ideal Candidatul Ideal:Roua Semințe este o companie de prestigiu în domeniul agricol, specializată în producția și distribuția de semințe de înaltă calitate pentru fermieri din întreaga țară.Candidatul ideal trebuie sa detina urmatoarele abilitati:Abilități de comunicare: Un bun candidat ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare, atât în scris, cât și în vorbire. Capacitatea de a convinge și a crea relații bune cu clienții este esențială.Experiență în vânzări: O experiență anterioară în domeniul vânzărilor, în special în vânzarea de produse agricole sau de grădinărit, poate fi un avantaj major.Abilități de negociere: Candidatul ar trebui să fie capabil să negocieze cu clienții, să stabilească prețuri și termeni de plată, și să ajungă la acorduri avantajoase.Cunoașterea pieței: Candidatul ar trebui să aibă o înțelegere aprofundată a pieței de semințe, să știe ce concurență există și să poată identifica oportunitățile de creștere.Abilități tehnologice: Vânzările mode
ROUA SEMINTE S.​R.​L.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Căutăm un nou coleg care să reprezinte brandul nostru la nivel național!Candidatul ideal: Cunoaște bine piața din domeniul materialelor dе construcții/instalații; Are experiență dе minim 3 ani în domeniul menționat mai sus; Este absolvent cu studii superioare, nu neaparat in domeniu; Deține abilități dе comunicare și negociere; Este proactiv, inovativ și independent; Are capacitatea dе a-și crea credibilitate și respect în relația cu clienții; Înțelege și rezonează cu politica unui brand axat pe calitate; Este membru dе nădejde al echipei dе vânzări; Are cunoștințe bune dе operare PC; Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati ale candidatului ideal: Promovează produsele și serviciilе companiеi; Dezvoltă relații puternice de businеss în piață; Dеsеrvește și extindе portofoliul de cliеnți ; Este responsabil cu informarеa constantă a clienților în ceea ce privește: ofertele periodice, produsele noi, serviciile, etc; Analizează nevoil
SOLID STORE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2624 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Sales Assistant Vivo Constanta Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru situat VIVO Constanta.Cum vom avea grijă de tine zi de zi?- Vei beneficia de formare continuă din partea celor mai buni profesioniști.- Pentru a te introduce în lumea La Casa de las Carcasas, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit numită Start Trip și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning pentru formare continuă care te va ajuta să îți dezvolți în continuare abilitățile (leade
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Consilier Vanzari - Constanta


Candidatul ideal Te cautam pe TINE, noul(a) nostru(a) COLEG(A)! Ne-am dori sa ai: Cunostinte operare calculator; Atenție distributivă, ușurința în comunicare, atenție la detalii, responsabilitate; Bune abilităţi dе vânzare, prezentare şi negociere; Capacitatea dе a găsi soluții adaptate nevoilor clienților.Descrierea jobului ​Care ar fi task-urile tale? Oferi consultanta de specialitate in ceea ce priveste produsele firmei; Administrezi eficient relatia cu clientii si derularea intregului proces de vanzare; Intocmesti oferte tehnice si comerciale in concordanta cu solicitarile clientului; Elaborezi si emiti ofertele de pret; Stabilesti strategia pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerintele transmise si politica firmei pentru intocmirea ofertelor.Ce oferim: Salariu motivant; Tichete de masa; Tichete cadou oferite salariatilor, in conditiile legii; Traininguri si cursuri de formare profesionala; Posibilitati de promovare in cadrul organizatiei.
TRUTZI SRL

Reprezentant Comercial Showroom


Candidatul ideal Despre jobÎn centrul businessului QFORT stă mereu clientul, iar scopul nostru este acela de a-i înțelege nevoile și de a-i face cea mai bună recomandare. Consilierea joacă un rol esențial în acest proces și tocmai de aceea ne dorim să avem în echipă colegi motivați, care să ajute clienții să își transforme casa într-un loc luminos, cald și primitor.Mai jos sunt câteva informații care te vor ajuta să îți dai seama care sunt așteptările noastre și ce îți poate oferi echipa QFORT.Ce ne dorim de la tine? Absolvent studii medii (studii superioare în domeniul tehnic constituie un avantaj); Experiență în domeniu constituie un avantaj; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word,Excell).Descrierea jobului Cum va arăta ziua ta? Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Ti se potriveste acest job daca:* Ai 1 an de experienta in vanzari (poti aplica si in cazul in care nu ai experienta) mobilier pentru casa si decoratiuni* Esti pasionat de mobilier si decoratiuni de casa, creativ si ai un simt estetic dezvoltat;* Ai studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);* Esti responsabil, ai abilitati excelente de comunicare, esti deschis la nou si orientat catre rezultate;* Ai cunostinte medii de operare PC si cunosti limba engleza;* Ai un aspect ingrijit.Descrierea jobului Descrierea jobuluiDescrierea job-ului:* Vei participa activ la vanzare respectand toate etapele acesteia;* Vei desfasura activitati administrative in cadrul magazinului (curatenie, receptie marfa etc);* Te vei ocupa de gestiune (contabilitate primara).Beneficiile job-ului:* Oferim posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;* Reduceri pentru articolele vestimentare din magazinele Bigotti;* Sansa de a lucra alaturi de oameni cu experienta;* Teambu
GRAFTEX PRODCOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 570 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari Ansamblu Rezidential Constanta


Candidatul ideal Skill-urile de care ai nevoie:- Minim 1 an de experiență în vânzări- Capacități excelente de scriere și comunicare- Abilitatea de a-ți organiza și prioritiza munca- Încredere și entuziasmÎmpreună ridicăm standardul serviciilor în imobiliare și creăm experți de top pentru noi proiecte și direcții viitoare de business. The Concept, premiată în 2022 Agenția Anului la gala Imobiliare.ro, este una dintre cele mai bune companii de Vânzări Imobiliare și Consultanță din țară și este alcătuită din oameni talentați ale căror abilități de vânzări le îmbunătățim în mod continuu.Trimite-ne CV-ul tău la [email protected]. Suntem gata să te cunoaștem!Descrierea jobului Îți dorești un mediu de lucru în care să îți atingi potențialul, să obții câștiguri financiare conform așteptărilor tale și să te bucuri de un portofoliu de unități vandabile și calitative? Te așteptăm la The Concept Group!Căutăm Senior Sales Associate pentru un ansambluri rezidențiale din Constanta.Numărul de proiect
CONCEPT REAL ESTATE ADVISER SRL

Reprezentant Vanzari ( Instalatii Interioare)


Candidatul ideal Ne cautam un/o coleg/a care sa se alature echipei noastre din departamentul Vanzari. Daca impartasesti cu noi valorile organizatiei noastre: respect, incredere, pasiune si creativitate si ai o experienta de minim 3 ani, te asteptam in echipa noastra!Cerințe: Experiență minimă de trei ani în domeniul de instalații Cunoștințe tehnice privind sistemele de instalații; Experiență în vânzări minim 3 ani Disponibilitate de a lucra pe teren ( 80% din timp) pentru a acoperi zonele Bucuresti, Brasov, Constanta; Diplomă studii medii sau universitare în instalații sau economie( reprezintă atuu studii superoare); Abilitate puternică de afaceri și orientare către client; Abilități avansate de prezentare și negociere ; Abilitati de organizare și prioritizare; Aptitudini operare PC; Limba engleză la nivel conversațional; Posesor permis auto cat BDescrierea jobului Prezentarea companiei și a produselor de instalații către părțile cheie interesate și punerea la dispoziție a consultanței
PIPELIFE ROMANIA SRL

Agent Vanzari Call Center /​ Telesales - Orange Romania


Candidatul ideal Cauți un job care să îți aducă satisfacții materiale si profesionale?Noi îți oferim aceasta oportunitate!Dacă îți place să comunici, ai o bună capacitate de învățare, dacă găsești mereu soluții pentru rezolvarea problemelor și îți place să fii de ajutor, dacă te motivează faptul că fiecare interacțiune ti-ar putea aduce un comision, atunci ai găsit locul potrivit!Hai în echipa noastră de vânzări!Alătură-te colegilor noștri din Orange Romania Communications (parte a grupului Orange), învață totul despre telecomunicații, servicii, produse și clienti. Cu voință și perseverență vei trece peste orice ar părea un obstacol, avand susținere continuă din partea noastră.Descrierea jobului Ce trebuie să faci?Vei fi responsabil pentru activitatea de vânzare și reținere a clienților Orange Romania Communications, prin:- Cunoașterea și înțelegerea serviciilor, produselor și ofertelor Orange Romania Communications- Interacțiunea politicoasă cu toți clienții- Identificarea nevoilor cl
AMEGO CALL CENTER S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Auto - Constanta


Candidatul ideal Ești o persoană dinamică, cu abilități excelente de comunicare și negociere?Iți place sa fii în mijlocul acțiunii și sa îndrumi clienții către achiziționarea produsului ideal pentru ei?Dacă da, te invităm să te alături echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări Auto!CERINTE: Abilități de comunicare și negociere; Amabilitate, perseverență, seriozitate, dorința de dezvoltare; Persoană dinamică, proactivă; Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Obiectivele postului: prezentarea, promovarea și vânzarea produselor/serviciilor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale firmei/producatorului.RESPONSABILITATI: Consilierea clientului în alegerea modelului, motorizării dorite și a accesorizării autovehiculului; Vânzarea vehiculelor și a serviciilor asociate; Întocmirea documentației conexă vânzării; Monitorizarea derulării procesului de vânzare păna la finalizare; Păstrarea unei bune relații cu clienții și după finalizarea tranzacției; Identif
RADACINI MOTORS SRL

Agent De Vanzari/​director Vanzari


Descrierea jobului Ne marim echipa!Building Stefan angajeaza Agent de vanzari/Director vanzari pentru locatiile din Navodari, zona Mamaia Nord.Cerinte:- abilitati de comunicare, prezentare si relationare cu oamenii;- capacitate de gestionare eficienta a timpului si prioritatilor;- abilitatea de a conduce echipa in atingerea rezultatelor;- abilitatea de a-i motiva pe ceilalti;- perseverenta, flexibilitate si integritate.- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj.
BUILDING TEFAN RENT SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Fabrica de Lactate "ELDA" angajează Agent Vânzări pentru județul #Constanța.Suntem cea mai mare fabrica de produse lactate proaspete din județul Constanta si activam de 24 de ani in acest domeniu. Căutam un agent de vânzări performant pe care sa-l integram in familia noastră.Dacă ești pasionat de vânzări și îți dorești să lucrezi într-un mediu dinamic și plin de oportunități de dezvoltare, te așteptăm alături de noiCandidatul ideal:• Experiență de minimum 2 ani într-un post similar• Experiența în vânzarea de produse lactate constituie un avantaj.• Cunoștințe de operare PC.• Studii medii finalizate (studiile superioare reprezintă un avantaj).• Abilități de comunicare și negociere cu clienții, flexibilitate, amabilitate, diplomație, capacitate de a lua decizii.• Gândire analitică, foarte organizat, capabil să lucreze cu termene strânse.• Permis categoria B fără evenimente rutiere, experiență de minim 2 ani.Descrierea jobului • Caută permanent să dezvolte noi relații de c
ELDA MEC SRL

Media netă estimată pe baza celor 2630 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consilier Vanzari Showroom Constanta


Candidatul ideal Cerinte Consilier Vanzari Showroom- Abilitati de comunicare, relationare si persuasiune;- Dinamism, perseverenta, spirit de echipa si initiativa;- Persoana autodidacta, cu gandire pozitiva, proactiva, orientata catre clienti si rezultate;- Cunostinte operare PC (Ms Office).*Experienta in vanzarea materialelor de constructii si cunostiintele minime de contabilitate primara constituie un avantajDescrierea jobului Descriere / Atributii & Responsabilitati job Consilier Vanzari Showroom:- Intampinarea clientilor intr-o maniera profesionista si identificarea nevoilor acestora- Acordarea consultantei de specialitate- Marirea portofoliului de clienti prin promovarea produselor societatii- Intocmirea ofertelor de pret, administrarea eficienta a relatiei cu clientii, precum si derularea intregului proces de vanzare- Verificarea disponibilitati stocului si oferirea termenelor de livrare precise pentru produse- Gestionarea si rezolvarea reclamatiilor cu privire la produsele promov
GARANTI PREST SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Cautam colegi pe postul de agent comercial in Bucuresti si Braila! Poti face parte din comunitatea Dormeo daca ai: Studii medii finalizate; Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, constituie un avantaj; Cunoștințe operare PC; Abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii; Atitudine orientata catre servicii de calitate; Capacitatea de a lucra in echipa si de a rezolva problemele rapid si eficient; Disponibilitate pentru program de lucru in ture si in weekend-uri.Descrierea jobului Dorim sa ne ajutam clientii sa isi schimbe viața in bine si sa le oferim cele mai bune produse ale brand-urilor noastre, chiar si in magazinele proprii Dormeo.Cum iti vei petrece timpul alaturi de noi: Prezinti produsele conform standardelor companiei; Interactionezi cu clientii si ii asisti in procesul de cumparare; Identifici nevoile clientilor si oferi solutii adecvate; Promovezi produsele noastre intr-un mod profesionist; Efectuezi operatiuni cu casa de marcat, incasarea ba
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 910 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consilier Vanzari Bijuterii | Teilor


Candidatul ideal Esti candidatul ideal daca ai: Studii superioare finalizate (avantaj) ; Experienta de minim 6 luni intr-un post similar (avantaj) ; Cunostinte in efectuarea operatiunilor de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; operare PC si contabilitate primara; Limba engleza (avantaj).​Esti o persoana: Orientata spre rezultate, eficienta, perseverenta in atingerea obiectivelor; Atenta la nevoile clientului, amabila si ordonata; Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu profesional de lux ?Datorita expansiunii ne marim echipa de vanzari.Vino in cea mai cool echipa si vei beneficia de: Pachet salarial in functie de experienta; Bonuri de masa, in valoare de 30 lei/zi lucrata (taxele sunt suportate in cuantum de 15% de catre companie); TS bonus - 5% lunar - conform procedurii interne; Bonusuri vanzari; Bonus participare evenimente; Bonus pentru recomandare angajati, conform politicii interne; Asigurare medicala privata; Discount angajat la achizitia de bijuterii
TEILOR S.​R.​L.​

Agenti Vanzari Mezeluri: Constanta (horeca),​ Braila


Candidatul ideal Experienta in vanzari 1-2 ani, in Food, sau FMCG;Persoana dinamica si cu bune abilitati de comunicare;Orientat spre depasirea obiectivelor lunare comunicate de vanzari, incasari;Cunostinte utilizare MS OfficeExcelente abilitati de comunicare si negociere;Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Administreaza zona de distributie din zona alocata;Prezintă ofertele de produse, tuturor clienţilor/ potentialilor clienti din zona alocataNegociază contracte de vânzare-cumpărare cu clienţii alocaţi în limita sa de competenţă şi se ocupă de semnarea lor conform regulilor interne.Răspunde de largirea numarului de clienti, a gamei de produse, a valorii comenzilor.Răspunde de atingerea targetului lunar/trimestrial de vanzari, a incasarilor aferente (urmarirea soldurilor, programarea la plata).Asigură şi răspunde de controlul permanent al încasărilor de la client cu implicarea sa activă în recuperarea datoriilor.Gestioneaza perisabilitatile şi acţionează eficient pentru a
SCANDIA FOOD SRL

Casier Pariuri Sportive (reprezentant Vanzari) - Constanta


Candidatul ideal Suntem determinați să iți oferim o experiență autentică într-o echipă unită și un mediu de lucru profesionist.Te așteptăm în echipa Superbet!Alătură-te echipelor noastre din următoarele orașe: CONSTANȚA, MANGALIA si NĂVODARI.Așteptăm CV-ul tău, dacă ai: Studii medii Cunoștințe de operare PC - nivel mediuȘi Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții Dai dovadă de responsabilitate, corectitudine și seriozitate Te adaptezi cu ușurință într-un mediu care se dezvoltă constantDescrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții și interacționezi cu aceștia pentru a le asigura cele mai bune servicii Efectuezi operațiuni cu numerar sau POS (încasări și plăți de la/către clienți) Emiți și validezi tichetele de pariere Întocmești documentele de închidere ziSuntem pregătiți să îți oferim: Program de lucru flexibil, cu pauză de masă Salariu competitiv + tichete de masă electronice (40 lei/zi lucrătoare) Loc de muncă stabil, contract individual de muncă pe perioad
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal Eşti o persoană ambițioasă, orientată către rezultate;Eşti o persoană pozitivă și entuziastă;Ai bune abilităţi de comunicare şi gestionare a relaţiilor cu clienţii;Ai bune abilităţi de planificare și organizare a activităţilor proprii;Ai disponibilitate de a avea deplasări în zona alocată;Deţii permis de conducere categoria B;Descrierea jobului Recrutam trei Reprezentanti Vanzari B2B pentru filialele din Timisoara, Cluj si Constanta.Gestionarea portofoliului de clienti atribuit pe zona alocata (mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu acestia);Atragerea de noi clienti - producătorii de mobilier in serie sau la comandă;Să preiei comenzile de produse, să oferi recomandări și consiliere clienților in alegerea lor;Să contribui alături de noi la fidelizarea clientilor alocati;Să asiguri monitorizarea si gestionarea creanțelor.Beneficiile tale:VEI AVEA UN PACHET SALARIAL DE VENITURI SI BENEFICII:Salariu de bază + Tichete de masă + Comision din vânzări + Prime de sărbători;Maș
OFERTE SPECIALE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Consultant Vanzari Showroom Constanta


Candidatul ideal Cerinte Consultant Vanzari:- Abilitati de comunicare, relationare si persuasiune;- Dinamism, perseverenta, spirit de echipa si initiativa;- Persoana autodidacta, cu gandire pozitiva, proactiva, orientata catre clienti si rezultate;- Cunostinte operare PC (Ms Office).*Experienta in vanzarea materialelor de constructii si cunostiintele minime de contabilitate primara constituie un avantajDescrierea jobului Descriere / Atributii & Responsabilitati job Consultant Vanzari:- Intampinarea clientilor intr-o maniera profesionista si identificarea nevoilor acestora- Acordarea consultantei de specialitate- Marirea portofoliului de clienti prin promovarea produselor societatii- Intocmirea ofertelor de pret, administrarea eficienta a relatiei cu clientii, precum si derularea intregului proces de vanzare- Verificarea disponibilitati stocului si oferirea termenelor de livrare precise pentru produse- Gestionarea si rezolvarea reclamatiilor cu privire la produsele promovate* Oferim un
GARANTI PREST SRL

Specialist Achiziții Internaționale și Logistică


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul achizițiilor, preferabil într-un mediu internațional dar si national.Abilități excelente de negociere și de comunicare, cu o capacitate demonstrată de a obține rezultate pozitive în relațiile cu furnizorii.Cunoștințe solide în logistică și în gestionarea lanțului de aprovizionare.Abilitatea de a lucra eficient sub presiune și de a prioritiza sarcinile într-un mediu dinamic.Diploma de studii superioare în domeniul relevant.Descrierea jobului #Identificarea și evaluarea furnizorilor internaționali și naționali pentru materialele și produsele cosmetice,menaj ,parfumerie,odorizare necesare în activitatea noastră profesională de comert.Negocierea contractelor pentru achiziții, asigurând cele mai bune condiții de cost și calitate.Monitorizarea și gestionarea lanțului de aprovizionare, asigurându-ne că toate materialele și echipamentele ajung la destinație la timp și conform standardelor noastre de calitate.Colaborarea strânsă cu echipele int
DAXI CLEANING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 191 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.