Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

747 Locuri de Munca Specialist Achizitii in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

747 Locuri de Munca Specialist Achizitii in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Achizitii Internationale (China)


Companie verificată
Aplica rapid
Firma noastra cauta un Specialist in Achizitii-Private Label si/sau dezvoltator de linie de produse, pentru achizitia produselor NON-UE, mai ales China, aferente conceptelor/proiectelor noastre de Craciun si de Paste. Ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi surprindem plăcut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți furnizori, selectăm cele mai bune, cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat personalul cu care vei colabora este foarte bine pregatit si reprezinta un colectiv comunicativ si un bun colaborator. Ginza Invest SRL (GiftDesign) este o companie de distribuție la nivel național de produse pentru ambalarea cadourilor,
Ginza Invest SRL

Specialist Achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Specialist AchizițiiBucuresti, Sector 1 Studii superioare și pregătire de specialitate;Abilități deosebite de comunicare și negociere;Gândire analitică, orientare spre rezultate;Perseverență și organizare; Descrierea jobuluiCoordonarea activităților de achiziții și asistență în etapele administrative necesare pentru cererile de oferte/propuneri, evaluări, atribuiri, înștiințări și pregătirea proiectelor de contracte/acorduri.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1587 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul tehnic/economic. Experienta dovedita de minim 5 ani pe o pozitie similara. Cunostinte solide de MS Office (Excel, Word). Abilitati excelente de comunicare, negociere si relationare. Capacitatea de integrare rapida, precum si de sinteza, responsabilitate, seriozitate. Experienta de lucru cu termene limita. Cunostinte de limba engleza (nivel mediu-avansat). Permis de conducere categoria B.Avantaje: Absolvent Universitate Tehnica specializare Constructii sau Energetic. Cunostinte SAP. Specializari in domeniul achizitiilor.Descrierea jobului Dezvoltarea strategiilor de achizitii de materiale si servicii necesare proiectelor aflate in derulare. Elaborarea si gestionarea planului de achizitii din proiectele alocate, cu suportul echipei tehnice de proiect. Identificarea, evaluarea si selectia potentialilor furnizori de produse si servicii. Negocierea contractelor de furnizare materiale si servicii : preturi, termene de livrare, conditi
E-INFRA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1552 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Experienta minim 3 ani in domeniul AchizitiilorCunostinte avansate operare PC (office)Experienta de lucru cu sisteme ERPLimba engleza avansatAbilitati de organizare si prioritizare sarciniAbilitati de comunicare/negociere cu furnizoriiCapacitate analiza/sinteza/interpretare dateDescrierea jobului Cunoasterea si insusirea caracteristicilor produselor comercializateIdentifica necesarul de aprovizionare, intocmeste si urmareste comenzile de aprovizionare/importNegociaza cu furnizorii preturile de achizitie, incheie contracte si supervizeaza desfasurarea acestoraIntocmeste si analizeaza cererile de ofertaGestionare plati si solduri furnizoriRezolvarea problemelor sesizate de clienti/furnizori/depozitActivitate permanenta de cautare produse noi, studiu piataMonitorizare concurenta in segmentul de activitateVizite la furnizori/clientiPrelucrare si interpretare informatii, rapoarte si analize de vanzareColaborare stransa cu toatre departamentele companieiBeneficii:asigurare m
VENUS DSH IMPORT EXPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1598 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in desfasurare; Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara; Cunostinte tehnice si cunostinte legate de piata de echipamente frigotehnice (reprezinta un avantaj); Abilitați excelente de organizare, planificare si prioritizare; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu partenerii; Un grad ridicat de asumare a responsabilitatii si preocupare permanenta pentru dezvoltare profesionala; Capacitate de a lucra in echipa si de adaptare la schimbare; Experienta in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu sau avansat; Experienta de lucru in programul WinMentor, Scala, Senior si CRM ( reprezinta un avantaj) Activitatea se desfasoara de la sediul angajatoruluiDescrierea jobului Pastreaza relatia cu furnizorii de echipamente si piese de schimb, primeste cererile de achizitie, lanseaza comenzile la furnizori si deruleaza aceste comenzi pana la livrarea in depozitul FRESCO /locatie client; Ope
FRESCO EXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii/​licitatii Publice


Candidatul ideal Cunostinte operare PC (Ms Office, Microsoft Word si Excel)-conditie obligatorieCunoștințe in legislația achizițiilor publice, primara si secundara, ANAP si CNSC - prezinta avantajCunoasterea Sistemulul Electronic de Achiziții Publice – SICAPCapacitate si dorinta de a invata si perfectiona in domeniul achizitiilor publiceCapacitatea de prioritizareCapacitate de a respecta termene limită si atentie la detaliiCapacitate de analiza și sintezăBune abilitati de negociereConostinte caracteristici produse electro-ITCertificat expert achiziții publice -prezinta avantajExperiență minim 1 an pe un post similar - prezinta avantajCunoasterea limbii engleze nivel mediuDescrierea jobului Monitorizarea anunturilor de licitatii publicate, filtrarea celor de interes, inscrierea la acesteaRealizarea documentatiei cerute cu privire la conditiile de eligibilitate si asigurarea conformitatii cu cerintele impuse de catre Autoritatea contractantaIntocmirea si verificarea dosarului de ofertare
FLANCO RETAIL SA

Specialist Achizitii Materiale Constructii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (Universitate Tehnică de Construcții);Experiență în Achizitii în domeniul construcțiilor;Cunoaşterea din punct de vedere tehnic a materialelor şi echipamentelor de construcţii, respectiv instalaţii utilizate;Cunoaşterea furnizorilor de materiale de construcţii, respectiv instalaţii;Cunoaşterea modalităţilor de evaluare a furnizorilor, clasificare, urmărire;O bună înţelegere a raportului preţ-calitate şi o judecată justă şi practică;Orientare către client şi către căutarea de soluţii;Cunoașterea legislației în domeniu;Abilităţi de comunicare şi negociere cu furnizorii;Abilităţi de organizare şi prioritizare;Capacitate de a respecta termenele și orientare către rezultat;Capacitate de lucru în echipaDescrierea jobului Coordoneaza sistemul de comenzi, centralizeaza achizitiile, selecteaza ofertele, evalueaza diversele canale de aprovizionare in functie de calitate, servicii si costuri;Negociaza preturile de achizitie cu furnizorii, incheie cont
ADURO S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Absolvent studii superioare;Experiență de lucru pe post similar, între 1 – 3 ani;Experiență în domeniul medical, constituie avantaj;Cunoștințe operare PC, cunoștințe Excel - nivel avansat;Experiență de lucru în AtlasMed sau un alt ERP constituie avantaj;Abilități de comunicare, negociere și analiză comercială;Cunoștințe limba engleză - nivel mediu;Caracter analitic și un bun spirit de observatie;Bune abilități de planificare, organizare și negociere.Descrierea jobului Menține și dezvoltă relații de colaborare cu producătorii/distribuitorii de produse, alocați;Negociază comenzile pentru reteaua Nord-Grupul Medical Provita, pentru a obține cele mai bune condiții comerciale;Coordonează relația cu gestionarii depozitelor interne;Verifică și este responsabil de prețurile de facturare și discounturile de la distribuitori/producători;Realizează rapoarte, analize specifice activității, la solicitarea managerului direct;Centralizează și urmărește valabilitatea contractelor înch
CENTRUL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT PROVITA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii Auto


Candidatul ideal - Excelente abilităţi de comunicare şi negociere;- Orientare către rezultate şi performanţă;- Atitudine proactivă, amabilitate şi perseverenţă;- Cunoştinţe operare PC;- Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului - Achiziționează autoturismele în funcție de anumite criterii de selecție, pentru suplimentarea și diversificarea stocului auto;- Contactează furnizorii pentru a obține informațiile despre autoturisme, înainte de achiziție;- Identifică, menține și derulează relația comercială cu furnizorii;- Negociază prețurile de achiziție;- Prospectează și caută autovehicule conform solicitărilor primite de la departamentul de vânzări;- Desfăşoară activităţi de cercetare a pieţei auto și propune achizițiile de autoturisme cu potențial ridicat de vânzare.Beneficii:- Pachet salarial motivant în funcție de rezultate şi performanță;- Mediu de lucru profesionist, la standarde înalte;- Oportunitatea dezvoltării profesionale şi a unei cariere în domeniul auto.
MERIDIAN BUSINESS GRUP SRL

Inginer/​specialist Achizitii


Candidatul ideal - absolvent studii superioare de specialitate;- cunostinte bune de materiale si echipamente din domeniul instalatii pentru constructii;- cunostinte specifice privind intocmirea contractelor: conditii contractuale, tehnici de negociere, intocmire analize economice;- experienta de munca in achizitii instalatii pentru constructii - minim 2 ani;- abilitati foarte bune de lucru pe calculator (Excel, Word, etc.);- abilitati excelente de utilizare a computerului (cunoasterea softului ERP-Charisma-Primavera constituie AVANTAJ);- abilitati de rezolvare a problemelor;- abilitati foarte bune de comunicare, organizare, planificare si atentie la detalii;- cunoasterea legislatiei in domeniu.Descrierea jobului - elaborează analize comparative de preț;- sustine Departamentele Ofertare si Executie in relatia cu furnizorii de materiale si echipamente;- prospecteaza piata cu scopul de a identifica noi furnizori / parteneri;- intocmeşte şi transmite cereri de ofertă si comenzi către furni
HIGH-TECH CLIMA S.​A.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Specialist Achizitii- Ai studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic;- Ai experiență în achiziții și abilități de lucru cu mecanismele și practicile din domeniul achizițiilor;- Ai competenţe avansate de lucru cu pachetul Microsoft Office;- Cunoști indicatorii economici care guvernează tranzacțiile comerciale din perspectiva achizitorului;- Ai abilități de organizare, auto-organizare, planificare, respectare termene, capacitatea de analiză și sinteză a unui volum mare de informații, ai spirit de observație și atenție sporită la detalii;- Esti un bun vorbitor de limba engleza, scris si vorbit;- Ai experienta practica in industria produselor alimentare;- Ești un bun negociator și ai spirit de echipă.Descrierea jobului - Răspunzi cu promptitudine la solicitările colegilor privind achiziția de produse;- Faci achiziții de la furnizorii agreați în funcție de comenzile primite, soliciți termene de livrare, urmărești statusul comenzilor și anunți eventualel
JOSI LOGISTIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii Chitila


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Specialist Achizitii materie prima lemn pentru fabrica din grupul ROVERE - Linia Projects.Viitorul coleg ar trebui sa aiba: Studii superioare; Experienta 2 - 3 ani in departamentul de achizitii Abilitati foarte bune de analiza, comunicare si negociere, abilitati de planificare si prioritizare pentru atingerea termenelor limita; Cunoasterea limbii engleze la nivel avasat, cunoasterea limbii italiene este un avantaj; Alte abilitati: integritate, responsabilitate; Cunostinte operare PC (Word, Excel, Power Point - nivel avansat) - se va sustine un test pentru verificarea nivelului.Descrierea jobului Coordoneaza departamentul de achizitii; Negociaza contractele de furnizare produse in concordanta cu strategia comerciala a companiei, urmarind intotdeauna atingerea obiectivelor stabilite intern; Raspunde pentru calitatea negocierii contractelor de marfa cu furnizorii si a conditiilor comerciale obtinute si urmareste respectarea/aplicarea acestora; Iden
PHYLOSOPHY DESIGN SRL

Specialist Achizitii Junior


Candidatul ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Nivelul de studii: studii superioare- economice sau juridice. Calificarea necesara: cunostinte bune PC ( Microsoft Office: Word, Excel - nivel peste mediu, Outlook, PowerPoint); Operarea in programul Gestoc constituie avantaj; Experienta de lucru necesara: minim 2 ani experienta pe o pozitie similara, constituie un avantaj experienta pe o pozitie similara in domeniul medical. Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu, minim B2. Abilități și cunoștințe profesionale: Tehnici de argumentare Tehnici de negociere Abilitati de comunicare asertiva Abilităti de analiză si sinteza Abilitati de prioritizare a sarcinilor si proiectelor Abilitati de derulare simultana de proiecte multiple Cunostinte comerciale (comenzi, contracte,facturi, ordine de plata, receptie)- nivel mediu Caracteristici comportamentale: Integru, etic, loial Organizat Orientare către rezultate Preocupat de calitate, structura si ordine Atitudine deschisă, p
GRAL MEDICAL SRL

Specialist achizitii


La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm o persoană care să aibă experiență în domeniul de achiziții/aprovizionare pentru a se alătura departamentului de ACHIZITII, în calitate de SPECIALIST ACHIZIȚII. Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.Ce vei face: Te vei asigura de derularea procesului de achiziții de la primirea solicitării, organizarea procedurii, semnarea contractului și monitorizarea derulării acestuia. Vei derula achiziții publice prin sistemul de achiziții publice. Vei oferi consultanță clienților interni cu privire la redactarea cerințelor din caietul de sarcini aferent demarării procedurii de a
ENGIE

Media netă estimată pe baza celor 1714 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Achizitii (key Account Specialist)


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare (economice sau marketing constituie un avantaj); Minim 2 ani experienta intr-un rol similar in achizitii sau Category Management; Cursuri de negociere, marketing si vanzari constituie avantaj Cunoșterea specificului pieței farma constituie un avantaj; Operare PC: Word, Excel, PowerPoint, programare de baze de date Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu - avansat; Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa.Descrierea jobului Rol: Desfasoara operatiuni de implementare si urmarire a contractelor negociate pentru toate marfurile achizitionate conform portofoliului alocat si a contractelor de prestari servicii.Responsabilități: Implementeaza si urmareste conditiile comerciale standard care au fost negociate cu furnizorii; Verifica si urmareste acordarea rabaturilor, discount-urilor, atingerea targetului conform contract; Actualizeaza constant fisierul fiecarui furnizor din Portofoliu, si notele de credit; Trans
FARMEXIM SA

Specialist Achizitii


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Studii superioare (economice sau marketing constituie un avantaj);• Minim 2 ani experienta intr-un rol similar in achizitii sau Category Management;• Cursuri de negociere, marketing si vanzari constituie avantaj• Cunoșterea specificului pieței farma constituie un avantaj;• Operare PC: Word, Excel, PowerPoint, programare de baze de date• Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu - avansat;• Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa. Responsabilitati • Implementeaza si urmareste conditiile comerciale standard care au fost negocia
Help Net

Media netă estimată pe baza celor 2764 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Achizitii (aprovizionare)


Candidatul ideal Persoana cu studii superioare, cunoasterea limbii engleze, capacitati analitice si de comunicare.Descrierea jobului Salariul 3500 RON + KPIResponsabilitati de baza:- Gestionarea cu procesul de achizitii ( aprovizionare cu marfa): analiza stocurilor, plasarea si receptionarea comenzilor de marfa, introducerea in soft.- Mentinerea relatiilor cu furnizorii de roduse.- Gestionarea cu nomenclatorul de marfa.
CREAVITA FOOD COMPANY S.​R.​L.​

Specialist Achizitii Auto Rulate


Candidatul ideal Profil relevant:- cunoașterea procesului de achiziții in domeniul auto;- abilitati de negociere;- experienta anterioara de lucru intr-un CRM;- permis de conducere categoria B;- experienta relevanta in domeniul auto (3-5 ani);- integritateDescrierea jobului Rolul achizitorului de automobile rulate este de a asigura numarul necesar de masini rulate in parc pentru a fi vandute. Activitatea presupune negociere, licitatii, evaluare masinilor din punct de vedere tehnic. Ce face un specialist achizitii auto rulate?- dezvolta continuu stocul de autoturisme rulate;- elaboreaza profilul autoturismului propus spre evaluare, oferta de pret in vederea achizitiei autoturismului rulat si le transmite catre coordonatorul departamentului in vederea aprobarii pretului;- stocheaza toate informatiile autoturismelor rulate achizionate (documente de identitate si istoric de service, accesorii);- comunica cu departamentul de vanzari informatiile despre autoturismele rulate aflate in stoc in
ASKO INTERNATIONAL SRL

Specialist Achizitii


Descrierea jobului Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: Studii superioareExperiență minim 3 ani pe o pozitie similarăCunoștințe operare PC - MS Office – nivel mediuCapacitate de lucru în echipăAbilități foarte bune de comunicare și negociereCapacitate de selecționare și prioritizare a solicitărilor primite De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră.Ne-ar plăcea să fii o persoană responsabilă, serioasă, atentă la detalii, astfel încât să ne bazăm pe tine pentru: Realizarea achizițiilor de echipamente/materiale/produse finite pentru proiectele aflate în derulareAdministrarea și urmărirea contractelor/comenzilor aflate în gestiune de la lansare până la recepția finalăProspectarea pieței de profil și a condițiilor de achiziții/livrare în vederea optimiză
ELECTROMONTAJ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Abilități/studii tehnice- constituie avantaj Cunoștințe în domeniul construcțiilor Abilități de comunicare și lucru în echipă Operativitate în rezolvarea atribuţiilor şi responsabilităţilor Cunoștințe avansate dе utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel) Capacitate de prioritizare a sarcinilor și respectarea termenelor limităDescrierea jobului Pregătește și lansează cereri de ofertă interne și externe Poartă corespondență cu furnizorii de materiale și echipamente în vederea obținerii ofertelor, conform exigențelor din proiect Analizează ofertele din punct de vedere comercial și solicită suport echipei de proiect la nevoie, pentru aliniere din punct de vedere tehnic, generând la final o propunere de atribuire justificată printr-o analiză comparativă Participă si susține negocierea contractelor, atât cu furnizorii cât și cu departamentele suport ale companiei, urmărind alinierea contractelor, conform reglementărilor de achiziție ale organizației Redactează și transm
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.