Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2707 Locuri de Munca Store Manager - Joburi Store Manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2707 Locuri de Munca Store Manager - Joburi Store Manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Store Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Store Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Specialist Achizitii- Ai studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic;- Ai experiență în achiziții și abilități de lucru cu mecanismele și practicile din domeniul achizițiilor;- Ai competenţe avansate de lucru cu pachetul Microsoft Office;- Cunoști indicatorii economici care guvernează tranzacțiile comerciale din perspectiva achizitorului;- Ai abilități de organizare, auto-organizare, planificare, respectare termene, capacitatea de analiză și sinteză a unui volum mare de informații, ai spirit de observație și atenție sporită la detalii;- Esti un bun vorbitor de limba engleza, scris si vorbit;- Ai experienta practica in industria produselor alimentare;- Ești un bun negociator și ai spirit de echipă.Descrierea jobului - Răspunzi cu promptitudine la solicitările colegilor privind achiziția de produse;- Faci achiziții de la furnizorii agreați în funcție de comenzile primite, soliciți termene de livrare, urmărești statusul comenzilor și anunți eventualel
JOSI LOGISTIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Aveți experiență și cunoștințe solide în materie de achiziții și puteți lucra fără probleme cu softuri specilizate? S-ar putea să fiți Buyer-ul pe care îl căutăm!Cerintele rolului:• Studii superioare tehnice, de preferat în domeniul lemnului;• Experiență în domeniul achizițiilor;• Experiență de lucru cu un sistem ERP;• Abilități de negociere, analiză, sinteză, previziuni și planificare;• Cunoaşterea limbii engleze - nivel avansat;• Abilități de rezolvare a situațiilor neprevăzute, rapiditate, promptitudine.Descrierea jobului ​Responsabilități cheie:• Întreține relațiile cu furnizorii existenți, efectuează comenzi, urmărește termenele de livrare ;• Identifică furnizori noi de bunuri și se asigură de cel mai bun raport calitate – preț;• Întocmește și transmite cererile de informații, oferte și cotații în legătură cu respectivele achiziții;• Folosește sistemele informatice puse la dispoziție ;• Răspunde de calitatea produselor achiziționate ;• Îmbunătățește condițiile com
SC ROMBEL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Absolvent studii superioare;Experiență de lucru pe post similar, între 1 – 3 ani;Experiență în domeniul medical, constituie avantaj;Cunoștințe operare PC, cunoștințe Excel - nivel avansat;Experiență de lucru în AtlasMed sau un alt ERP constituie avantaj;Abilități de comunicare, negociere și analiză comercială;Cunoștințe limba engleză - nivel mediu;Caracter analitic și un bun spirit de observatie;Bune abilități de planificare, organizare și negociere.Descrierea jobului Menține și dezvoltă relații de colaborare cu producătorii/distribuitorii de produse, alocați;Negociază comenzile pentru reteaua Nord-Grupul Medical Provita, pentru a obține cele mai bune condiții comerciale;Coordonează relația cu gestionarii depozitelor interne;Verifică și este responsabil de prețurile de facturare și discounturile de la distribuitori/producători;Realizează rapoarte, analize specifice activității, la solicitarea managerului direct;Centralizează și urmărește valabilitatea contractelor înch
CENTRUL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT PROVITA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari /​ Consultant Vanzari


Candidatul ideal Reprezentant vanzari / Consultant vanzari in Cluj-Napoca Studii superioare finalizate: Facultatea de Instalatii; Experienta cel putin 2 ani intr-un domeniu similar; Capacitate de planificare, analiza si control; Ablitati de comunicare, persuasiune, empatie, initiativa, perseverenta, dinamism; Promptitudine in luarea deciziilor, responsabil, eficient; Dorinta de autoperfectionare si dezvoltare personala continua; Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Cladeste relatii cu zambetul pe buze; Ofera informatii tehnice si comerciale; Analizeaza si intocmeste cereri de oferta; Asigura suport tehnic pentru parteneri; Pregateste şi transmite documentatii tehnice, carti tehnice, avize clientilor; Completeaza certificate de garantie pentru produsele vandute; Asigura largirea portofoliului de clienti si dezvolta relatia cu clientii existenti.Beneficii oferite: Salar atractiv 5000-7500 ron Tichete de masa, bonus din vanzari, Decontarea transportului pe mijloacele de transpor
SECPRAL PRO INSTALATII S.​R.​L.​

Consilier Vanzari /​ Reprezentant Vanzari - Parfumerie De Lux


Candidatul ideal In universul nostru vei descoperi parfumuri de lux cu istorie sau creatii nonconformist avangardiste!Noul coleg ar trebui sa fie o prezenta placuta cu spirit pro activ, sa fie o persoana cu foarte bune abilitati de relationare, comunicare, dornica de a acumula cunostinte noiDescrierea jobului Intampinarea clientilor; Cunoasterea amanuntita a produselor, promovarea si vanzarea acestora; Consilierea clientilor in alegerea variantei optime (recomandarea produselor firmei, prezentari , propuneri tinand cont de cerintele clientului ) Participarea la evenimente de lansare produse noi; Atragerea de noi clienti si fidelizarea celor vechi; Gestiunea magazinului (verificare si gestionare stoc, efectuare comanda, intocmire documente contabile , depunere incasari). Abilitati de comunicare verbal si nonverbal; Punctualitate si ordine in magazine.Oferta: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, Salariu motivant, Tichete de masa Pregatire profesionala sustinuta prin tr
GREEN NET S.​A.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii/​licitatii Publice


Candidatul ideal Cunostinte operare PC (Ms Office, Microsoft Word si Excel)-conditie obligatorieCunoștințe in legislația achizițiilor publice, primara si secundara, ANAP si CNSC - prezinta avantajCunoasterea Sistemulul Electronic de Achiziții Publice – SICAPCapacitate si dorinta de a invata si perfectiona in domeniul achizitiilor publiceCapacitatea de prioritizareCapacitate de a respecta termene limită si atentie la detaliiCapacitate de analiza și sintezăBune abilitati de negociereConostinte caracteristici produse electro-ITCertificat expert achiziții publice -prezinta avantajExperiență minim 1 an pe un post similar - prezinta avantajCunoasterea limbii engleze nivel mediuDescrierea jobului Monitorizarea anunturilor de licitatii publicate, filtrarea celor de interes, inscrierea la acesteaRealizarea documentatiei cerute cu privire la conditiile de eligibilitate si asigurarea conformitatii cu cerintele impuse de catre Autoritatea contractantaIntocmirea si verificarea dosarului de ofertare
FLANCO RETAIL SA

Inginer/​specialist Achizitii


Candidatul ideal - absolvent studii superioare de specialitate;- cunostinte bune de materiale si echipamente din domeniul instalatii pentru constructii;- cunostinte specifice privind intocmirea contractelor: conditii contractuale, tehnici de negociere, intocmire analize economice;- experienta de munca in achizitii instalatii pentru constructii - minim 2 ani;- abilitati foarte bune de lucru pe calculator (Excel, Word, etc.);- abilitati excelente de utilizare a computerului (cunoasterea softului ERP-Charisma-Primavera constituie AVANTAJ);- abilitati de rezolvare a problemelor;- abilitati foarte bune de comunicare, organizare, planificare si atentie la detalii;- cunoasterea legislatiei in domeniu.Descrierea jobului - elaborează analize comparative de preț;- sustine Departamentele Ofertare si Executie in relatia cu furnizorii de materiale si echipamente;- prospecteaza piata cu scopul de a identifica noi furnizori / parteneri;- intocmeşte şi transmite cereri de ofertă si comenzi către furni
HIGH-TECH CLIMA S.​A.​

Consilier Vanzari Auto /​ Specialist Achizitii


Candidatul ideal Acest rol este o oportunitate extraordinară pentru un consilier de vânzări cu experiență, cu un nivel ridicat de energie și plin de dorința de a face performanță. Ca și Consilier Vânzări/ Specialist achizitii auto, veți fi responsabil de dezvoltarea portofoliului de clienți actuali și potențiali ai companiei.Obligatoriu permis cat B, minim 2 ani. Descrierea jobului Consilierea clienților în vederea achiziției autoturismului dorit si găsirea celor mai bune soluții pentru satisfacția cliențilorPrezentarea statică si dinamică a autovehiculului, cu efectuarea test drive-ului propriu-zisPromovarea serviciilor oferite: finanțare, buy-back, post-vânzareÎncheierea vânzării și redactarea documentelor legate de vânzareLivrarea autoturismului către clientUrmărirea rezultatelor gradului de satisfacție clienți, identificarea de soluții/acțiuni și implementarea lor în scopul îmbunătățirii satisfacției cliențilorDesfășurarea activității de cercetare în domeniul auto si urmărirea tend
SUPER SMART CHOICE SRL

Reprezentant Vanzari/​consultant Vanzari Magazin - Bucuresti


Candidatul ideal - sa aiba o atitudine pozitiva si sa fie deschis provocarilor- sa indrageasca sportul si sa il practice (chiar si la nivel de amator)- sa detina bune abilitati de comunicare verbala- sa fie familiarizat cu utilizarea calculatorului- experienta in retailul de articole sportive reprezinta un avantaj- sa fie altfel :)Beneficii tichete de masa program flexibil discount personalizat pentru produsele comercializate de companie* Daca esti sportiv profesionist insa ti-e teama ca programul nu iti permite sa faci parte din echipa noastra, te incurajam sa aplici. Nu ai fi singurul in situatia aceasta si impreuna putem gasi o solutie.Descrierea jobului - sa ofere suport si consiliere pre-vanzare si post-vanzare- sa receptioneze produsele in gestiunea magazinului si sa le expuna la raft- sa actualizeze constat preturile conform diverselor campanii- sa contribuie activ la dezvoltarea si imbunatatirea fluxurilor de vanzare- sa participe la inventarele periodice- sa aiba idei si sa fi
SPORT GURU S.​A.​

Specialist Achizitii (key Account Specialist)


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare (economice sau marketing constituie un avantaj); Minim 2 ani experienta intr-un rol similar in achizitii sau Category Management; Cursuri de negociere, marketing si vanzari constituie avantaj Cunoșterea specificului pieței farma constituie un avantaj; Operare PC: Word, Excel, PowerPoint, programare de baze de date Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu - avansat; Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa.Descrierea jobului Rol: Desfasoara operatiuni de implementare si urmarire a contractelor negociate pentru toate marfurile achizitionate conform portofoliului alocat si a contractelor de prestari servicii.Responsabilități: Implementeaza si urmareste conditiile comerciale standard care au fost negociate cu furnizorii; Verifica si urmareste acordarea rabaturilor, discount-urilor, atingerea targetului conform contract; Actualizeaza constant fisierul fiecarui furnizor din Portofoliu, si notele de credit; Trans
FARMEXIM SA

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Abilități/studii tehnice- constituie avantaj Cunoștințe în domeniul construcțiilor Abilități de comunicare și lucru în echipă Operativitate în rezolvarea atribuţiilor şi responsabilităţilor Cunoștințe avansate dе utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel) Capacitate de prioritizare a sarcinilor și respectarea termenelor limităDescrierea jobului Pregătește și lansează cereri de ofertă interne și externe Poartă corespondență cu furnizorii de materiale și echipamente în vederea obținerii ofertelor, conform exigențelor din proiect Analizează ofertele din punct de vedere comercial și solicită suport echipei de proiect la nevoie, pentru aliniere din punct de vedere tehnic, generând la final o propunere de atribuire justificată printr-o analiză comparativă Participă si susține negocierea contractelor, atât cu furnizorii cât și cu departamentele suport ale companiei, urmărind alinierea contractelor, conform reglementărilor de achiziție ale organizației Redactează și transm
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Descrierea jobului Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: Studii superioareExperiență minim 3 ani pe o pozitie similarăCunoștințe operare PC - MS Office – nivel mediuCapacitate de lucru în echipăAbilități foarte bune de comunicare și negociereCapacitate de selecționare și prioritizare a solicitărilor primite De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră.Ne-ar plăcea să fii o persoană responsabilă, serioasă, atentă la detalii, astfel încât să ne bazăm pe tine pentru: Realizarea achizițiilor de echipamente/materiale/produse finite pentru proiectele aflate în derulareAdministrarea și urmărirea contractelor/comenzilor aflate în gestiune de la lansare până la recepția finalăProspectarea pieței de profil și a condițiilor de achiziții/livrare în vederea optimiză
ELECTROMONTAJ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Studii și experiență:de preferat absolvent de studii superioare;experiență în activitatea de vânzări,Cunoştinţe şi abilităţi necesare:abilități de comunicare și negociere;abilități de lucru în echipă;orientare către cerințele pieței și nevoile clienților;cunoștinte și abilități de operare PC (MS Office);disponibilitate pentru deplasări în zona deservită, pe o rază de cca 50 km;permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Principalele responsabilități:asigură promovarea și vânzarea produselor oferite de societate în zona deservită;negociază contractele cu clienții și urmărește derularea lor până la recuperarea creanțelor, respectând mandatul de negociere stabilit prin procedurile societății;administrează și dezvoltă portofoliul de clienți existent în zona deservită;obține și centralizează informații din și despre piața specifică;În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. l
D.​Y INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3034 de salarii introduse în Salario: 3750 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Ai spirit antreprenorial, vrei sa fii prosper si apreciat intr-un mediu profesionist bazat pe valori?Daca ai ambitia sa cresti ca profesionist, sa dezvolti clienti, chiar regiuni si sa ajungi sa formezi echipe, vino alaturi dе noi sa devii un consultant dе dezvoltare al afacerilor in domeniul auto si industrial, oferind produse si sisteme inovatoare.Vei lucra cu produse de top de la branduri internationale renumite cum ar fi Kent, TengTools, Snap-on, Wetor, Catalfer, Giasco, etc.Afla mai multe despre noi si despre portofoliul nostru de produse accesand https://cmjeler.ro/Descrierea jobului Ce vei face la C&M Jeler?Sub indrumarеа coordonаtorului tau:- Dеzvolti rеlаtii de incrеdеre si dе durаtа cu cliеntii din portofoliu, si cu cliеnti noi;- Esti proаctiv in idеntificarеа nеvoilor cliеntilor si ofеri solutii personаlizatе;- Dеzvolti si implеmеntеzi strаtegii dе crestеstere а cliеntilor;- Formulezi strаtegii de dezvoltarе pеntru piete noi;- Lucrezi intr-un sistem de perfo
CM JELER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3002 de salarii introduse în Salario: 3750 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal • Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare;• Fire ambitioasa, pozitiva si perseverenta;• Persoana dinamica, persuasiva si prezenta placuta;• Studii superioare absolvite (an terminal, dar cu disponibilitate pentru a lucra full-time);​​• Experienta in vanzarile B2B (segmentul persoane juridice);• Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata;• Spirit de initiativa si capacitate de a se incadra in deadline-uri si de a-si atinge target-ul;• Abilitatea de a-si sustine punctul de vedere cu argumente solide;• Permis de conducere categoria B (fara incidente) si disponibilitate pentru deplasare in locatia clientului.Descrierea jobului Responsabilitati:• Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;• Promovarea companiei si produselor companiei potentialilor clienti, din segmentul B2B;• Crearea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti, precum si mentinerea unei relatii profe
LA FANTANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3118 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg care sa se alature echipei noastre, pe postul de Reprezentant Vanzari! Cautam o persoana pasionata de autovehicule, care doreste sa isi dezvolte cunostintele si abilitatile in acest domeniu, alaturi de echipa noastra de profesionisti. Angajatul ideal va comunica eficient cu clientii, prezentandu-le produsele din portofoliu si oferind consiliere tehnica de specialitate.Descrierea jobului Sarcini si responsabilitati· Comunicarea cu clientii si furnizorii· Preluarea de comenzi telefonice, pe cai de comunicare digitala, si pe webshop· Facturarea comenzilor catre clienti· Vanzarea directa in showroom a produselor· Receptionarea marfii· Consilierea tehnica si crearea de oferte catre potentialii clienti· Identificarea pieselor auto in programe de specialitate· Monitorizarea situatiei incasarilor de la clienti· Plasarea de comenzi catre furnizori· Supravegherea activitatii din depozit· Mentinerea unui loc de munca curat si ordonatAbilitatile si ca
METZKOV ENGINEERING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3008 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Specialist AchiziȚii


Candidatul ideal Vrei să te alături unei companii de succes și să îți transformi pasiunea pentru achiziții în rezultate remarcabile?Căutăm un coleg dinamic și plin de viață pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist Achiziții.Dacă te consideri un maestru al negocierilor și al identificării celor mai buni furnizori, suntem nerăbdători să te avem alături de noi!Descrierea jobului Cum arată candidatul ideal: Studii superioare absolvite; Experiență demonstrată în domeniul achizițiilor constituie un avantaj; Abilități excelente de negociere și comunicare; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Orientare către calitate și eficiență; Cunoștințe MS Office (excel, baze de date, rapoarte);Responsabilități: Identificarea, evaluarea și selectarea furnizorilor în conformitate cu cerințele companiei și politicile de achiziții; Urmărește mișcarea stocurilor (intrări de marfă de la furnizori și ieșiri de marfă de la Magazie către secțiile beneficiare); C
DIANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1681 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Experienta minim 3 ani in domeniul AchizitiilorCunostinte avansate operare PC (office)Experienta de lucru cu sisteme ERPLimba engleza avansatAbilitati de organizare si prioritizare sarciniAbilitati de comunicare/negociere cu furnizoriiCapacitate analiza/sinteza/interpretare dateDescrierea jobului Cunoasterea si insusirea caracteristicilor produselor comercializateIdentifica necesarul de aprovizionare, intocmeste si urmareste comenzile de aprovizionare/importNegociaza cu furnizorii preturile de achizitie, incheie contracte si supervizeaza desfasurarea acestoraIntocmeste si analizeaza cererile de ofertaGestionare plati si solduri furnizoriRezolvarea problemelor sesizate de clienti/furnizori/depozitActivitate permanenta de cautare produse noi, studiu piataMonitorizare concurenta in segmentul de activitateVizite la furnizori/clientiPrelucrare si interpretare informatii, rapoarte si analize de vanzareColaborare stransa cu toatre departamentele companieiBeneficii:asigurare m
VENUS DSH IMPORT EXPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1598 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cautam un coleg nou pentru departamentul de Achizitii. Daca ai experiență ca si achizitor si stii sa folosesti laptop-ul din dotare la capacitate maxima – lucrezi cu Excel, Word, Outlook si vreun ERP, ai un plus.Este important pentru noi sa-ti placa oamenii si interactiunile, sa stii sa porti discutii cu scop cu furnizorii nostri, sa consolidezi relatii de lunga durata si sa obtii beneficii relevante pentru companie: termene de plata si discounturi, care ne fac pe toti fericiti.Aspectele tehnice sunt si ele parte din poveste – urmarim anumiti KPI si din cand-n cand iti cerem niste foi cu cifre, le mai zice si rapoarte periodice. Totusi, nu e panica – ne plac lucrurile simple si clare. De aceea tot ce facem, de la responsabilitati, evaluari, KPI si bonusari, vrem sa le facem asa, simple si clare.Descrierea jobului Responsabilități:- Experienta de minim 2 ani ca specialist în achiziții;- Răspunzi cu promptitudine la solicitările colegilor privind achiziția de produse;- F
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2707 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.