Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

734 Locuri de Munca System Administrator in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

734 Locuri de Munca System Administrator in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Regulatory Affairs Specialist- Sanofi Romania


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul medical: medicina umana, farmacie, chimie,Cunostinte computer: cunostinte avansate de MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook.Limbi: excelente cunostinte de limba englezaExperienţă pe o poziţie similară, cursuri relevante de legislaţie farmaceutică, reglementări, farmacologie, tehnică farmaceutică constituie un avantaj.Cunostinte de practici de reglementare actuate, legate de normele si reglementarile din Romania si UEO vasta si cuprinzatoare intelegere stiintifica .Intelegere buna a aspectelor farmaceutice, medicale, logistice si juridice, precum si impactul lor asupra afacerii .Calitati aptitudinale, de personalitate si educationale:Foarte bune abilitati de comunicare si interpersonale.Capacitatea de a lucra in echipa, cu respectarea nevoilor celor implicatiAbilitatea de a construi relatii intre departamente si sa sprijine un mediu de lucru colaborativFoarte bune abilitati de planificare, organizare si time management. Sentiment de
PHARMA NET SOLUTIONS SRL

Key Account Specialist - Relatia Cu Distribuitorii


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare finalizate;Cunoastere buna a pachetului MS Office (mai ales Excel, Outlook);Dorinta de invatare/ dezvoltare;Prezinta avantaj cunoasterea pietei produselor farmaceutice;Prezinta avantaj cunostinte privind relatiile cu clientii, tehnici de negociere;Experienta minima 2 ani ;Abilitati:Orientare catre client si pe rezolvarea problemelor intr-o maniera eficienta;Abilitati de comunicare si relationare;Planificarea si organizarea activitatii;Capacitatea de a evalua si a lua decizii;Atentie la detalii/ meticulozitate;Atentie concentrata si distributiva, gandirea integrativa;Asumarea responsabilitatilor;Integritate, obiectivitate, disciplina, confidentialitate;Descrierea jobului Obiectivele postului: Asigura organizarea si gestionarea clientilor alocati cu scopul atingerii planurilor de vanzari.Imbunatateste permanent imaginiea companiei Terapia in relatia cu clientii. Sarcini şi responsabilităţi principale: Organizeaza si gestioneaza intreaga activit
TERAPIA SA

Compliance Control Specialist - Divizia Conformitate


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In acest rol de Compliance Control Specialist vei avea oportunitatea de a lucra in Divizia Conformitate, din Sediul Central din Bucuresti, Cladirea Phoenix Tower. Principalul obiectiv al echipei este de a efectua controale asupra operatiunilor clientilor si a monitoriza eficienta sistemului de control din prisma respectarii legislatiei si a normelor de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii sistemului bancar pentru finantarea actiunilor teroriste.Ne dorim dorim o persoana cu energie, initiativa si abilitati organizatorice.Salariul de incadrare pentru rolul de Compliance Control Officer este in intervalul de 8.000 lei brut si 13.000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Esi absolvent de studii superioare- Ai experienta de minim 1 an pe un rol asemanator- Ai cunostinte avansate ale pachetului Office - ai mai lucrat in word/excel- Ai cunostinte avansate
LIBRA INTERNET BANK SA

Specialist Pay Per Click,​ Google Ads


Candidatul ideal Ai experienta ca Freelancer sau ai lucrat ca Specialist PPC intr-o alta agentie? Iti plac provocarile? Te ghidezi dupa premiza: NU = Nu stiu momentan? Alatura-te echipei ClickBrainiacs ca Specialist PPC!Noi, la ClickBrainiacs cautam un Specialist PPC energic si dornic sa invete. Aici, vei avea ocazia sa-ti pui in valoare cunostintele si sa cresti profesional intr-un mediu dinamic si inovator.Ce ne dorim de la tine: Esti pasionat de marketing online; Ai experienta cu Google Ads ca freelancer sau intr-o agentie; Rezultate dovedite privind optimizarea Campaniilor PPC; Esti pasionat de cifre si gandul iti sta doar la lead-uri si conversii; Esti certificat Google Ads/Google Analytics; Ai creat si administrat campanii Google Ads; Iti place sa lucrezi cu KPI-uri si nu te lasi pana nu ii optimizezi la maxim; Esti familiar cu Google Analytics/GA4; Competente de limba engleza - nivel mediu vorbit si scris; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; Creativitate, organiz
CLICKBRAINIACS MARKETING SOLUTIONS SRL

Specialist Achizitii Auto (f/​m/​d) - Porsche Inter Auto


Candidatul ideal PROFILUL TĂU:Orientare catre clientAptitudini de comunicare si integrare; empatieCompetente cognitive (abilitati de invatare, inovare, planificare si organizare)Competente personale (deschidere, initiativa, angajament si perseverenta)Studii superioare, absovite sau in cursExperienta in vanzari (reprezinta un avantaj)Permis de conducere validCunostinte de limba englezaEtica profesionala (confidentialitate)----Va informam ca datele conținute in CV-ul dumneavoastra, cu care aplicati pentru aceasta pozitie, sunt prelucrate in conformitate cu Nota de Informare in scopuri de Recrutare (vezi: https://www.porscheinterauto.ro/job-uri/@@poi.application.pdf/e62479b708be47d3849fe3a7bd69e628), care ofera informatii complete despre: categoriile de date pe care le prelucram, destinatarii acestor date, durata stocarii, temeiul prelucrarii si drepturile dumneavoastra.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE:Indeplinirea planului de achizitii asumat cu directorul de vanzariSa reprezin
PORSCHE INTER AUTO ROMANIA SRL

Level 1 Support Specialist With German Language Skills


Candidatul ideal • Strong language skills in German and English• Providing initial remote technical software & hardware support to clients by phone/mail/ticketing tool• Customer service oriented with excellent communication skills• Inquisitive and creative in problem troubleshooting• Process driven attitude• Individual and teamwork skills• Analytical thinking• Quality and result driven attitudeDescrierea jobului Working hours:Monday to Friday, from 7 am to 10 pm (3 shifts by rotation),Saturday from 9 am to 6 pm (By rotation - once a month),Oncall outside business hours
YOURSOFT ALTERNATIVE SRL

Recruitment Specialist


Candidatul ideal Hi! We're looking for a talented Recruitment Specialist to join our HR team and be involved in the recruitment and selection process.Job requirements:- Bachelor's degree at University of Psychology, post-graduate studies with Human Resources specialization represents an advantage;- Experience in the field of Human Resources with specialization in Recruitment and Selection for at least 4 years,- Solid knowledge of human resources and personnel - knowledge of the principles and procedures for personnel recruitment and selection, development, compensation and benefits, employment relationships and personnel information systems;- Very good knowledge of human behavior and human performance;- Integrity and the ability to relate to people;- Cooperation and teamwork;- Advanced English language skills - written and spoken;- Solid PC knowledge (MS Office package, Internet applications).Descrierea jobului Job Description:- Set together with the HR manager the strategy and
GLOBAL HR SERVICES

Media netă estimată pe baza celor 987 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Invoice Specialist


Candidatul ideal Cautam un Junior Invoice Specialist care sa se alature echipei noastre de Suport Productie.Ce ne dorim de la viitorul coleg? Studii superioare in contabilitate, finante sau in domenii conexe reprezinta un avantaj; Cunostinte bune de operare Excel; Bune abilitati de organizare si prioritizare a task-urilor; Persoana perseverenta, dinamica, atenta la detalii; Capacitatea de a lucra atat în echipa cat si independent; Limba engleza nivel avansat.Descrierea jobului Verificarea diferentelor identificate intre facturi si sistemul de rezervare si explicarea acestora; Verificarea corectitudinii datelor introduse in sistemul de rezervare; Legatura cu departamentele implicate, inclusiv cu Grupul si pregatirea centralizatorului cu explicatiile primite; Legatura cu furnizorii privind corectarea facturilor; Incarcarea datelor in sistemul de reconciliere; Verificarea modificarii costurilor in sistemul de rezervare si reconcilierea acestora cu costurile din facturile de achizitii; Alt
TRAVEL BRANDS S.​A.​

Finance&controlling Specialist


Candidatul ideal Minim 1 an experiență în domeniul financiar; Studii finalizate sau în curs de finalizare; Cunostințe contabile și economice; Abilități dezvoltate de comunicare scrisă și orală; Capacitatea de a lucra cu oameni; Spirit de observație și atenție la detalii; Capacitate de organizare a timpului și a sarcinilor trasate; Cunoștințe Microsoft Office, în special Microsoft Excel (nivel mediu); Cunostințe medii de limbă engleză.Descrierea jobului Recepția, verificarea și arhivarea electronică/fizică a documentelor (contracte furnizori, facturi furnizori etc); Pregătirea documentelor ce urmează a fi refacturate către clienți și verificarea refacturării acestora; Emitere și transmitere facturi; Verificare solduri clienți/furnizori; Administrare numerar și Registru de Casă; Obținere aprobări costuri și urmărire buget companie; Efectuare plăți prin internet banking (parteneri interni si externi, avansuri și bonusuri salariale, taxe către instituții ale statului) ; Verificarea, prelua
ASSET PORTFOLIO SERVICING ROMANIA SRL

Accounts Receivable Specialist


Candidatul ideal • Studii superioare economice;• Cunostinte de contabilitate primara;• Limba engleza obligatoriu ;• Cunostinte avansate de operare PC: Pachetul Microsoft Office;• Bune abilitati de relationare si comunicare;• Atentie la detalii;• Capacitate de organizare;• Rezistenta la stres ;• Experienta pe un post similar minim un an;• Reprezinta un avantaj cunostinte de analiza financiara;• Cunoasterea unui soft SAP constituie avantaj.Descrierea jobului • Verificarea comenzilor primite de la client si inregistrate in SAP din punct de vedere al corespunderii si aplicarii politicii comerciale;• Emiterea facturilor fiscale : verificarea drafturilor intocmite cu politica comerciala in vigoare si trasabilitatea documentelor (comanda, aviz, bon de cantar) ;• Inregistrarea incasarilor in sistemul de operare back up;• Transmiterea scadentarelor si fiselor contabile catre client;• Realizarea de analize si calcule de indicatori financiari ai clientilor ;• Realizarea calculului de penalitati c
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Specialist Parteneriate De Tehnologie


Candidatul ideal Experiență relevantă ca Specialist Parteneriate Tech; Cunostințe solide în ceea ce privește piața tech (IT, Cybersecurity etc.); Studii superioare (ideal Economice / Marketing); Bună cunoaștere a limbii engleze, în special a termenilor tehnici; Foarte bune abilităţi de comunicare si negociere; Orientare către client; Atitudine proactivă și capacitatea de a anticipa posibile probleme și obstacole; Atitudine pozitivă în abordarea oricăror situaţii.Descrierea jobului Încheie parteneriate și/sau contracte, urmărind îndeplinirea obiectivelor, atât prin atragerea de noi parteneri, cât și prin dezvoltarea relațiilor existente. Participă la întâlniri cu potențialii parteneri. Identifică o viziune și un set de activități comune cu partenerul, pentru a asigura un câștig financiar constant și pe termen lung pentru ambii parteneri. Analizează comunicarea competitorilor și a trendurilor industriei, la nivel național, identifică oportunitățile, negociază condițiile de colaborare cu
RASIROM RA

Specialist Vanzari Foto-video Sony


Candidatul ideal Marim echipa de consultanti vanzari Sony din magazinul F64 !Ne dorim colegi comunicativi si pasionati de tehnologie, dornici sa invete.Exista posibilitati reale de avansare si cresteri salariale anuale.Cerințe:- Bune abilitati de comunicare, orientare catre nevoile clientilor- Ideal experienta in zona de vanzari/promovare- Studii liceale finalizateDescrierea jobului Program full time, 40h/saptamanaResponsabilități- Consilierea clientilor in magazinele de profil (locatie fixa)- Realizarea obiectivelor de vanzari- Asigurarea suportului informational pentru personalul de vanzari din magazineBeneficii- Training tehnic de specialitate si de vanzari- Perspectiva profesionala
SMARTPOINT CONSULTING SRL

Junior Content Specialist Departament Online


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre pasionate de mobilier si design interior și fii parte din procesul de creare a unei experiențe de cumpărare online excepționale!Suntem în căutarea unui coleg entuziast și dornic de învățare pentru a se alătura echipei noastre ca Junior Content Specialist. Dacă îți place să jonglezi cu cuvintele, ești atent la detalii și îți dorești să faci primii pași în lumea captivantă a conținutului online pentru mobilier, acesta este rolul perfect pentru tine!Descrierea jobului Ce vei face:- Scrii descrieri magice pentru produsele noastre de mobilier, aducându-le la viață pentru clienții noștri online.- Actualizezi constant prețurile și disponibilitatea produselor, asigurându-te că informațiile sunt mereu la zi.- Colaborezi cu echipa noastră de marketing pentru a crea conținut captivant și original.- Ai grijă ca informațiile despre produse să fie precise și complete, pentru a oferi o experiență de cumpărare fără cusur.- Te implici activ în colectarea feed
PHYLOSOPHY DESIGN SRL

Claims Specialist


Candidatul ideal SKILLS & RELEVANT WORK EXPERIENCERequired Advanced English level Previous experience in SAP/CRM Excel proficiencyNice to have 2 years corporate experience Experience in OTC/Supply chain/logistics Time managementDescrierea jobului Claims specialist handles the claims process and monitors records involving these claims. Compiles and analyzes claims-associated data and documentation and performs related duties including tracking trends, noting patterns, and watching to detect any irregularities. They should perform or oversee investigations to validate the legitimacy of claims or verify the accuracy of invoiced amounts. Should serve as a liaison between numerous internal departments, including customer service, accounts receivable, supply chain and others.
MOLSON COORS GLOBAL BUSINESS SERVICES S.​R.​L.​

Software Integration Specialist


Descrierea jobului Ce ar trebui să ai? Bune abilități de comunicare și relaționare;Proactivitate și orientare către client intern/extern;Motivație de a lucra în echipa, dar și independent;Cunoștințe MS Office (Excel, Word, PPT, etc.);Limba Engleza: Minim B2;Studii superioare finalizate/în curs de finalizare.Nice to have: Cunostinte MySQL Ce ar trebui să faci? Oferi suport tehnic pentru aplicatiile din ecosistemul Sameday (Level 1 si 2);Verifici erorile semnalate în cadrul proceselor de înrolare clienti, emitere AWB, erori facturare, configurare plugin site client, configurare cont client sau alte situații particulare;Preiei tickete și răspunzi la solicitările și incidentele semnalate pe e-mail sau prin platforma UNNO;Folosesti tool-uri precum Elastic Search (Kibana) sau MySQL Workbench pentru a identifica informațiile necesare pentru rezolvarea situațiilor semnalate de către clienți sau colegii din celelalte departamente;Identifici și escaladezi incidentele majore către echipele de sup
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Junior Specialist Servicii Client


Descrierea jobului Te asteptam sa te alaturi echipei noastre daca:Ai bune abilitati de comunicare, organizare si analiza;Iti este usor sa te adaptezi la diverse tipologii de oameni;Esti o persoana orientata spre solutii si atingerea rezultatelor;Iti place sa lucrezi in echipa si ai o atitudine pozitiva. Sa-ti povestim pe scurt despre rol:Vei actualiza si intretine baza de date cu abonati corporate;Vei asigura abonarea si facturarea abonatilor corporate pe procesele si sistemele administrate;Vei mentine comunicarea cu portofoliul tau de clienti;Actualizezi și întreții permanent baza de date cu abonații corporate, in conformitate cu procedurile interne și standardele de calitate stabilite. Asiguri comunicarea cu clienții din portofoliu pe procesele administrate, respectând standardele de comunicare ale REGINA MARIA. Vei introduce in sistem noii abonati ai serviciilor medicale;Vei efectua modificari in baza de date a abonatilor, cum ar fi: intrari, iesiri, actualizari fise de client, part
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Business Support Specialist


Candidatul ideal You think that excel it's the most creative and the smarter package from Microsoft Office? Then you should definitely be a part of our team.We are looking for a new colleague who will join our incredible sales team.You will need communication skills (Romanian and English) and to have good sense of efficiency and teamwork.You have to be very organized and self motivated.If you have sales skills, do not forget to bring them with you.This will be a good challenge for you!Descrierea jobului Receiving orders from Customer and processing them in the ERP system;Follow-up of the entire order delivery flow in collaboration with the Logistics departmentChecking the status of payments and due dates from customers;Updating prices in the ERP system and in order formsVarious complex reports, in excel, that require a high degree of excel skillsSupportive to the sales departmentThe position is on determinate period until the current employee will return from maternity leave, estim
TP - LINK ROMANIA SRL

Digital Marketing Specialist


Descrierea jobului Digital Marketing SpecialistIn momentul in care vezi impactul pe care il are munca ta de zi cu zi, ai certitudinea ca te afli in locul potrivit si esti determinat sa devii mai bun. Alaturi de echipa din departamentul de Marketing, vei contribui la comunicarea si promovarea brandului Regina Maria, atat prin intermediul canalelor de comunicare online, cat si prin dezvoltarea si optimizarea constanta a website-urilor.Ce ne dorim de la tine: Experienta de minim 2 ani in Digital Marketing; Experienta in website development si in lucrul cu platformele CMS (Wordpress, Drupal, Magento sau Custom); Cunostinte de SEO, SEM, Google Analytics, Excel, HTML si Photoshop; Bune abilitati de project management si budget management; Nivel avansat de limba engleza; Cunostinte de UX/UI (reprezinta un avantaj).Noi apreciem oamenii care: Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza; Sunt ambasadorii lucrului in echipa; Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Media netă estimată pe baza celor 74 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Digital Content Specialist (f/​m)


Candidatul ideal Studii superioare; Limba engleza si limba franceza (vorbit/scris) la nivel avansat; Experienta 3-4 ani in coordonarea de proiecte de marketing digital si in utilizarea unei platforme de tip Content Management Systems; MS Office, Adobe Experience Manager, Photoshop, Jira; Capacitatea de a se exprima clar si la obiect, capacitatea de a lucra cu interlocutori internationali, autonomie, buna gestiune si prioritizare a proiectelor, rigoare si atentie la detalii. Descrierea jobului Coordonarea proiectelor de publicare continut digital pe site-urile Grupului Renault, respectand planificarea stabilita de interlocutorii din Central (Business Units/Digital Customer Experience) si gestionarea relatiei cu agentiile partenere si cu digital managers din tarile beneficiare; Implementarea si publicarea continutului digital in Content Management System (CMS) Adobe Experience Manager si RSI/DSI, pe instantele de referinta (Master) ale site-urilor Grupului Renault respectand calitatea si
AUTOMOBILE-DACIA SA

Specialist Asigurari Si Daune


Descrierea jobului Alatura-te echipei noastre si devino Specialist Asigurari Daune si Suport Audit! Vei fi arhitectul experientei pacientilor, gestionand eficient dosarele de daune si oferind suport audit pentru a asigura calitatea serviciilor noastre medicale. Ce ne dorim de la tine:· Sa ai atentie distributiva si capacitate de analiza;· Sa ai o atitudine pozitiva si sa colaborezi eficient in echipa;· Sa detii abilitati de comunicare si organizare. Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Gestionezi dosarele de spitalizare pentru asigurati: solicitare autorizare/ garanție de plata, gestionare plati servicii de spitalizare.· Gestionezi cazurile de decontare directa pentru pacienti cu asigurare internationala.· Gestionezi dosarele de rambursare in mod corect si cu respectarea indicatorilor de performanta. Noi apreciem oamenii care:· Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza;· Sunt ambasadorii lucrului in echipa;· Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent sol
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 734 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.