Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

98 Locuri de Munca System Administrator in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

98 Locuri de Munca System Administrator in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Systems Administration And Analytics Internship


Descrierea jobului We are a global climate technologies company engineered for sustainability. We create sustainable and efficient residential, commercial, and industrial spaces through HVACR technologies. We protect temperature-sensitive goods throughout the cold chain. And we bring comfort to people globally. Best-in-class engineering, design and manufacturing combined with category-leading brands in compression, controls, software, and monitoring solutions result in next-generation climate technology that is built for the needs of the world ahead. As an HR Systems Administration and Analytics Intern, you will be part of the implementation of HR systems, and you’ll play a pivotal role in supporting the administrative processes. You’ll gain hands-on experience in managing HR systems, analyzing data, and contributing to identify systems issues. This internship offers a unique blend of administrative tasks and analytical challenges.If this sounds like a great opportunity to you, we woul
EMERSON SRL

Tehnician Mentenanta Si Intretinere


Candidatul ideal Ești persoana pe care o căutăm dacă ai: Studii medii/școală profesională, profil tehnic (Electrică, Electronică, Electromecanică); Autorizare ANRE (reprezintă un avantaj); Experiență de minimum 1 an în activități de mentenanță, electrică și mecanică, în producție; Cunoștințe echipamente, acționări electrice (citire, interpretare și execuție scheme electrice) și automatizări; Capacitatea de a reacționa rapid și de a lua decizii corecte, asumându-ți responsabilitatea; Capacitatea de organizare și planificare individuală a activității; Flexibilitate, abilități bune de comunicare și spirit de echipă; Cunoștințe de operare PC: Microsoft Office (Word, Excel).Descrierea jobului Locație: Cluj-NapocaCăutăm o persoană cu inițiativă și bune competențe tehnice, care să se alăture echipei SFC Cluj pe poziția de Tehnician Mentenanță și Întreținere. Rolul tău va fi acela de a sprijini activitatea din cadrul sediului, prin participarea activă la operațiunile de mentenanță și întreține
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Specialist Marketing


Candidatul ideal Ca să nu ajungi cu dureri de cap acasă și pentru a putea realiza cu succes atribuțiile zilnice, ai nevoie de următoarele: Experiență dovedită ca specialist marketing sau rol similar, cu o acțiuni de succes în conducerea campaniilor de social media; Abilități remarcabile de comunicare în scris dar și prin viu grai; Cunoștințe solide în strategii de marketing, branding, publicitate și marketing digital; Cred că studiile superioare (în domeniu) sunt importante, pentru că cine are carte, are parte de avantaje, dacă se ține de treabă și e serios; Foarte important este să fii o persoană care se focuseasă pe soluții și nu pe problemă, probleme toată lumea știe să facă, ideea e să identifici soluțiile. Pentru asta te ajută o atitudine flexibilă, stabilitatea emoțională, rezistența la schimbări, energia pozitvă, creativitatea și dinamismul; Nu în ultimul rând, credem că e important să ai capacitatea de a te organiza și a-ți planifica activitatea într-un mod structurat, unele st
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1197 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Devops Engineer (m/​f/​d)


Candidatul ideal DevOps Engineer (m/f/d)Experience with a complex and mature Git branching modelExperience with CI/CD pipelines based on Jenkins, Docker and Kubernetes. Ideally with OpenShift/AWSExperience with Python, Linux Shells, Windows Batch and/or PowerShell, and GroovyBasic understanding of common network protocols like SSH and HTTPSKnowledge of C++ toolchains and building tools like Make/CMake/Bazel is an advantageExperience with CI/CD pipelines in Bitbucket/GitHub/Gitlab is a plusGood communication skills (also in English, German is a plus)Interest in the automotive industry is an advantageDescrierea jobului DevOps Engineer (m/f/d) Setting up and maintaining CI/CD pipelines for leading automotive manufacturers Consulting other colleagues and customers on CI/CD topics and deployment infrastructure Setting up deployment on cloud infrastructures Introducing new tools to improve software development and deployment processes We create more flexibility for you - Adaptable working ho
ARRK RESEARCH DEVELOPMENT SRL

Customer Support Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? At least 3 years of experience in a similar position (Sales/Customer Service support); Bachelor’s degree (technical background is a plus); ERP experience, preferably SAP; Microsoft Office (Teams, Excel, Outlook, Word, PowerPoint); CRM system, preferably SalesForce; English - reading, writing and speaking at an advanced level (C1); German helpful, not a must; Strong communication, interpersonal and client relationship management skills; Accuracy, research skills and attention to detail; Good active listening; Ability to anticipate and solve problems.Descrierea jobului As a Customer Support Specialist, you are the link between the customer and the SFC internal organization.Each interaction the customers have with our business can lead to building up their loyalty to the company’s brand.Thus, as a Customer Support Specialist, you are a brand ambassador of our corporate identity.You'll work in an international environment, togethe
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 870 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Specialist Control Intern Cluj-napoca - Bt Capital Partners


Candidatul ideal Aplicarea prevederilor legale incidente activitaţii societatii BT Capital Partners, a procedurilor interne.Ce ne dorim de la tine:🎓Studii superioare de preferinta economice sau juridice;🎯Cunostinte de limbi straine (engleza - obligatoriu);📑Abilitati in obtinerea de informatii, procesare si sinteza a informatiilor;🖋️Abilitati foarte bune de documentare si elaborare de opinii scrise;🤙Abilitati de comunicare, spirit de echipa;🔎Atentie la detalii, organizare;📈Cunostinte generale financiare/piata de capital – constituie un plus;Descrierea jobului In ce consta activitatea ta? Vei analiza legislatia nationala /europeana privind piata de capital; Vei transpune legislatia din domeniul pietei de capital in procedurile interne ale societatii; Vei intocmi rapoarte, documentatii specifice zonei de risc/comformitate; Vei desfasura activitati specifice programului de monitorizare a conformitatii.Avantajele oferite pentru a te alatura echipei noastre:🤜🤛Mediu de lucru atractiv
BANCA TRANSILVANIA SA

Digital Marketing Specialist


Candidatul ideal Ready to join a team that's all about growth and good vibes? Let’s talk! Our marketing team is expanding. If you're passionate about marketing and want to be part of something big, hit us up! Your next adventure can start right here.We are looking for enthusiastic three Digital Marketing Specialists to help us in our overall marketing efforts. You will be an integral part of the development and execution of marketing plans to reach targets from brand awareness to lead generation for fast-growing products.This position is available in a hybrid regime that implies working from the office at least once a week.Desired Skills and Experience: At least 2 years of online marketing experience. Secondary education (high school) with Baccalaureate Diploma. Thorough understanding of digital marketing elements (including email marketing, conversion optimization, content management etc.) and market research methods. Technically-oriented Basic HTML/CSS skills. Experience in W
PROPERTY SHARK SRL

Media netă estimată pe baza celor 137 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Vanzari Marketplace


Candidatul ideal Experiență demonstrată în vânzări pe marketplace-uri, în special pe eMag și OLX; Cunoștințe solide despre dinamica și regulile specifice ale platformelor de marketplace din România; Abilitatea de a analiza tendințele de piață și a identifica oportunități de produs; Experiență în gestionarea stocurilor și în planificarea campaniilor de vânzări; Excelente abilități de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultan; Limba engleză nivel avansat.Descrierea jobului Listarea eficientă a produselor pe platformele eMag și OLX; Căutarea și identificarea de noi produse din lista noastră de branduri pentru a fi adăugate pe marketplace-uri; Menținerea unui nivel optim de stoc pentru a îndeplini comenzi; Crearea și gestionarea campaniilor de vânzări pentru a promova produsele și a crește vânzările; Pregătirea strategiilor de vânzare pentru evenimente majore de shopping, cum ar fi Black Friday și Crăciun.Oferim
MKT GROUP FAMILY HOLDING S.​R.​L.​

Service Support Specialist


Candidatul ideal Essential Good technical ability and willing to learn and adopt new technologies Intermediate level knowledge of MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio) Illustration of business and troubleshooting processes in workflow diagrams Understanding of system configuration for SaaS solutions ideally CCaaS Experience with alerts, troubleshooting and resolving problems, inclusive of making notifications and managing escalations, through defined procedures until problem resolution English business proficiency in writing and speaking with great communication skills.Ideal Experience of working with IT Tickets ideally within ITSM framework Understanding of Contact Centre Operations and Technological requirements and Workforce management ideally in a large corporate environment or multi-nationalIdeal Technical knowledge and experience of configuring, supporting and troubleshooting of Cisco Contact Centre services and experience of configuring call flows, agents, reporting, wallbo
VIKING OFFICE SERVICE CENTER S.​R.​L.​

Specialist Credite Verzi și Sustenabile


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Postul de față s-ar împleti minunat cu o persoană care: Creează și menține relații profesionale optime, transmite încredere și interacționează autentic și transparent; Este flexibilă și deschisă să se implice pe proiecte diferite și monitorizează feedback-ul primit de la liniile de business impactate cu privire la soluțiile și parteneriatele din portofoliu, în scopul îmbunătățirii continue a acestora; Prezintă un profil commercial cu mintea deschisă spre procesele de vânzare; Este adaptabilă la schimbare, în ceea ce privește legistlația, oportunitățile și tipologia utilizată; Demonstrează cunoașterea normelor, procedurilor și fluxurilor specifice activității; Își updatează informațiile ori de câte ori apar modificări; Identi
BANCA TRANSILVANIA SA

Credit&collection Specialist With German


Candidatul ideal In order to be successful in this role you will need to have: Educational Background: University degree in Finance of Business Administration. Professional Experience: Experience in finance or ideally receivables management (advantage). Experience in customer service. Understanding of basic financial terms. Language skills: German and English at advanced level. Microsoft Office knowledge.Descrierea jobului A Glimpse of the Role:As a Credit & Collection Specialist with German you will be responsible for managing a specific portfolio of current and overdue receivables and responsible for dispute management. The role has direct impact on company cash flow which is critical to business continuity. So, if you have excellent written and verbal communication abilities and a commitment to an excellent customer experience take the opportunity and apply now and be part of our amazing team in Cluj-Napoca, Romania.Your Core Responsibilities: Proactive collection of all receivables
VERTIV ROMANIA SRL

It Operations Support Specialist


Candidatul ideal Bachelor's degree in Computer Science or related field Minimum of 2 years of experience in IT support or operations Knowledge of Windows, Linux (PuTTY) and Mac operating systems Experience with troubleshooting software and hardware issues (basic SQL would be a plus) Excellent communicator & having good facilitator skills in relationship with colleagues and clients Able to prioritize & manage own time Strong team player with high performance ethic Organized, enthusiastic Very good German skills English skills are also helpfulDescrierea jobului This role provides technical support as First and Second Level Support to end-users, monitoring and maintaining IT systems and infrastructure, while ensuring that every IT operation runs smoothly. The IT Operations Support Specialist will work closely with the IT team to ensure that all IT issues are addressed in a timely manner and that end-users are provided with exceptional support. ​Provide technical support to end-users,
MSG SYSTEMS ROMÂNIA S.​R.​L.​

Performance Marketing Specialist


Candidatul ideal What you must have: Minimum of 3 years of digital marketing experience and extensive experience in managing in-house digital performance marketing; Excellent knowledge of GA4, Google Ads, Facebook Ads, and we will like for you to also worked with top keyword research tools; A strong economical approach regarding campaign performances, identifying sales attribution and cross-device rentability on the sale funnel; Ability to compile and analyze search data and metrics and make decisions regarding campaign direction; Ability to perform click through rate, conversion, spend and creative analysis to identify growth/optimization opportunities; Excellent Microsoft Office skills; Bachelors degree Marketing/ Communication; Strong oral and written communication skills; Excellent analytical skills.Descrierea jobului Build your Career at FarmecFarmec currently has a career opportunity for a Performance Marketing Specialist as part of our Online Sales business unit.Our Performnace
FARMEC SA

Hr Admin & Payroll Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? Bachelor’s degree in Business, Finance, or a related field; At least 3 years of professional HR experience, preferably in payroll, employee administration, employee relations, and compensation and benefits; Demonstrable up-to-date knowledge of Romanian labor legislation and payroll processes; MS Office suite operating skills at a relevant level; experience with specific payroll software applications (preferably Saga); Strong attention to detail and analytical skills; the capacity to manage and prioritize several tasks, adhere to deadlines, and be adaptable in a fast-paced environment; Confident approach, self-motivation, proactive attitude, and ability to work in teams; Practice great communication skills (verbal, non-verbal, written). Confidentiality is your 2nd nature. Of course, you can interact with all levels of the organization professionally. And you can develop relationships across functional teams because of your strong i
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Research Specialist – Yardi Matrix


Candidatul ideal Research Specialist – Yardi MatrixCome join our market intelligence department, Yardi Matrix, as a Research Specialist!If you are a student or new graduate, this is a great role for you as you will be given room to grow, train,and develop your English language, analytical and technical skills in a friendly, relaxed, and professionalenvironment.Your main responsibilities will be to collect, verify, and add information about real estate propertiesfrom across the United States to our database. Starting from a property address, you will need toidentify certain characteristics (year built, area), contacts related to the property (owner, manager,leasing agent), previous transactions that involved the property, its financial and vacancy status. Marketdata will be gathered via telephone, email, and web research, maintaining a high level of customerservice and professionalism.The department has over 100 people, some specialized in research and transactions analysis, others onca
PROPERTY SHARK SRL

Material Planner/​ Specialist Aprovizionare


Candidatul ideal - Aptitudini de planificare şi organizare a activității de bază;- Deţine spirit de iniţiativă şi prezintă interes pentru formare/ dezvoltare profesională şi personală continuă;- Capacităţi foarte bune de exprimare;- Încredere în sine, operativitate, atenţie la detalii şi simţ ridicat de responsabilitate, spirit de observaţie, răbdare, capacitate de analiză, sinteză a informaţiilor şi adoptare a deciziei, capacitate de adaptare la specificul unei situaţii;- Orientare către rezultate, muncă în echipă, punctualitate.Descrierea jobului - Stabilirea necesarului de componente pentru activitatea de producţie;- Achiziţionarea de componente pentru producţia în serie;- Menţinerea legăturii cu furnizorii de materii prime cu privire la livrările care trebuie efectuate;- Eficientizarea şi îmbunătăţirea colaborării cu furnizorii;- Recunoaşterea neregulilor înaintea livrării şi identificarea unor măsuri pentru asigurarea producţiei cu componente;- Atenţionarea şi informarea pe plan i
ECKERLE AUTOMOTIVE SRL

Specialist Vanzari și Relații Cu Clientii - Fps


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Specialist Vanzari si Relatii cu Clientii dedicat si motivat sa se alature echipei noastre dinamica si sa contribuie la extinderea afacerii noastre.Locatie job: Cluj Napoca, RomaniaCerinte: Experienta anterioara in vanzari sau servicii clienti. Abilitati dezvoltate de comunicare verbala si scrisa. Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si rapid. Orientat catre clienti si atentie la detalii. Abilitatea de a gestiona eficient timpul si prioritatile. Cunostinte de baza de operare a computerului si a programelor Microsoft Office. Cunostinte de baza despre domeniul constructiilor reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Preluarea solicitarilor clientilor prin e-mail si telefon. Ofertarea rapida si eficienta a produselor noastre. Furnizarea de consultanta telefonică pentru clienti. Introducerea tuturor informatiilor relevante in sistemul nostru CRM. Respectarea procesului de vanzare si urmarirea acestuia pana la finalizarea fac
FABRICA DE PLASE S.​R.​L.​

General Ledger Specialist (225383)


Candidatul ideal Education/ Training: University degree with proven ability in relevant subjects (e.g Economics, Accounting, Finance, Business Studies and Mathematics) Professional experience: Minimum 2 years experience Strong knowledge of accounting principles, practices, regulations and procedures, IFRS and/ or local GAAP Preferably experience in General Ledger accounting process in similar, multi-national, corporate environment Languages: English (advanced, written and spoken)Descrierea jobului Execute GL postings with prepared Journal Vouchers for local GAAP/ IFRS Perform IC reconciliations of balance sheet and income statement as well as perform IC adjustment postings Perform key user tasks referring to financial reporting, intercompany reconciliation, access rights etc. Run period end closing activities for complex companies, such as: Perform high level review of Trial Balance and comparison of figures to previous periods Perform TAX related postings and other period end specific
E.​ON ROMANIA SRL

Specialist E-commerce,​ Site Admin


Candidatul ideal Salut!Ne căutăm un coleg nou în echipa de Marketing! Echipa de Marketing Magnolia se află în căutarea unui coleg pentru rolul de Specialist e-commerce - site admin proactiv, cu atenție la detalii, gândire tehnică și structurată, capacitatea de a interpreta date și de a propune acțiuni pornind de la analizele efectuate.Pentru a fi noul nostru coleg, este esențial să ai: Background in administrarea unui site de e-commerce (minimum 1 an); Cunoașterea la nivel mediu-avansat a Google Analytics; Gandire tehnică, pentru a asigura funcționalitatea și dezvoltarea site-ului ; Dorință de învățare și dezvoltare continuă; Cunoașterea elementară Google Ads și cunoștințe minime de SEO reprezintă un avantaj (nivel începător).Descrierea jobului Dacă te consideri potrivit pentru acest rol, acestea ar fi responsabilitățile tale principale: Respectarea principiilor departamentului, legate de actualizarea conținutului site-ului cu informații corecte varianta română/engleză; Adăugarea produ
COMGABY MOLN SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 98 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.