Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1565 Locuri de Munca System Administrator - Joburi System Administrator

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1565 Locuri de Munca System Administrator - Joburi System Administrator

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Calificari Calibrari


Candidatul ideal Persoana potrivita acestui post ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte: studii superioare (inginerie); are aptitudini tehnice cat mai dezvoltate, care ii permit intelegerea unor procese dе fabricatie; persoana responsabila, serioasa, cu spirit dе observatie, muncitoare, principiala in relatiile cu colegii; intelege importanta responsabilitatilor care ii sunt atribuite si le abordeaza ca atare, stie sa prioritizeze sarcinile in functie dе importanta lor. adaptabilitate Utilizare PC (MS Office-word, excel); Cunoasterea limbii engleze. Atentie la detalii. experienta dе lucru in productia farmaceutica (departament Productie, Mentenanta, Controlul calitatii ) constituie un avantaj; experienta dе lucru in metrologie/testarea echipamentelor constituie un avantaj; cunostinte specifice legate dе buna practica dе fabricatie - constituie un avantajDescrierea jobului Elaborеazа, revizuiеstе protocoale si rapoаrte de cаlificare, cаre pot sa contina: diagrаmе de procеs, schе
ROMPHARM COMPANY SRL

Client Coordination Specialist With English


Candidatul ideal Requirements: Education: Bachelor’s degree in Finance or Economics. Minimum 1 year of relevant work experience, preferably in a Shared Service Center environment; Advanced ability to analyze, prioritize and execute tasks; Capacity to work with multiple tasks in parallel, handling different engagements, always ensuring high level of quality and the customer orientation; Advanced level of English, French is a plus; Advanced communication skills both verbal and written; Structured approach tailored to the audience; Team player that shows flexibility and perseverance in managing good working relationship with colleagues and other stakeholders; Customer orientation, detail focused and problem solving attitude; Professional maturity - self starter, autonomy, resilience and can-do mindset Experience of working in a virtual, international environment.Descrierea jobului The Client Coordination team is responsible with the coordination of activities for Mazars international clie
MAZARS CONSULTING SRL

Specialist Smart Metering - Pitesti


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul electric; Atitudine orientata spre rezultat, spre identificarea oportunitatilor; Buna capacitate de adaptare la informatii noi, dorinta de invatare continua.Descrierea jobului Maparea consumatorilor la posturile de transformare, in cazul necompletarii anterioare de catre serviciul GIS; Analizarea strategiei de implementare la nivel de localitate pentru situatiile in care nu se poate realiza maparea la nivel de PT; Asigurarea premiselor de instalare concentratoare de date in aplicatiile informatice (Identificare TC-uri, Creare TC-uri etc.); Operarea concentratoarelor de date, manual, in aplicatiile informatice, in lipsa unei solutii automate de transfer a datelor; Crearea si monitorizarea comenzilor de instalare contoare SMI; Operarea erorilor pe comenzile de instalare a concentratoarelor de date si instalarea contoarelor inteligente; Analizarea/ solutionarea anomaliilor rezultate din procesele de masura, referitoare la contoarele SMI.
EVRYO POWER S.​A.​

Junior Purchasing Specialist (imports)


Candidatul ideal * Knowledge of import/export regulations and customs procedures;* Proficiency in using sourcing and procurement software and tools;* Strong proficiency in Microsoft Office Suite, particularly Excel;* Excellent written and verbal communication skills in English;* Strong analytical and problem-solving skills;* Attention to detail and ability to manage multiple tasks simultaneously;* Strong negotiation and relationship management skills;Descrierea jobului * Manage the end-to-end import process, including coordinating with logistics providers, customs brokers, and internal stakeholders to ensure on-time delivery and compliance with all regulatory requirements;* Collaborate with cross-functional teams to develop and implement sourcing strategies that optimize costs and meet quality standards;* Monitor supplier performance, resolve any issues, and maintain effective communication channels to address concerns and maintain strong relationships;* Maintain accurate and up-to-dat
ETI EUROPEAN FOOD INDUSTRIES S.​A.​

Specialist Vanzari Rpa (b2b)


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui om de vânzări talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist în Vânzări pentru Portofoliul de Produse RPA (Automatizare a Proceselor Robotică). Atribuțiile principale ale acestui rol includ promovarea și vânzarea soluțiilor noastre inovatoare de RPA către clienți din diverse industrii. Daca esti familiazrizat cu vanzarile B2B pentru produse IT, in special softuri si intelegi atuurile unei automatizari prin tehnologia RPA, esti candidatul ideal!Descrierea jobului Responsabilități principale: Identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a evalua nevoile lor specifice și a le oferi soluții personalizate de RPA. Prezentarea și demonstrarea avantajelor și funcționalităților soluțiilor noastre de RPA în fața clienților. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și crearea de parteneriate strategice noi. Lucrul îndeaproape cu echipa noastră de dezvoltare și suport tehnic pentru a
GOODWILL CONSULTING GWC SRL

Financial Specialist


Candidatul ideal What you offer us Graduate of Economic Studies, Accounting or related field Minimum 5 years of experience in financial analysis and accounting Advanced knowledge of operating in Excel Operating knowledge in Navision - optional Excellent attention to detail and organizational skills Strong analytical and problem-solving abilities Advanced level of EnglishDescrierea jobului What you’ll do Develops and implements internal financial control procedures Makes expenditure budgets for each department of the company, monitors the level of expenditures compared to previous years, maintains close contact with colleagues from other departments to ensure that the information reported is correct and complete, monitors budget control by careful monitoring, achievement of objectives each department, by analyzing the real results compared to the estimated ones, signals the changes and makes corrections where necessary, identifies and reports the sectors that can be improved from a fina
RINF OUTSOURCING SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

It Specialist


Candidatul ideal - Cunostinte tehnice IT Cunostinte MS Office, Office 365, Microsoft Teams, Windows 10, Windows Server Hardware si software- Limba engleza: nivel mediu- Abilitatea de a lucra cu oamenii- Abilitatea de a lucra eficient sub presiune- Deschis la invatare si adoptare de noi tehnologii- Proactiv, tenace, atent la detalii- Studii medii specializare tehnica IT- Experienta: 3+ ani de experienta in Help Desk si cu tehnologiile Microsoft WindowsDescrierea jobului - Rezolva tichetele alocate de sistemul de Help Desk- Creeaza tichete in sistemul Help Desk pentru utilizatori- Instaleaza echipamente IT la utilizatori- Asigura inventarierea fizica a infrastructurii IT- Rezolva problemele IT de zi cu zi intr-un mediu Windows 10 cu peste 100 de utilizatori- Rezolva probleme primare ale retelei de calculatoare pe cablu si Wi-Fi- Cauta noi produse pe care le testeaza si depaneaza- Se consulta cu conducerea IT pentru a creste calitatea expertizei tehnice in toate subdomeniile IT- Colaborea
HAIER TECH SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5050 RON/Luna

It - Application Support Specialist


Descrierea jobului Your responsibilities: Create and monitor change request/ business requests for local and corporate applications; Provide support and ensure user acceptance tests for ERP / checkout systems; Identify and solve the technical or functional errors (incl. by addressing them to service providers); Create a full suite of requirements, business, technical and non-functional together with all stakeholders; Ensure Business – IT alignment across projects.QualificationsYour profile: Degree in Computer Science or comparable qualification; At least 2+ years of overall experience with IT infrastructure/IT solutions/IT support; Good knowledge of relational databases and SQL – PL/SQL; Experience in supporting ERP applications; Ability to understand business processes and connect them to IT Systems logic; Ability to understand and prioritize the needs of the customer; Ability to communicate and collaborate efficiently; Proficiency in English; High interest in continuous learning and
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Specialist Comert International – Brasov


Candidatul ideal Cerințe pentru candidat: Bilingv: cunoașterea limbii engleze la nivel minim B2 si a uneia dintre următoarele limbi străine: Germană, Spaniolă, Italiană, Maghiară; Dornic să înceapă o carieră în vânzări, achiziții, negociere. Experiența anterioară nu este obligatorie. Dornic să călătorească internațional (30% din timp); Orientat spre rezultate și auto-motivat; Cunoștințe PC (Ms Office, Outlook); Încrezător în forțele proprii; Team player; Sociabil și confortabil în interacțiunile cu clienții.Descrierea jobului Despre rolUn rol cu impact asupra unei economii durabile prin reducerea risipei de mărfuri! Persoana care ocupă acest rol este responsabilă de identificarea furnizorilor potențiali și negocierea achiziției de mărfuri nevândute (lichidări, produse cu data scurtă de valabilitate, colecții vechi, comenzi anulate) la nivel internațional.Responsabilități: Identifici oportunități de achiziții și potențiali furnizori; Menții legătura cu furnizorii și dezvolți baza de dat
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Medic Specialist/​primar


Candidatul ideal Policlinica Home Medical din Timisoara, cauta colaboratori in contract cu CAS pentru urmatoarele spicialitati:Medicina interna, Recuperare, Medicina fizica si balneologie, Cardiologie, Neurologie, Otorinolaringologie.Cerintele postului:Studii de specialitate,Certificat si Aviz de la Colegiul MedicilorAsigurare malpraxisDescrierea jobului Responsabilitati:efectueaza examenul clinic al pacientului,efectueaza consultatii de specialitate,recomanda investigatii de specialitate,respecta confidentialitatea si intimitatea pacientului
VIZITIU MEDICAL CENTER S.​R.​L.​

Specialist Calcul Comisioane


Candidatul ideal Studii superioare finalizate – avantaj domeniul economicExperienta intr-un rol similar minim 2 ani;Experienta in domeniul asigurarilor – minim 2 ani;Limba engleza nivel mediu;Cunostinte:O buna cunoastere, intelegere si viziune a procesului de comisionare specific domeniului asigurari;Calcul comisioane si bonusuri intermediari si remuneratie variabila pentru angajatii din vanzari.Analiza si intocmire rapoarte specifice activitatiiAbilităţi de eficientizare/ optimizare procese specifice (cu proceduri, indicatori, instrumente aferente, etc.)Utilizare a aplicatiilor informatice specifice, prelucrare statistica, analiza si raportare - Excel – nivel avansat si avantaj Acces.Descrierea jobului Realizează si verifica calculul de comisioane directe, indirecte si bonusuri pentru toate canalele de vanzare alocate; Monitorizeaza cheltuielile reprezentand comisioane/bonusuri pe intermediari si centralizat pe canale de vanzare; Verifica existenta debitelor din penalitati de intarzie
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Lightroom Specialist - Fashion Days


Candidatul ideal Grow Faster. Style Smarter. For more than 8 years now, Fashion Days creates unlimited fashion experiences for 700.000 clients in Romania, Bulgaria and Hungary. Part of the eMAG family since 2016, Fashion Days encountered a rapid growth in the last 3 years and this can be noticed in our constant search for new colleagues. If you want to work in the fashion industry and be one step ahead of the others, Fashion Days is the place for you.Let’s meet if you have these skills: Familiar with color correction techniques; At least 1 year experience in photo editing; Solid knowledge of Lightroom and Adobe Photoshop; Good knowledge of English; Pro-active, attentive to details; Good communication skills; High-Speed person, accurate, organized, working with short deadlines; Work in a fast-paced environment.Descrierea jobului What will you do in our team? Download and process raw images; Edit (color correction), select and crop bulk raw photoshoots using Lightroom; Export the retouch
EMAG

Specialist Achizitii Auto


Candidatul ideal - Excelente abilităţi de comunicare şi negociere;- Orientare către rezultate şi performanţă;- Atitudine proactivă, amabilitate şi perseverenţă;- Cunoştinţe operare PC;- Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului - Achiziționează autoturismele în funcție de anumite criterii de selecție, pentru suplimentarea și diversificarea stocului auto;- Contactează furnizorii pentru a obține informațiile despre autoturisme, înainte de achiziție;- Identifică, menține și derulează relația comercială cu furnizorii;- Negociază prețurile de achiziție;- Prospectează și caută autovehicule conform solicitărilor primite de la departamentul de vânzări;- Desfăşoară activităţi de cercetare a pieţei auto și propune achizițiile de autoturisme cu potențial ridicat de vânzare.Beneficii:- Pachet salarial motivant în funcție de rezultate şi performanță;- Mediu de lucru profesionist, la standarde înalte;- Oportunitatea dezvoltării profesionale şi a unei cariere în domeniul auto.
MERIDIAN BUSINESS GRUP SRL

Sales Account Specialist


Candidatul ideal Experiență de minim 3 ani ca suport comercial clienți B2B, care să includă relaționarea cu clienții prin comunicare scrisă și telefonică Cunoașterea limbii maghiare este necesară pentru ocuparea acestei poziții și constituie avantaj experiența de lucru în SEAP Cunoștințe avansate de operare calculator, implicit a programelor Microsoft office 365, cunoștințe de utilizare excel la nivel mediu este cerința obligatorie Experiență de lucru intr-un soft CRM Abilități excelente de comunicare Capacitate de învățare a termenilor tehnici uzuali utilizați în activitatea companiei și a înțelegerii proceselor tehnice Capacitate de reacție rapidă în situații urgente, autodisciplină pentru atingerea obiectivelor cu termen limităDescrierea jobului Vei gestiona întregul proces de administrare a vânzărilor/proiectelor de execuție de la comandă până la facturare (planifică, îndeplinește, monitorizează și coordonează procesele și task-urile necesare realizării comenzii) Vei realiza docume
DITO GROUP SRL

Specialist Validari Analitice


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate (chimie, biochimie, inginerie chimica, biotehnologii). Experienta: cunostinte teoretice privind tehnicile de analiza din domeniul farmaceutic (HPLC, GC, UV-VIS, IR); Prezinta avantaj experienta si cunostintele practice dobandite in Controlulul Calitatii / Cercetare & Dezvoltare din industria farmaceutica Cunoasterea prevederilor aplicabile din Ghidul de Bune Practici in Fabricatie (GMP) si al altor ghiduri (ICH, EMA, etc.) Limba engleza: Nivel mediu. Cunostinte PC: Windows, Microsoft Office (Word, Excel); Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor, Abilitati de planificare si organizare pentru a finaliza activitatile de cercetare si dezvoltare. Persoana responsabila, principiala in relatiile cu colegii; Abilitatea de a lucra independent si ca parte a unei echipe Disponibilitate dе a invata lucruri noi, abilitati dе comunicare, flexibilitateDescrierea jobului Efectueaza analizele fizico-chimice conforme cu specificatiile de calita
ROMPHARM COMPANY SRL

Sales Specialist With Hungarian Language


Candidatul ideal Sales Specialist with Hungarian languageWe are looking for: Passionate, driven individuals to join our vibrant sales team, Some experience of selling in a call center, Excellent command of Hungarian language, Good English language skills (at least a B2/C1 level), Excellent influencing and negotiation skills, Ability to work effectively, collaboratively and flexibly with all colleagues, A passion for delivering outstanding customer experience.Descrierea jobului Sales Specialist with Hungarian languageYour responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Hungarian market Being responsible for communication via phone with our existing customers Confirming orders from the customers and upgrading the value of the order made by our customers Cooperating closely with Back Office Team in solving incoming inquiries of our clientsWe offer: Competitive basic salary + attractive bonuses depending on the sales S
CCPORTER SPÓÅÂKA Z OGRANICZONÄ ODPOWIEDZIALNOÅšCIÄ

Analytics & Insights Specialist Crm (f/​m)


Candidatul ideal Ai studii superioare finalizate cu diplomă într-un domeniu relevant; Ai minim 3 ani experiență într-un rol similar. Experiența cu Power BI reprezintă un avantaj; Cunoști limba engleză la nivel avansat. Cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj; Stăpânești foarte bine pachetul MS Office (Excel, Word, PowerPoint); Ai abilități foarte bune de comunicare și prezentare; Ești foarte bine organizat, ai gândire analitică și ești atent la detalii.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Vei face parte din departamentul Lidl Plus și vei fi responsabil de analiza, interpretarea și raportarea datelor cheie din aplicație; Vei contribui la co
LIDL DISCOUNT SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Vino să fii parte din echipa noastră! Ești pasionat de lucrul cu oamenii și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă? Cautăm o persoană proactivă, entuziastă și deschisă la noi provocări pentru a se alătura echipei noastre.Dacă faci asta de cel puțin 2 ani, te așteptăm la BGS! Dacă te regăsești în următoarele puncte, te vrem în echipa noastră: Atitudine proactivă și implicare în identificarea oportunităților de îmbunătățire a proceselor de resurse umane. Abilități excelente de comunicare și colaborare. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a respecta termenele limită. Empatie și atenție la detalii. Dorința continuă de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea jobului Te vei implica în următoarele activități: Administrarea activităților de angajare a personalului și a bazei de date interne. Gestionarea relației cu salariații pentru rezolvarea eficientă a problemelor legate de resurse umane. Intocmirea situatiilor
STAFF RECRUITER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1434 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Achizitii Publice


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (studiile juridice constituie un avantaj) ; Foarte bune cunostinte de operare MS Office (Word - redactare, Excel – situatii, tabele); Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii; Abilitati bune de comunicare si atitudine proactiva, spirit de echipă; Cunoastere limba engleza - nivel avansat; Persoana organizata, meticuloasa, cu simt ridicat de responsabilitate; Experienta in domeniul achizitiilor publice – constituie un avantaj;Descrierea jobului Detine cunostinte temeinice de utilizare a sistemului electronic de achizitii publice SEAP/SICAP; curs SEAP Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SICAP) cu privire la contractele de achizitii publice; Intocmeste documentatia solicitata prin caietul de sarcini, fisa de date, etc in vederea participarii la procedurile de achizitii publice; Monitorizeaza statusul licitatiilor in lucru (clarificari, contestatii, amanari, etc.); Studiaza documentatii de atribuire si cont
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1543 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1565 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.