Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1338 Locuri de Munca System Administrator - Joburi System Administrator

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1338 Locuri de Munca System Administrator - Joburi System Administrator

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Financial Specialist (asset Management)


Candidatul ideal Cine suntem noi:Colliers este o agenție de Real Estate în care pasiunea pentru educație, onestitatea și lucrul în echipă sunt valorile care ne guvernează activitatea de zi cu zi. Ne dorim să creăm experiențe unice pentru clienții noștri și să legăm relații pe termen lung cu ei, iar pentru asta lucram în fiecare zi alături de cei mai buni colegi.#Care for Real Assets. Build Real Relationships.Echipa din care vei face parte oferă servicii de Asset Management.Cine ești tu:- Ai studii superioare finalizate (preferabil Contabilitate sau Finante Banci)- O persoana cu experienta de minim 2 ani intr-un departament financiar;- Detii cunostinte dе Office (Microsoft Excel, Word, Power-Point);- Un om harnic, proactiv și organizat;- Ai atentie la detalii si abilitati dе lucru cu cifre;- Înflorești într-un mediu care îți oferă autonomie;- Jonglezi cu ușurință așteptările și solicitările mai multor persoane;- Ești omul cu inițiativă care știe să prioritizeze și să rezolve probleme;-
COLLIERS INTERNATIONAL SRL

General Ledger Specialist (227477)


Candidatul ideal Education/ Training: University degree with proven ability in relevant subjects (e.g. Economics, Accounting, Finance, Business Studies and Mathematics) Professional experience: Minimum 2 years experience Strong knowledge of accounting principles, practices, regulations and procedures, IFRS and/ or local GAAP Preferably experience in General Ledger accounting process in similar, multi-national, corporate environment Languages: English (advanced, written and spoken)Descrierea jobului Execute GL postings with prepared Journal Vouchers for local GAAP/ IFRS Perform IC reconciliations of balance sheet and income statement as well as perform IC adjustment posting Run period end closing activities for complex companies, such as: Perform high level review of Trial Balance and comparison of figures to previous periods Perform TAX related postings and other period end specific posting Execute reporting activities, such as: Upload the figures into the financial system and solve va
E.​ON ROMANIA SRL

Quality Specialist For Warehouse


Candidatul ideal What do you need to be successful?/// Medium level of English (spoken + written), at least B1/// Computer skills (medium level), especially Excel/// Proven experience in warehouse/// Experience with inventory/// Asertivity, stress-resistance/// Well organized, punctual person with eye for detailDescrierea jobului What will be your responsibility?/// Monitor errors in all activities/// Resolve daily picking errors/// Solve emails received from Customer Care/// Recorde errors, provide feedback, discuss with operators, demonstrate errors, and explain corrective measures/// Check picking boxes, parcels from conveyor, pallets for shipment/// Record errors into files (picking, packing, inventory, receiving, stocking, etc)/// Provide regular error feedback to the Team Leaders/// Check interruption notes at the Error Desk (packing) and add errors as necessary/// Investigate inventory result differences, resolve discrepancies, and update error logs/// Remove expired products fr
NOTINO LOGISTICS ROMANIA S.​R.​L.​

Sales Controlling Specialist (f/​m)


Candidatul ideal Bachelor or Master's Degree in Business Administration, Economics, Finance/Accounting and at least 3 years' experience in a similar position Advanced English MS Office proficiency Knowledgeable in SAP (CO, FI, MM) Strong analytical skills and a hands-on attitude, willing to learn new things, open-mindedDescrierea jobului Assuring reporting accuracy for both financial data and non-financial KPIs Deviation analysis vs budget and previous year, explain differences in performance Prepare regular forecasts, annual plan and subsequent budget reviews Prepare on-demand reports on sales, stocks, losses, personnel and operational costs, working & paid hours and other relevant KPIs, interpret information and make recommendations Assisting in designing, developing and implementing effective controlling tools and procedures, support in simplification and reporting automation processesYour benefits Working contract for an undetermined period, with an attractive salary and me
KAUFLAND ROMANIA SCS

Specialist Pompare Izolatii Din Lemn


Candidatul ideal Angajam si scolarizam muncitori pentru pompare izolatii cu lână de lemn, cu contract pe perioada nedeterminata si salariu incepand de la 4230 lei NETConditii minime obligatorii:- Domiciliul in una din localitatile Sibiu, Cluj Napoca sau Pitesti - angajam personal in fiecare din aceste trei sucursale - Permis cat B - ne deplasăm la client acasa pentru executia lucrarilor- In unele cazuri lucram pana se termina lucrarea, deci se fac si ore suplimentare (care se compenseaza cu timp liber platit)- izolăm poduri si mansarde, la interior - cautam deci persoane cu minime abilitati tehnice sau care sunt dispuse sa invețe Descrierea jobului 4230 lei/luna NET in primele 3 luni4480 lei/luna NET in urmatoarele 3 luniSalariul fix incepe de la 4230 Ron NET, IN MANA, calculat pentru 8 ore de luni pana vineri, trecut integral in cartea de munca, inclusiv tichete de masa virate pe card (3150 Ron salariu + 630 Tichetele + 450 bonusul de insertie)Dupa perioada de proba salariul de baza c
CASE CăLDUROASE S.​R.​L.​

Tax Specialist (vat)


Candidatul ideal Let’s meet if you have these skills:✅Experience 2 years in VAT compliance, advisory, and planning, preferably in a multinational company or consulting firm;✅In-depth knowledge of VAT legislation, regulations, and principles, especially OSS and IOSS regimes;✅Self-motivated, results driven, and autonomous taking responsibility for achieving results;✅Stress and pressure resilient especially during month end closure;✅Abilities to organize, plan and prioritize;✅Analytical skills;✅Able to respect deadlines;✅Experience working in SAP system, preferably in retail area;✅English knowledge;✅Advanced excel knowledge.Descrierea jobului We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We’ve grown very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.More than 6000 colleagues are part of eMAG Teams. We strong
EMAG

Specialist Lichidare Daune Auto


Candidatul ideal Studii superioare - constituie avantaj în Tehnice: auto - constituie avantaj Experienta pe un post similar - min. 2 ani Experienta Relevanta in Industria/ Domeniul asigurari - obligatoriu Orientare colaborativa Managementul informatiei Orientare catre client (intern si extern) Eficienta si Imbunatatire continua Livrare de rezultateDescrierea jobului 1. Gestioneaza procesul de lichidare a daunelor auto preluand dosarul de dauna de la momentul constatarii/ reconstatarii si evaluarii daunelor, pana la transmiterea dosarului spre aprobare, respectand normele/ procedurile/ deciziile interne si legislatia in domeniu;2. Furnizeaza servicii prompte si de un inalt profesionalism clientilor, promovand o imagine pozitiva a companiei.3. Gestioneaza procesul de lichidare a dosarelor de dauna fara limita de valoare, conform normelor/ procedurilor interne si legislatia in domeniu;4. Asigura solutionarea dosarelor de daune in stricta concordanta cu conditiile de asigurare si legislati
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Hr Admin Specialist


Candidatul ideal Do you possess excellent organizational skills with a keen eye for detail? Are you able to build relationships with employees from diverse backgrounds and establish trust in a relaxed, informal atmosphere? Then you might just be the stellar HR Admin Specialist we are looking for and we are super excited to hear from you!Are you the one? 3+years of relevant experience in similar fields with a focus on Personnel Administration processes in multinational companies Very good level of knowledge of Romanian labor legislation Fluency in English Ability to maintain confidentiality and handle sensitive information with discretion Strong communication skills, both written and verbal Ability to prioritize tasks and manage time effectively in a fast-paced environment Initiative to identify challenges and proactively propose solutions to improve HR operations Willingness to adapt to the dynamic and fast-paced nature of the advertising industry, where priorities can change quickly M
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Medic Specialist /​ Primar


Candidatul ideal Centrul medical integrat de diagnostic și tratament LOTUS-MED isi extinde echipa, cautand medici primari sau medici specialisti pentru urmatoarele specialitati:​- Alergologie și imunologie clinică- Cardiologie- Diabet zaharat, nutriție și boli metabolice- Neurologie- Psihiatrie- Obstetrica-GinecologieCerintele postului: Studii de specialitate Certificari si autorizatii: Certificat de Membru eliberat de, Colegiul Medicilor, Avizul Anual de Libera Practica precum si Asigurare Malpraxis.Descrierea jobului Responsabilitati:• efectueaza examenul clinic al pacientului si stabileste diagnosticul;• cunoaste si raspunde de respectarea protocolului clinico-terapeutic;• efectueaza investigatiile functionale specifice;• explica procedurile sau tratamentele prescrise pacienților; evaluaeaza si planifica cerintele de tratament;• completeaza fisa medicala a pacientului;• mentine confidentialitatea datelor medicale ale pacientilor.Va rugam sa transmiteti candidatura dvs (CV) la adresa
LOTUS - MED SRL

Marketplace Account Support Specialist


Candidatul ideal Știi că te potrivești dacă: Abilități de lucru în echipa, flexibilitate și atenție la detalii; Aptitudini de vânzare și negociere; Inițiativă, proactivitate și capacitate de rezolvare a problemelor; Orientare spre rezultate și competențe de planificare și prioritizare; Capacitate excelentă de comunicare și relationare cu sellerii și colegii; Studii superioare / în curs de finalizare a studiilor; Cunoștințe bune de limba engleză, vorbit și scris; Cunoștințe foarte bune: Windows 10, MS Office minimum 2013 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet; Experiență de minimum 6 luni pe o poziție similară, în gestionarea relațiilor de tip B2B, reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce vei face în echipa noastră: Ești principala persoană de contact în timpul procesului de integrare a sellerilor, oferindu-le informații și asistență înainte de a-și începe activitatea în platforma eMAG Marketplace; Asiguri componenta legală: contracte, anexe și documente justificative; Asiguri
EMAG

Accounts Payable Specialist With German


Candidatul ideal Accounts Payable Specialist with GermanRequired Knowledge, Skills, and Abilities 2-4 year of relevant experience Previous experience in working with ERP, preferably SAP FI module Degree in the field of accounting, finance and economics is a plus Good accounting understanding Previous working experience preferably in large/global organizations Good technical knowledge of MS office Effective analytical and problem-solving skills Good attention to detailsDescrierea jobului Accounts Payable Specialist with GermanMain responsibilities Being member of the respective transition team to relocate accounting activities to Bucharest Perform assigned accounts payables activities in a timely and accurate manner Respond to vendor queries Responsible for creating/updating standard process manuals/other work documentation when required Reviewing journal entries of junior accountants to ensure accuracy Training and mentoring junior staff
SKILLD BY EJOBS

Collection Specialist With Italian


Candidatul ideal Requirements:•2-4 years of experience in collections or related departments.•Fluent in ITALIAN, and at least a good skills of the English language•Knowledge of SAP and FSCM is advantageous.•Ability to quickly adapt to new systems and procedures.•Intermediate-level Excel proficiency.•Effective time management skills with the capacity to handle high volumes.•Ability to effectively collect while maintaining good customer relationships•Ability to communicate quickly back & forth with clients•Readiness to learn fast and eager to grow•Strong negotiation skills while maintaining positive customer relationships.•Results-driven mindset with a focus on achieving objectives.•Strong interpersonal and communication skills.•Excellent organizational and multitasking abilities.•Detail-oriented with a proactive approach to problem-solving.•Positive attitude and ability to work both independently and as part of a teamSoft Skills/Competencies:•Collaborative team player with problem-solvi
DIVERSEY

Specialist Logistica - Raportare


Candidatul ideal - excelent simt analitic- proactivitate in detectarea si rezolvarea problemelor recurente- capacitatea de comunicare- spirit de echipa,integritate,responsabilitate si corectitudine- experienta in zona de transport costituie avantaj- limba engleza - minim nivel mediu- cunostinte avansate ExcelDescrierea jobului Oferire suport clienti DPD(atat pe e-mail cat si telefonic) pentru generarea codurilor UIT de catre Expeditor/Beneficiar, Rapoarte LHL Mentine legatura cu hub-urile si depozitele Alte sarcini primite de la superiorul direct
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA

Treasury Back Office Specialist


Candidatul ideal If you have at least 1 year of work experience in Treasury Back Office and you possess: Bachelor’s degree in economics; Very good command of English language; Able to easily integrate in teams, with strong communication and cooperation skills; Very good analytical and strategic thinking skills and judgment;... then we are willing to dedicate our time and resources to integrate you as a Treasury Back Office Specialist!Descrierea jobului In ProCredit Bank you will be able to .. Monitor the bank's daily liquidity Monitor foreign exchange exposures Make registrations and daily reconciliation of NOSTRO accounts Process the international payments and receipts and related commissions Analyze and process all swift messages for Treasury operationsIn ProCredit Bank we can offer you .. Interesting and challenging work in a stable environment with friendly atmosphere Dynamic multinational team characterized by flat hierarchies and open communication Personal growth opportuniti
PROCREDIT BANK SA

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Cerinte: Studii de specialitate electric/electromecanic /electronic /automatizari; Experienta in service echipamente industriale; Cunostinte de baza despre mecanica si pneumatica; Atentie la detalii; Initiativa si spirit de echipa.Descrierea jobului Responsabilitati: Verificarea si calibrarea masinilor si echipamentului utilizat de angajatii Ulma. Responsabil cu mentenanta predictiva, preventiva si corectiva a utilajelor din zona de productie. Managementul pieselor de schimb si inventarelor utilajelor si echipamentelor de productie. Participarea activa la activitatile de reparatii si intretinere zilnice, mentinand legatura cu personalul din productie. Colaborarea cu responsabilul direct in vederea gasirii solutiilor optime pentru evitarea avariilor. Mentinerea legaturii cu firmele colaboratoare care efectueaza lucrari in fabrica. Participarea la instalarea/ intretinenrea/ repararea masinilor si/ sau a utilajelor precum si mentenanta lor. Asigurarea bunei funcationari a
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 131 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

It Support Specialist


Candidatul ideal For our project we are looking for candidates with good customer orientation, IT software and hardware troubleshooting skills and a positive attitude that will join our existing IT Support Department.Education/Experience:- Bachelor’s degree in IT or experience in IT field- Technical support or customer service experience is an advantage- Technical proficiency of Microsoft Windows operating systems- Preferred experience with TCP/IP Networking- Good written and spoken EnglishSkills/Abilities:- Strong interpersonal communication skills required.- Ability to effectively communicate in a professional manner- Pleasant and professional phone etiquette- Organizational skills and ability to effectively prioritize work to meet the established SLA- Ability to work with minimal supervision and ability to handle non-standard eventsDescrierea jobului Troubleshooting users’ IT equipment and software over the phone or by email and with remote control technologies.Create and assign tic
EXPERT SOFTWARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 255 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Calitate


Candidatul ideal Studii superioare; Cunoștințe operare PC și pachet Office la nivel mediu/avansat; Cunoașterea limbii engleze la nivel începător/mediu; Bune abilități de comunicare și relaționare cu alte echipe; Capacitate de lucru în condiții de stres și sub presiunea termenelor limită; Disciplină și spirit de echipă; Atenție la detalii; Experiența pe poziții similare reprezintă un plus.Descrierea jobului Întocmește certificatele de inspecție pentru livrările produselor finite; Arhivează certificatele de inspecție ale materiei prime, conform regulilor interne; Verifică conformitatea produselor livrate cu specificațiile clienților pentru fiecare comandă; Menține legătura constant cu Departamentul Comercial și transmite către acesta documentele de calitate solicitate.
NIMET SRL

Media netă estimată pe baza celor 313 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Reporting Specialist


Candidatul ideal Join us as and you will: Be involved in the import-export activityCheck and process import-export documents, review external invoices, and the documents accompanying the delivery, to associate the correct customs codes.Ensure the accuracy of documents for intra-Community acquisitions of goods according to the customs code and regulation.Process invoices for intra-Community acquisitions of goods into the MCC RO system.Generate UIT codes in accordance with Romanian regulations.Descrierea jobului To be successful in this role, you'll need:A deep understanding of customs codes and customs regulations.The ability to provide consultancy, foster relationships, and exchange information effectively in the customs field.The capacity to work independently and the flexibility to operate as a pivotal team member, aiming to meet internal deadlines.Advanced proficiency in English, enabling effective communication in a professional setting.Expertise in Microsoft Excel and Word, demons
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 409 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Marketing Specialist


Candidatul ideal Alaturi de echipa Xpert Beauty nu vei obtine doar experienta ci vei castiga incredere, agilitate și deschidere către noi provocari care te vor indrepta spre idealul tău profesional. Am pregatit o noua pozitie in cadrul super echipei noastre menita sa te provoace zilnic si sa iti mentina nivelul de interes la un nivel ridicat pentru a te ajuta in dezvoltarea profesionala in timp ce crestem alaturi in mediul de business.Stii ca te potrivesti echipei noastre daca bifezi: Dorinta de a caștiga experienta; Abilitati de comunicare: iti vei transforma talentul intr-o cariera; Nevoia de a face parte dintr-o echipa de top: suntem energici, entuziasti si prietenosi; Atitudinea potrivita: nu te temi de provocari, le primesti cu incredere si determinare de a gasi solutii; Esti cunoscator de limba engleza – nivel avansat; Operare PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, Browser Internet); Tehnici de comunicare – nivel avansat; Experienta 6 luni – 2 ani; Experienta cu platformele de e-c
SEELSTER BEAUTY DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1161 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Marketing Specialist


Candidatul ideal Salut! Noi suntem SKILLD by eJobs și ne-am propus să conectăm super talente cu super companii. În acest moment căutăm un Marketing Specialist pentru o organizație non-guvernamentală care activează în domeniul medical.Vei propune conceptul media: facebook, website, instagram, antet, semnături;Vei promova organizația pe toate canalele de comunicare;Vei urmări evenimentele, conținutul media, discuțiile și interacțiunile din domeniul de activitateVei propune idei inovatoare pentru a promova și consolida poziția organizației;Vei contribui la identificarea și gestionarea parteneriatelor și sponsorizărilor care se aliniază cu ideile promovate;Vei concepe și vei gestiona campanii de marketing care să rezoneze cu publicul țintă și să răspundă nevoilor actuale de educație în domeniu;Vei organiza evenimente educationale: concept, participare, sponsori, promovare;Vei propune idei pentru materialele grafice de promovare;Vei colabora cu graficienii parteneri pentru realizarea materi
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 1110 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1338 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.