Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

24 Locuri de Munca Technical support engineer in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

24 Locuri de Munca Technical support engineer in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Technical support engineer in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Vanzari & Call Center B2b Telekom


Candidatul ideal Cauti un job stabil, remunerat direct proportional cu implicarea ta si intr-o descriere sincera ai spune ca ai urmatoarele calitati: Bun communicator “Problem solver” – esti deschis sa gasesti solutii “win-win” Iti place sa fii de ajutor- “happy to help” nu e doar o forma de a spune, ci un mindsetAtunci inseamna ca ne-am gasit reciproc. Hai sa faci parte din echipa noastra de vanzari call center si sa facem treaba buna, impreuna!Descrierea jobului Ce trebuie sa faci, concret?Activitatea de baza consta in contactarea telefonica si prin email a clientilor Telekom.Va fii nevoie sa: Identifici potentialul clientilor din zona arondata (piata de telecomunicatii), negociezi si vinzi serviciile si produsele Telekom Gasesti oportunitati de a creste portofoliul de client actual Gasirea rapida a solutiilor “win-win” Realizarea obiectivelor de vanzari pentru a beneficia de bonusuri financiare Pastrezi actualizate toate informatiile pe care le folosim intern in procesul de ofertare
SMART COMMUNICATION AGENCY

Operator Call Center Service Centrale Termice


Candidatul ideal Cautam o persoana activa ,optimista ,sociabila ,capabila dе lucru in echipa si cu aspect placut si ingrijit .-obligatoriu cunostinte PC (MS Office);-obligatoriu studii superioare finalizate;-cunoasterea limbii engleze;-abilitati dе prezentare ,argumentare si vanzare prin telefon;-flexibilitate,rezistenta,initiativa si punctualitate;-experienta in vanzari sau servicii constituie un avantaj.-este cerinta obligatorie ca domiciliul stabil sa fie in Constanta.Descrierea jobului -prezеntareа si produsеlor si serviciilor prin tеlefon;-consiliеre еxemplara аsupra produselor si serviciilor аstfel incat potentiаlii cliеnti sa simta cа аsteptarilе lе sunt implinite si sa devina clienti stabili;-preluare si operare comenzi /sesizari clienti:-rezolvarea sesizarilor clientilor pe cale amabila si eficienta ;-intocmire ,emitere si inregistrare facturi fiscale ;-sa fie informat la zi cu privire la noutatile aparute in domeniul produselor ,in vederea unei consilieri bazata pe argumente
BAVARIA SERVICE

Coordonator /​ Dispecer Auto


Candidatul ideal Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților.Peste 3 ani de experiență în Administrativ / Logistică, Import - export, Transport / DistribuțieCandidatul Ideal- studii medii sau superioare;- obligatoriu curs ARR coordonator transport- cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet etc.)- experienta de cel putin 3 ani in coordonare echipe- experienta relevanta in posturi similare constituie un avantaj- cunoasterea la nivel avansat a unei limbi de circulatie internationala (engleza,)- aptitudini de comunicare, planificare si negociere- seriozitate, dinamism, meticulozitate si adaptabilitate- permis de conducere fara evenimente rutiere- disponibilitate pentru program prelungitDescrierea jobului - Va cunoaste si va respecta prevederile legale cu privire la circulatia pe drumurile publice, in trafic intern si international de marfuri;- Planifica, organizeaza si controleaza activitatile legate de transport- Administreaza flota auto si bu
EUXIN TRUCKS

Proposals Responsible


Candidatul ideal Competencies:- Work across multiple organizations with effective communication, leadership, and project management skills.- Work in a deadline-conscious, results-driven environment.- Facilitate collaboration, encourage creative problem solving and navigate conflicts.- Understand cost structures and budget plans.- Create accurate and professional documents and presentations.- Optimize and manage processes.- Research, track, analyze and present data and information.- Flexibility and adaptability.- High attention to detail.- Excellent conversation, writing, grammar and spelling ability in Romanian and English.- Strong knowledge of MS Suite, especially Word, Excel, and PowerPoint; familiarity with various procurement and supply chain collaboration tools.Qualifications:- Significant previous experience within a proposal or sales role, ideally involving preparation of custom-tailored proposals or solutions.- Bachelor’s Degree, ideally in engineering or economics. Descrierea
MONSSON OPERATION

Import Customer Service


Candidatul ideal Persoana rezistenta la stres, atenta, meticuloasa, organizata, orientata catre clientDescrierea jobului - Corespondenta pe e-mail cu clientii, furnizorii, colegii de departament- Introducerea datelor in sistemele armatorilor si cele interne- transmiterea diverselor notificari catre parteneri externi/ agenti / clienti- contactul permanent telefonic cu clientii pentru fidelizare si promptitudine in diverse situatii-
MOORHOUSE LOGISTICS LTD

Customer Support Analyst With German


Candidatul ideal Join #theAteam!Are you looking for stability, room to grow and develop your career while enjoying working in a mix between at the office and working from home?Do you love being around people and making them happy? If you’re also a good listener and a bit of a problem solver with great communication skills, then you’ll love being on thе front line of making thе magic happen!We’re looking for client-oriented candidates who are native or near-native English speakers (B2, C1 or C2 level) to join our Elite Customer Support team for our newest project!Whether it's clients or colleagues, delivering with a personal touch is truly important to us. We work with a diverse range of well-known retail brands, across many sectors, including; ALDI, Holland & Barrett, B&Q, KFC and Big Bus Tours.We're proud of our team and are always looking for new members with similar talent and enthusiasm to deliver award-winning customer service.Our client is the world’s largest companies of
ASCENSOS CONTACT CENTRES ROMANIA

Dispecer/​operator Programari Instalari


Candidatul ideal bune abilitati de comunicare; bune cunostinte de operare a calculatorului, pachetul Office; capabil de a respecta termenele si de a putea gestiona un volum mare de munca;Descrierea jobului contactarea clientilor RCS-RDS in vederea programarii instalarii serviciului achizitionat; mentinerea legaturii cu echipele de instalari si comunicarea programarilor efectuate; rezolvarea tichetelor alocate grupurilor de Programari Instalari; operarea modificarilor in bazele de date interne.
RCSRDS SA

Salesforce Solution Architect


Scurta descriere a companiei Enel este o companie prestigioasă care are ambiție și îmbrățișează schimbarea! Având o direcție clară de a sprijini tranziția energetică și a fi un model de organizatie sustenabilă, a luat și măsuri concrete și sistematice prin care contribuie la această schimbare tectonică pe care industria energiei o traversează în prezent. E o oportunitate extraordinară să lucrezi în energie în această eră a tranziției energetice, iar împreună avem șansa să contribuim în România la obiective precum decarbonizarea prin energie verde, mobilitate electrică, eficiență energetică, economie circulară, inovație, digitalizare, toate acestea urmând principiul creării de valoare în comun, împreună cu comunitățile pe care le servim. Cerinte What we are looking for: • Degree in technical / IT / Engineering; • Previous experience as Solution Architect in digital transformation projects based on Salesforce solutions (Sales Cloud and / or Service Cloud and / or Marketing Cloud); • Expe
Enel

SAP IS U Solution Arhitect


Scurta descriere a companiei Enel este o companie prestigioasă care are ambiție și îmbrățișează schimbarea! Având o direcție clară de a sprijini tranziția energetică și a fi un model de organizatie sustenabilă, a luat și măsuri concrete și sistematice prin care contribuie la această schimbare tectonică pe care industria energiei o traversează în prezent. E o oportunitate extraordinară să lucrezi în energie în această eră a tranziției energetice, iar împreună avem șansa să contribuim în România la obiective precum decarbonizarea prin energie verde, mobilitate electrică, eficiență energetică, economie circulară, inovație, digitalizare, toate acestea urmând principiul creării de valoare în comun, împreună cu comunitățile pe care le servim. Cerinte Desired Skills and Experience Ability to manage complex system integration projects based on SAP IS-U Deep knowledge of the customizing and the functionality of the SAP IS-U platform, in particular on the metering, billing and invoicing modules
Enel

Manager Relatii Clienti IMM - Constanta


Scurta descriere a companiei ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability. Cerinte Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic. Experienta financiar-bancara in activitatile de promovare produse/ servicii si creditare/ analiza financiara raportate la segmentul de clienti persoane juridice. Cunoasterea evolutiei curente a pietelor financiar-bancare precum si a ofertei concurentei. Abilitati de negociere si vanzare, totodata pe linie de comunicare si relationare interpersonala, orientare catre
Alpha Bank

Application Support Engineer SQL Developer


Scurta descriere a companiei Easydo is an independent European company, spinoff of a Top player in IT&C services in Romania. The team is managed by Senior partners and senior experts. We are building the next generation of applications including API, Data Governance, AI, machine learning, IoT, AR, VR. We help companies in curve of digital adoption and automation, delivering connected services and solutions that allows to improve business and environment. Our business practices focus on: - Software Factory & Innovative Business Solutions - Cybersecurity solutions and services - Interoperability Solutions: Interoperability Solutions: API Management, Integration Solutions B2Bi, Managed File Transfer ( Partner solutions: Axway, APIGEE, WSO2). Our fundamental values are respect, fairness, ethics, openness and teamwork. KeyPaas is an IoT Platform that enables fast and scalable connection of things to the Internet with multiple protocols, encryptions and payloads. Cerinte Solid techni
EASYDO DIGITAL TECHNOLOGIES

Manager Call Center


Estimare   3800 RON/Luna
Scurta descriere a companiei Cu o experienta pe piata de peste 15 ani, Sabroso detine in prezent 3 restaurante si 1 punct de livrare la domiciliu; Brandul Sabroso este unul din cele mai cunoscute branduri de pe piața locală în domeniul Horeca. Restaurantele au o capacitate totală de peste 1400 de locuri, iar pentru livrarile la domiciliu detinem o flota auto de 20 de masini; Suntem o echipa dinamica, cu dorința de dezvoltare continuă. Oferim un mediu organizațional care încurajează dezvoltarea profesională, inițiativa și care apreciază implicarea, colaborarea și proactivitatea Cerinte Experiență anterioară relevanta de coordonare a unei echipe minim 2 ani (experienta in Call-Center reprezinta un avantaj) Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate Foarte bune abilitati de comunicare, leadership si ascultare activa Persoana rabdatoare, cu bune capacitati de planificare, organizare Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiecti
Sabroso

Surveyor - Full-Time


Why ABS? ABS and its affiliated companies are global leaders in marine and offshore classification and other innovative safety, quality, and environmental services focused on the marine, energy, and government sectors. With more than 5,000 personnel globally. ABS and the ABS affiliated companies offer a dynamic work environment and multiple avenues for career growth. Surveyor The primary function of the Surveyor is to examine and report on vessels and other marine and offshore structures during and after construction relative to compliance with the applicable requirements for meeting associated statutory and special service requirements related to international regulations, classification rules or client specified rules/guidelines. May also be responsible for the administration of office procedures and monitoring of business performance at an assigned port. What You Will Do: Acts as a professional specialist for the organization in the application of related rules, regulations, require
ABS Group

Manager Relatii Cu Clientii Bancii/​societate De Leasing


Ocupatia: Manager Relatii Cu Clientii Bancii/societate De Leasing,Angajator: Cec Bank Sa,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Constanţa
Cec Bank Sa

Manager Relatii Cu Clientii Bancii/​societate De Leasing


Ocupatia: Manager Relatii Cu Clientii Bancii/societate De Leasing,Angajator: Cec Bank Sa,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Constanţa
Cec Bank Sa

Dispecer


Estimare   3000 RON/Luna
Ocupatia: Dispecer,Angajator: Cnair Sa,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Liceal-liceu Teoretic,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Constanţa
Cnair Sa

Angajam Operator Call Center


Magazin on-line din Constanta angajam operator Call-Center. Daca iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara, sa inveti lucruri noi si sa-ti perfectionezi abilitatile de comunicare, aplica ACUM un CV! Iti oferim posibilitatea sa cresti profesional alaturi de noi! CERINTELE POSTULUI: -Experienta in Emag Marketplace constituie avantaj; -Cunostinte operare PC si Internet; -Cunostinte de operare programe office: Word, Excel; -Sa poata gestiona mai multe taskuri in acelasi timp; -Abilitati: munca in echipa, comunicare, responsabilitate, organizare; -Persoana harnica, sociabila, deschisa, punctuala. RESPONSABILITATI: -Preluarea apelurilor telefonice si rezolvarea problemelor clienților ( configurare produse, furnizare informatii legate de service și retur) -Gestionarea reclamatiilor clientilor, oferirea unor solutii si alternative adecvate în termenul de solutionare agreat via email sau telefonic . Program L-V 8:00-17:00 Salariu Brut : 3000 - 4000 lei Persoanele selectate vor fi contactate p
CMag Online

Angajare Operator Dispecer


Societate de pază angajează urgent dispecer supraveghere video
SC.​ Super Guard Security

Angajam Pizzar,​sofer Delivery,​dispecer Preluare Comenzi


Restaurant din Constanța angajează în regim permanent pizzar cu experienta,sofer delivery,dispecer preluare comenzi. Relații la tel
Pizza Evo

Angajăm Dispecer Pentru Zona Delivery,​ Salariu 2800 + Tichete!


Restaurant din Constanta, angajazează Dispecer cu contract pe perioadă determinată sau nedeterminată. Dacă ești talentat, pasionat să lucrezi în cadrul unei echipe dinamice și cauti noi oportunităti, te așteptăm în echipa noastră. CĂUTĂM O PERSOANĂ: * Amabilă, căreia îi place să interactioneze cu clientii; * Responsabilă, dornică să învete lucruri noi; * Organizată și punctuală; OFERIM: * salariu motivant, pe măsura experientei; * tichete de masă și discount pentru preparate din meniu; * program flexibil; * posibilităti reale de promovare; * mediu plăcut de lucru; * transport la finalul programului (în localită ile limitrofe), dacă este cazul; Ne dezvoltăm împreună! Te așteptăm în echipa noastră! Contactează-ne la !
Georgio Fast
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 24 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.