Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

612 Locuri de Munca Tehnician Mentenanta in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

612 Locuri de Munca Tehnician Mentenanta in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Mentenanta in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Mentenanta in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Relatii Clienti & Picker Depozit


Candidatul ideal Abilități de operare calculator (corespondenta, MsOffice, aplicaţii specifice);Gandire sistemica, gandire critica, abilitati de rezolvare a problemelor, orientare catre rezultate, motivatie in rezolvare de probleme, Agilitate;Abilitati de planificare si prioritizare a sarcinilor;Experiență diversă de lucru în depozit (ambalare, manipulare );Capacitate de planificare, organizareDescrierea jobului Preia, triaza si inregistreaza reclamatiile/ sesizarile, le documenteaza solicitand de la departamentele responsabile informatiile si documentele necesare analizarii si rezolvarii cazurilor;Formuleaza si transmite raspunsurile catre reclamanti (email/ telefon etc.);Asigura comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor gestionate, pe toata caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email etc.);Solutioneaza si raspunde in cel mai scurt timp reclamatiilor/ sesizarilor primite prin toate canalele de intrare in companie;Pregatește și a
ASKONA VISION S.​R.​L.​

Specialist Analiza Credite Garantate/​negarantate


Candidatul ideal Experienţă similara, minim 3 ani Studii superioare finalizate Nivel relevant de cunostinte si expertiză în analiza si evaluarea creditelor retail Capacitate de analiza si prioritizareDescrierea jobului Analizeaza solicitarile noi de credite retail (garantate/negarantate) Analizeaza solicitarile clientilor pentru creditele retail aflate in derulare (inclusiv solicitarile de inlocuire expuneri) Ofera suport unitatilor teritoriale si departamentelor cu care interactioneaza privind cererile de credite si procedurile implicate Propune modificari in sensul imbunatatirii reglementarilor interne si/sau fluxurilor de lucru Participa la implementarea proiectelor retail
EXIM BANCA ROMANEASCA SA

Sales Specialist At Tokero


Candidatul ideal Are you a self-motivated go-getter with a passion for sales and a keen interest in cryptocurrency? Do you thrive in a dynamic, fast-paced environment where every day brings new opportunities? If so, we want you on our team!Requirements:♦ Academic or work background in Business, Economics, Finance, or a related field.♦ Interest in sales and cryptocurrency, and the desire to continuously learn and grow in the field.♦ Excellent communication and interpersonal skills in both Romanian and English.♦ Self-motivated with the ability to work independently and as part of a team.♦ Perseverance and resilience in the face of challenges.♦ Strong organizational and deadline management skills.♦ Eager to learn and adapt to new technologies and market trends.Descrierea jobului As a Sales Representative, you'll play a vital role in driving revenue growth and expanding our client base. From pitching the benefits of the TOKERO Level Up Token to potential clients to nurturing existing r
GLOBE MONNAIE SRL

Junior Quotation Specialist (north America,​ 10:00-17:00)


Candidatul ideal Junior Quotation Specialist (North America, 10:00-17:00)(Based in Bucharest)Take the first step towards your dream careerEvery Dell Technologies team member brings something unique to the table. Here’s what we are looking for with this role:Essential Requirements• At least 1 year of relevant work experience or similar NGO/ College Project experience• Good English communication skills, both written and verbal• Knowledge of Microsoft applications, especially Microsoft Excel• Attention to details, passion for customer engagement and problem-solving• Capacity to be self-motivated and work independently as well as in a teamDesirable Requirements• Experience working with data and presentation skills are a plus• Working with database and application (ex. Oracle, RQF, Salesforce, SAP)Descrierea jobului Our Sales Operations team is at the heart of developing sales processes and procedures for administering, fulfilling and communicating both online and offline existing equipment
DELL TECHNOLOGY SRL

Specialist Seo


Candidatul ideal BOOKZONE cauta un coleg pasionat si dedicat pentru rolul de Specialist Seo.În rolul de Specialist SEO, vei fi responsabil pentru optimizarea SEO a site-ului nostru, cu scopul de a îmbunătăți clasamentul în motoarele de căutare și de a crește traficul organic. Candidatul ideal trebuie să aibă experiență demonstrată în SEO, incluzând optimizare tehnică, crearea de conținut și strategii de creștere a traficului.Descrierea jobului Responsabilități: Optimizarea paginilor pentru a aduce cărțile noastre pe prima poziție în Google și cărțile de la alte edituri în top 3 locuri. Implementarea strategiilor SEO care să crească traficul pe categorii de carte cu minim 20% anual. Evaluarea și asigurarea conformității tehnice a site-ului la 100%, inclusiv viteza de încărcare a paginii, arhitectura site-ului, și alți indicatori SEO. Scrierea și publicarea a minim 10 articole pe blog pe lună, optimizate pentru SEO. Monitorizarea performanței SEO prin instrumente specifice și raportarea
BOOKZONE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 142 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare, preferabil profil marketingExperiență 2 ani într-o poziție similarăBune abilități de comunicare, relaționare și negociere, claritate și coerență în exprimarea scrisă și oralăCunoștințe avansate de operare PC – pachet Microsoft Office (Excel, Word etc)Cunoștințe de limba engleză – nivel avansatCunoștințe practice în online marketingOrganizat, creativ, responsabil, comunicativAbilități de adaptabilitate, flexibilitateSpirit de lucru în echipă, organizat, inovativ, implicatDescrierea jobului Realizarea și implementarea strategiei de marketingImplementarea regulilor de brand online și offline (ADWORDS, Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube, campanii e-mail )Realizarea, implementarea și urmărirea campaniilor de marketing online pe platformele dedicateImplementarea la nivel de companie a identității vizualeCercetare, propunere și implementare de idei, concepte și instrumente de marketing pentru promovarea serviciilor, creșterea notorietății c
TUV AUSTRIA ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1093 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Ssm


Candidatul ideal Candidatul Ideal experienta de minim 3 ani in domeniul SSM; studii superioare tehnice finalizate; absolvent curs de Inspector SSM (160 ore); absolvent curs postuniversitar de "Evaluator riscuri de accidentare si imbolnavire profesionala"(min.180 ore) sau master in domeniul SSM; absolvent curs „Cadru tehnic cu atributii in domeniul PSI”, curs „Inspector protectie civila”; foarte buna cunoastere a legislatiei in toate domeniile pe care le coordoneaza; abilitati operare PC – Microsoft Office; cunoasterea limbii engleze - constituie avantaj; persoana proactiva, atenta la detalii, cu disponibilitatea de a oferi consultanta de specialitate echipei manageriale. Descrierea jobului Controlul si urmarirea modului in care se aplica reglementarile legislative in vigoare privind Securitatea Muncii si Situatii de urgenta de catre toti angajatii; Acordarea de consultanta departamentelor, cu privire la reglementarile legislative in vigoare si normele privitoare la Securitatea Muncii,
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 149 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Quotation Specialist (emea)


Candidatul ideal Junior Quotation Specialist (EMEA)(Based in Bucharest)Take the first step towards your dream careerEvery Dell Technologies team member brings something unique to the table. Here’s what we are looking for with this role:Essential Requirements• At least 1 year of relevant work experience or similar NGO/ College Project experience• Good English communication skills, both written and verbal• Knowledge of Microsoft applications, especially Microsoft Excel• Attention to details, passion for customer engagement and problem-solving• Capacity to be self-motivated and work independently as well as in a teamDesirable Requirements• Experience working with data and presentation skills are a plus• Working with database and application (ex. Oracle, RQF, Salesforce, SAP)Descrierea jobului Our Sales Operations team is at the heart of developing sales processes and procedures for administering, fulfilling and communicating both online and offline existing equipment warranty/support rene
DELL TECHNOLOGY SRL

Senior Accounts Receivable Finance Specialist


Candidatul ideal Bachelor degree in Finance or related field 3-5 years similar working experience SAP Fica knowledge, MS office, Google Chrome Excellent communication skills, both written and spoken in English; Team and service oriented approach Experience with process improvement or automation Accurate with good attention to detail Ability to work independently, with high self-motivation and discipline; Should be persistent and have sense of urgency Creative thinker Full ownership, accountability & proactiveness Strong organizational and prioritization skills; Internationally focused and an awareness of different cultures. Project Management and/or process mappingDescrierea jobului Are you looking for the next step in your career as part of a dynamic and forward-thinking team?If so, we're thrilled to offer you an exciting opportunity!This role presents an excellent chance to gain hands-on experience in financial operations and to enhance essential skills within the accounts receiv
BOOKING HOLDINGS ROMANIA S.​R.​L.​

Studio Tech - Procurement Specialist


Candidatul ideal ONLY CVS in English are to be acceptedEzugi is looking for a Studio Tech / Procurement & Logistics Specialist to join a global Technical Operations department that builds, supports and responsible technically for Ezugi live casino studios. Ability and capacity to learn and work with your hands is mandatory. Prior experience is not mandatory but preferred.Qualifications:• IT experience – not mandatory• Strong problem-solving skills required• High sense of responsibility and ability to work in a team• Preferably previous experience in procurement field of Audio / Video / Lights / IT equipment• Language skills: English• Understanding of modern purchasing processes and systems• Solid organizational skills, including multitasking and time-management• Solid negotiation skills• Strong interpersonal and teamwork skills• High sense of responsibility and integrity, and ability to work without constant supervisionIt would also be advantageous if you had any of the following exper
EZUGI RO S.​R.​L.​

Senior Incident Response Specialist - Security & Fraud


Candidatul ideal Bachelors/Masters Degree in a relevant field (Computer Science, Criminology, Homeland Security, or equivalent experience in academia, business, or government). 5-8+ years relevant Job Knowledge 5+ years experience with incident management in a fast-paced and highly dynamic environment. Incident management skills: able to set priorities, pursue multiple threads at the same time, accurately reflect current state and drive towards desired state. Certification of cybersecurity, Forensic, and Incident response is a plus (eg. CISSP, CISM, GISP, GCIH, GCFE, GCFA, CIPR). Experience of being on-call and working flexible hours. Excellent written and verbal communication skills are required, including the ability to communicate technical concepts clearly and effectively. Experience communicating with senior stakeholders in high pressure situations. Thrives within a global and inclusive working environment. Knowledge of frameworks such as PCI, SOX, NIST, ITIL and GDPR is advantage
BOOKING HOLDINGS ROMANIA S.​R.​L.​

Content Creator & Digital Marketing Specialist


Candidatul ideal Esti viitorul nostru coleg/a daca…Iti place sa creezi continut video, prezentari si iti petreci mai tot timpul pe toate canalele de social media, nu doar pe TiktokEsti organizat/a, comunicativ/a si iti place sa organizezi evenimente online si offlineEsti o persoana pozitiva si curioasa sa inveti lucruri noiEsti creativ/a si pasionat/a de grafica si fotografieStii sa lucrezi cu: programe editare grafica si video, aplicatii de creare de continut pentru social mediaSetezi obiective indraznete si realiste si urmaresti cu atentie rezultateleDescrierea jobului Creaza content foto/video pentru platformele social media, websites si newsletterPromoveaza brandurile companiei prin dezvoltarea platformelor de comunicare online şi gestioneaza toate conturile de social media - Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn, Tik Tok etc.Redacteaza texte pentru comunicare online interna, social media si newslettereConcepe, dezvolta şi implementeaza campaniile online marketing, in scopul imbun
ASKONA VISION S.​R.​L.​

Helpdesk Specialist (bilingual: Spanish/​english) - Hybrid


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you:* Are proficient or bilingual in Spanish and English* Are willing to learn and apply new technologies* Have good technical skills and knowledge (basic level)* Have analytical skills with demonstrated problem-solving ability* Have excellent communication skills* Are willing to work from our office in BucharestIf you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you will be responsible for providing outstanding technical support for our client. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our awa
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Accounting & Customer Operations Specialist


Candidatul ideal Qualifications: Bachelors degree Accounting or Economics Certified Financial and accounting trainingsExperience: 5 years work experience in accounting departmentRequired skills: Continuous improvement mindset Team player Positive attitude Attention to details and the ability to meet deadlines Effective communicatorComputer skills: MS office - excel good knowledge and work experience with any ERP system Foreign languages: English - medium levelDescrierea jobului Responsabilities: Treasury & Credit controller activities - reconcilietion of the third party receivables accounts Petty cash register evidence & recording the purchase invoices, receipt from internal & external petty cash statements Issues & send the payment notices to customers with overdue balance Checks the working days based on the supporting documents submitted (travel order and itinerary) and order meal vouchers Records of taxable and non-taxable daily allowances, for each employee Records of payment inst
KARL STORZ ENDOSCOPIA ROMANIA SRL

Financial Specialist


Candidatul ideal What you offer us Graduate of Economic Studies, Accounting or related field Minimum 5 years of experience in financial analysis and accounting Advanced knowledge of operating in Excel Operating knowledge in Navision - optional Excellent attention to detail and organizational skills Strong analytical and problem-solving abilities Advanced level of EnglishDescrierea jobului What you’ll do Develops and implements internal financial control procedures Makes expenditure budgets for each department of the company, monitors the level of expenditures compared to previous years, maintains close contact with colleagues from other departments to ensure that the information reported is correct and complete, monitors budget control by careful monitoring, achievement of objectives each department, by analyzing the real results compared to the estimated ones, signals the changes and makes corrections where necessary, identifies and reports the sectors that can be improved from a fina
RINF OUTSOURCING SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Specialist In Obtinerea Si Mentinerea Autorizatiilor


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate; Minim 2 ani experienta pe o pozitie similara; Experienta in intocmirea documentatiilor solicitate de autoritati; Experienta in derularea proceselor cu diferitele autoritati; Cunostinte foarte bune de operare PC: Microsoft Ofice (Word, Excel "Tabelul Pivot’’); Aptitudini de calcul, comunicare si organizare; Spirit analitic, atentie la detalii; Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte in paralel; Atitudine proactiva, flexibila si orientare spre obtinerea rezultatelor.Descrierea jobului Intocmirea si depunerea documentatiilor necesare pentru obtinerea autorizatiilor de functionare/prelungire, respectiv a avizelor de functionare; Mentinerea legaturii cu autoritatile pe tot parcursul procesului de autorizare/avizare; Mentinerea legaturii cu firmele care ofera suport de specialitate; Culegerea şi centralizarea informaţiilor si documentaţiilor necesare completãrii dosarelor de autorizare/vizare/licenţiere, pentru companie; Gestionar
TINERVIS GROUP SRL

Specialist Birou Internari


Descrierea jobului Sa fii unul dintre Oamenii Reginei inseamna sa fii in mod autentic interesat de binele celor din jur. In rolul de Specialist Birou Internari vei avea un impact pozitiv in viata pacientilor, prin pregatirea si transmiterea informatiilor de care acestia au nevoie pentru un traseu medical cat mai usor.Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Vei informa pacientul cu privire la costurile si cheltuielile aferente episodului de internare si ii vei transmite oferta comerciala;· Vei programa pacientul la consultul pre-natal/ pre-anestezic, in functie de disponibilitatea medicului;· Vei opera in sistem internarile si externarile;· Te vei ocupa de intocmirea dosarului medical;· Vei trata solicitarile pacientilor si medicilor care se prezinta direct la biroul de internari;· Vei emite facturile si vei incasa sumele de plata.Ca sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Ai o atitudine proactiva;· Comunici si sa colaborezi eficient in echipa;· Fii orientat catre gasirea
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Specialist Senior Chargeback


Candidatul ideal Ce te va ajuta sa ai succes Studii superioare; Experienta de minim 3 ani in domeniul tranzactiilor cu carduri; Bune abilitati de comunicare, relationare si negociere; Buna capacitate de evaluare si sinteza a informatiilor, capacitate de organizare, managementul timpului; Cunoasterea aprofundata a reglementarilor organizatiilor de carduri Visa si Mastercard privind refuzurile la plata; Buna capacitate de adaptare la schimbare, capacitatea de lucru sub presiune, cu termene-limita; Abilitati de planificare si prioritizare a activitatii; Cunostiinte tehnice privind sistemele de autorizare a tranzactiilor cu card; Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat; Operare PC (suita Ms Office) si operare in aplicatiile specifice domeniului de activitate.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare sustenabila. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind servicii
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Regulatory Affairs Specialist- Sanofi Romania


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul medical: medicina umana, farmacie, chimie,Cunostinte computer: cunostinte avansate de MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook.Limbi: excelente cunostinte de limba englezaExperienţă pe o poziţie similară, cursuri relevante de legislaţie farmaceutică, reglementări, farmacologie, tehnică farmaceutică constituie un avantaj.Cunostinte de practici de reglementare actuate, legate de normele si reglementarile din Romania si UEO vasta si cuprinzatoare intelegere stiintifica .Intelegere buna a aspectelor farmaceutice, medicale, logistice si juridice, precum si impactul lor asupra afacerii .Calitati aptitudinale, de personalitate si educationale:Foarte bune abilitati de comunicare si interpersonale.Capacitatea de a lucra in echipa, cu respectarea nevoilor celor implicatiAbilitatea de a construi relatii intre departamente si sa sprijine un mediu de lucru colaborativFoarte bune abilitati de planificare, organizare si time management. Sentiment de
PHARMA NET SOLUTIONS SRL

Helpdesk Specialist (bilingual: Portuguese/​english)–on-site


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you: Are proficient or bilingual in Portuguese and English Are willing to learn and apply new technologies Have good technical skills and knowledge (basic level) Have analytical skills with demonstrated problem-solving ability Have excellent communication skills Are willing to work from our office in Bucharest If you feel you don’t check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it’s this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you will be responsible for providing outstanding technical support for our client. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services. Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winnin
WEBHELP ROMÂNIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 612 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.