Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Tehnician Mentenanta in Deva

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Tehnician Mentenanta in Deva

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Mentenanta in Deva si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Mentenanta in Deva si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician Mentenanta Electromecanica – Automatica Echipamente Industriale - Ajofm | Anofm


Ocupatia: TEHNICIAN MENTENANTA ELECTROMECANICA – AUTOMATICA ECHIPAMENTE INDUSTRIALE - AJOFM | ANOFMAngajator: REAL TEHNO CONSTRUCT SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: DEVA
REAL TEHNO CONSTRUCT SRL

EAF Specialist/​ Inginer metalurgic/​Sef departament


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Cunostinte de limba engle
ABC Human Capital

Parts Product Management - Specialist


Candidatul ideal At Star Transmission we are searching for individuals who feel confident in independent roles, have an organized work style, strong communication and analytical skills and are results oriented. Besides this you should have: Completed degree in business administration; Experience in leading cross-functional projects, ideally in product management; Experience in managing internal and external partners; Knowledge of vehicle technology, specifically in the area of spare parts, is beneficial; Experience in business case calculation, marketing, and pricing; Proficient in MS Office, especially MS Excel and MS PowerPoint; Language skills: Fluent in English and ideally German;Descrierea jobului As part of Mercedes-Benz Cars, Global Customer Service & Parts (GCSP) drives our aftersales business and plays a crucial role in our success.Our focus is on delivering exceptional customer care, striving to exceed expectations and rival the world's top service brands. At GCSP, we aim
STAR TRANSMISSION SRL

Lean Manufacturing Specialist


Candidatul ideal We are extending our ski boots production team and we are looking for an ambitious, pro active, creative and innovative collegue to join us. You can explore, bring new ideas, feel the team spirit and devolope yourself in one of the top production facility in sport area. Requirements in order to fill our position are:-Subject-specific work experience is an advantage but not a requirement-Career starters willing to continue their education are also welcome-Confident handling of all common MS Office applications-Very good knowledge of English-Accountable working style, accuracy and reliability-Willing to learn and hands-on mindsetOthers: command of tools and software methods, knowledge in quality norms, understanding of commercial and industrial constraints, understanding of products, knowledge of manufacturing processes, knowledge of norms and procedures.Transversal competences:Output orientation: Develop and manage operational results: set themselves ambitious targets,
AMER SPORTS RO S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal La Coramed, suntem în căutarea unui Specialist Achiziții cu o viziune strategică și abilități excelente de negociere. Candidatul ideal ar trebui să aibă:1. Experiență demonstrată în achiziții, preferabil în sectorul dispozitivelor medicale sau într-un domeniu similar.2. Abilități solide de negociere și capacitatea de a construi relații durabile cu furnizorii.3. Cunoștințe aprofundate despre procedurile de achiziție, reglementările din domeniu și practici de achiziții etice.4. Competență în identificarea și gestionarea soluțiilor optime de transport pentru livrări eficiente și cost-effective.5. Excelente abilități de comunicare și coordonare, cu capacitatea de a lucra eficient într-o echipă multidisciplinară.6. Atenție la detalii și un angajament ferm pentru calitate și conformitate.7. Capacitatea de a gestiona simultan mai multe proiecte și de a lua decizii informate sub presiune.8. Competențe solide în utilizarea software-ului specific de achiziții și a pachetului Mic
CORAMED MEDIZINISCHE PRODUKTE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1609 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Medic Specialist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MEDIC SPECIALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului HunedoaraExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: DEVA
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARA

Specialist Marketing - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST MARKETING - AJOFM | ANOFMAngajator: RERAT HELVETIA COMPANY SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: DEVA
RERAT HELVETIA COMPANY SRL
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

Tehnician


Candidatul ideal Curajul de a-ți stabili standarde inalte ridicate.Libertatea de a le atinge.Acesta este Messer. Acestia suntem noi.Suntem exigenti in ceea ce ne priveste. De aceea avem standarde inalte. Messer ne da libertatea de a le atinge. Aici ridicăm ceva mai sus ştacheta de organizare a muncii proprii. Avem incredere in noi insine, initiativa si determinare.De aceea privim provocarile ca oportunitati. Spiritul de echipă de la Messer ne face puternici şi pentru că nu trebuie să demonstrăm nimic, nimănui.Pentru consolidarea echipei noastre dedicate din cadrul Departamentului Tehnic din Bucuresti, căutăm o persoana pentru pozitia de Tehnician Mentenanta.• Absolvent de studii medii tehnice ( cu o vechime de minim 2 ani in domenii reglementate de ISCIR) sau studii tehnice superioare;• Experienta practica in mentenanta pe partea mecanica (armaturi, supape, etc.), electrica si AMC;• Experienta minim 3 ani in operatii de intretinere;• Experienta in lucrul cu echipamente sub presiune;• A
MESSER ROMANIA GAZ SRL

Media netă estimată pe baza celor 4349 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Restaurant - Mesopotamia Deva


Candidatul ideal Manager Restaurant - Mesopotamia DevaCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Deva?Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager Restaurant - Mesopotamia Deva- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experiență în domeniu și studiile superioar
SET-CORPORATION SRL

Manager Magazin - Gryxx Deva Venit Net: 4200 - 4600 Ron


Candidatul ideal Manager MagazinIti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare sau management, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra?Afla mai multe:Ceea ce ar fi nevoie:-Minim studii medii;-Cunostinte de utilizare PC;-Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invataDescrierea jobului Manager MagazinCeea ce cautam pentru postul de MANAGER MAGAZIN:- persoana cu abilitati in zona manageriala pentru a coordona eficient o echipa in vederea realizarii planulului de vanzari lunar/anual;- persoana comunicativa si cu competente de formare pentru a motiva, a instrui, evalua si a oferi feedback permanent membrilor echipei;- persoana ambitioasa, orientata spre rezultate si deschisa spre a implementa diverse strategii la nivel individual si de echipa pentru a mentine standardele de calitate;- persoana responsabila si organizata care sa mentina in parametri functionali magazinul din punct de vedere administrativ, operational si st
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Manager Magazin - Gryxx Deva


Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare sau management, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra?Afla mai multe:Ceea ce ar fi nevoie:-Minim studii medii;-Cunostinte de utilizare PC;-Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invataDescrierea jobului Ceea ce cautam pentru postul de MANAGER MAGAZIN:- persoana cu abilitati in zona manageriala pentru a coordona eficient o echipa in vederea realizarii planulului de vanzari lunar/anual;- persoana comunicativa si cu competente de formare pentru a motiva, a instrui, evalua si a oferi feedback permanent membrilor echipei;- persoana ambitioasa, orientata spre rezultate si deschisa spre a implementa diverse strategii la nivel individual si de echipa pentru a mentine standardele de calitate;- persoana responsabila si organizata care sa mentina in parametri functionali magazinul din punct de vedere administrativ, operational si stocuri.Ceea ce oferim:Pachet sa
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Key Account Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul Comertului, Economic sau Telecomunicatii);Experienta dе minimum 1 an in domeniul vanzarilor dе servicii, dе preferat catre clienti business (avantaj vanzarea dе servicii dе telecomunicatii);Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor;Abilitati excelente dе comunicare, prezentare, negociere si persuasiune;Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;Traininguri in domeniul vanzarilor (reprezinta un avantaj);Cunostinte limba engleza;Permis dе conducere - categoria B.Descrierea jobului Anаlizеazа constant piаta si identifica potentiаlii cliеnti din zona аlocаta;Implemеntеаzа stratеgia de vаnzarе аgrеatа dе companie, pentru clientii cu care intra in contact;Stabileste detaliile de negociere in vederea vanzarii serviciilor;Urmareste derularea contractelor semnate;Indeplineste obiectivele cantitative si calitative, lunare si trimestriale.
RCSRDS SA

Media netă estimată pe baza celor 467 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Manager Zonal


Candidatul ideal Profilul tau: Studii medii/superioare constituie un avantaj Experienta de conducere ( domeniul panificatiei, Retail) de minimum 2 ani Spirit antreprenorial, gandire orientata spre performanta Bune abilitati interpersonale Organizat, motivat si cu dorinta de dezvoltare Disponibil la program prelungitDescrierea jobului Responsabilitatile tale: Conduci, motivezi colegii din subordine Optimizezi indicatorii economici Coordonezi locatiile din subordinePropunerea noastra: Salariu motivant si posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei Asigurare medicala privata
TINERVIS GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 105 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1251 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Relationare Brokeri


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Dacă dorești să îți construiești o carieră solidă, pe termen lung, la Groupama Asigurări, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Căutăm Manager Relaționare Brokeri cu: Experiență în asigurări - obligatoriu; Experiență pe un rol similar - constituie avantaj; Permis de conducere - categoria B; Disponibilitate de deplasare curentă în județele CS, HD, TM, AR, BH, dar și în țară, dacă este cazul; Excelente abilitați de comunicare și inter-relaționare, politețe, atitudine prietenoasă și profesională; Orientare către clienți și parteneri și către livrarea unui serviciu de calitate; Foarte bune abilități de gestiune a conflictelor și de control al emoțiilor; Dexteritate în utilizarea calculatorului și abilitatea de a realiza diverse raportări specifice job-ului.Descrierea jobului Ce face Managerul Relaționare Brokeri? Asigură interfața între Companie și brokerii guvernați la standardele stabilite, urmărind maximizar
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Responsabil Asigurarea Calitatii /​ Tehnician Calitate


Candidatul ideal Studii superioare sau medii în domeniul tehnic.Experiență în asigurarea calitatii producției (constituie avantaj experiența într-o poziție similară în domeniul productiei de serie).Limba engleză, scris și conversațional nivel mediu.Cunoștiințe bune de utilizare a calculatorului (MS Office, emails, etc.).Descrierea jobului Sprijină producția în asigurarea calității si atingerea performanțeiSe asigura de execuția autocontroluluiProces de calitate:Implementeaza asigurarea calitatii prin abordare în stadiul incipient al procesuluiDefineste planul de control optim (produs și proces) pentru producție de la IPQC la FQC vs Q-stds și constrângeri industrialStabileste QA, procesul și activitățile de autocontrolÎmbunătăţire continua QMS:Audit proces de calitate, instrucțiuni de lucru, plan de control și execuție autocontrolDefineste și urmăreste acțiunile corective bazate pe auditExecuta activitățile și proiectele CIP definite în agendaInstruieste producția și gestioneaza procesu
AMER SPORTS RO S.​R.​L.​

Continuous Improvement Engineer - Hunedoara


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Skills & Attributes:·
ABC Human Capital

Area Sales Manager


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Media netă estimată pe baza celor 61 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Regional Sales Manager


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.