Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1565 Locuri de Munca Tehnician Sisteme de Securitate - Joburi Tehnician Sisteme de Securitate

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1565 Locuri de Munca Tehnician Sisteme de Securitate - Joburi Tehnician Sisteme de Securitate

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Sisteme de Securitate si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Sisteme de Securitate si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sales Support Specialist


Candidatul ideal Proven track record of successfully meeting sales quota preferably over the phone; Good knowledge of relevant computer programs (e.g.CRM software) and telephone systems; Ability to learn about products and services and describe/explain them to prospects; Excellent communication and interpersonal skills; Cool-tempered and able to handle rejection; Good negotiation skills with the ability to resolve issues and address complaints; Excellent knowledge of English; Typically 2years of experience, preferably in Telesales field / completed university degree;Descrierea jobului Job Description: You will contact potential customers to schedule meetings for the Field Sales Team; You will need to inform them about the company's products & services; You will need to have a professional discussion with a decision point in the company; You will enter and update customer information in the database; You will need to include the meeting in Outlook calendar for both colleague and pot
COFACE ROMANIA CREDIT MANAGEMENT SERVICES SRL

Accounts Payable Specialist


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg/unei colege pentru pozitia de AP Specialist. Aceasta persoana se va alatura echipei Nestle si va fi responsabila cu contabilitatea furnizorilor si activitate de control documente si verificare conturi contabile pentru deconturi angajati.Cum poti avea succes? Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara Studii universitare in Finante/Contabilitate Legislatia economico-financiara in vigoare Bune abilitati de Microsoft Office Cunostiintele de SAP reprezinta un avantajDescrierea jobului Provocari:Zona de AP• Se asigura de inchiderea corecta si la timp a facturilor parcate/blocate• Suport pentru inchiderea corecta si la timp a PO-urilor, clarificare inchidere diferente GR-IR• Reconcilierea balantelor cu toti furnizorii pentru auditul anual, cat si la cerere• Super User Accounts Payable (ridicare tichete spre aprobare corectii AP, blocat/deblocat documente in SAP, ERP plati in avans daca este cazul)• Gestionarea si rezolvarea in timp util a
NESTLE ROMÂNIA SRL

Specialisti Industrie Refrigerare


Candidatul ideal Specialist îmbunătățiri – cod COR 242102 (1 post, Ariceștii Rahtivani,Prahova)Cerinţe minime: experiență 1 an în domeniul producție de electrocasnice; absolvent studii superioare; cunoștințe solide în refrigerare; cunoștiinte de limba engleză și limba chineză.Inginer șef industria prelucrătoare – cod COR 132101 (2 posturi, Ariceștii Rahtivani,Prahova)​Cerinţe minime: experiență 1 an în domeniul producție de electrocasnice; absolvent studii superioare; cunoștințe solide în refrigerare cunoștiinte de limba engleză și limba chineză.Proiectant Inginer Mecanic – cod COR 214438 (1 post, Ariceștii Rahtivani,Prahova)Cerinţe minime: experiență 1 an în domeniul producție de electrocasnice; absolvent studii superioare; cunoștințe solide în refrigerare; cunoștiinte de limba engleză și limba chineză.Consultant sistem de calitate – cod 242134 (1 post, Ariceștii Rahtivani,Prahova)Cerinţe minime: experiență 1 an în domeniul producție de electrocasnice; absolvent studii superioare; cun
HAIER TECH SRL

Specialist Calificari Calibrari


Candidatul ideal Persoana potrivita acestui post ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte: studii superioare (inginerie); are aptitudini tehnice cat mai dezvoltate, care ii permit intelegerea unor procese dе fabricatie; persoana responsabila, serioasa, cu spirit dе observatie, muncitoare, principiala in relatiile cu colegii; intelege importanta responsabilitatilor care ii sunt atribuite si le abordeaza ca atare, stie sa prioritizeze sarcinile in functie dе importanta lor. adaptabilitate Utilizare PC (MS Office-word, excel); Cunoasterea limbii engleze. Atentie la detalii. experienta dе lucru in productia farmaceutica (departament Productie, Mentenanta, Controlul calitatii ) constituie un avantaj; experienta dе lucru in metrologie/testarea echipamentelor constituie un avantaj; cunostinte specifice legate dе buna practica dе fabricatie - constituie un avantajDescrierea jobului Elaborеazа, revizuiеstе protocoale si rapoаrte de cаlificare, cаre pot sa contina: diagrаmе de procеs, schе
ROMPHARM COMPANY SRL

Growth Marketing Specialist


Descrierea jobului We’d love it if you had:5 years of experience in digital marketing or a related field, with a focus on analytics and campaign management.Strong analytical skills with experience tracking and interpreting performance data for digital campaigns.Proficient in digital marketing tools and platforms such as Google Analytics.Effective project management and communication skills, capable of working with cross-functional teams and managing multiple projects.Critical thinking and problem-solving abilities. You need to successfully:Assist in planning and overseeing the execution of marketing campaigns across various channels, ensuring alignment with growth objectives.Measure, analyze, and report on ROI and KPIs for ongoing marketing campaigns. Use data to forecast sales trends and campaign performance, providing actionable insights for improvement.Manage relationships with external agencies (media, digital, creative) to ensure campaign goals are met.Analyze past campaign data t
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Specialist Customer Care&sales


Candidatul ideal Ceea ce ne dorim sa ai: Studii superioare absolvite sau in curs de absolvire; Pasiune pentru e-commerce, social media si noi tendinte in vanzari; Autonomie si creativitate; Abilitati de comunicare si relationare; Atitudine pozitiva si proactiva; Cunostinte Word, Excel, PowerPoint la un nivel avansat.Descrierea jobului Ceea ce ai de facut: Sa identifici oportunitati de vanzare prin intelegerea nevoilor si preferintelor clientilor; Sa monitorizezi performanta vanzarilor si sa identifici oportunitati de crestere a acestora; Sa mentii o baza de date actualizata ce va contine informatii despre clienti, prospecti si parteneri. Sa gestionezi relatiile cu clientii existenti Sa prospectezi noi clienti prin intermediul platformei de e-commerce si alte canale de comunicare; Sa colaborezi indeaproape cu echipele de produse si tehnologie pentru a asigura integrarea produselor si serviciilor pe platforma de e-commerce; Sa realizezi target-ul din vanzari si sa vii cu propuneri de cre
CREDIUS IFN S.​A.​

Client Coordination Specialist With English


Candidatul ideal Requirements: Education: Bachelor’s degree in Finance or Economics. Minimum 1 year of relevant work experience, preferably in a Shared Service Center environment; Advanced ability to analyze, prioritize and execute tasks; Capacity to work with multiple tasks in parallel, handling different engagements, always ensuring high level of quality and the customer orientation; Advanced level of English, French is a plus; Advanced communication skills both verbal and written; Structured approach tailored to the audience; Team player that shows flexibility and perseverance in managing good working relationship with colleagues and other stakeholders; Customer orientation, detail focused and problem solving attitude; Professional maturity - self starter, autonomy, resilience and can-do mindset Experience of working in a virtual, international environment.Descrierea jobului The Client Coordination team is responsible with the coordination of activities for Mazars international clie
MAZARS CONSULTING SRL

Specialist Calitate - Bucuresti


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare în domeniul farmaceutic, chimic, biochimic, etc; Experiență minim 2 ani în producția farmaceutică; Lb Engleză – nivel mediu; Cunoștințe ale pachetului Microsoft Office.Descrierea jobului Responsabilități: Întocmirea documentelor de fabricație ale produselor; Coordonarea auditului intern; Urmărirea situațiilor cu privire la verificarea/ calibrarea/ etalonarea echipamentelor de măsurare și monitorizare din cadrul societatii; Verificarea livrărilor cu privire la produsul finit; Actualizeazarea și/sau revizuirea procedurilor si instructiunilor de lucru.Beneficii: Tichete de masă ; Bonus de vacanță; Bonus de sărbători; Bonus de prezență; Asigurare medicală privată; Asigurare de viață; Asigurare/decontare transport.
OFFICE PEOPLE ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Vanzari Rpa (b2b)


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui om de vânzări talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist în Vânzări pentru Portofoliul de Produse RPA (Automatizare a Proceselor Robotică). Atribuțiile principale ale acestui rol includ promovarea și vânzarea soluțiilor noastre inovatoare de RPA către clienți din diverse industrii. Daca esti familiazrizat cu vanzarile B2B pentru produse IT, in special softuri si intelegi atuurile unei automatizari prin tehnologia RPA, esti candidatul ideal!Descrierea jobului Responsabilități principale: Identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a evalua nevoile lor specifice și a le oferi soluții personalizate de RPA. Prezentarea și demonstrarea avantajelor și funcționalităților soluțiilor noastre de RPA în fața clienților. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și crearea de parteneriate strategice noi. Lucrul îndeaproape cu echipa noastră de dezvoltare și suport tehnic pentru a
GOODWILL CONSULTING GWC SRL

Junior Purchasing Specialist (imports)


Candidatul ideal * Knowledge of import/export regulations and customs procedures;* Proficiency in using sourcing and procurement software and tools;* Strong proficiency in Microsoft Office Suite, particularly Excel;* Excellent written and verbal communication skills in English;* Strong analytical and problem-solving skills;* Attention to detail and ability to manage multiple tasks simultaneously;* Strong negotiation and relationship management skills;Descrierea jobului * Manage the end-to-end import process, including coordinating with logistics providers, customs brokers, and internal stakeholders to ensure on-time delivery and compliance with all regulatory requirements;* Collaborate with cross-functional teams to develop and implement sourcing strategies that optimize costs and meet quality standards;* Monitor supplier performance, resolve any issues, and maintain effective communication channels to address concerns and maintain strong relationships;* Maintain accurate and up-to-dat
ETI EUROPEAN FOOD INDUSTRIES S.​A.​

Specialist Smart Metering - Pitesti


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul electric; Atitudine orientata spre rezultat, spre identificarea oportunitatilor; Buna capacitate de adaptare la informatii noi, dorinta de invatare continua.Descrierea jobului Maparea consumatorilor la posturile de transformare, in cazul necompletarii anterioare de catre serviciul GIS; Analizarea strategiei de implementare la nivel de localitate pentru situatiile in care nu se poate realiza maparea la nivel de PT; Asigurarea premiselor de instalare concentratoare de date in aplicatiile informatice (Identificare TC-uri, Creare TC-uri etc.); Operarea concentratoarelor de date, manual, in aplicatiile informatice, in lipsa unei solutii automate de transfer a datelor; Crearea si monitorizarea comenzilor de instalare contoare SMI; Operarea erorilor pe comenzile de instalare a concentratoarelor de date si instalarea contoarelor inteligente; Analizarea/ solutionarea anomaliilor rezultate din procesele de masura, referitoare la contoarele SMI.
EVRYO POWER S.​A.​

Online Marketing Specialist


Candidatul ideal B&B Collection is looking for an Online Marketing Specialist who will put together various online promotions and customer retention campaigns to get their company's message out. The role includes preparing and executing integrated digital marketing campaigns with the aim of acquiring and retaining customers, analyzing KPIs and web traffic generate by the campaigns, managing the audience database, audience segmentation and targeting and management of physical location listed on Google Maps.This job is on-site. It is based in Bucharest, in a central location.The candidate should have:Experience in Online Marketing for at least 3 years.Good knowledge of Google Analytics, Google Ads, social media platforms (Facebook, Instagram, TikTok)The permanent desire to stay connected to the news in the online marketing field, very good understanding of the peculiarities of the online environment.Experience with audience segmentation, campaign analysis and solid understanding of c
BANDB COLLECTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 145 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Online Sales Specialist


Candidatul ideal We are seeking a dynamic and proactive Online Sales Specialist to drive our online sales strategy and expand our market presence across multiple countries. This role is fully remote and based in Romania. This role requires a strategic thinker with an understanding of online advertising platforms and sales channels. The successful candidate will be responsible for achieving key performance indicators (KPIs) related to Google Ads & Shopping, product availability on major online platforms and distributor partnerships.Descrierea jobului ​Key Responsibilities: Google Ads & Shopping Management: Oversee the localization of Google Ads and Shopping campaigns in 10 countries for our proprietary brands ToolKid, Georockers, & Rebel Cactus. Collaborate with the online marketing team to ensure timely launch of campaigns. Coordinate with in-house teams, local distributors & partners, and translators to provide translated texts for campaigns. Platform Presence Expansion: Ensure produc
WORKOUT FACTORY B.​V.​

Sales Controlling Specialist (f/​m)


Candidatul ideal Bachelor or Master's Degree in Business Administration, Economics, Finance/Accounting and at least 3 years' experience in a similar position Advanced English MS Office proficiency Knowledgeable in SAP (CO, FI, MM) Strong analytical skills and a hands-on attitude, willing to learn new things, open-mindedDescrierea jobului Assuring reporting accuracy for both financial data and non-financial KPIs Deviation analysis vs budget and previous year, explain differences in performance Prepare regular forecasts, annual plan and subsequent budget reviews Prepare on-demand reports on sales, stocks, losses, personnel and operational costs, working & paid hours and other relevant KPIs, interpret information and make recommendations Assisting in designing, developing and implementing effective controlling tools and procedures, support in simplification and reporting automation processesYour benefits Working contract for an undetermined period, with an attractive salary and me
KAUFLAND ROMANIA SCS

Digital Content Specialist


Candidatul ideal Cerinţe: Studii superioare în marketing sau comunicare; Experiență de minim 2 ani în marketing online; Limba engleză – nivel mediu/avansat.Ce ne-ar plăcea să cunoști: Principii, strategii şi metode de realizare a campaniilor de marketing online; Content Marketing, Social Media, Copywriting, Video Editing; Analiză conținut și campanii în Google Analytics, Google Adwords, Facebook, Tik Tok; PR şi publicitate, psihologia reclamei, comunicare online.Ce competențe am dori să deții: Foarte bune abilități de comunicare în mediul business; Abilități excelente de exprimare atât verbal, cât și în scris și de a compune texte de sinteză sau de analiză, creative și ușor de înțeles, atât în limba română, cât și în limba engleză; Capacitatea de a veni cu idei originale sau inovative şi de a construi, pe baza acestora, în scopul dezvoltării; Capacitate de planificare, organizare, monitorizare a resurselor, analiza rezultatelor, în vederea atingerii obiectivelor setate; Flexibilitate î
FARMEC SA

Specialist Dtp /​grafician


Candidatul ideal Experienta in pregatirea fisierelor pentru tipar si in comunicarea cu tipografiile;Experienta in pregatirea pentru tipar al ambalajelor din industria de food;Cunoastere avansata a programelor de grafica (Corel Draw, Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator);Capacitate de lucru in echipa;Seriozitate, respectarea deadline-urilor;Experienta in design graficMeticulozitate si acuratete;Descrierea jobului RESPONSABILITATIPregatirea fisierelor de ambalaj pentru tipar;Comunicarea cu departamentele care ajuta la pregatirea fisierelor pentru tipar;Comunicarea cu tipografiile in vederea obtinerii celui mai bun print pe folie sau cutii;Updatarea ingredientelor si informatiilor de tip text pe ambalaje;Creatia si executia materialelor grafice;Realizarea/prelucrarea grafica a diverselor materiale publicitare (imagini web, realizare printuri pentru outdoor si indoor);BENEFICII:Oportunitatea de a lucra intr-o companie mare ce este intr-o continua crestere si de a construi o cariera de succes;
BOROMIR IND SRL

It Project Specialist For Billing System


Candidatul ideal About the roleWe are looking for an experienced IT Project Specialist to support our team in the E-Mobility sector. The focus of this role is on managing our IT service providers responsible for the development and technical support of the Business One billing system. The ideal candidate possesses a comprehensive understanding of IT project management, particularly within billing systems, and excels in clear communication to ensure seamless implementation of requirements.Descrierea jobului Main Responsibilities Service Provider Management: Ensure that the IT service providers delivers the agreed-upon services on time and with high quality. Requirements Management: Capture, analyze, and specify business requirements for the billing system and communicate them to the IT service provider. Quality Control: Review the results delivered by the service provider to ensure they meet business requirements and quality standards. Project Management: Plan, monitor, and control proj
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Marketplace Account Support Specialist


Candidatul ideal Știi că te potrivești dacă: Abilități de lucru în echipa, flexibilitate și atenție la detalii; Aptitudini de vânzare și negociere; Inițiativă, proactivitate și capacitate de rezolvare a problemelor; Orientare spre rezultate și competențe de planificare și prioritizare; Capacitate excelentă de comunicare și relationare cu sellerii și colegii; Studii superioare / în curs de finalizare a studiilor; Cunoștințe bune de limba engleză, vorbit și scris; Cunoștințe foarte bune: Windows 10, MS Office minimum 2013 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet; Experiență de minimum 6 luni pe o poziție similară, în gestionarea relațiilor de tip B2B, reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce vei face în echipa noastră: Ești principala persoană de contact în timpul procesului de integrare a sellerilor, oferindu-le informații și asistență înainte de a-și începe activitatea în platforma eMAG Marketplace; Asiguri componenta legală: contracte, anexe și documente justificative; Asiguri
EMAG

Accounts Payable Specialist With German


Candidatul ideal Accounts Payable Specialist with GermanRequired Knowledge, Skills, and Abilities 2-4 year of relevant experience Previous experience in working with ERP, preferably SAP FI module Degree in the field of accounting, finance and economics is a plus Good accounting understanding Previous working experience preferably in large/global organizations Good technical knowledge of MS office Effective analytical and problem-solving skills Good attention to detailsDescrierea jobului Accounts Payable Specialist with GermanMain responsibilities Being member of the respective transition team to relocate accounting activities to Bucharest Perform assigned accounts payables activities in a timely and accurate manner Respond to vendor queries Responsible for creating/updating standard process manuals/other work documentation when required Reviewing journal entries of junior accountants to ensure accuracy Training and mentoring junior staff
SKILLD BY EJOBS

Tax Specialist (vat)


Candidatul ideal Let’s meet if you have these skills:✅Experience 2 years in VAT compliance, advisory, and planning, preferably in a multinational company or consulting firm;✅In-depth knowledge of VAT legislation, regulations, and principles, especially OSS and IOSS regimes;✅Self-motivated, results driven, and autonomous taking responsibility for achieving results;✅Stress and pressure resilient especially during month end closure;✅Abilities to organize, plan and prioritize;✅Analytical skills;✅Able to respect deadlines;✅Experience working in SAP system, preferably in retail area;✅English knowledge;✅Advanced excel knowledge.Descrierea jobului We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We’ve grown very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.More than 6000 colleagues are part of eMAG Teams. We strong
EMAG
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1565 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.