Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1565 Locuri de Munca Tehnician Sisteme de Securitate - Joburi Tehnician Sisteme de Securitate

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1565 Locuri de Munca Tehnician Sisteme de Securitate - Joburi Tehnician Sisteme de Securitate

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Sisteme de Securitate si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Sisteme de Securitate si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Validari Analitice


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate (chimie, biochimie, inginerie chimica, biotehnologii). Experienta: cunostinte teoretice privind tehnicile de analiza din domeniul farmaceutic (HPLC, GC, UV-VIS, IR); Prezinta avantaj experienta si cunostintele practice dobandite in Controlulul Calitatii / Cercetare & Dezvoltare din industria farmaceutica Cunoasterea prevederilor aplicabile din Ghidul de Bune Practici in Fabricatie (GMP) si al altor ghiduri (ICH, EMA, etc.) Limba engleza: Nivel mediu. Cunostinte PC: Windows, Microsoft Office (Word, Excel); Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor, Abilitati de planificare si organizare pentru a finaliza activitatile de cercetare si dezvoltare. Persoana responsabila, principiala in relatiile cu colegii; Abilitatea de a lucra independent si ca parte a unei echipe Disponibilitate dе a invata lucruri noi, abilitati dе comunicare, flexibilitateDescrierea jobului Efectueaza analizele fizico-chimice conforme cu specificatiile de calita
ROMPHARM COMPANY SRL

Sales Specialist With Hungarian Language


Candidatul ideal Sales Specialist with Hungarian languageWe are looking for: Passionate, driven individuals to join our vibrant sales team, Some experience of selling in a call center, Excellent command of Hungarian language, Good English language skills (at least a B2/C1 level), Excellent influencing and negotiation skills, Ability to work effectively, collaboratively and flexibly with all colleagues, A passion for delivering outstanding customer experience.Descrierea jobului Sales Specialist with Hungarian languageYour responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Hungarian market Being responsible for communication via phone with our existing customers Confirming orders from the customers and upgrading the value of the order made by our customers Cooperating closely with Back Office Team in solving incoming inquiries of our clientsWe offer: Competitive basic salary + attractive bonuses depending on the sales S
CCPORTER SPÓÅÂKA Z OGRANICZONÄ ODPOWIEDZIALNOÅšCIÄ

Analytics & Insights Specialist Crm (f/​m)


Candidatul ideal Ai studii superioare finalizate cu diplomă într-un domeniu relevant; Ai minim 3 ani experiență într-un rol similar. Experiența cu Power BI reprezintă un avantaj; Cunoști limba engleză la nivel avansat. Cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj; Stăpânești foarte bine pachetul MS Office (Excel, Word, PowerPoint); Ai abilități foarte bune de comunicare și prezentare; Ești foarte bine organizat, ai gândire analitică și ești atent la detalii.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Vei face parte din departamentul Lidl Plus și vei fi responsabil de analiza, interpretarea și raportarea datelor cheie din aplicație; Vei contribui la co
LIDL DISCOUNT SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Vino să fii parte din echipa noastră! Ești pasionat de lucrul cu oamenii și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă? Cautăm o persoană proactivă, entuziastă și deschisă la noi provocări pentru a se alătura echipei noastre.Dacă faci asta de cel puțin 2 ani, te așteptăm la BGS! Dacă te regăsești în următoarele puncte, te vrem în echipa noastră: Atitudine proactivă și implicare în identificarea oportunităților de îmbunătățire a proceselor de resurse umane. Abilități excelente de comunicare și colaborare. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a respecta termenele limită. Empatie și atenție la detalii. Dorința continuă de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea jobului Te vei implica în următoarele activități: Administrarea activităților de angajare a personalului și a bazei de date interne. Gestionarea relației cu salariații pentru rezolvarea eficientă a problemelor legate de resurse umane. Intocmirea situatiilor
STAFF RECRUITER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1434 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Achizitii Publice


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (studiile juridice constituie un avantaj) ; Foarte bune cunostinte de operare MS Office (Word - redactare, Excel – situatii, tabele); Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii; Abilitati bune de comunicare si atitudine proactiva, spirit de echipă; Cunoastere limba engleza - nivel avansat; Persoana organizata, meticuloasa, cu simt ridicat de responsabilitate; Experienta in domeniul achizitiilor publice – constituie un avantaj;Descrierea jobului Detine cunostinte temeinice de utilizare a sistemului electronic de achizitii publice SEAP/SICAP; curs SEAP Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SICAP) cu privire la contractele de achizitii publice; Intocmeste documentatia solicitata prin caietul de sarcini, fisa de date, etc in vederea participarii la procedurile de achizitii publice; Monitorizeaza statusul licitatiilor in lucru (clarificari, contestatii, amanari, etc.); Studiaza documentatii de atribuire si cont
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1543 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Servicii Clienti Migrator


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Specialist Servicii Clienți Migrator, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Dacă cele de mai jos te reprezintă, șansele tale să fim colegi au crescut: ești pasionat(ă) de zona vânzărilor și îți face placere să interacționezi cu clienții; te faci ușor înțeles/înțeleasă, indiferent că este vorba despre clienți, colegi sau alte persoane cu care intri în contact; prietenii te descriu drept o persoana cu atitudine pozitivă și empatică.Dacă vii de acasă cu: spirit de echipă; adaptabilitate; abilități bune de comunicare; abilități de organizare
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Medici Specialisti/​ Primari


Candidatul ideal Medici specialisti/ primari specialitatile:- ginecologie, competenta eci tv- cardiologie, competenta eco cord- neurologie- psihiatrie- medicina interna, competenta eco general- urologie, competenta eco pelvin- dermatologie- alergologie- pneumologie- endocrinologie, competenta eco tiroida/ parti moi- orl- oftalmologie- ortopedie- reumatologie- medicina de familie.Descrierea jobului Pachet salarial motivant, program flexibil, abonamente familiale de sanatate, vouchere de vacanta, reprezinta principalele noastre beneficii oferite colegilor nostri medici.Activitatea se va desfasura intr un sediu ultracentral, ultramodern, complet utilat cu aparatura nou, competitiva.
MEMORMED SRL

Senior Finance Payroll Specialist


Descrierea jobului About the companyEzugi is a live dealer casino platform with multiple subsidiaries in 5 countries, providing real-time services for online gambling operators. The company has been constantly growing for the last 5 years and has subsidiaries in USA, Costa-Rica, Latvia, Malta, Bulgaria, and Israel. Ezugi is a company where teamwork and collaboration are encouraged, excellence and innovation are rewarded, and has built a reputation as a top employer for the Romanian development market. Responsibilities Work closely with company’s departments to ensure the correctness of data, as well as with internel and external auditors Review payroll processes, procedures, making changes while ensuring adequate controls are in place and followed Ensure the month end close is completed accurately and in accordance with group's timelines Responding to payroll related inquiries and resolving concerns Verification of timesheets in terms of compliance with current legislation and dome
EVOLUTION PRODUCTS RO S.​R.​L.​

Payroll Specialist With German


Candidatul ideal German and English, both orally and in writing, at minimum B2Mastery of Windows office toolsAbility to manage data in large numbers and integrate into a teamExcellent customer service skillsNice to have Payroll backgroundDescrierea jobului Responsible & fully accountable for the payroll & audit function of multiple clientsResponsible for scheduling and running the assigned client payrolls by following standard operating proceduresMaintains complete, accurate and timely client and employee records based on real time requestsMaintains complete and accurate client profile notes as well as processing instructions for each clientBalance respective payrolls based on year end calendar and remit all Third Party Remittances by defined due dates, complete all Year End balancing, filing & respective reportingUtilize all internal tools & defined processes to ensure optimal productivity, service excellence and make recommendations for best practices to customersInitiate pre and pos
AUTOMATIC DATA PROCESSING ADP ROMANIA SRL

Specialist Ssm/​su Chitila


Candidatul ideal Ce te recomandă:Studii superioare tehnice finalizate, de preferat cu specializare in domeniul mecanic sau electricExperiență de minim 3 ani in domeniul SSM, SUAbsolvent curs de Inspector SSM (80 ore)Absolvent curs postuniversitar de "Evaluator riscuri de accidentare si îmbolnavire profesională" (minim 180 ore) sau master in domeniul SSM (constituie avantaj)Absolvent curs „Cadru tehnic cu atribuții in domeniul PSI”, curs „Inspector protecție civilă”, constituie avantajCurs în managementul deșeurilor, constituie avantajAbilitați operare PC – Microsoft Office (Excel, Power Point)Limba engleză nivel mediu – constituie un avantajPermis auto (categoria B)Abilități de comunicare si lucru in echipăPersoană proactivă, atentă la detalii, cu disponibilitatea de a oferi consultanță de specialitate echipei managerialeDescrierea jobului Ce responsabilitați vei avea:Vei identifica pericolele si vei evalua riscurile SSM pentru locurile de muncă/posturile de lucruVei elabora/actualiza
VEL PITAR SA

Junior Specialist It Support


Candidatul ideal - Studii medii sau studii superioare finalizate;- Cunostinte (hardware) de baza, depanare statii de lucru, retele de calculatoare TCP-IP;- Cunostinte de baza configurare si depanare sisteme de operare windows 10,11, Microsoft Office;- Permis de conducere - cat. B;- Limba Engleza - nivel mediu;- Bune abilitati de comunicare si relationare.Descrierea jobului - Configurare, instalare, suport POS comercianti, monitorizare si update ATM, monitorizare linii comunicatii;- Suport IT nivel 1 pentru salariatii bancii, folosind sistemul de ticketing intern;- Instruirea comerciantilor privind functionarea POS –urilor.Oferim: Salariu atractiv Tichete de masa Abonament medical la o clinica privata Zile de concediu suplimentare în functie de vechimea in munca si in organizatie Abonament Bookster
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Help Desk Specialist


Candidatul ideal Descrierea jobului
TENSA ART DESIGN S.​A.​

Specialist Achizitii Junior


Candidatul ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Nivelul de studii: studii superioare- economice sau juridice. Calificarea necesara: cunostinte bune PC ( Microsoft Office: Word, Excel - nivel peste mediu, Outlook, PowerPoint); Operarea in programul Gestoc constituie avantaj; Experienta de lucru necesara: minim 2 ani experienta pe o pozitie similara, constituie un avantaj experienta pe o pozitie similara in domeniul medical. Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu, minim B2. Abilități și cunoștințe profesionale: Tehnici de argumentare Tehnici de negociere Abilitati de comunicare asertiva Abilităti de analiză si sinteza Abilitati de prioritizare a sarcinilor si proiectelor Abilitati de derulare simultana de proiecte multiple Cunostinte comerciale (comenzi, contracte,facturi, ordine de plata, receptie)- nivel mediu Caracteristici comportamentale: Integru, etic, loial Organizat Orientare către rezultate Preocupat de calitate, structura si ordine Atitudine deschisă, p
GRAL MEDICAL SRL

Senior Collection Specialist With French


Candidatul ideal Qualifications Fluent French and English is essential. Prior collections with direct debtor contact experience. Experience working with a large, global finance team or BPO firm is an advantage. Strong relationship management skills and ability to influence decision-making among senior stakeholders within a matrixed environment. Strong financial acumen and analytical thinking. Strong working knowledge of SAP S4 accounts receivable capabilities. Excellent communication skills with the ability to challenge & collaborate. Excellent Google suite & MS Office skills.Descrierea jobului As a Senior Collection Specialist, you will be responsible for managing and optimizing our collections process for our French speaking clients. You will play a critical role in ensuring the financial health of our organization by facilitating the timely and efficient recovery of outstanding debts while maintaining strong relationships with our clients. The future employee will report into the in
EXLSERVICE ROMANIA PRIVATE LIMITED S.​R.​L.​

Junior Sales Specialist


Candidatul ideal Self-motivated and driven.Exceptional verbal and written communication skills, interpersonal skills and friendly outgoing personality.Fluent in English – writing and speaking.Strong time management, organization and follow up skills.Proficiency in Excel in a must.Strong analytical skills with the ability to develop strategies and evaluation KPIs, tactics and measurable implementation.Results oriented, entrepreneurial and self-motivated.Able to meet and exceed target objectives.University degree in Medical Science and/or Business or similar studies.Driving license (category B) is a plus.Ability to travel from time to time.Descrierea jobului Pharmactive Distribution is looking for motivated people with strong communication skills who will drive daily business by securing the relationship with existing accounts and finding new business leads. Experience in sales is a plus, but not mandatory.Responsibilities:Generate and develop new leads in an industry with a great potent
PHARMACTIVE DISTRIBUTION SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Dacă îți place să gestionezi procesul de achiziție end-to-end, de la identificarea cerințelor până la emiterea comenzilor de achiziție, urmărirea livrărilor și rezolvarea problemelor lanțului de aprovizionare, să relationezi si știi să negociezi și să identifici cele mai bune produse, daca ești o persoană proactivă, atentă la detalii, cu un puternic spirit de echipă, deschisă la inovație, atunci ești candidatul ideal pentru noi.Te invitam sa aplici doar dacă ai: Studii superioare. Experiență relevantă în achiziții. Abilități excelente de negociere și comunicare. Cunoștințe solide de gestionare a documentației pentru importuri și contractare achiziții. Capacitate de analiză și evaluare a performanței furnizorilor. Cunoștințe avansate de utilizare a pachetului MS Office. Limba engleză la nivel avansat; cunoașterea unei a doua limbi străine constituie un avantaj.Descrierea jobului Principalele responsabilități pe care le vei avea în acest rol: Identificarea și evaluarea f
ELEGANCE DECOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1536 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cunoasterea elementelor de baza ale unei achizitii; Capacitatea de a intelege caracteristici si termeni specifici, tehnici, pentru articolele necesare etapelor de implementare ale proiectelor de iluminat si a structurilor de constructie aferente; Capacitatea de a coordona necesarul de achizitie pentru mai multe proiecte simultan; Excelente abilitati de analiza, planificare, organizare, control si raportare; Experienta de lucru in platforma JIRA – constituie avantajDescrierea jobului Asigura fluxul de informatii inregistrat, actualizat permanent, pentru achizitiile aferente productiei; Analizeaza achizitiile necesare pentru a asigura varianta optimizata pe cantitati de marfa, transport, conform cerintelor de livrare; Negociaza diverse tarife / cantitati / termene pentru a asigura parametri de success stabiliti de catre companie; Ofera suport informational si tehnic cu privire la caracteristicile si conditiile de achizitie pentru articolele solicitate de catre departamen
URBIO RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1536 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Collection Specialist


Candidatul ideal Studenti an terminal sau absolventi - preferabil studii economice sau juridice; Minim 1 an experienta profesionala (experienta in call center constituie avantaj); Engleza - nivel mediu; Orientare catre client; excelente abilitati de comunicare, negociere, persuasiune; Capacitate analitica si atentie la detaliu; Capacitate de a lucra sub presiune; Spirit de echipa;Descrierea jobului Responsabilitati: Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia Informeaza si instruieste clientii in legatura cu metodele de plata, scadentele de plata, valoarea ratelor lunare Solutioneaza eventualele reclamatii telefonice formulate de catre clientii cu care interactioneaza si depune toate eforturile necesare, colaborand cu colegii din departament Ia decizii si face intelegeri de plata tinand cont
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Pricing Specialist


Candidatul ideal How we’d like you to be: Very good knowledge of MS Office package, mainly Excel spreadsheets; Good command of English; Data driven person; Problem-solver, applying analytical skills to business.Descrierea jobului What you’ll have to do: Timely upload of information related to prices in the dedicated software interfaces; Aggregating and compiling data sets from commercial team (purchasing & category management teams); Preparing reports for commercial team; Respecting the predefined deadlines; Crosschecking information received; Support commercial team in everyday tasks; Prepare and maintain accurate data in back-office systems; Check data and follow up with the commercial team in order to have accurate information in the system.What we’ve prepared for you: Medical subscription: Medicover, MedLife or Regina Maria. A flexible budget that you can invest in yourself as you wish: meal tickets, holiday tickets, cultural vouchers, private pension, foreign language classes, eMA
EMAG

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6400 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal VREI SA FACI MARKETING PENTRU DISTRACTIE?Acum ai ocazia sa faci parte din echipa de marketing Game World Romania!Vei lucra impreuna cu unii dintre cei mai buni specialisti in marketing din domeniu, pentru cea mai premiata retea de sali de jocuri din tara noastra, cu 25 de ani de activitate si cu cea mai mare sala de jocuri din Romania!Ne dorim sa ai:- Experiență de cel puțin un an in digital marketing si administrare conturi social media;- Experienta de cel puțin un an in organizarea de evenimente si campanii promotionale;- Abilități de comunicare;- Atitudine proactiva;- Abilitati de lucru in echipa si de colaborare cu celelalte departamente;- Creativitate si atentie la detalii;- Interes pentru a fi informat despre noutatile si trendurile din domeniu.Descrierea jobului Ce trebuie sa faca un Specialist Marketing:- Propune, planifica si contribuie la organizarea campaniilor promotionale in salile de jocuri Game World;- Propune, planifica si contribuie la organizarea even
GAME WORLD ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1070 de salarii introduse în Salario: 4035 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1565 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.