Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

439 Locuri de Munca Telemunca - Joburi Telemunca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

439 Locuri de Munca Telemunca - Joburi Telemunca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telemunca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telemunca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Serviciu ClienȚi - Casino Online


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Reprezentant Serviciu Clienți (RSC) motivat și orientat spre rezultate pentru a se alătura echipei noastre în creștere. În acest rol esențial, vei fi punctul principal de contact pentru clienții noștri valoroși, oferind asistență excepțională și promovând relații pozitive. Vei juca un rol cheie în asigurarea satisfacției și loialității clienților, care sunt fundamentale pentru succesul companiei noastre.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI• AVOCAT AL CLIENȚILOR: Servești ca un consultant de încredere, ascultând activ întrebările și preocupările clienților pentru a diagnostica și rezolva eficient problemele. Aceasta include utilizarea unor abilități analitice puternice pentru a identifica cauza principală a situațiilor și implementarea soluțiilor care să răspundă nevoilor individuale ale clienților.• EXPERTIZĂ ÎN PRODUS: Dezvolți o înțelegere cuprinzătoare a produselor și serviciilor noastre. Folosește-ți cunoștințele pentru a oferi explicații cla
NAGRA GAMING SRL

Reprezentant Vanzari - Remote


Candidatul ideal Abilitățile taleNe vom potrivi dacă tu:* Ai competențe excelente de comunicare în limba română* Ai bune abilități de utilizare PC* Identifici problemele celorlalți și găsesti soluții rapide* Te adaptezi cu ușurință la orice situație* Pui accent pe proactivitate, pe motivație și pe orientarea spre soluții în cadrul unei echipeDescrierea jobului Descrierea roluluiVei fi vocea serviciilor clientului nostru, având oportunitatea de a rezolva probleme, de a oferi valoare, de a face lucrurile mai bune și de a aprofunda relațiile cu clienții.Reimaginează-ți carieraEști în căutarea unei schimbări de carieră în cadrul unei organizații globale orientate spre viitor? Vino să faci parte din compania noastră premiată, condusă de oamenii noștri din peste 70 de țări, unde TOȚI membrii contribuie și își susțin reciproc succesul și bunăstarea, uniți cu mândrie ca fiind "game-changers". Suntem recunoscuți cu premii precum "World's Best Workplaces", Best Companies for Career Growth, a
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Customer Support Specialist Admiral Online Casino


Candidatul ideal NOVOMATIC Romania, cu o experienta de peste 30 de ani in domeniul jocurilor de noroc, angajeaza agenti pentru asistenta clientilor, pe platforma ADMIRAL ONLINE.Candidatul Ideal: Liceu absolvit cu diploma de Bacalaureat; Ocuparea anterioara a unui post de asistenta clienti, prin telefon sau email (obligatoriu); Experienta anterioara in domeniul de iGaming sau Online Casino (obligatoriu); Limba engleza scris si vorbit – nivel mediu sau superior; Cunostinte PC la nivel de utilizator, pentru Windows 7 si 10; Cunostinte avansate in utilizarea pachetului Microsoft Office (Excel, Word si Outlook); Abilitati excelente de comunicare, pentru a putea explica instructiuni si informatii complexe, atat in vorbire cat si in scriere; Cunoasterea principiilor si practicilor in domeniul relatiilor cu clientii este obligatorie;Descrierea jobului Descrierea jobului: Gestionarea solicitarilor primite din partea clientilor, prin telefon, email si chat; Identificarea problemelor clientilor s
ADMIRAL LEISURE SRL

Online Dealer Casino - Fara Experienta - 3700 Ron


Candidatul ideal Manpower recruteaza Dealer Casino Online, pentru unul dintre clientii sai, un furnizor de jocuri online de tip casino. Locatia jobului este in Bucuresti, sector 5, iar activitatea se desfasoara 100% de la sediu.Cautam: Excelente abilitati de prezentare; Limba engleza de la nivel incepator spre avansat, converstional;Discutia cu jucatorii fiind una basic (salut, felicitat, prezentat regulile jocului); Experienta NU este necesara; Atitudine pozitiva si entuziasta; Atentie la detalii; Capacitatea de a interactiona bine cu oamenii/ orientare catre client.Descrierea jobului Responsabilitati: Implicarea jucatorilor in experienta jocurilor live ( ex Black Jack, Baccarat, Ruleta); Prezentarea jocurilor intr-o maniera profesionala, aratand excelente abilitati de prezentare; Oferirea cunostintelor de specialitate si o calitate superioara a jocurilor; Mentinerea unui nivel profesional de competenta tehnica in cadrul tuturor jocurilor, respectand regulile companiei;Programul de lu
MANPOWER

Head Of Quality Control And Training (online Casino)


Candidatul ideal Requirements: Bachelor’s degree in Business Administration, Quality Assurance, Educational Training, or a related field; Proficient communication skills, both written and verbal, in English. Knowledge of Serbian or other languages is advantageous; Relevant certifications in quality assurance, training, or leadership (ISO, Certified Trainer, etc.) are beneficial; Extensive experience in quality assurance and training, with a significant duration in leadership positions; Proven track record in overseeing QC and training departments, ideally in the iGaming industry or similar sectors; Familiarity with industry-specific regulations and compliance requirements; Ability to inspire and motivate teams to strive for excellence in quality and training; Demonstrated proficiency in managing cross-functional teams and diverse projects; Effective strategic planning and organizational abilities; Outstanding problem-solving skills and adeptness in addressing complex quality and traini
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Asistent Shop Online


Candidatul ideal Atenție excelentă la detalii Flexibilitate, bune abilități de comunicare, și abilități organizatorice și administrative Spirit analitic Interes pentru îmbunătățirea și sporirea eficienței și a experienței utilizatorilor Experiența anterioară de redactare și editare reprezintă un avantajDescrierea jobului Optimizarea conținutului produselor noi și existente Implementarea tuturor detaliilor de prezentare a produselor: imagini, atașamente și atribute ale produselor Redactarea unor descrieri de produse unice, atractive și informative Prelucrare comenzi online Redactare generală pe site-ul web, dacă este necesar Evaluare constantă pentru a detecta și corecta conținutul web care va îmbunătăți experiența utilizatorului Colaborarea strânsă cu restul echipei, atunci când este cazul, pentru a primi îndrumare și sprijinDe ce Novambient?Un loc de muncă stabil și sigur într-o companie în creștere.Procese decizionale rapide și scurte - contact direct cu conducerea.Un mediu de lucru
NOVAMBIENT SRL

Online Dealer - Casino (3000 Ron - 4300 Ron)


Candidatul ideal Suntem siguri ca in cautarea unui job ati citit pana acum o gramada de anunturi. Unele sunt impresionant de interesante iar unele sunt destul de... boring. Noi, ca si agentii de recrutare, sfatuim candidatii sa isi aloce o gramada de timp in a scrie un CV cat mai "atractiv", sa isi adapteze profilul de LinkedIn intr-un mod cat mai unic pentru a atrage cat mai multi potentiali angajatori - de ce nu pot fi si anunturile la fel de atractive?Esti in cautarea unui job interactiv fara a avea nevoie de prea multa experienta? Probabil doar ce ai terminat facultatea sau ai decis ca nu doresti sa faci o facultate si esti in cautarea unui loc de munca. Well, aplica pentru pozitia de Online Dealer si te vom contacta sa iti oferim mai multe informatii (toate informatiile defapt :D).Cum arata candidatul ideal?Trebuie sa demonstrezi faptul ca esti "cool". Nu ne poti spune doar "Hey, sunt cool" insa daca ai energia potrivita, daca simti ca poti cu usurinta sa aduci zambete pe buze si
PARTNERD RECRUITMENT SERVICES S.​R.​L.​

Customer Support In French And English-night Shift (remote)


Candidatul ideal If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: French and English Level B2 (medium in spoken) Willing to work full time on shifting schedules, afternoon, evening and night shifts Basic computer and internet navigation skills Good communication skills with strong customer focus Strong problem solving and troubleshooting skills Experience in thе Wireless or Telecom sector may be an advantage and adapt to new onesDescrierea jobului As a Customer Support Agent, you will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You’ll be the face of some of the world’s top brands!We offer: working from home, from any location in Romania Stable job, in a multicultural fast-growing environment Above-average fix
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Specialist Marketing Online (google Ads,​ Facebook Ads)


Candidatul ideal Ai experienta ca Freelancer sau ai lucrat ca Specialist PPC intr-o alta agentie? Iti plac provocarile? Te ghidezi dupa premiza: NU = Nu stiu momentan?Alatura-te echipei ClickBrainiacs ca Specialist PPC!Noi, la ClickBrainiacs cautam un Specialist PPC energic si dornic sa invete. Aici, vei avea ocazia sa-ti pui in valoare cunostintele si sa cresti profesional intr-un mediu dinamic si inovator.Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine Esti pasionat de marketing online; Ai experienta Google Ads si Facebook Ads ca freelancer sau intr-o agentie; Rezultate dovedite privind optimizarea Campaniilor PPC; Esti pasionat de cifre si gandul iti sta doar la lead-uri si conversii; Esti certificat Google Ads/Google Analytics; Ai creat si administrat campanii Google Ads si Facebook Ads; Iti place sa lucrezi cu KPI-uri si nu te lasi pana nu ii optimizezi la maxim; Esti familiar cu Google Analytics; Competente de limba engleza - nivel mediu vorbit si scris; Foarte bune abilitati de comuni
CLICKBRAINIACS MARKETING SOLUTIONS SRL

Customer Representative (french-speaking) – Remote


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you: Are proficient or bilingual in French Are proactive, self-motivated, and solution-oriented Can work rotating and weekend shiftsIf you feel you don’t check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it’s this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll interface with customers via inbound/outbound calls and/or via the Internet.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other’s success and well-being, proudly united as our “game-changers." We're recognized with awards like "World's Best Workplaces," “Best Companies for Career Growth, and “Best Company Culture,” year after year.We’re on the lookout for French-speak
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Picker Magazin Online - Depurtat Titan (liviu Rebreanu 6a)


Candidatul ideal Hai sа ne cunoastem dacа ai: Zаmbet si atitudine pozitivа :) Spirit organizatoric si de lucru in echipa Minim studii medii. Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate. Pasiune pentru fashion, placerea de a lucra intr-un mediu dinamicDescrierea jobului Responsabilitati: Colectarea atentă a produselor de la rafturile magazinului, asigurându-se de disponibilitatea acestora pentru clienți. Sortarea și manipularea eficientă a produselor pentru a le menține în cea mai bună condiție. Procesul de picking, selectarea atentă a produselor comandate pentru a asigura corectitudinea comenzilor. Verificarea riguroasă a produselor pentru a se asigura că sunt conforme cu cerințele de calitate și specificațiile clienților. Participarea la procesul de inventariere pentru a monitoriza și actualiza stocurile magazinului.Beneficii: Contract pe perioada nedeterminta Salariu 2700 ron Prima de ziua de nastere, Craciun si Paste Concediu 21 zile de odihna
DEPURTAT S.​R.​L.​

Advisor With English (remote) - Braila,​ialomita,​calarasi


Candidatul ideal Advisor with English (remote) - Braila,Ialomita,Calarasi• Disponibilitate pentru program in regim full time, 8 ore pe zi in intervalul orar 09:00 - 18:00 de luni pana vineri de la sediu din Targu Jiu.• Cunostinte de calculator: Office (Excel si Word).• Bune abilitati de comunicare.• Experienta sau cursurile în domeniu constituie un avantaj.• Limba engleza la nivel mediu.• Abilitatea de a lucra in aplicatii de lucru.Descrierea jobului Advisor with English (remote) - Braila,Ialomita,Calarasi-Actualizarea aplicatiei de HR.-Intocmirea contractelor de munca ale angajitolor si alte documente pentru dosarul de personal.-Raporteaza evidentele angajatilor (concedii medicale, concedii de odihna, fluctuatia de personal).-Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului companiei.-Programari la medicina muncii.-Intocmire adeverinte de angajat si alte documente.
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Agent Telesales Remote - Bucuresti & Constanta- Full Time


Candidatul ideal Ce ne dorim dе la tine? Orientare catre client Abilitati dе ascultare si comunicare eficiente Focus pe informarea clientului despre beneficiile produselor Atitudine proactiva Nivel mediu dе utilizare a PC-ului si a aplicatiilor din suita Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)Ce asteptam de la tine? Indeplinirea target-ului lunar de vanzari (inbound si outbound) Nivel ridicat de profesionalism, abilitati de lucru in echipa si individual Atitudine pozitiva si inclinata spre nevoile clientilorDescrierea jobului prеzеntarеa, promovаreа si descriereа produselor clientilor аlocаti in cаmpаniilе de vаnzаrе; program de lucru Full Time : 09:00 - 19:00 ( flexibil in doua ture) Luni - Vineri , program in weekend : prin rotatie intr-o singura tura; inregistrarea corecta a comenzilor in CRM-ul companiei; preluarea cererilor diverse din partea clientilor referitoare la comenzile plasate (sesizari, intrebari despre produs, intrebari despre modalitatea de retur si inlocuire a produse
EXTRAMALL INTERNATIONAL GROUP S.​R.​L.​

Ecommerce /​ Operator Magazin Online


Candidatul ideal Our company is looking for a hard working and organized Ecommerce team member to join our dynamic team. If you are willing to learn, motivated, and you like interacting with customers, this position could be right for you. This offer is for an office job, applicants are expected to be able to commute daily to our office in Voluntari.Requirements Excellent communication skills The ability to work independently and manage time efficiently. Willingness to learn Customer orientation and attention to detail. Romanian and English fluencyDescrierea jobului Diplon has almost 20 years of experience in the sanitary industry. With an extensive support network in the Balkans, we are looking for a motivated and hard-working team member to support our business in Romania.Job description Creating and maintaining product listings online Processing and tracking orders Coordinating with couriers and clients Supporting customers and answering questionsExperience is a plus, but not requir
DIPLON S.​R.​L.​

Airbnb Resolution Customer Agent Italian & English(remote)


Candidatul ideal Are you looking for a great career and a place to shine?Join us as a Resolution Customer Agent on our Airbnb project!Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in Italian and English Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 AM - 00:00 AM, Monday - Sunday, 5 days/ week Previous experience is mandatory, at least 6 months Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composureDescrierea jobului As a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service,
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Part Time Airbnb Resolution Agent With French (remote)


Candidatul ideal Are you looking for a great career and a place to shine?Join us as a Resolution Customer Agent on our Airbnb project!*Please note that you will be hired on a fixed term contract until September 30 with the possibility of being extended.*Your profile: Ability to speak fluently and write clearly and concisely in French and English Availability for a part-time schedule(4h or 6h/day), in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composureDescrierea jobului As a Customer Support Agent: You will master
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Customer Service Representative- Italian With English-remote


Candidatul ideal Excellent written and verbal language skills in Italian and English;Very good knowledge of MS Office Applications;Basic knowledge of computer hardware and software;Strong customer service focus, recommended prior work experience in a service and/or sales organization;Excellent written and verbal communication skills;Ability to work in a team;Willingness to work in shiftsPunctuality and attention to details;Personal characteristics: suitable intonation for phone attendance, initiative, openness, positive attitude, good articulation, client orientation, flexibility, speed, stress endurance, friendliness, diligence, loyalty to the Employer.Protecting personal, client and employer business related information and maintaining the confidentiality of data which has become known to him/her in the performance of their duties even after performance of their duties relating to the processing, or after termination of their employment relationship;Please take into consideration tha
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Jd Manufacturing Sales And Distribution Consultant- Remote


Candidatul ideal Qualifications Minimum qualifications B.E./ B. Tech/ MCA or equivalent Fluent in both French and English. Preferred Qualifications Experience in JD Edwards Manufacturing and Sales and Distribution Modules. Strong written and verbal communication skills in both French and English Willingness and ability to multi-task. Should be able to handle client call, manage & mentor team. Ability to be learn and apply new processes and tools. Technical understanding of products/services and/or ecosystem being supported. Descrierea jobului In this role, you would be primary responsible for supporting and enhancing web application. Responsibilities Work in a highly-collaborative team environment with an always-evolving mixture of active teamwork and quiet-time. Passionate about project advancement and self-learning. Study customer requirements on procurement processes and map to ERP. Analyze As-Is Processes and design the optimized To-Be Processes Perform Design Validation and identi
GENPACT ROMANIA SRL

Agent Colectare Creante (remote)


Candidatul ideal Seriozitate, Responsabilitate și Maturitate Profesională: Candidatul trebuie să abordeze sarcinile cu seriozitate și responsabilitate Apetit pentru Învățare și Dezvoltare Profesională: Cautăm o persoană curioasă și deschisă, care să fie pasionată de învățare și să fie dornică să își dezvolte constant abilitățile Atitudine Pozitivă și Responsabilă: Candidatul ar trebui să abordeze sarcinile cu o atitudine pozitivă, să fie responsabil și să demonstreze angajament față de munca sa și față de echipă. Spirit Competitiv și Orientare către Performanță: Căutăm pe cineva care să se bucure de provocări și să își dorească să obțină rezultate excelente. Abilități Excelente de Comunicare și Negociere: Candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, fiind capabil să interacționeze eficient cu persoanele ce fac parte din portofoliu. Experiență Obligatorie în Call-Center: Candidatul trebuie să aibă o experiență anterioară de minim 1 an într-un mediu d
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

Customer Service /​ Operations Agent - Online Travel Agency


Candidatul ideal For our office in Iași (established 2019) we are looking for several Customer Service/Operations Agents (m/f/x) to join our existing team. As the travel market starts to bounce back, we are ramping up our operations! All new hires will be trained by our local staff. Join our fantastic journey!Your profile Profound verbal and written communication skills Very good English language skills (verbal and in writing) Ideally fluent in at least one other language (German, French, Italian, Spanish, Dutch, Italian, ...) Very solid computer and internet skills Strong ability to multitask Friendly and patient nature Motivated and enthusiastic Willing to work in shift system and on weekends (5 day work week) Ideally work experience in tourism and/or customer serviceDescrierea jobului Your tasks Communicating with agency partners and hotels Responding to customer requests by phone or email Handling booking cancellations, booking changes, and customer complaints Navigating different
GREEN FLASH TECH SOLUTIONS S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 439 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.