Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Afumati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Afumati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Afumati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil Primar/​operator Contabilitate/​operator Site


Candidatul ideal CANDIDATII IDEALI TREBUIE SA AIBA EXPERIENTA IN CONTABILITATE PRIMARA, DE PREFERINTA STUDII SUPERIOARE IN ECONOMIE, PT POSTUL DE OPERATOR CONTABILITATE PRIMARA, SA AIBA EXPERIENTA IN PROGRAMUL SAGA.PENTRU POSTUL DE OPERATOR ACHIZITII SITE ESTE BINE VENITA EXPERIENTA IN COMERTUL ON LINE, BUNE CAPACITATI DE COMUNICARE.Descrierea jobului *OPERATOR CONTABILITATE PRIMARA - INDOSARIERE, EVIDENTA CONTABILA CLIENTI SI FURNIZORI, FACTURARE, EXTRASE DE CONT,ETC*OPERATOR ACHIZITII SITE - COMUNICARE CU CLIENTII, FACTURARE, PRINTARE AWB, EXPEDITII
ARMEDA HOME

Contabil /​ Economist


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Cerinte: studii superioare sau medii, experienta 2 ani Locatie: Afumati IlfovResponsabilitati: Inregistrarea de documente programul de contabilitate: facturi de achizitii bunuri si servicii(interne ,intracomunitare si externe), NIR,verificare facturi clienti, deconturi de cheltuieli, incasari si plati conform registrului de casa(lei si valuta), extrase de cont bancar(lei si valuta), punctaje cu furnizori si clienti, verificare componenta solduri conturi contabile . Intocmirea de situatii si rapoarte financiar-contabile pentru managementul companiei, verificarea si corelarea acestora. Participarea in activitatea valorificare a inventarelor, participarea la arhivarea documentelor contabile.
JILAVEANU TRANSCOM

Economist Servicii


Candidatul ideal Te așteptăm în cadrul companiei noastre dacă: esti absolvent al unei facultati economice (Contabilitate ar fi un avantaj); cunosti limba engleza: mediu/avansat (limba germana constituie un avantaj); detii cunostinte avansate de MS Office (SAP constituie un avantaj); ai initiativa si esti implicat in luarea si aplicarea deciziilor, asumarea responsabilitatii; detii abilitati de organizare, comunicare si orientare catre solutii; ai capacitate ridicata de analiza si sinteza; disciplina si rigurozitatea te carcaterizeaza;Descrierea jobului Rolul acesta presupune să: inregistrezi in contabilitate facturile de servicii alocate validezi si transmiti propunerea de plata privind furnizorii gestionati catre departamentul trezorerie intocmesti confirmari de sold pentru partenerii comerciali arondati si reconciliezi diferentele constatate inregistrezi preliminarile lunare de cheltuieli in cazul facturilor nesosite pana la termenele de inchidere lunara verifici lunar rulajele contu
REWE (ROMANIA)

Contabil Senior - Voluntari,​ Ilfov - 3500 - 4500 Ron


Candidatul ideal Ne dorim angajati care locuiesc in zona Voluntari, Ilfov sau in apropiere, deoarece locatia unde dorim sa angajam este in Voluntari, bd. Voluntari, nr. 76, in cadrul complexului Smart Expo Flora.Pozitia oferita este de contabil senior, prin urmare cautam un coleg cu experienta in contabilitate, care sa probeze o vechime de cel putin 3 ani.Daca esti o persoana organizata, cu simt de raspundere pentru lucrarile efectuate, atenta la detalii, dinamica, orientata spre rezultate si pasionata de munca ta, atunci esti exact persoana pe care o cautam.Descrierea jobului Care vor fi atributiile tale: Verificarea corectitudinii documentelor contabile primite de la furnizori, clienti, colaboratori; Inregistrarea facturilor de furnizori de marfa; Inregistrarea facturilor de furnizori diversi (mijloace fixe, obiecte de inventar, diverse cheltuieli, servicii terti, etc); Pastrarea evidentei contabile prin urmarirea furnizorilor/clientilor interni/externi; Pastrarea evidentei contabile
DEM ELECTRONICS

Sales Consultant


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal ideal candidate• Speaks Romanian language very well• Fluent English, (Turkish is preferred)• excellent communication skills• Experienced in sales• Intermediate computer skills (Internet, Windows)• Open-minded with a positive attitude• Persuasive and motivated• Responsible and result-oriented personality• No travel restrictions• Familiar with market conditions of Agricultural Products (Greenhouse Nylon, Shade, Drip Pipe, Garden Hose, etc.) (advantage)Job descriptionResponsibilities:• To search for new customers• Planning area visits• Understanding customers' needs• Increasing sales to a higher level• Build long-term relationships• Dealing with customer services, following their ordersDescrierea jobului Job descriptionResponsibilities:• To search for new customers• Planning area visits• Understanding customers' needs• Increasing sales to a higher level• Build long-term relationships• Dealing with customer services, following their orders
UZM AGRO TRADING

Responsabil Contabilitate Primara


Candidatul ideal Cunostinte bune de contabilitate primara, Cunoasterea unui program contabil, preferabil SAGA, Persoana responsabila, atenta la detalii, Implicare si capacitate de adaptare la specificul activitatii.Descrierea jobului Inregistrarea corecta a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila in programul contabil SAGA. Pregatirea si transmiterea actelor contabile catre firma externa de servicii contabile.• Sa realizeze corect toate activitatile la nivel de contabilitate primara,• Sa inregistreze corect toate operatiunile financiar-contabile,• Sa intocmeasca facturi si chitante, avize de expeditie, alte documente,• Sa mentina in ordine toate documentele legale,• Sa pastreze legatura cu expertul contabil astfel incat sa nu apara neclaritati sau incorectitudini in situatia contabila,• Sa centralizeze si sa transmita rapoartele, situatiile si analizele specifice cerute de manager,• Sa pregateasca colete pentru livrare, facturi si documente de expeditie pentru co
CLASS DECKING

Asistent Manager Cu Atributii Financiar-contabile


Candidatul ideal Asistentul Manager se ocupa in principal cu coordonarea contactelor de afaceri, corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei, comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor, gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat, analiza informatiilor semnificative obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat, administrarea documentatiei, planificarea activitatii proprii si a personalului din subordine, adoptarea deciziilor privind activitatea din subordine, optimizarea fortei de munca din subordine, promovarea initiativelor personalului din subordine, coordonarea perfectionarii fortei de munca din subordine, precum si cu raportarea activitatii proprii si a departamentelor din subordine catre conducere. Ocupatia este superioara celei de Secretara.Calitatile candidatului ideal:1. Incredere de sine- apreciem si incurajam persoanele cu idei noi2. Calitati de
COTINCO

Contabil/​a


Estimare   4000 RON/Luna
Candidatul ideal studii superioare in domeniul financiar - contabil (sau economic) finalizate;experienta intr-o pozitie similara minim 1 - 3 ani;cunostinte solide in domeniul legislatiei contabile si fiscalepersoana cu initiativa, capabila sa lucreze atat independent cat si in echipa;persoana ordonata, atenta la detalii, cu abilitati excelente de comunicareDescrierea jobului asigura efectuarea corecta si la zi a inregistrariilor in contabilitateverificarea si inregistrarea operatiunilor de trezorerie (registre de casa si extrase bancare)urmarirea si inregistrarea avansurilor spre decontareinregistrarea deconturilor de cheltuielicomunicarea cu furnizorii si clientii in vederea reconcilierii soldurilorurmarirea soldurilor clientiilor si furnizorilor si verificarea alocarii incasarilor si platilorintocmirea de componente ale soldurilor conturilor si efectuarea de reglari pe baza acestorarapoarte diverseprelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri si retururi
DEFNE SELOS

Contabil Junior - Fierbinti-targ


Candidatul ideal Absolvent studii medii/superioare – profil economic;Experienţă profesională de specialitate - minim 1 anGândire structurată și orientare către soluții, abilități de coordonare și planificare, capacitate de analiză și sinteză, flexibilitate, atenție la detalii;Integritate, spirit de echipa si sociabilitate.Descrierea jobului Raspunde de exactitatea datelor introduse în sistem în vederea prelucrării automate;Participa la efectuarea periodica a inventarierii generale a patrimoniului;Calculează drepturile salariale; emite state de salarii , calculează și înregistrează obligațiile de plata ale angajatorului;Inregistreaza cronologic documente contabile;Arhiveaza documentele contabile;Mentine relatia cu clientii existenti in privinta soldurilor si comenzilor.Pentru alte detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0729.818.888 - COLTUNEAC FLORIN
AGROMAR

Operator Masini Unelte Cu Comanda Numerica


Candidatul ideal - Experienta operare masini, 3 si 5 axe cu CNC reprezinta avantaj, insa nu este cerinta obligatorie;- Persoana proactiva, punctuala, organizata, atenta la detalii;- Abilitati de comunicare si relationare;- Rapiditate si flexibilitate;- Cunostinte tehnice. Analizarea desenelor tehnice de executie reprezinta avantaj;- Cunostinte in domeniul uneltelor si sculelor adecvate.Studii: medii/superioareDescrierea jobului Oras de lucru: LOCALITATEA BELCIUGATELE, JUD CALARASIExperienta anterioara constituie avantaj, insa nu este obligatorie.Se ofera suport in vederea calificarii la locul de munca.Responsabilitati:Pregatirea masinilor cu comanda numerica pentru executarea lucrariiIncarcarea programelor specifice precum si simularea acestoraResponsabilitati care vor fi dobandite la locul de munca:Operare masini cu comanda numerica 5, 3 axePregatirea masinilor cu comanda numerica pentru executarea lucrariiIncarcarea programelor specifice pecum si simularea acestoraAplicarea de corect
SAEHWA IMC

Contabil - Oras Afumati


Candidatul ideal Studii medii sau superioare absolvite in domeniul economic;​ Experienta profesionala in domeniul contabilitatii de minim 2 ani; Cunostinte legislative in domeniul contabilitatii, fiscalitatii; Cunostinte bune de utilizare a calculatorului (Word, Excel); Abilitati de comunicare. Capacitate de adaptare, flexibilitate, buna comunicare ; capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor limita; Spirit de observatie si analitic; Integritate; Capacitatea de a lucra in echipa, cat si individual;Descrierea jobului Responsabilitati specifice activitatii de contabilitate: Inregistrarea zilnica in evidenta contabila a achizitiilor(facturilor) de materii prime, materiale, utilitati, extrase de cont. Verificarea corectitudinii documentelor inregistrate si clarificarea eventualelor neconcordante; Verificarea soldurilor la clienti si confirmarea acestora. Intocmirea si transmiterea saptamanala a raportului cu soldurile neincasate ale clientilor catre
OCEAN FISH SRL

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Consultanti Imobiliari - Segment Rezidential Si Comercial


Candidatul ideal Căutăm colegi pentru birourile noastre dinBucurești, Timișoara, Cluj, Constanța, Craiova, Oradea,Arad, Tg. Mureș și Deva!Pozițiile disponibile sunt următoarele: Consultanți imobiliari pentru segmentul rezidențial(vânzări și închirieri). Consultanți imobiliari pentru segmentul comercial(spații pentru birouri și spații comerciale).Ce te recomandă: Abilitățile tale de comunicare și persuasiune. Orientarea ta către clienți și nevoile acestora. Ușurința cu care acumulezi informații și înveți lucruri noi. Capacitatea de a te familiariza rapid cu un sistem informatic intuitiv și performant și cu mijloacele digitale de promovare imobiliară(portaluri, aplicații, grupuri social media). Disponibilitatea ta de a presta atât activități de birou, cât și muncă de teren. Experiența în Consultanța imobiliară. Ne-am dori să o ai, dar lipsa experienței nu te descalifică. Determinarea, ambiția, spiritul antreprenorial, verticalitatea. Nu există limite de vârstă și sunt acceptate și candid
GDN IMOBILIARE ROMANIA

Operator introducere,​ validare si prelucrare date


Estimare   2075 RON/Luna
SC Gretta Stars SRL angajeaza Operator introducere, validare si prelucrare date. Cerinte: studii liceale. CV pe mail la:

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Contabil/​ Economist Contabilitate Primara 4000 Lei Net


Atributii principale: inregistrare sistematica, cronologica, operativa, corecta si completa a documentelor operatiunilor economice relatii comerciale furnizori de bunuri; participare la verificare lunara a jurnalelor de vanzari si cumparari, Cerinte: Capacitatea de analiza si sinteza, atentie la detalii; Capacitate de prioritizare si respectare a termenelor limita; Atitudine pozitiva, orientare catre lucrul in echipa; empatie; persuasiune. constituie avantaj 2-5 ani experienta in domeniul financiar-contabil; CV pe adresa de email comenzi around batiatus at ro
BATIATUS

Operator Date Facturare/​ Contabilitate Primara


Cerințe: Absolvent studii medii / superioare (preferabil profil economic); Preferabil 1 an experiență profesionala pe o poziție similara (dorința continua de a învăța si de a perfecționa are prioritate) Bune cunoștințe de operare PC (in special Excel); Persoana organizata, cu atenție la detalii. Gândire analitica, tactica si strategică Permis auto categoria B Atributii de serviciu: întocmire oferte de preț, încasare plata facturilor, emitere facturi de vânzare,
ASTROFIX SRL

Contabil Primar + Facturare


Furnizor de produse de curătenie, AMBALAJE SI AMBALAJE PERSONALIZATE, cu experienta de peste 5 ani pe piata din Romania. Ne-am extins pe piata produselor si solutiilor de curatenie atat in domeniul retail si HoReCa, insa cu preponderenta catre domeniul profesional. Cerinte Aplică dacă ai: - experiență în CONTABILITATE, program saga + facturare - cunoștinte de operare PC Alte informatii Îți oferim: - instrumente de lucru pentru a-ți desfășura activitatea în condiții optime. - salariu negociabil
ambalaje horeca

Angajam Operator Facturare/​merchandiser


Candidatul ideal operator facturare: bune aptitudini de comunicare si relationare persoana proactiva,punctuala si serioasa cunostinte calculator(programul de facturare Win Mentor-constituie un avantaj). Locatia unde ne desfasuram activitatea este in Afumati , Expo Market Doraly. Candidatul ideal merchandiser: Permis conducere categoria B; Responsabilitate i seriozitate. Flexibil i spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experien ă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Pentru toate posturile se acorda suport din partea echipei actuale. Pentru mai multe detalii legate de salariu, program si fisa postului, va rugam sa ne trimiteti C.V-ul dvs. la adresa de mail.
Latino Maxi

Angajare Facturare ,​sofer Distribuție


Firma distribuție angajează -Sofer distributie 2 posturi produse alimentare experienta minim 3 ani ,cazier -1 post contabilitate ,facturare ,NIR, etc experienta minim 3 ani ,cazier Salariu atractiv .
Fara nume
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.