Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Balotesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Balotesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Balotesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator introducere date - logistica


Scurta descriere a companiei Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions. Cerinte • Minim 3 ani experienţă pe o poziție similară (Order Management, Logistică) • Excelente abilităţi de comunicare şi dezvoltare de relaţii de calitate; • Abilităţi PC (Microsoft Office); • Foarte bune abilităţi de prezentare la nivel profesional; • Foarte bune abilități de rezolvare a problemelor, atitudine de învingător; • Foarte bune abilităţi de comunicare scrisă şi orală în română şi engleză; • Cunoștiințe sisteme ERP (constituie un avantaj) • Cunoștiințe de limba engleză nivel mediu (B1-B2) • Absolvent liceu / studii superioare cu licență (tehnice sau în construcții constituie un avantaj). Responsabilitati • Se ocupă de emiterea de avize pentru livrarea sau returul materialelor şi echipamentelor companiei, conform tuturor reglementărilor legale şi a celor interne ale companiei. • Completează acordul internațional privind contractele de transport
MENTORS SEARCH

Contabilitate Primara-gestiune-stocuri De La 4500 Lei Net +


Candidatul ideal 1.Experienta: minimum 3 ani pe un post similar.2. Studii in domeniu, de preferat economice, administrarea afacerilor.3. Cunostinte foarte bune de contabilitate primara - program operare SAGA: intocmire facturi (iesiri), inregistrare facturi furnizori (intrari), banca, casa, fise de client, NIR.3. Cunostinte solide operare PC: pachet Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, etc.).4. Persoana multi task, buna organizare si prioritizare activitati zilnice/ lunare/ trimestriale/ semestriale/ anuale, familiarizare cu notiunea de deadline.5. Atentie distributiva si la detalii (detaliile sunt cele care fac intotdeauna diferenta).6. Persoană pozitivă, dinamică, organizata, cu simţ crescut al responsabilităţii.7. Abilităţi excelente de comunicare, fara greseli gramaticale, limbaj adecvat/educat.8. Abilitati de manager, interes pentru aprofundarea unui domeniu nou, flexibilitate si capacitate mare de adaptare.9. Cunostinte administrare back-office _Avantaj10. Cunosti
HABITAT ECO STRUCTURI

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Sector 2


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can !Te invităm să te alături echipei Vod
INSTORE POWER PROVIDER

Sales Consultant


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal ideal candidate• Speaks Romanian language very well• Fluent English, (Turkish is preferred)• excellent communication skills• Experienced in sales• Intermediate computer skills (Internet, Windows)• Open-minded with a positive attitude• Persuasive and motivated• Responsible and result-oriented personality• No travel restrictions• Familiar with market conditions of Agricultural Products (Greenhouse Nylon, Shade, Drip Pipe, Garden Hose, etc.) (advantage)Job descriptionResponsibilities:• To search for new customers• Planning area visits• Understanding customers' needs• Increasing sales to a higher level• Build long-term relationships• Dealing with customer services, following their ordersDescrierea jobului Job descriptionResponsibilities:• To search for new customers• Planning area visits• Understanding customers' needs• Increasing sales to a higher level• Build long-term relationships• Dealing with customer services, following their orders
UZM AGRO TRADING

Responsabil Contabilitate Primara


Candidatul ideal Cunostinte bune de contabilitate primara, Cunoasterea unui program contabil, preferabil SAGA, Persoana responsabila, atenta la detalii, Implicare si capacitate de adaptare la specificul activitatii.Descrierea jobului Inregistrarea corecta a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila in programul contabil SAGA. Pregatirea si transmiterea actelor contabile catre firma externa de servicii contabile.• Sa realizeze corect toate activitatile la nivel de contabilitate primara,• Sa inregistreze corect toate operatiunile financiar-contabile,• Sa intocmeasca facturi si chitante, avize de expeditie, alte documente,• Sa mentina in ordine toate documentele legale,• Sa pastreze legatura cu expertul contabil astfel incat sa nu apara neclaritati sau incorectitudini in situatia contabila,• Sa centralizeze si sa transmita rapoartele, situatiile si analizele specifice cerute de manager,• Sa pregateasca colete pentru livrare, facturi si documente de expeditie pentru co
CLASS DECKING

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Sector 1


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Together we can !Te invităm să te alături echipei Voda
INSTORE POWER PROVIDER

Contabil Junior - Fierbinti-targ


Candidatul ideal Absolvent studii medii/superioare – profil economic;Experienţă profesională de specialitate - minim 1 anGândire structurată și orientare către soluții, abilități de coordonare și planificare, capacitate de analiză și sinteză, flexibilitate, atenție la detalii;Integritate, spirit de echipa si sociabilitate.Descrierea jobului Raspunde de exactitatea datelor introduse în sistem în vederea prelucrării automate;Participa la efectuarea periodica a inventarierii generale a patrimoniului;Calculează drepturile salariale; emite state de salarii , calculează și înregistrează obligațiile de plata ale angajatorului;Inregistreaza cronologic documente contabile;Arhiveaza documentele contabile;Mentine relatia cu clientii existenti in privinta soldurilor si comenzilor.Pentru alte detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0729.818.888 - COLTUNEAC FLORIN
AGROMAR

Contabil Senior


Estimare   4800 RON/Luna
Candidatul ideal *Absolvent de studii superioare economice*Experiența relevanta în domeniul financiar - contabil, pe un post similar, de minim 5 ani*Cunostințe de operare PC: MSOffice (Word, Excel);*Cunostințe minime de limba engleză în comunicare orală și scrisă în domeniul financiar-contabil (nivel minim B1)*Abilitați de comunicare, relaționare și coordonare a unei echipe*Capacitate de planificare, organizare și control*Atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză*Persoană loială, sinceră și organizată*Constituie un avantaj existența unor certificări profesionale relevante (contabil autorizat, expert contabil, consultant fiscal și/sau auditor).Descrierea jobului *Înregistrarea zilnică a documentelor contabile primite de la client, folosind sistemele informatice interne*Încadrarea corectă a documentelor contabilizate*Verificarea înregistrărilor contabile efectuate de către operatorii de date*Efectuarea lucrărilor de salarizare*Închiderea conturilor și verificarea corelațiilor
S.​C.​ FAST QUALITY SERVICES S.​R.​L.​

Junior Software Developer - Internship - Bucharest


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte What we expect from you? Qualifications & Competencies: • Degree in Information Technology or equivalent; • Good grasp of programming base concepts and algorithms; • Analytical and logical thinking, problem solving oriented; • Proactive, Can-do attitude, delivery oriented; • Good command of English both spoken and written; • Familiarity with Spring Boot, React, CSS3, HTML5, Responsive Design and other next generation technologies is a plus. Personality & Soft Skills: ▪ Open-minded, structured and result oriented personality; ▪ Willing to learn new things; ▪ Respectful to multicultural environment; ▪ Pragmatic and problem-solving mind; ▪ Ability to work in challenging environment. Responsabilitati Key Tasks: • Provides support for full stack implementation of solution; • Developing services to commu
UniCredit

Junior Software Developer - CEE Digital Channels Evolution


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte Qualifications & Competencies: • Degree in Information Technology or equivalent; • Working experience in Java & Java EE technologies; • SQL in relational databases knowledge and willing to develop PLSQL skills as well; • Analytical and logical thinking, problem solving oriented; • Very good grasp of programming base concepts and algorithms; • SOAP / REST Web Services and integrations via enterprise service bus; • Good customer facing skills and good command of English both spoken and written; Optional Qualifications & Competencies: • Knowledge of Database architectures; • Experience with working in Linux; • Experience with JSF is a plus; • Experience with PLQSL is a plus; • Experience with a maintenance flow; Personality & Soft Skills: • Strong technical drive, troubleshooting insight &
UniCredit

Junior Automation Engineer - CEE Digital Channels Evolution


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte What we expect from you? Qualifications & Competencies: • Degree in technical studies (computers, banking, finances, economics etc.); • Ability to write from scratch automation scripts ; • Min. 1 year of experience Automating test cases (preferably in Java); • Knowledge of OOP; • Experience with Automation tools: Selenium/Serenity, Cucumber; • Knowledge of version control tools (GIT); • Experience with continuous integrations and continuous deployment (Jenkins); • Experience working in Agile Projects is a plus; • Experience in creating API/System integration tests is a plus; • Basic understanding of DevOps and Cloud concepts; • Ability to switch between projects; • Good command of English both spoken and written; • Ability to directly deal with technical analysts and developers; • Ability to work in vi
UniCredit

Junior Quality Assurance Engineer - Internship


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte Qualifications & Competencies: • Degree in technical studies (computers, banking, finances, economics etc.); • Basic knowledge about testing of web-based applications (extranet, 24x7, high load, wide geographies etc.); • Problem solving oriented, analytical thinking; • Basics of test case management and defect tracking tools (ALM, JIRA); • Some basic knowledge about functional and nonfunctional testing, API testing of web services. Personality & Soft Skills: ▪ Open-minded, structured and result oriented personality; ▪ Willing to learn new things; ▪ Respectful to multicultural environment; ▪ Pragmatic and problem-solving mind; ▪ Good negotiator focused on win-win solutions; ▪ Ability to work in challenging environment, “can do” and “extra mile” attitude; Responsabilitati Key Tasks and Responsibiliti
UniCredit

Medior/​Senior Software Developer - Wealth Management


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte What we expect from you? Qualification and competencies: • Good programming skills in Java SE 11+ • Spring MVC, Spring Batch, Spring Boot • Experience with Microservice architecture • Rest API design • Unit testing and clean code • Good SQL knowledge Technical nice to have: • TDD and DDD • Experience with java script frameworks • Cloud computing • Devops (CD/CI) • Java performance tuning • Spring Cloud Data Flow • Messaging (Active MQ) • Kafka streams • Infrastructure and networking Personality & Soft Skills: ▪ Teamwork, mentorship ▪ Open-minded, structured and result oriented personality ▪ Willing to learn new things ▪ Pragmatic and problem-solving mind ▪ Good negotiator focused on win-win solutions ▪ Ability to work in challenging environment, “can do” and “extra mile” attitude Responsabilitati What
UniCredit

Account Opening Support Officer


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare finalizate sau in an terminal (preferabil studii economice) Minimum 1 an experienta in banca sau in activitatile de operatiuni Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunoasterea limbii engleze nivel mediu in vorbire si scriere Cunoasterea aprofundata a aplicatiilor MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)Alte competențe necesare: Aptitudini de relationare si comunicare Spirit de echipa Orientare catre client Atentie la detalii Capacitate de lucru sub stresDescrierea jobului Principalele responsabilități: Oferi sprijin si consultanta altor departamente in activitatea de implementare a noilor produse/aplicatii relevante pentru activitatile din zona de operatiuni (conturi curente)
UNICREDIT BANK

Cards Devices System Administrator


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare Minimum 2 ani experienta intr-o pozitie similara, sau care necesita cunostinte similare Experienta in domeniul Helpdesk pentru POS minimum 3 ani Cunoastere aprofundata a POS-urilor inclusiv cunostinte generale de depanare Experienta in zona IT Comunicatii de minimum1 an Limba engleză (fluent, atât scris cât şi vorbit) Foarte bune cunoştinţe de MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Access, MS Project)Alte competențe necesare: Ai abilitaţi foarte bune de comunicare Iei decizii prin analiza riscurilor, implicatiilor, prioritatilor,constrangerilor tehnice si de timp Dai dovada de initiativa, responsabilitate, rabdare, creativitate Esti orientat inspre dezvotare si invatare de cunostinte/ abilitati noi la locul de munca Ai spirit de echipa Ai capacitatea de a lucra sub presiuneDescrierea jobului Principalele responsabilități: Elaboreaza proceduri/ norme de lucru legate de introducere, modificare si inchidere POS Mentine relatia cu furni
UNICREDIT BANK

Real Estate Sales Expert


Candidatul ideal Cerințe: ​Studii superioare in domeniul economic, juridic, tehnic sau financiar Minimum 4 ani experienta intr-o pozitie similara sau care necesita cunostinte de produse de tip finantare de proiect si cunostinte privind piata imobiliara Specializare in domeniul imobiliar / project finance / management de proiect reprezinta un plus Cunostinte operare PC Cunostinte avansate de limbi straine (limba engleza obligatorie)Alte competențe necesare: Gandire logica, structurata, intelegerea si interpretarea situatiilor financiare ale companiilor, intocmire si verificare proiectii cash-flow, cunostinte juridice in domeniu comercial Experienta in vanzari, capacitatea de a incheia afaceri si de a derula tranzactii deja initiate Cunostinte privind piata imobiliara, dinamica acesteia, tendinte pe termen mediu si lung Persoana organizata Abilitati de negociere Capacitate de lucru in echipa, cu posibilitatea de a lucra simultan la mai multe sarciniDescrierea jobului Responsabilități: De
UNICREDIT BANK

Relationship Manager Individuals


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare Cel putin 1 an experienta in vanzari in sectorul bancar Retail Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept Cunostinte despre mediul economic si de afaceri Cunostinte de operare PC Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit)Alte competențe necesare: Îți place să îi convingi pe ceilalți Îți place să interacționezi cu oamenii Răspunzi prompt nevoilor cliențilorDescrierea jobului Principalele responsabilități: Administrezi portofoliul de clienţi persoane fizice ai sucursalei, oferind produse și servicii care contează pentru ei Gestionezi relaţia cu clientii persoane fizice, identifici nevoile lor financiare spec
UNICREDIT BANK

Corporate Credit Support Specialist - Monitorizare


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare finalizate sau in an terminal (preferabil studii economice) Minimum 1 an experienta in activitatea bancara, preferabil in activitatea de creditare Cunoasterea limbii engleze nivel mediu in vorbire si scriere Cunoasterea aprofundata a aplicatiilor MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)Alte competențe necesare: Aptitudini de relationare si comunicare Spirit de echipa Orientare catre client, detalii si capacitate de lucru sub stresDescrierea jobului Principalele responsabilități: Completezi contractele de credit și contractele de garanție aferente, pe baza de template-uri predefinite, având grijă ca toate condițiile sunt incluse exact ca pe aprobarea creditului Pregatesti întregul set de documente necesare pentru setarea limitei de credit în sistem, în conformitate cu reglementarile interne Pe baza contractelor de credit si de garantii semnate inregistrezi/modifici/stergi garantiile in/din Arhiva Electronica Pregătesti documentele intern
UNICREDIT BANK

Garnishments Officer


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare (preferabil studii economice sau juridice) Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza Cunostinte operare PCAlte competențe necesare: Aptitudini de relationare si comunicare Spirit de echipa Orientare catre detalii si capacitate de lucru sub stresDescrierea jobului Responsabilități: Verifici in sistemul Bancii toti debitorii pentru care se primesc adrese de infiintare poprire de la executorii judecatoresti, executorii fiscali, AVAS, ADS etc. si in cazul in care se identifica a fi clienti ai Bancii, informezi toate departamentele implicate Blochezi/deblochezi conturile clientilor popriti conform instructiunilor mentionate in adresele primite de la executor Deschizi/inchizi conturi de sechestru, proceseaza toate tipurile de adrese primite de la executor, inchizi conturile de sechestru conform procedurilor in vigoare Procesezi adresele de insolventa primite de Banca si monitorizezi conturile blocate Scanezi si arhivezi adresele
UNICREDIT BANK

Customer Services Advisor


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa si energica?Vrei sa faci parte dintr-o echipa cu tineri ambitiosi, care se ajută reciproc și care lucreaza intr-o atmosferă destinsă? Perfect! Avem joburi disponibile in doua departamente in care te poti dezvolta in functie de abilitatile pe care le detii si de programul de lucru pe care ti-l doresti:Customer Service Advisor in Departamentul InboundOferim suport clientilor bancii (24/7) prin apel telefonic .Job-ul presupune lucrul in ture, program de zi și de noapte. Turele de noapte si weekend-urile lucrate sunt platite in plus. Daca esti student, programul de lucru te va ajuta sa fii prezent la cursurile de la facultate.Customer Service Advisor in Departamentul OutboundInitiem apeluri catre clienti pentru a le oferi produse si servicii bancare.Programul de lucru este fix, de luni pana vineri, 09:00 – 17:30. Sambata si duminica sunt doar ale tale.Esti candidatul ideal daca:Ai abilititati de comunicare, relationare si o dictie foarte bunaAi
UNICREDIT BANK
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.