Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

198 Locuri de Munca Vanzari in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

198 Locuri de Munca Vanzari in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Vanzari in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Vanzari in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Director Zonal Vanzari


Candidatul ideal Rodbun este in cautare de profesionisti gata să devină membrii cheie ai echipei, în calitate de Director Zonal pentru toate regiunile țării. Compania este în continuă expansiune, iar căutarea se îndreaptă către persoane ambițioase, cu abilități excelente de vânzare și o înțelegere profundă a pieței agricole locale.Candidatul potrivitUn bun vânzător cu o carieră stabilă și o experiență de minim 3 ani in vanzari;Un om ambițios, competitiv, cu putere de muncă, cu o atitudine de învingător;Un bun organizator, team-player,cu o atitudine pozitiva, sociabil, capabil;Carnet conducere categoria B obligatoriu;Este disponibil la călătorii pe parcursul anului în zona alocata;Experiența anterioară în agribusiness nu este obligatorie, dar poate reprezenta un avantajDescrierea jobului Principalele caracteristici ale poziției:Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și identificarea și atragerea de noi clienți;Prezentarea și promovarea eficientă a produselor
RODBUN GRUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 79 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Asistent Vanzari Timișoara Shopping City Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru din Timisoara Shopping City.Ce așteptăm de la tine?- Nu ai nevoie de experiență, te vom instrui noi!- Ne dorim oameni cărora le pasă de fericirea clienților noștri și care au dorința de a face parte dintr-o echipă excepțională.- Și, mai presus de toate, entuziasm și motivație în fiecare zi.Vrem să fii cel mai bun prieten al clienților noștri!Descrierea jobului Care vor fi sarcinile tale în magazin?- Te vei ocup
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Reprezentant De Vanzari Anvelope Camioane,​ Agro/​industriale


Candidatul ideal Ne dezvoltăm Departamentul Comercial și suntem în căutare de Reprezentanti vanzari cu un istoric dovedit în vânzări și servicii pentru clienți, cu o înțelegere bună a industriei anvelopelor de preferat, sau cu experiență în industrii conexe care să se alăture echipei și să promoveze gama de anvelope pentru camioane, industriale și agricole potențialilor clienți.Candidatul potrivit va fi responsabil pentru stabilirea și menținerea unei baze de clienți stabile în timp ce atinge sau depășește obiectivele de vânzări.Abilități și calificări Experiență în vânzări, de preferință în industria anvelopelor, cu accent pe anvelopele pentru camioane, industriale și agricole. Abilități bune de comunicare, cu capacitatea de a construi și menține relații cu clienții. Abilitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe. Abilități analitice, cu capacitatea de a identifica și rezolva probleme rapid și eficient. Abilități de organizare și de gestionare a timpului, cu capacitatea d
PRIMAT GOLD IMPEX SRL

Coordonator Departament Vanzari (domeniul Constructiilor Pe Baza Lemn) Sediul Remetea Mare


Candidatul ideal Profilul candidatului:Cunostinte de operare PC si sisteme informatice;Experienta de minim 3 ani intr-un post similar in vanzari;Studiile (medii sau superioare) in industria lemnului, constituie avantaj;Cunostintele de limbi straine: engleza si/sau germana constituie avantaj;Competente de negociere si usurinta in comunicare;Competente in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;Capacitate de organizare si planificare;Capacitate rapida de decizie si atentie distributiva;Rezistenta la efort si stres si usor adaptabil la schimbare;Domiciliul stabil in Timisoara.Descrierea jobului Responsabilitati:Gestioneaza grupele de clienti cu obiect de activitate in domeniul constructiilor si a revanzatorilor de materiale constructii;Coordoneaza si organizeaza activitatile de vanzari pe grupele de produse alocate in scopul realizarii planului de vanzari;Coordoneaza, indruma si controleaza modul de organizare si desfasurare a activitatii angajatilor din subordine, astfel incat
HOLVER SRL

Consilier Vanzari Showroom Mobila- Centrul Comercial Alfa Din Timisoara


Candidatul ideal Îți dorești să te alături unei echipe pasionate dе vânzări și design interior? Vino în echipa PARTIZAN IMPEX din Timisoara! Căutăm consilieri vânzări în cadrul magazinului nostru din Centrul Comercial ALFA din TIMISOARA.Ne-am dori să ai: Bune ablități dе comunicare, vânzare și relaționare cu clienții; Experiență relevanta anterioară în vânzări/retail dе minim 2 ani; Să fii o persoană cinstita, deschisă, prietenoasă și cu spirit dе echipă; Orientare spre rezolvarea problemelor si gasirea solutiilor optime; Orientarea puternica catre rezultat.Descrierea jobului Consilierul nostru de vânzări din cаdrul ShowRoom-ului se vа ocupa de: Promovаrea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele si politicile Partizan IMPEX; Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite din categoria mobilier și accesorii; Mentinerea relatiei de colaborare cu furnizorii nostri; Întocmirea documentelor interne specifice activității: oferte, facturi, nota de comandă, receptii marf
PARTIZAN IMPEX SRL

Achizitor


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 7000 LEI pe lună
Cerințe:-Studii medii sau superioare-Gandire analitica, idei de imbunatatire continua-Persoana organizata, cu spirit de initiativa, atenta la detalii-Experienta pe un post similar-Cunostinte tehnice-Cunostinte bune de limba engleza Beneficii:- Salariu competitiv-Tichete de masa-Asigurare medicala- Oportunitati de dezvoltare profesionala Responsabilități:-Are rolul de a asigura in permanenta companiei necesarul de marfuri, materii prime, servicii comandate- Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori, negocierea contractelor de furnizare-Intocmire comenzi catre furnizori-Urmareste termenele de livrare-Organizeaza transportul de materiale-Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale-Verifica preturile de achizitie-Participa la targuri. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la
Clarismart Consulting SRL

Store Manager Timisoara


Candidatul ideal Store Manager TimisoaraC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosfer
CA MODA RETAIL SRL

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal Competențele tale Studii superioare finalizate în domeniul Construcțiilor Certificat de Expert Achiziții Publice Experiență de minim 3 ani în utilizarea SEAP (www.e-licitație.ro) Experiență de minim 3 ani în pregătirea documentațiilor de atribuire pentru proceduri de achiziție publică pentru autoritățile contractante Cunoașterea legislației naționale aplicabilă în domeniul achizițiilor publice Cunoștințe medii de limba engleză Abilitați organizatorice, interrelationare și rezolvarea situațiilor problematice Capacitatea de a gestiona sarcini multiple Asumarea responsabilităților Abilitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă Capacitatea de analiză și sinteză a informațiilorDescrierea jobului Responsabilităţile tale Analizarea documentațiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companie Pregătirea documentelor de licitație: întocmirea documentelor de eligibilitate în conformitate cu cerințele de c
PORR CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Assistant Store Manager


Candidatul ideal Assistant Store ManagerDescrierea jobului Assistant Store Manager
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Visual Merchandiser Manager


Candidatul ideal VMM - Visual Merchandiser ManagerDescrierea jobului VMM
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Consultant Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă. Studiile superioare juridice absolvite cu diplomă de licență constituie un avantaj; Specializare acreditată în domeniul achiziţiilor publice (certificat de absolvire curs Expert achiziții publice, cod COR 242116); Vechime de minim 5 ani în domeniul studiilor superioare. Experiența în domeniul achizițiilor publice de produse, servicii și lucrări constituie un avantaj; Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu; Cunoştinţe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office – nivel mediu; Bune competențe de redactare; Capacitatea de a lucra în condiţii de stres și cu termene strânse; Capacitate de analiză şi înţelegere a legislaţiei aplicabile domeniului său de activitate, capacitate bună de comunicare, seriozitate, punctualitate, corectitudine; Respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Disponibilitate pentru program prelungit și deplasări, cu respectarea prevederilor Leg
AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA A REGIUNII VEST

Specialist Departament Achizitii Si Logistica


Candidatul ideal Competente personale:- sa aiba insusiri de personalitate:- seriozitate/responsabilitate.- loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva,atentie la detalii, capacitatea de a lucra pe cont propriu si in echipa.- sa aiba calitatile psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);Descrierea jobului Monitorizarea nivelurilor de stoc și a gradului de acoperire a produselor finite și luarea de măsuri corective, dacă este necesar, pentru a obține un nivel optim al stocurilor.Măsurarea respectării cantităților și termenelor de livrare, în vederea inițierii unor măsuri proactive pentru optimizarea fiabilității livrărilor în timp optim.Monitorizarea datelor de livrare și expedierea pentru produsele finite în timp optim, pentru a asigura fiabilitatea expedierii la timp către client .Întreținerea datelor de bază și a datelor de referință în domeniul livrărilor, pentru a gar
AQUA PRESTIGE S.​R.​L.​

Merchandiser - Philip Morris - Timisoara


Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare si putere de convingere;- Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;- Orientarea spre client, dar si spre consumator;- Foarte buna orientare spre rezultate;- Spirit de organizare si capacitatea de automotivare;- Disponibilitate pentru un post cu activitate 100% de teren, dinamica;- Reprezinta avantaj experienta profesionala;- Minim studii medii (diploma de bacalaureat);- Permis de conducere categoria B, minim 1 an vechime;Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Plasarea materialelor temporare de comunicare (postere, leaflet, vizualuri plasate in PPOSM) la punctul de vanzare (POS);- Curatarea PPOSM (rafturi de expunere, counter unit, restiere) plasate in cadrul POS;- Asigurarea PPOSM (rafturile de expunere, plasma) la conditii optime de functionalitate;- Comunicarea eventualelor probleme tehnice / electrice aparute la PPOSM urile plasate în cadrul POS;- Implementarea planogramelor, în conformitate cu obiectivele comunica
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Buyer for Personal Protective Equipment


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success. We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.Category ManagementWe take global responsibility for Strategic Purchasing and steering of Categories such as Logistic Services, Professional Services, IT Equipment and Services, Machine Repair Op
Bosch Timisoara

Services Sales Consultant


Short company description The Access Group is one of the leading providers of business management software to small and mid-sized organizations in the UK, Ireland, and Asia Pacific. Over the past years, we’ve gone from almost 1,000 to 6,000 people. We help over 60,000 customers across commercial and not-for-profit sectors become more productive and efficient.Our Global Operations Center in Romania is on a journey of continuous growth and want to engage with top talent around the country. Headquartered in Timisoara, we offer you the possibility to work remote and join our offices at your choice.Helping everyone at Access Love work and Love life is at the heart of everything we do. It shapes how we do things and allows us to create a place where people want to be and can be at their best.We’re passionate about our values, which guide how we all make decisions and get things done. We love to make our customers lives easier so our value to ‘Make Access better every day’ is one we’re obsess
The Access Group

Buyer Internship with German - GBS (TM)


Job DescriptionGlobal Business Services Department is currently looking for an intern within our dynamic Purchasing team. With guidance from your mentor, you will provide support to buyers on purchase order management both for Production and Non Production Materials, involve in minor issue resolution, goods receipt entry, and assist on data extraction of spend reports for the entire team. Within our team, you will have the chance to be part of a very energetic and innovation-oriented work environment, to collaborate with internal and external stakeholders and to develop a multicultural perspective. Missions:Posting of Goods Receipts/creating inbound delivery per advanced shipment notification provided;Ensuring timely entry of goods receipt within 24h period with prioritization to raw material orders;Attaching proof of delivery/packing slip/bill of lading to GR document numbers generated;Assisting Purchasing Buyers in acquiring PPM approvals for the invoice price discrepancies, other su
Continental

Global Category Buyer


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success. We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.Work #LikeABoschQualificationsUniversity degreeProfessional experience in Purchasing for over 3 years, preferred in raw materialsLanguages: English advanced, German would represent an advantageNe
Bosch Timisoara

Buyer Internship - GBS (TM)


Job DescriptionGlobal Business Services Department is currently looking for an intern within our dynamic Purchasing team. With guidance from your mentor, you will provide support to buyers on purchase order management both for Production and Non Production Materials, involve in minor issue resolution, goods receipt entry, and assist on data extraction of spend reports for the entire team. Within our team, you will have the chance to be part of a very energetic and innovation-oriented work environment, to collaborate with internal and external stakeholders and to develop a multicultural perspective. Missions:Posting of Goods Receipts/creating inbound delivery per advanced shipment notification provided;Ensuring timely entry of goods receipt within 24h period with prioritization to raw material orders;Attaching proof of delivery/packing slip/bill of lading to GR document numbers generated;Assisting Purchasing Buyers in acquiring PPM approvals for the invoice price discrepancies, other su
Continental

Working Student - Buyer Assistant


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success. We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded.Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.Category ManagementWe take the responsibility for Strategic Purchasing and global steering of the Categories such as Logistic Services, Professional Services, IT Equipment and Services, Machine Re
Bosch Timisoara

Buyer - GBS (TM)


Job DescriptionDo you want to be a Buyer? These should spark your interest :Perform purchasing transactions for determined legal entities;Perform analytical tasks for strategic and advanced buyers;Compile initial reports for certain Purchasing KPIs; Data collection (internal / external) for analyses;Update Standard Prices;Invoice discrepancy clarification in cooperation with accounting department;Create and Update Info Records; Create and Update Scheduling Agreements, Entering of prices;Manage communication with suppliers / internal customers;Support in Review and update related Purchasing working instruction documentation as assigned;Run queries in SAP;Vendor Master Data.QualificationsThis is what it takes to be a successful Buyer: Bachelor Degree in Business or Engineering;Good/proficient in Microsoft Excel;Good Communication Skills (both written and verbal)SAP or any Procurement ERP System related work experience is preferred;Experience of working in purchasing and tactical sourcing
Continental
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 198 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.