Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

162 Locuri de Munca Work From Home in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

162 Locuri de Munca Work From Home in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Work From Home in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Work From Home in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Head Of Control Room Operations (online Casino)


Candidatul ideal Requirements: Bachelor’s degree in business administration, Operations Management, or a related field is required, with a preference for candidates holding a Master's degree; Exceptional communication skills, both written and verbal, in English, are essential; Proficiency in Serbian or other languages is a bonus; Relevant certifications in project management, operations, or leadership (such as PMP, Six Sigma, etc.) are advantageous. A proven track record in control room operations or similar environments is required; Experience in the iGaming industry or related fields is highly desirable; Familiarity with industry-specific regulations and compliance standards is required; Proven ability to manage cross-functional teams and multi-disciplinary projects is necessary; Strong negotiation and stakeholder management abilities are important.Descrierea jobului Our client, a leading figure in the iGaming industry, is widely recognized for providing engaging content to a glo
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Procesare Si Ambalare Comenzi Magazin Online Accesorii Auto


Candidatul ideal Căutăm coleg prietenos pentru procesarea comenzilor online și gestionarea relației cu clienții.Avem nevoie de o persoana dinamica pentru a ne ajuta la procesarea si ambalarea coletelor.Motivul acestui anunț de angajare este că firma noastră s-a dezvoltat în ultima perioadă și avem nevoie de un coleg nou pentru a gestiona eficient fluxul de comenzi și a discuta cu clienții.Viziunea noastra - Store365 devine o extensie a fiecărei mașini, în situații legate de siguranță, confort și personalizarea mașinii.Ești potrivit pentru noi dacă:Ai cunoștințe medii de utilizare a calculatorului.Ești pasionat de domeniul auto și ai cunoștințe generale despre accesoriile auto.Ai o atitudine pozitivă, promptă în rezolvarea problemelor.Abilități de comunicare cu clienții prin telefon.Ești prietenos și deschis pentru lucruri noi.Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi: Procesarea și monitorizarea comenzilor online, de la sediul central. Generarea facturilor și a AWB-urilor (inte
EARBENDER S.​R.​L.​

Crupier Online


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - nivel limbă enlgeză minim B2;- atitudine pozitivă. Responsabilitati - prezentarea de jocuri de cărți jucătorilor din mediul virtual. Alte informatii Ca si program, se lucreaza 5 zile pe saptamana, intre L-D, in 3 ture: 5:45-14:45, 13:15-22:15, 21:45-6:45. Ca si salariu, in primele 2 luni se ofera 3000 lei net, dupa care 3720, iar dupa 6 luni, salariul ajunge la 4280 lei net. Exista un bonus de performanta, in valoare de maxim 3000 lei lunar. După perioada de probă, se oferă bonus de 1500 lei net. Se ofera sporu
Randstad Romania

Technology Consultant - German speaker (Remote)


What you'll doAs a Technology Consultant, you will learn how to support our customers with projects in the RegTech area during the introduction/extension of our ABACUS software products: Conception of technical solutions in cooperation with our customers Development of (standard) interfaces, process optimizations and customer-specific customizations Ensure the communication flow from/to the product software development team and our customers Support of well-known customers in all project phases: analyses, requirements, development, implementation of hardware and software architectures, automation, testing and go live Depending on the career step, responsibility for small project teams Example of project activities: Structuring of the required customer data to be fit for ABACUS processing Automation and optimization of processes, workflows and systems; Introduction of our software products in the client architecture and design required customizations Provision of (standard) interfaces,
Regnology

Business Analyst (Remote)


What you'll doAs Business Analyst you will learn and be part of our agile & international Research & Development Team and contribute to the development process of our Abacus Transactions product. You will support requirements analysis and design tasks for the development of our software product You will create test cases, perform tests and document the results You will work closely with national and international colleagues at all hierarchy and skill levels within the organization, e. g. Business Analysts, Test System Operators, Architects, etc. You will develop yourself personally and professionally and share your knowledge with your colleagues in coaching and training sessions Why we should decide on you Successful finished bachelor’s degree in economics, finance, informatic economics or related field Insurance Background, Finance Know How it is an important advantage ( Solvency II, IORP) Fluent in English; German language knowledge is a plus Logical and combinatorial thinki
Regnology

Online Game Presenter fara experienta (full time/​part time)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Limba engleza la nivel mediu conversationalNU este nevoie de BAC/studii finalizateNU necesita experienta Responsabilitati Prezentarea jocului de Blackjack jucatorilor virtuali, intrati pe platforma online, intr-o maniera profesionista Alte informatii Salariu NET FULL TIME (8h): 3.000 RON - 4.280 RON+Bonus de performanță pana la 3.000 RON lunar+Bonus 1.500 RON (acordat o singura data la implinirea celor 3 luni)+Spor de noapte (25%), spor de weekend (10%) și spor de sărbătoare legală (100%) +Abonament la sala+Mese
Randstad Romania

Customer Support with Dutch (full remote)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte ➡️Limba Olandeză la nivel C1;➡️Limba Engleză la nivel B2;➡️Diplomă de Bacalaureat;➡️6 luni experiență profesională în Customer Support/Call Center/Recepție; Responsabilitati Vei oferi suport clienților unei platforme turistice în limba olandeză. Suportul se va oferi telefonic și prin mail. Activitatea se desfășoară Full Remote. Alte informatii Ce îți putem oferi?✅ Salariu 5600 Ron net;✅ Bonus pentru lucrul de acasă 900 RON NET;✅ Tichete de masă;✅ Asigurare medicală privată;✅ Training plătit;✅ Echipament de lucru;
Randstad Romania

Remote French Speakers venit lunar net de peste 4000 de lei - Customer Support Specialist


#letsconnect We are hiring WORK AT HOME CUSTOMER SUPPORT SPECIALISTS FRENCH SPEAKERS Looking for #aNewHomeForYourCareer? Then you are in the right place! We are hiring client-oriented candidates with native or near-native FRENCH (C1) skills and a good fluency in ENGLISH to join our Customer Support Specialists team providing assistance for the TRAVEL or FINANCIAL industry. We appreciate if you feel like yourself in the digital environment & you are a gifted communicator; however, call center or customer support experience might be a plus. You have to: Manage customer interactions via phone, email, and live chat Provide an optimum level of service with the aim of achieving the best resolution for the customer Advise customers on the best approach based on their needs and requests. We have to: Super-fast recruitment process (only 3 days) Paid online training Private medical plan @Regina Maria Guaranteed two salary increases during the first year Competitive monthly salary – one of th
Teleperformance Romania

Procure to Pay Team Leader with Portuguese- Remote


Short company description We are GenpactGenpact (NYSE: G) is a global professional services and solutions firm delivering outcomes that shape the future. Our 125,000+ people across 30+ countries are driven by our innate curiosity, entrepreneurial agility, and desire to create lasting value for clients. Powered by our purpose – the relentless pursuit of a world that works better for people – we serve and transform leading enterprises, including the Fortune Global 500, with our deep business and industry knowledge, digital operations services, and expertise in data, technology, and AI.Get to know us at genpact.com and on LinkedIn, X, YouTube, and Facebook.Genpact in RomaniaWith more than 4,000 employees in our Bucharest, Cluj-Napoca, and Iasi offices, we take pride in being the largest employer and talent developer in the business services industry. Our service portfolio includes eight domains: Finance and Accounting, Order Management, Procurement and Supply Chain, Sales Operations, IT S
Genpact

Content Specialist - Documentare,​ Operator Comenzi Online


Candidatul ideal Daca ai viteza in gandire, esti multitasking, iti place sa scrii, cunosti mediul online si adori cumparaturile, esti binevenit in echipa dе Teomarket.Cautam un coleg nou, inteligent, cu un simt dezvoltat al observatiei, inzestrat cu spirit creativ, si caruia, bineinteles, sa nu ii fie straina limba romana.Apreciem munca si nu neglijam performanta! De asemena, vei avea numeroase lucruri noi dе invatat!Te asteapta o echipa tanara, vesela si o multime dе beneficii!Cerinte:- Cunoasterea perfecta a limbii romane- Rapiditate si eficienta in cautarea si navigarea pe Internet- Limba engleza - intelegere la nivel mediu-avansat- Persoana responsabila, creativa, atenta la detalii, capacitate de gandire rapida si analitica- Experienta in contentwriting- Organizat, meticulos, atent la detalii- Abilitatea de a lucra in echipa- Abilitati de comunicare (scris si vorbit)- Experienta in operarea pe platforma e-commerce Opencart, eMag.ro (avantaj)- Abilitati minime de manipulare a imagin
DING COMMUNICATION SRL

Lucrator Depozit Magazin Online In Voluntari /​ Colentina


Candidatul ideal Cautam o persoana indemanatica si agila pentru pregatirea comenzilor.Ideal ar fi sa ai experienta in domeniu, insa atata timp cat esti dornic sa inveti, lipsa experientei nu va fi un impediment, suntem siguri ca impreuna putem face lucrurile sa functioneze.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitatile tale? Pregatirea comenzilor (picking si coletare) si predarea lor catre curier la sfarsitul zilei Aprovizionare raft Receptie marfa Diverse activitati in depozit (manipulare marfa, etichetare etc.)Ce oferim?Un mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara si dornica sa te ajute sa te acomodezi si ulterior sa evoluezi.Salariu de baza stabilit impreuna, in functie de experienta ta, bonusuri anuale, precum si bonusuri in functie de performanta si dorinta ta de a iti mari veniturile.Salariul va creste progresiv, si se va stabili in functie de experienta si abilitati.Programul este de Luni pana Vineri de la 08:30, la 17:30, cu pauza de masa. Activitatea ne-o desfasuram
TERRA MOTORS SRL

Customer Support - Inbound - Limba Franceza (job Hibrid)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Ce asteptari au: Comunicarea in limba FRANCEZA sa fie pentru tine “floare la ureche”, vei petrece mare parte din timpul de lucru comunicand in limba franceza, iar daca te descurci decent si in limba engleza, clar esti ceea ce cautam. Orice experienta din domeniul customer service, asigurari, call-center este mai mult decat binevenita si apreciata, insa minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii. Lucrand cu date sensibile si importante este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.Pentru a putea face fata jobului, in orice limba ai vorbi, comunicarea sa fie pentru tine un fel de a fi, nu o necesitate. Bineinteles ar fi minunat sa fie insotita si de ceva empatie si receptiv
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Operator Date Magazin Online


Candidatul ideal - Cunostinte de operare calculator si introducere date (excel, word)- Cunostintele de operare a unei platforme online (cs-cart, magento, presta, wp, etc)- Cunostintele de Photoshop (medium+)- Google iti este prieten si browsing-ul face parte din viata ta de zi cu zi- Cunostinte de limba engleza la un nivel conversational- CANDIDATUL IDEAL RASPUNDE LA INTREBARILE din mini interviu.Descrierea jobului - Obtinerea si introducerea de date (caracteristici produse) de la furnizor sau parteneri;- Adaugarea de produse noi in platforma conform cu instructiunile trasate anterior;- Verificare sau ajustare (photoshop) si adaugarea de imagini de produs;- Intretinere si actualizare periodica a datelor din platforma;- Actualizare produse, preturi, stoc;- Adauga continut si imagini pentru postari pe retelele sociale;- Interogheaza saptamanal stocurile pentru anumite grupe de produse si plaseaza comenzi catre furnizorii atribuiti.- Tine legatura cu echipa de marketing pentru a putea tra
ATTITUDE ECOMMERCE SRL

Collection Officer - Hibrid (part Time 6h,​ Full Time 8h)


Candidatul ideal Seriozitate, Responsabilitate și Maturitate Profesională: Candidatul trebuie să abordeze sarcinile cu seriozitate și responsabilitate Apetit pentru Învățare și Dezvoltare Profesională: Cautăm o persoană curioasă și deschisă, care să fie pasionată de învățare și să fie dornică să își dezvolte constant abilitățile Atitudine Pozitivă și Responsabilă: Candidatul ar trebui să abordeze sarcinile cu o atitudine pozitivă, să fie responsabil și să demonstreze angajament față de munca sa și față de echipă. Spirit Competitiv și Orientare către Performanță: Căutăm pe cineva care să se bucure de provocări și să își dorească să obțină rezultate excelente. Abilități Excelente de Comunicare și Negociere: Candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, fiind capabil să interacționeze eficient cu persoanele ce fac parte din portofoliu.Descrierea jobului Contactarea Telefonică a Debitorilor: Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recupe
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

Dealer Casino Online - 3700 Salariul Net -fara Experienta


Candidatul ideal Manpower recruteaza Dealer Casino Online, pentru unul dintre clientii sai, un furnizor de jocuri online de tip casino. Locatia jobului este in Bucuresti, sector 5, iar activitatea se desfasoara 100% de la sediu.Descrierea jobului CAUTAM: Excelente abilitati de prezentare; Limba engleza de la nivel incepator spre avansat, converstional;Discutia cu jucatorii fiind una basic (salut, felicitat, prezentat regulile jocului); Experienta NU este necesara; Atitudine pozitiva si entuziasta; Atentie la detalii; Capacitatea de a interactiona bine cu oamenii/ orientare catre client;RESPONSABILITATI: Implicarea jucatorilor in experienta jocurilor live ( ex Black Jack, Baccarat, Ruleta); Prezentarea jocurilor intr-o maniera profesionala, aratand excelente abilitati de prezentare; Oferirea cunostintelor de specialitate si o calitate superioara a jocurilor; Mentinerea unui nivel profesional de competenta tehnica in cadrul tuturor jocurilor, respectand regulile companiei;Programul de lu
MANPOWER

Customer Support (jocuri De Noroc Online)


Candidatul ideal Profil candidat:- Studii medii / superioare;- Cunostinte medii limba engleza;- Cunostinte operare PC;- Persoana organizata, orientata catre rezultate;- Capacitate de analiza si prioritizare ;- Atentie distributiva;- Inteligenta emotionala, empatie.Descrierea jobului Responsabilitati:- activitati zilnice privind inregistrarea clientilor, verificarea si validarea conturilor, evidenta statusului conturilor;- monitorizarea activitatii clientilor pentru a identifica orice risc si orice pontentiala frauda;- acorda asistenta clientilor companiei ca urmare a solicitarilor si / sau reclamatiilor acestora referitoare la activitatea desfasurata pe platforma de joc;- actualizarea bazelor de date.
Confidenţial

Agent Imobiliar | 600-3500 $ | Part-time /​ Full -time Remote


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară în domeniul imobiliar sau în vânzări este un avantaj DAR nu este obligatorie.Abilități excelente de comunicare și negociere.Cunoștințe solide despre piața imobiliară din București.Abilitatea de a lucra independent și de a gestiona propriul portofoliu de clienți.Orientare către atingerea obiectivelor și determinare de a obține rezultate.Permis de conducere și acces la un vehicul propriu (opțional).Descrierea jobului Descriere Rol:Suntem în căutarea unui agent imobiliar talentat și pasionat care să se alăture echipei noastre din București pentru a ne ajuta să oferim servicii de calitate clienților noștri din domeniul imobiliar. Acesta este un post remote, dar cu bază în București, și oferă potențialul de a câștiga un venit atractiv în funcție de performanța personală.Responsabilități:Identificarea și evaluarea proprietăților imobiliare potențiale pentru a le lista sau pentru a le vinde clienților.Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clien
ROGA CONCEPT IMOB SOLUTIONS S.​R.​L.​

Editor Magazin Online


Candidatul ideal Editor Magazin OnlineDescrierea jobului Editor magazin onlineListarea produselor noi in platforma de vanzari online.Documentarea produselor (creare/traducere din limba engleza, adaptare, corectie finala de text).Documentarea specificului produselor (materiale, mod de intrebuintare, caracteristici, beneficii) din diverse surse de informare.Incarcarea specificatiilor, pozelor si materialelor video pentru produsele noi.Corectarea si actualizarea informatiilor pentru produsele deja existente.Activarea/inactivarea produselor conform solicitarilor superiorului direct.Documentarea cuvintelor cheie de cautare specifice produsului incarcat si completarea campurilor necesare pentru un SEO eficient, direct in platforma online.Recomandarea actiunilor de imbunatatire a structurii si functionalitatii site-urilor pentru o navigare mai usoara a vizitatorilor, cu scopul de a mari numarul de conversii.Suport pentru echipa de promovare in social media a produselor.Optimizarea si crearea
ALMAROM LIMITED S.​R.​L.​

Manager Operational Magazin Online


Candidatul ideal Abilități și competențe: Experienta ca manager in comertul online Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare, Abilitați bune de comunicare Limba Engleza la nivel mediu-avansat Competente digitale Cunoștinte foarte bune în utilizarea calculatorului Cunoașterea pachetului Office: excel, word etc Abilități bune de calcul matematic Seriozitate, punctualitate, persoană organizată cu inițiativă și motivată Absolvent/ă de studii superioare, de preferat in management Orientare către client Inițiativă/proactivitate Atitudine colaborativă Spirit de echipăDescrierea jobului Esti pasionat de comertul online si vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara si in formare? Acum ai ocazia la GO4FIT deoarece ne marim echipa si suntem in cautarea unei persoane organizate si proactive pentru postul de Manager Operational.Responsabilitatile tale vor fi: organizarea si coordonarea echipei coordonarea si supravegherea tuturor proceselor crearea de procese operationale noi intocmirea de
WOWSTEP CONCEPT S.​R.​L.​

Inginer Sisteme Scada Si Automatizari-studenti /​ Absolventi


Candidatul ideal Ești entuziast și dorești să îți construiești o carieră de succes? Îți propui să înveți, să investeşti timp și să te dezvolţi profesional?Nu solicitam experienta pentru ca ne concentrăm pe asigurarea unui program de formare si dezvoltare continua și oferim un mediu de lucru inspirat, care promovează inovația și excelența.Căutăm persoane cu viziune, determinare și dorința de a face parte dintr-o echipă proactivă, plină de entuziasm și pasiune pentru proiecte inovatoare.Profil: student in an terminal / absolvent facultate / master: Facultatea dе Automatica / Electronica / Electrotehnica / Energetica industriala / Informatica / Informatica industriala / Inginerie electricaExperienta: nu se solicita experienta ( experienta relevanta constituie un avantaj)Abilitati: Abilitati de comunicare si relationare in cadrul echipei Capacitate de analiza, sinteza si interpretare a datelor Orientare catre rezultat, capacitatea de a respecta termenele si obiectivele profesionale stabili
EPLUS SMART ENERGY S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 162 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.