Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

83 Locuri de Munca Achizitii in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

83 Locuri de Munca Achizitii in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Vanzari Bucuresti,​ Piatra-neamt,​ Arad,​constanta


Candidatul ideal REPREZENTANT VANZARI BUCURESTI, PIATRA-NEAMT, ARAD, ALBA-IULIA, DEVA, CONSTANTADorim sa ni se alature viitori colegi cu experienta relevanta in vanzari, pe teren, care sa ajute clientii nostri, medicii stomatologi si tehnicienii dentari, sa isi creasca afacerile si sa aibe o viata profesionala mai usoara. Misiunea noastra este de a servi cat mai multi clienti, profesionisti, oferindu-le produse si servicii de calitate ridicata, intr-un timp cat mai scurt.CERINTE (pentru candidatul ideal):- Resedinta in orasele BUCURESTI, PIATRA-NEAMT, ARAD, ALBA-IULIA, DEVA, CONSTANTA (sau pe o raza de maxim 15 km)- EXPERIENTA SI ABILITATILE DOBANDITE IN VANZARI, PE TEREN - SUNT OBLIGATORII!- Experienta dobandita in vanzari pe teren, IN DOMENIUL DENTAR - constituie un avantaj- Permis categoria B (obligatoriu!); experienta in conducere auto minim 4 ani si buna cunoastere a orasului si zonei;- Aptitudini de planificare, organizare, comunicare, negociere;- Orientare catre client, catre re
TEHNODENT POKA SRL

Agent Vanzari Timis/​ Salaj/​ Cluj/​ Oradea/​ Arad


Candidatul ideal Responsabilitatile tale vor include activitati din domeniul vanzarilor cum ar fi prospectarea, contactarea clientilor, vanzare si oferire suport post vanzare. Pentru a avea succes in acest rol, este necesar sa ai abilitati excelente de comunicare, sa inspiri incredere si sa fii corect.Descrierea jobului RESPONSABILITAȚI :- prospectarea și identificarea de noi clienți (B2B);- dezvoltarea portofoliului actual de clienți,- identificarea modalităților și instrumentelor eficiente de vânzare în vederea atingerii obiectivului de vânzări;- evaluarea corectă a nevoilor și cerințelor clienților;- furnizarea de feedback organizației din piață în mod activ,- participare la traininguri, programe de pregătire și perfecționare profesională și personală;- îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative definite în prealabil.CERINȚE:- Studii finalizate (studiile universitare reprezinta un avantaj),- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi,- Experienta in domeniul vanzar
PAYPOINT SERVICES SRL

Agent Vânzări Arad


Candidatul ideal Locație: Arad, România Raportează: Territory ManagerRol: Permanent Agent Vânzări AradResponsabil de distribuția, merchandisingul și vânzarea produselor companiei, încasarea în termen a creditelor acordate în piaț ă, dezvoltarea și menținerea relațiilor bune cu clienții existenti și abordarea clienților noi.Dacă te alături echipei noastre îți oferim: Un loc de muncă stabil; Oportunitatea de a acumula experiență într-o companie multinațională de prestigiu; Lucrul într-o echipa de profesioniști; Traininguri.Ce urmează? Pre-interviu cu Talent Advisor JTI GBS (Global Business Services); Inteviu cu managerul direct și P&C-ul local.Toate profilele vor fi procesate, însă doar candidații selectați pentru următoarea etapă vor fi contactați de pe un număr din Polonia (aici se află unul dintre Centrele de Servicii Globale JTI). Descrierea jobului Cerințe: Minim 1 an experiență în vânzări, preferabil în industria bunurilor de larg consum (FMCG); Studii medii (studiile superioare re
J.​T.​ INTERNATIONAL ROMANIA SRL

Consultant Vanzari Iqos


Candidatul ideal Ești energic și în căutarea unei cariere care să te stimuleze?Alătură-te forței noastre de vânzări IQOS și dă startul unei călătorii pline de success in orasul tau!Astăzi, echipa noastră vibrantă își face apariția în orașul tău!Dacă ești pasionat, comunicativ și gata să înveți povestea fascinantă din spatele IQOS, te vrem în echipă.Descrierea jobului Cu noi, ai șansa să câștigi între 3000 și 5000 de lei lunar și să te bucuri de o evoluție rapidă în cadrul companiei.Oferim un mediu de lucru pozitiv și suportiv, unde entuziasmul și munca în echipă sunt la ele acasă.Vei avea parte de formare profesională continuă, evenimente de team-building care să te inspire și posibilitatea de a avansa rapid pe scara profesională.Nu rata ocazia de a te dezvolta alături de noi.Pentru mai multe detalii și pentru a te alătura aventurii noastre, contactează-ne la numărul de telefon afișat. (0756.200.108)Hai să facem diferența împreună!
EXPERT CONNECTION SRL

Reprezentant Vanzari Arad/​timisoara


Candidatul ideal Candidatul ideal : Daca esti interesat sa sa-ti aduci contributia intr-o companie in care oamenii aduc plus valoare zi de zi si sunt apreciati pentru asta, daca vrei sa primesti feedback constant pentru a-ti imbunatati capacitatile profesionale si vrei un job stabil, atunci inseamna ca ne-am gasit reciproc si putem face treaba buna impreuna.Experienta de munca : Experienţă minim 3 ani în domeniul vanzarilor corporate-vânzări sau domeniul IT / telecom constituie avantaj.Studii : Studii medii; studiile comerciale in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj.Descrierea jobului Scop principal : Prezintă, promovează si vinde produsele şi serviciile fixe, mobile, ICT, Cloud, FMCC si M2M furnizate de companie clienţilor din portofoliu; Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru cresterea cotei de piaţă a serviciilor şi produselor companiei; Monitorizează competiţia şi evoluţia pieţei în domeniul comunicaţiilor pentru a identifica şi comun
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Store Manager Arad


Candidatul ideal Store Manager AradC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosferă plă
CA MODA RETAIL SRL

Asistent De Vanzari Afi Arad


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Agent Vanzari Județul Arad ,​ Timis,​ Caras Severin


Candidatul ideal Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala; Persoana comunicativa foarte ambitioasa, motivata Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Permis de conducere categoria B; Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; Urmarirea realizarii si depasirii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Administreaza eficient portofoliul de clienti existent si prospecteaza piata in vederea atragerii de noi clienti si oportunitati de vanzare; Consilierea clientilor in alegerea celor mai bune produse pentru zona de vanzare; Urmarirea derularii contractelor si incasarea contravalorii marfurilor vandute; Raportarea evolutiei vanzarilor urmarind realizarea targetel
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Buna!Daca ai deschis acest anunt probabil iti doresti o schimbare.Esti o persoana comunicativa, ambitioasa si energica?Iti doresti sa lucrezi intr-o companie in continua dezvoltare?Ai experienta in vanzari de minim 1 an?Iti place sa identifici nevoile clientilor si sa propui solutii rapide si viabile?Reusesti sa-ti expui clar si cu usurinta ideile?Daca raspunsul este DA, noi chiar vrem sa te cunoastem! Te invitam sa aloci putin timp cerintelor de mai jos pentru ca esti cu un pas mai aproape de schimbarea dorita!BVB RECRUIT cauta candidati in vederea ocuparii pozitiei de Reprezentant Vanzari.Ne dorim un coleg/colega, pasionat/a de vanzari cu ambite, cu initiativa si motivatie pentru a se alatura echipei noastre dinamice.Ești persoana potrivită dacă:Ai studii superioare sau mediiAi experiența în vânzări si disponibilitate la deplasare in taraDeții cunoștințe bune de utilizare a pachetului OfficeEști o persoană flexibilă, orientată către clienți, adaptabila si perseverent
B.​V.​B.​ RECRUIT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2997 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Consilier Vanzari (5000 – 10144 Lei Brut)


Candidatul ideal Consilier vanzari (4500 – 10.144 lei brut)Compania noastra angajeaza: Consilier vanzariVenit minim brut garantat in perioada de proba: 4500 Ron + 400 (tichete de masa)Venit mediu brut platit dupa perioada de proba: 7639 Ron + 400 (tichete de masa)Venit maxim brut pe baza salariilor noastre: 10.144 Ron + 400 (tichete de masa)-Esti candidatul nostru daca:• Ai cunostinte tehnice si/sau experienta pe o pozitie similara• Comunici usor, ai atitudine proactiva si orientata spre client• Te integrezi si te acomodezi usor intr-o echipa noua• Ai standarde inalte fata de munca si mediul tau de lucru• Detii permis de conducere categoria B (reprezinta avantaj)• Cazierul tau judiciar este fara antecedente penaleDescrierea jobului Consilier vanzari (4500 – 10.144 lei brut)Cum te recompensam?• Un venit stabil, 100% declarat, oferit mereu la timp, cu parte fixa + bonusuri de performanta + tichete de masa in valoare de 400 Ron (20 Ron/zi lucratoare)• Buget BrandShop reactualizat in fieca
UNIX AUTO SRL

Consultant Vanzari Gsm Timisoara,​ Cluj-napoca,​ Arad,​ Oradea,​ Sibiu


Candidatul ideal Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?Ai cunostiinte generale dе IT?Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbila.Idеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa de soluții conform аșteptării acеstorаÎnregistrаrеа vânzărilor pe cаsa dе marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina !Posibilitati de dezvoltare a cariereiPachet salarial atractivBonusuri lunare pentru performanta in vanzariAlte bonusuri
CONTAKT EXPRESS LOGISTIK SRL

Staff Front Office/​ Vanzari Produse Bancare


Candidatul ideal Esti cel pe care noi il cautam daca:Ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic;Esti experimentat, dе preferat, in activitatea dе promovare a produselor si serviciilor financiar-bancare;Cunosti limba engleza si esti un bun utilizator MS Office (Word, Excel);Ai abilitati dе negociere si vanzare, totodata pe linie dе comunicare si relationare interpersonala, orientare catre clienti si capacitatea dе atingere a deadline-urilor si obiectivelor stabilite;Esti onest, ai incredere in fortele proprii, responsabilitate si o atitudine proactiva;Ai abilitatea dе a prioritiza activitatile si dе a performa intr-un mediu caracterizat printr-un inalt nivel dе profesionalism;Descrierea jobului Dе Luni pana Vineri, misiunea ta va fi aceea dе a opera tranzactii cash si non-cash, dе a promova si vinde credite clientilor din segmentul retail precum si o intreaga gama dе produse si servicii: conturi curente, depozite, internet banking, carduri dе debit si credit.Benefi
ALPHA BANK ROMANIA SA

Reprezentant Comercial Tehnic


Candidatul ideal Reprezentant comercial TehnicCRITERII DE SELECȚIEAceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților. Peste 3 ani de experiențăCandidatul Ideal- Dinamic, organizat, riguros, cu cunostinte tehnice in constructii (constituie avantaj) pentru Bucuresti; Brasov; Suceava; Constanta; Timisoara; Arad sau auto pentru (constituie avantaj) Bucuresti; Alba; Cluj si Mures.- Abilitati de comunicare- Cunoștințe PC ( M Office)- Integrarea și munca în echipă- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Reprezentant comercial TehnicVANZARI DIRECTECerințe: Menținerea portofoliului existent de clienți și dezvoltarea lui prin identificarea și adăugarea clienților noi Prezentarea și argumentarea produselor (catalogul) Identificarea necesităților clienților și oferirea de soluții la aplicațiile acestora Întocmirea ofertelor de preț Întocmirea comenzilor și plasarea lor în sistem Urmarirea încasărilor Completarea formularelor interne necesare etc.Benef
ALBERT BERNER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Consultant Vanzari Philips


Candidatul ideal - Ești pasionat de tehnologie și dorești să te dezvolți?- Ești o persoană dinamică, ai abilități foarte bune de comunicare și prezentare și simț practic al vânzărilor?- Ai disponibilitatea de a lucra full time (Miercuri-Vineri: 12:00-20:00, Sâmbătă-Duminica: 10:00-18:00)Atunci te așteptăm în echipa noastră!Descrierea jobului Vei reprezenta imaginea brandului prin abordarea şi oferirea de informaţii consumatorilor interesaţi; Vei colabora cu resprezentanţii magazinului, menţinând o relaţie apropiată cu aceştia; Vei fi responsabil cu verificarea stocului pentru produsele de la raft, precum şi de prevenirea şi comunicarea în timp util a situaţiilor Out of Stock; Vei contribui la creşterea vânzărilor în magazinul în care iţi desfăşori activitatea.Beneficii:- Salariu motivant și tichete de masă;- Bonus în funcție de vânzări;- Acces la ultimele tehnologii în domeniu;- Posibilități de avansare în cadrul companiilor.Locații disponibile: Media Galaxy Mega Mall, Altex Arad Green
GRUP SAPTE S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal CONSILIER VANZARI, REPREZENTANT VANZARI – ZARA, MASSIMO DUTTI, BERSHKA, PULL&BEAR, STRADIVARIUS, ZARA HOME, OYSHO,CONSILIER VANZARI REPREZENTANT VANZARIinditexcareers.comNOW HIRING.ALEGE SA FACI CEVA FANTASTIC IN FIECARE ZI!Vino in echipa noastra si vei beneficia de: - Contract pe perioada nedeterminata - Program part time - Tichete de masa - Pachet de servicii medicate - 25% reducere la produse in oricare dintre brand-urile noastre - Bonus pentru recomandarea noilor colegi - Acces la Benefit system si 7 card - Dezvoltare in cadrul companieiCerintele noastre: - Minim studii medii - Cu sau fara experienta profesionala - Pasiune pentru fashion, placerea de a lucra intr-un magazin - Abilitati de comunicare, flexibilitateResponsabilitati: - Activitati specifice magazinului: receptie marfa, aranjarea produselor in magazin, consilierea clientilor - Activitati in depozit: stocare, aranjare, verificare - Activitati specifice casei de marcatBe inspiring.Descrierea jobului CONSI
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3009 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Consilier Vanzari Accesorii Telefoane Mobile


Candidatul ideal Vino în echipa Mobiup Distribution și descoperă pasiunea de a vinde! Abilități de comunicare, putere de convingere și negociere; Atitudine pozitivă, inițiativă; Orientare către client; Spirit de echipă.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea produselor Mobiup: accesorii, gadget-uri și telefoane; Identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții; Atingerea obiectivelor zilnice și lunare; Lucru cu casa de marcat – numerar și POS bancar; Gestionarea corectă a stocului; Loc de muncă într-un cadru modern tip insulă în marile galerii comerciale; Program de lucru full time.Îți oferim: Salariu fix competitiv; Bonusuri din realizări; Tichete de masa; Contract de muncă perioadă nedeterminată; Programe structurate de training; Șansa de a face performantă într-o companie în plină ascensiune.Mobiup Distribution SRL (compania), în calitate de operator, prelucrează datele tale cu caracter personal în scopul selectării și recrutării pentru posturile vacante ale
ARSIS TRADING SRL

Reprezentant Vanzari Orange – Munca De Teren


Candidatul ideal Cum ți-ar placea să lucrezi în IT & C, experimentând tehnologii de vârf și bucurându-te de viață? Vino să afli ce înseamnă #LifeAtOrange!Descrierea jobului Cine suntem noi? suntem o echipa cu oameni simpli si onesti; mediul in care lucram este dinamic, iar asta ne ajuta sa fim tot mai adaptabili (…stii povestea cu dinozaurii?! 😊) principalul nostru obiectiv este sa ne asiguram ca produsele si serviciile Orange sunt disponibile in cat mai multe magazine; cu aceste magazine construim relatii de durata.Ce căutăm o persoana care relationeaza usor cu oamenii; pe cineva care este capabil/a sa isi organizeze ziua de lucru pe teren si nu renunta usor cand intampina obstacole; pe cei care au idei, le impartasesc si le pun in practica. Daca prietenii iti spun ca le este usor sa discute cu tine, ca de obicei ai o atitudine pozitiva, hai la o discutie sa ne cunoastem mai bine!Ce trebuie să faci sa promovezi si sa vinzi produsele si serviciile Orange; sa intretii si sa imbunatates
ORANGE ROMANIA SA

Consultant Vanzari /​ Optometrist - Optica Medicala


Candidatul ideal Comunica si relationeaza cu clientii; Este deschis, energic, sociabil si cu spirit de echipa; Manifesta dorinta de a invata; Este atent la detalii, este ordonat si este capabil sa respecte procedurile, principiile si tehnicile de vanzare; Are studii de Optometrie in curs sau finalizate (in cazul optometristilor); Experienta relevanta in domeniu ( in cazul optometristilor );Descrierea jobului Intampina clientii si le asigura consiliere intr-o maniera amabila, prietenoasa si eficienta; Identifica nevoile si asteptarile clientilor, le ofera informatii corect si complet despre produsele aflate in vanzare; Realizeaza determinare de dioptrii si adaptare lentile de contact (in cazul optometristilor); Realizeaza operatiuni cu casa de marcat; Gestioneaza comenzile clientilor; Gestioneaza activitatile magazinului (receptie marfa, etichetare, verificare preturi, inventariere, livrare, vanzare, etc.). Mentine ordinea si curatenia in magazin;Beneficii oferite: Pachet salarial motiv
CRISCOR OPTIC S.​R.​L.​

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Daca esti comunicativ, dinamic si ambitios, te asteptam in echipa noastra!Putem sa iti spunem despre noi, ca suntem tineri, seriosi, entuziasti si ne dorim sa te cunoastem.Descrierea jobului In ce consta activitatea ta: Vei consilia clientii pentru alegerea produselor COLIN'S in functie de dorintele lor; Te vei implica activ in promovarea si vanzarea produselor COLIN'S; Vei participa la activităţile de pregătire, organizare si prezentare a produselor din magazin; Vei colabora cu echipa pentru indeplinirea sarcinilor zilnice in vederea atingerii targetului stabilit.Iti oferim: Pachet salarial cu bonusuri atractive; Tichete de masa; Cadouri de sarbatori; Uniforma din gama noastra de produse oferita in fiecare sezon; Program flexibil; Mediu de lucru placut si modern; Preturi speciale la produsele COLIN'S; Oportunitatea de a participa la programe de dezvoltare in cadrul companiei; Un loc de munca stabil cu contract pe perioada nedeterminata; Sanse reale de prom
EROGLU ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 848 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 83 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.