Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Achizitii in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Achizitii in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Director Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in t
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 466 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Inginer/​specialist Achizitii


Candidatul ideal - absolvent studii superioare de specialitate;- cunostinte bune de materiale si echipamente din domeniul instalatii pentru constructii;- cunostinte specifice privind intocmirea contractelor: conditii contractuale, tehnici de negociere, intocmire analize economice;- experienta de munca in achizitii instalatii pentru constructii - minim 2 ani;- abilitati foarte bune de lucru pe calculator (Excel, Word, etc.);- abilitati excelente de utilizare a computerului (cunoasterea softului ERP-Charisma-Primavera constituie AVANTAJ);- abilitati de rezolvare a problemelor;- abilitati foarte bune de comunicare, organizare, planificare si atentie la detalii;- cunoasterea legislatiei in domeniu.Descrierea jobului - elaborează analize comparative de preț;- sustine Departamentele Ofertare si Executie in relatia cu furnizorii de materiale si echipamente;- prospecteaza piata cu scopul de a identifica noi furnizori / parteneri;- intocmeşte şi transmite cereri de ofertă si comenzi către furni
HIGH-TECH CLIMA S.​A.​

Agent Vanzari Echipamente Utilaje Pentru Constructii


Candidatul ideal Te așteptăm să devii membru al echipei noastre, dacă:- ai pregatire tehnică, ai mai lucrat într-un domeniu tehnic,- vrei să lucrezi,- ești o persoană cu experiență in domeniul vânzărilor, și un bun cunoscător al pieței locale,- ești dedicat muncii de teren și ai experiență în munca de teren - NU căutăm colegi care să-și petreacă timpul la birou,- te motivează câștigul pe bază de rezultate,- esti organizat, punctual, și de încredere,- eșecurile nu te doboară,- stii sa faci follow-up, și nu te deranjează să o faci- discuțiile telefonice cu persoane necunoscute NU înseamnă o provocare pt. tine,- dacă poți să-ți organizezi timpul alocat vânzărilor, pt. cel puțin o săptămână în avans,- ai darul de a atrage și menține relațiile cu persoanele pe care-i întâlnești,- ești dedicat și loial.- Cunostiinte autocad si tehnici de vanzare, negociere, comunicare - reprezinta un avantaj;- Experienta in domenii precum constructiile, utilajelor pentru constructii, ingineria sau comertul;-
AZZURRA PIATTAFORME SRL

Agent Vanzari /​ Manager Vanzari


Candidatul ideal -cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet;-limba engleza scris/vorbit, utilizată la nivel conversațional și în comunicarea scrisă, pe e-mail;-capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;-capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;-atenție către detalii;-amabilitate și plăcere de a învăța lucruri noi și de a comunica cu oamenii;-responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;-experiență de lucru în vânzări de minim un an constituie avantaj;-abilități de vânzare;-atitudine pozitivă și plăcere de a vorbi la telefon.Activitatea are loc pe Bulevardul Constantin Brâncoveanu, București. Descrierea jobului -cunoștințe de operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet-identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a prezenta produsele noastre (condimente, plante medicinale, legume uscate, etc.) prin intermediul e-mailului și telefonic, fără deplasare la aceștia-intr
ISACOV ADVERTISING SERVICES S.​R.​L.​

INGINER VANZARI


Scurta descriere a companiei EUROFIT este o companie de renume, parte a grupului VOYATZOGLOU S.A. – lider de piață în domeniul său de activitate – cu o expertiză bogată în domeniul soluțiilor pentru depozitare și automatizare a fluxurilor logistice, ce beneficiază de standarde internaționale de calitate precum ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 și Coface – Exellent SME (după raportul Coface din 2023, 9.5% din firmele din România îndeplinesc criteriile necesare pentru a beneficia de această certificare).Experiența de peste 24 de ani în România (și peste 55 de ani în Grecia) vă asigură că orice echipament proiectat și implementat de EUROFIT are o durată foarte lungă de viață, nefiind nevoie de mentenanță periodică.De asemenea, compania oferă soluții pentru utilarea oricărui tip de spațiu comercial, dar și soluții de After-Sales Support prin sistemul de service inteligent EUROFIT SIGMA (Service - Instalare - Garanție - Mentenanță - After-sales Support). Cerinte • Minim 5 ani de experienta în v
EUROFIT - Voyatzoglou Romania SRL

Media netă estimată pe baza celor 211 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Agent Vanzari Sisteme Aluminiu Zona Sud


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui coleg/ unei colege care sa isi aduca aportul in vanzarea sistemelor din aluminiu pe care le avem in portofoliu.Cautam o persoana care sa fie dispusa sa faca munca de teren in proportie de 95% din timp.Nu cautam un robot si nici pe Superman, ne dorim inca un om cu care sa impartim munca pentru a deveni si mai buni in ceea ce facem.Descrierea jobului Cunoasterea pietei de profil (pereti cortina, tamplarie aluminiu,balustrade sticla, fatade ventilate) este obligatorieÎnțelegerea nevoilor partenerilor existenti si a viitorilor parteneri precum si crearea unei interacțiuni cât mai eficiente și cu rezultate palpabile este esențială.
TURCOAZ TRADING SRL

Buyer


Candidatul ideal Căutăm o persoană motivată și organizată pentru a se alătura echipei noastreConsideram ca aceasta persoana are nevoie de urmatoarele abilitati:Studii superioare cu diploma de licenta;Experiența relevanta in domeniul achizițiilor;Abilitati de comunicare, spirit de organizare, eficienta, performanta in munca si orientare catre rezultat;Disponibilitate de a lucra in echipa;Capacitatea de a lucra cu termene si proceduri de lucru;Cunostinte utilizare MS Office – Excel : nivel avansat, Word;Limba engleza nivel avansat (vorbit /scris)Descrierea jobului Responsabilitati:Tine legatura cu partenerii interni si externi, estimeaza costurile de marfa in anumite situatii.Verifica necesarul de aprovizionat;Intocmeste, analizeaza si centralizeaza ofertele de pret;Caută in mod activ tehnologii si furnizori alternativi pentru optimizarea costurilor;Se implica direct asupra modului de rezolvare al operatiunilor de achizitii;Intocmeste diverse analize si rapoarte solicitate de managerul d
RIVIERA BIKE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2690 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Lucrator Comercial /​ Consultant Vanzari


Candidatul ideal Cautam lucrător comercial (vanzator / vânzătoare cofetarie). Experienta de minim 6 luna pe un post similar sau de vanzare directa. Studii medii. Orientarea catre client si rezolvarea problemelor. Munca in echipa, Luarea deciziilor si deschiderea catre noutati.Descrierea jobului Asistență și consultanță clienților în selectarea și achiziționarea produselor noastre; Pregătirea și etichetarea produselor în magazin; Menținerea ordinei și a aspectului general al magazinului; Gestionarea tranzacțiilor și a proceselor de plată;Avantaje:Contract de munca cu norma intreaga pe perioada nedeterminataSalariu platit la termen de 3500 RON + alte beneficii zilnice si lunareBonus din vanzari din a 2-a lunaPrime de Pasti si Craciun, cadouri de 1 si 8 martie, tort la ziua de nastere.Mesele, apa, suc cafea sunt asigurate de noi.Discount de angajat de 35% la produsele noastre.Dezvoltare profesionala si oportunitati de promovare
MĂDĂMYR SRL

Consultant Vanzari /​ Asistent Magazin - 2800 Ron Net


Candidatul ideal Persoana cu experient in vanzari care a lucrat in magazine si stie sa abordeze clientii si sa ii convinga sa cumpere.Are experienta in lucrul cu casa de marcat si stie sa ofere o experienta placuta clientului.O persoana indeminatica , organizata si activa.Descrierea jobului Manageriaza magazinul astfel incat sa isi atinga targetul lunar Asistentul trebuie sa faca inchiderea/deschiderea magazinului si este responsabil de consultantii din magazin. Incaseaza produsele vandute de el si scoate produse la raft din depozit. Receptioneaza marfa impreuna cu managerul de magazin Emite facturi si executa retururi. Ajuta managerului in preluarea si impachetarea produselor vandute online.Beneficii Lucrul in ture - programul se face impreuna cu angajatul Bonuri de masa Comision din Vanzari Pauze de tigara Orele suplimentare sunt achitate dublu Punct de lucru : Mall Parklake
HOMEVIBES S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Casier Pariuri Sportive (reprezentant Vanzari) – Job National


Candidatul ideal Suntem determinați să iți oferim o experiență autentică într-o echipă unită și un mediu de lucru profesionist.Te așteptăm în echipa Superbet!Așteptăm CV-ul tău, dacă ai: Studii medii Cunoștințe de operare PC - nivel mediuȘi Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții Dai dovadă de responsabilitate, corectitudine și seriozitate Te adaptezi cu ușurință într-un mediu care se dezvoltă constantDescrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții și interacționezi cu aceștia pentru a le asigura cele mai bune servicii Efectuezi operațiuni cu numerar sau POS (încasări și plăți de la/către clienți) Emiți și validezi tichetele de pariere Întocmești documentele de închidere ziSuntem pregătiți să îți oferim: Program de lucru flexibil, cu pauză de masă Salariu competitiv + tichete de masă electronice (40 lei/zi lucrătoare) Loc de muncă stabil, contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată Program de formare profesională în agenție, timp de 30 zile și pract
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Director Vanzari - Relocare In Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:- Experiență în vânzări B2B, preferabil în domeniul energiei solare- Abilități excepționale de comunicare și negociere- Cunoștințe solide despre piața energiei solare- Permis de conducere valabil- Disponibilitate pentru deplasări la nivel zonalDescrierea jobului Responsabilități:- Identificarea și atragerea de noi clienți noi- Prezentarea și vânzarea panourilor fotovoltaice către potențialii clienți- Menținerea unei relații excelente cu clienții de afaceri- Monitorizarea tendințelor pieței și a concurenței- Colaborarea cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzareOferim:- Pachet salarial competitiv, cu bonusuri substanțiale în funcție de performanță- Program de formare complet, condus de profesioniști cu experiență în vânzări- Oportunități de dezvoltare profesională într-un sector în creștere rapidă
ADRIGOR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2583 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Director Vanzari Export-relocare In Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil ȋn domeniul economic, inginerie, management; Disponibilitate pentru deplasari frecvente si de a lucra in teren in proportie de 70% din timp; Disponibilitate pentru program prelungit de muncă; Disponibilitate pentru relocare; Un bun antreprenor, bine organizat/a si atent/a la detalii, cu respect pentru clienti si motivat/a sa ofere un serviciu impecabil acestora; O persoana smart, hotarata, care vede oportunitatile, stie ce isi doreste din perspectiva carierei si e dispusa sa faca eforturile necesare in vederea realizarii telului propus; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentr
NRG CABLES S.​R.​L.​

Director Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 584 de salarii introduse în Salario: 6600 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 3627 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Director Zonal Vanzari


Candidatul ideal Rodbun este in cautare de profesionisti gata să devină membrii cheie ai echipei, în calitate de Director Zonal pentru toate regiunile țării. Compania este în continuă expansiune, iar căutarea se îndreaptă către persoane ambițioase, cu abilități excelente de vânzare și o înțelegere profundă a pieței agricole locale.Candidatul potrivitUn bun vânzător cu o carieră stabilă și o experiență de minim 3 ani in vanzari;Un om ambițios, competitiv, cu putere de muncă, cu o atitudine de învingător;Un bun organizator, team-player,cu o atitudine pozitiva, sociabil, capabil;Carnet conducere categoria B obligatoriu;Este disponibil la călătorii pe parcursul anului în zona alocata;Experiența anterioară în agribusiness nu este obligatorie, dar poate reprezenta un avantajDescrierea jobului Principalele caracteristici ale poziției:Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și identificarea și atragerea de noi clienți;Prezentarea și promovarea eficientă a produselor
RODBUN GRUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 79 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Angajam 2 Consilieri Vanzari In Agricultura


ITC SRL societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul cultivării cerealelor, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Popești-Leordeni, Jud. Ilfov. Număr posturi: 2 Consilier de Vânzări Așteptări: - Studii medii în agricultură Licență în Agronomie constituie un avantaj; - Debutant sau minim 3 ani experiență în vânzări semințe agricole; - Nivel mediu la limba engleză; - Nivel mediu operare calculator; - Capacitate de analiză și sinteză; - Spirit de echipă; - Comunicare cu ușurință. Descrierea sarcinilor activităților postului: Prezintă si promovează produsele prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti. Prospectează piata în vederea identificării de noi clienti si a cresterii cotei de piată a produselor. Realizează planul de vânzări. Intocmeste documentele necesare livrarii (contract, dispozitie de livrare, aviz de expeditie, document de calitate si conformitate, factura) Realizează evidenta po
ITC
Vezi alte joburi relevante

Lucrator Comercial /​ Vanzator - Popesti-leordeni


Candidatul ideal Cea mai indragita gelaterie din Popesti-Leordeni isi mareste echipa!Ne-ar placea sa ai: O fire optimista si ambitioasa Atentie la detalii – intotdeauna sunt cele care fac diferenta, nu? :) Rabdare – vor fi muuulti copii pofticiosi care ne vor vizita si nu vrem sa ii dezamagim Rezistenta la un volum mare de servire a clientilor - chiar sunt delicioase produsele noastre, asadar sunt intervale orare care pot fi mai aglomerateExperienta anterioara intr-o gelaterie este foarte apreciata, dar nu este obligatorieDescrierea jobului Ce trebuie sa faci? Sa cunosti toate produsele noastre (alergenii, aromele etc) si sa le recomanzi pe cele mai potrivite cerintelor primite Sa servesti inghetata Sa acorzi o atentie sporita curateniei si regulilor de igiena Sa fii calm, amabil si mereu prietenos Sa incasezi corect produsele serviteProgramul nostru de functionare este de luni pana duminica, de la 12:00 la 21:00, iar noi vom avea nevoie de ajutorul tau 5 zile pe saptamana, selectate p
FREEZY ICECREAM S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.