Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrativ in Bolintin Deal

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrativ in Bolintin Deal

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Bolintin Deal si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Bolintin Deal si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

It Network &pc Administrator


Candidatul ideal If you wish to further develop your career with one of the most successful logistics organizations we are looking for a new IT Network &PC Administrator. This is an excellent opportunity to join our IT team.YOUR ROLEYou will be responsible for providing enterprise-level support to our customers and partners. This is a very dynamic role where you will provide technical assistance, troubleshoot and resolve customer problems, interface with development on various product issues, and contribute to projects. Also, you will be responsible for handling difficult, complex tasks that will be delegated to you by support agents.YOUR SKILLS AND EXPERIENCES Proven experience with network planning, network security principles and general network management best practice Strong knowledge of Microsoft based operating systems with emphasis on Windows desktop technologies (Windows 7 / Windows 10 / Windows Server) Experience using and troubleshooting Microsoft Office (MS Word, Excel and
KUEHNE NAGEL S.​R.​L.​

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: H.ESSERS DISTRIBUŢIE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BOLINTIN-DEAL
H.​ESSERS DISTRIBUŢIE SRL
Vezi alte joburi relevante

Gestionar Depozit-bolintin-deal,​ Ctpark-km 23-autostrada A1


Candidatul ideal Cerinţe Studii medii absolvite; Cunoștințe limba engleză - nivel mediu ; Cunoștințe PC și/sau MS Office - nivel mediu; Orientare către client și atenție la detalii; Experiență în coordonare echipe; Persoană dinamică și responsabilă; Experiență pe un post similar sau în domeniul Logisticii - reprezintă un avantaj; Disponibilitate de a lucra în 2 ture: L-V în intervalele 6:00 - 14:30 și 13:30 – 22:00.Descrierea jobului Responsabilități Gestionează stocurile – responsabil/ă de acuratețea acestora în aplicațiile interne; Întocmește documentaţia spеcifică а stocurilor și verifică documentele specifice (CMR etc); Monitorizează și dezvoltă indicatorii de performanță și eficiență (KPI-uri); Coordonează echipa și turеle de lucru; Se asigură că echipa cunoaște și atinge/depășește indicatorii de performanță; Gestionează intrările de mărfuri; Se asigură că mărfurile sunt înregistrate și manipulate prin etichetarea tuturor coletelor primite; Responsabil de pregătirea comenzilor în
SCHENKER LOGISTICS ROMANIA S.​A.​

Gestionar Punct Lucru Bolintin Vale


Candidatul ideal - Minim 3 ani experiență profesională într-un post similar;gestiune,logistica,contabilitate- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;- Competente in utilizarea pachetului MS Office;- Persoana organizata, muncitoare, amabila si punctuala;- Capacitate de a lucra in echipa;- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;- Integritate, seriozitate si implicare;- Cunostinte de contabilitate, legislatie contabila si fiscala- Orientare catre client- Abilitati de negociere;Descrierea jobului Gestionarul este responsabil de coordonarea operatiunilor cu marfa in depozitul de care raspunde: receptie, pastrare in conditii optime, pregatirea livrarilor,coordonarea transporturilor. Asigura activitatile de gestiune pentru marfurile din depozitul punctului de lucru conform normelor si procedurilor in vigoare.Activitatea de lucru se desfasoara in localitatea Bolintin Vale - judetul Giurgiu, intr-o fabrica noua, ultramoderna.Responsabilitati principale :
SYMMETRICA SRL

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: C&A FRACHT TRANSPORT LOGISTIK SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GIURGIU
CA FRACHT TRANSPORT LOGISTIK SRL

Administrator - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECT HOUSE S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-SCOALA SPECIALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GIURGIU
DIRECT HOUSE S.​R.​L.​

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: DOLCE PAN GOLD SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GIURGIU
DOLCE PAN GOLD SRL

Administrator Societate Comerciala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR SOCIETATE COMERCIALA - AJOFM | ANOFMAngajator: DAW UTILAJE SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GIURGIU
DAW UTILAJE SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2400 până la 2800 LEI pe lună
Descrierea postuluiAsigurarea suportului administrativ pentru Manager în gestionarea activităților zilniceCoordonarea și monitorizarea proiectelor și sarcinilor în desfășurareOrganizarea întâlnirilor și a programului de lucru al ManageruluiÎntocmirea și gestionarea documentelor și rapoartelor necesareMonitorizarea și implementarea politicilor și procedurilor de mediu în conformitate cu reglementările legaleElaborarea și actualizarea planurilor de acțiune pentru protecția mediuluiCoordonarea și supervizarea activităților de gestionare a deșeurilor și a resurselor naturale Cerințele postuluiDiplomă de studii medii/ superioare într-un domeniu relevantExperiență anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantajAbilități excelente de comunicare și organizareCunostinte limba italiana si limba englezaCapacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultanAtenție la detalii și orientare către rezultateCunoștințe avansate de operare a calculatorului și a
PCM ROM SRL

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte MS Office;- Cunostinte de operare PC: Word, Excel, Powerpoint, Outlook etc- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si verbala;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Persoana dinamica, proactiva, rezistenta la stres, flexibila;- Cunostinte limba engleza nivel incepator;- Confidentialitate si responsabilitate.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Administrativ:- Aplicarea unor cunostinte de contabilitate primara;- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;- Reprezentarea companiei in relatia cu banca si autoritati de stat.Secretariat:- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei- Redactarea documentelor si a rapoartelor solicitate- Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc.- Redactare corespondenta interna si externa (fax, memo, e-mail, note interne, etc.),
PRODESIGN 2002 SRL

Media netă estimată pe baza celor 321 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Coordonator echipa - Depozit curierat - A1,​ km 19


Scurta descriere a companiei We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth. Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day. Cerinte Ce ar trebui să ai?- Abilitatea de a coordona echipa de manipulanti marfa;- Experiență anterioară în industria curieratului/transportului(reprezinta un avantaj);- Rezistență la stres și la un flux de lucru constant;- Dorință de perfecționare și capacitatea de a respecta procedura impusă de Team Leader;- Capacitatea de a fi ordonat, de a gestiona marfa;- Permis Cat. B + masina;- Disponibilitate pentru a
Sameday Courier

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte MS Office;- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si verbala;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Persoana dinamica, proactiva, rezistenta la stres, flexibila;- Cunostinte limba engleza nivel incepator;- Confidentialitate si responsabilitate.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Administrativ:- Aplicarea unor cunostinte de contabilitate primara;- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;- Reprezentarea companiei in relatia cu banca si autoritati de stat.Secretariat:- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei- Redactarea documentelor si a rapoartelor solicitate- Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc.- Redactare corespondenta interna si externa (fax, memo, e-mail, note interne, etc.),CERINTE:- cunostinte de operare PC: Word, Excel, Powerpoint, Outlo
CONGEB ACG SRL

Media netă estimată pe baza celor 350 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Coordonator Echipa - Depozit Curierat - A1,​ Km19


Descrierea jobului Descrierea jobului Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă. Ce zici, ți-ar plăcea să asiguri un flux corect și eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii și nu-ți scapă nimic? Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday? Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru. Ce ar trebui să ai?Abilitatea de a coordona echipa de manipulanti marfa;Experiență anterioară în industria curieratului/transportului(reprezinta un avantaj);Rezistență la stres și la un flux de lucru constant;Dorință de perfecționare și capacitatea de a respecta p
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Coordonator Servicii Pacienti – Centrul Socio-medical Din Adunatii Copaceni,​ Jud.​giurgiu


Candidatul ideal Fundația HOSPICE Casa Speranței –angajează Coordonator Servicii Pacienți – la Centrul Socio-Medical din Adunatii Copaceni, Jud.GiurgiuCerinte generale: Studii superioare absolvite, preferabil în domeniul socio-uman Minim 3 ani de experiență în coordonarea unei echipe si coordonare/management de proiect Abilități excelente de comunicare, leadership, organizare și adaptabilitate; orientare catre gasirea solutiilor Empatie, flexibilitate, maturitate emoționala Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel si Power Point). Limba engleza scris si vorbit la nivel avansatDescrierea jobului Planificarea si coordonarea activităților echipelor multidisciplinare de ingrijiri paliative pediatrice de la Centrul Socio Medical Adunatii CopaceniResponsabilități Se asigura ca oferim servicii de calitate de îngrijiri paliative pediatrice în centrele de zi, ambulatoriul de specialitate precum si la domiciliul pacientului prin echipele de îngrijire la domiciliu Supraveghează si ges
FUNDATIA HOSPICE CASA SPERANTEI

Asistent Vanzari Altex


Candidatul ideal Experienta in vanzari constituie un avantaj;Studii medii absolvite (studiile superioare reprezinta un avantaj);Abilități de operare PC (MS Windows, MS Office);Limba engleză la nivel conversational (ideal);Capacitate de a lua decizii si asumarea responsabilitatii;Bune abilitati de comunicare, negociere și vânzare;Flexibilitate, ambiție, precizie, atentie la detalii;Descrierea jobului Vânzare de produse si servicii Altex Romania;Merchandising / afișarea prețurilor produselor magazinului;Pregătirea, verificarea și receptia produselor;Aranjarea produselor / comenzi / livrari / receptii;Rapoarte saptamanale si lunare;Participarea la inventare periodice.
ALTEX ROMANIA SRL

Secretar Notariat - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETAR NOTARIAT - AJOFM | ANOFMAngajator: Birou Individual Notarial DragExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GIURGIU
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL DRAG

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: JOYPRINTING SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 4Adresa locului de munca: GIURGIU
JOYPRINTING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.