Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

726 Locuri de Munca Agent de vanzari in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

726 Locuri de Munca Agent de vanzari in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Departament Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate· Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Power Point)· Minim 3 ani experienta pe un post de suport in vanzari (raportare / analiza)· Canalul de vanzare de IKA si On line reprezinta un avantaj;· Persoana ambitioasa, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata;· Excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare, sistematizare si atentie la detalii;· Capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor;· Atitudine pozitiva si proactive;· Abilitate de a lucra atat in echipa cat si independent;Descrierea jobului Întocmeşte rapoarte de vânzări si monitorizeaza actiuni promo;· Ofera suport reprezentantelor de vanzari;· Mentinerea relatiei cu clientii (comunicare e-mail, telefon)· Redactarea contractelor, anexe contracte;·Prezentare produse ,preturi, oferte speciale ,poze , fise logistice;· Verificare rezolvare procese verbale si monitorizare facturi la plata pentru clientii alocati;· Participarea activa in analiza diferit
PET PRODUCT SRL

Coordonator Vanzari B2b /​ Key Account Business


Candidatul ideal Performant in vanzari, experienta in piata dе constructii/instalatii, capacitate dе a oferii intelegerea si consultanta pe sistemele dе incalziri, bun organizator, abilitati si experienta B2B, performant in dezvolatre brand companie pe zona dе vest, est si/ sau centru tarii. Cunoasterea teoretica a procesului dе vanzare CONSULTATIVA, a stiintei dе negociere si dе management dе organizare. Conlucrarea in echipa cu managementul companiei pentru aplicarea strategiilor si obtinere rezultate echipa vanzari. Profesionalism si punctualitate in activitatea sa. Experienta in coordonare echipa vanzari Comunicativ, eficient si suportiv atat fata dе clienti companiei cat si fata dе managementul companiei. Perseverent , ordonat, disciplinat si performantDescrierea jobului Orgаnizare de intаlniri zonalе si Bucuresti, controlul si cresterеa zonеi fаtа de concurentа, studiu concurеnta si dezvolаtrea dе colaborari noi B2B. Obtinеrea de contracte si noi leeduri. Propsectie piata prin to
AMASS CONFORT SYSTEMS SRL

Store Manager Sizeer - Constanța City Park


Candidatul ideal Streetwear style on the streets of your city? You can have an influence on it!Become part of our Sizeer team - we are currently recruiting for this position:STORE MANAGERWe will be very pleased to have you in our team if: You are communicative and responsible, You have experience in retail sales (preferably in a managerial position), You can effectively manage a team and sales, You are organized and able to use English language, You like working with people, You value stability and want to work with well-known brands.Descrierea jobului What will you do? Organize the store's work and make sure that sales results are on a good level, Build and develop the team through recruitment, training and evaluation, Serve customers so that they come back to us.What will you gain? Work environment connected with the biggest fashion brands, Professional training, Discounts on products in the store, Friendly work atmosphere and a friendly team, Flexible working hours based on a pr
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Analist Suport Vanzari - Bt Pensii


Candidatul ideal Ne-am bucura sa te alaturi echipei BT Pensii si pentru a te potrivi cu acest post, ne-ar placea sa ai: Studii superioare încheiate; Experienta de lucru cu documente si organizare de acte ( de preferat in domeniu bancar back office/ front office); Experienta in a lucra cu sisteme informatice integrate; Atitudine proactivă, responsabilă, orientată către acumularea de informații noi; Atenție la detalii, ordonat; Cunoștințe Microsoft Office; Abilități de comunicare și negociere.Descrierea jobului Fiind parte din echipa noastra, vei avea ocazia sa:🔎 Verifici, înregistrezi, procesezi și arhivezi documente aferente încheierii actelor de aderare;📢 Comunici cu agenții de marketing în toate privințele și acorzi suport în vederea încheierii actelor de aderare;🖋️ Comunici cu clienții în toate privințele pre și post vânzare;🎯 Urmăresti vânzările realizate de agenții de marketing si propui de măsuri pentru îmbunătățire unde este cazul;📑 Întocmiesti și verifici raportările de vâ
BANCA TRANSILVANIA SA

Specialist Eligibilitate /​ Achizitii Publice


Candidatul ideal Absolvent studii superioareExperienta de lucru in domeniul achizitiilor publice in constructiiCunostinte avansate despre legislatia referitoare la achizitiile publiceCunostinte avansate de utilizare a platformei publice de achizitii (SICAP)Abilitati de comunicare, relationare, de buna organizare Descrierea jobului Monitorizarea anunturilor publicate pe platformele de specialitate din domeniul constructiilor si proiectariiPregatirea, analiza, centralizarea documentatiilor specifice solicitate in procesul de eligibilitateColaborarea cu specialistii interni si cu autoritatile contractante
BOG ART SRL

Specialist Achizitii Junior


Candidatul ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Nivelul de studii: studii superioare- economice sau juridice. Calificarea necesara: cunostinte bune PC ( Microsoft Office: Word, Excel - nivel peste mediu, Outlook, PowerPoint); Operarea in programul Gestoc constituie avantaj; Experienta de lucru necesara: minim 2 ani experienta pe o pozitie similara, constituie un avantaj experienta pe o pozitie similara in domeniul medical. Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu, minim B2. Abilități și cunoștințe profesionale: Tehnici de argumentare Tehnici de negociere Abilitati de comunicare asertiva Abilităti de analiză si sinteza Abilitati de prioritizare a sarcinilor si proiectelor Abilitati de derulare simultana de proiecte multiple Cunostinte comerciale (comenzi, contracte,facturi, ordine de plata, receptie)- nivel mediu Caracteristici comportamentale: Integru, etic, loial Organizat Orientare către rezultate Preocupat de calitate, structura si ordine Atitudine deschisă, p
GRAL MEDICAL SRL

Agent Vanzari 4.​000 - 10.​000 Ron Net


Candidatul ideal Alătură-te Echipei Simplex Trade Investment ca Agent de Vânzări! :)Compania este specializata in comercializarea produselor termo, hidro, climatizare, ventilare, obiecte sanitare si instalatii.Daca esti o persoana orientata catre rezultate, cu abilitati excelente de comunicare si o dorinta puternica de a obtine succesul in vanzari, aceasta este o oportunitate pentru tine sa ne cunoastem!Cerinte: Experienta in vanzari minim 2 ani; Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa; Capacitatea de a dezvolta si mentine relatii solide cu clientii; Permis de conducere categoria B; Experienata anterioara in domeniul instalatiilor constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor companiei; Dezvoltarea si mentinerea unor parteneriate puternice si de durata cu clientii; Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si participarea activa la dezvoltarea portofoliului de clienti impreuna cu designeri/instalatori parteneri
SIMPLEX TRADE INVESTMENT SRL

Inginer Suport Tehnic Si Vanzari Online In Bucuresti


Candidatul ideal Cerinţe: Studii superioare de electrotehnică, energetică sau automatică, cunoştinţe de operare PC (WORD, EXCEL, POWER POINT), cunoştinţe de limbă germană sau engleză, cunoştinţe tehnice generale de electrotehnică, experienţă în domeniul vânzărilor de aparate, echipamente şi instalaţii electrice, buna citire si interpretare a schemelor si simbolurilor electrice buna cunoastere a pietei: concurenti, preturi, clienti, etc. posesor carnet de conducere B, spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest,Descrierea jobului SCHRACK Technik S.R.L., filiala din România a firmei austriece SCHRACK Technik GmbH, producător şi furnizor de aparataj electric de joasă tensiune, cablare structurată, cabluri şi conductoare, corpuri de iluminat (mai multe detalii despre companie: a se vedea www.schrack.ro):ANGAJEAZA INGINER SUPORT TEHNIC si VANZARI ONLINEPentru:aparate şi echipamente pentru instalaţii electrice de joasă tensiune, cablare structurată, cabluri si conductoare, corpuri de il
SCHRACK TECHNIK S.​R.​L.​

Achizitor Expansiune Zona De Sud (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate. Experiența anterioară în domeniu, experiența în Project Management și/sau cunoștințe juridice reprezintă un avantaj; Ai spirit antreprenorial, esti perseverent și orientat către rezultate; Ai foarte bune abilități de comunicare; Ai capacitate analitică și de sinteză; Ai disponibilitate pentru activitate de teren; Ai permis de conducere categoria B; Constituie un avantaj să cunoști limba engleză și / sau germană la nivel conversațional; Ai cunoștințe avansate de MS Office (Excel, PowerPoint). Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Vei identifica, vei negocia prețul și vei fi implicat în tot ce ține de proce
LIDL DISCOUNT SRL

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger Fashion House Outlet Pallady


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Ofiter Vanzari


Candidatul ideal Cerinte:- Studii superioare finalizate, de preferinta economice;- Experienta de vanzari in domeniul financiar bancar constituie un avantaj;- Abilitati de dezvoltare portofoliu clienti persoane juridice;- Cunostinte cu privire la cerintele de cunoastere a clientelei;- Orientare catre nevoile clientului;- Excelente abilitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala;- Limba engleza, nivel mediu/avansat;- Cunostinte Microsoft Office;Descrierea jobului Responsabilitati:- Mentinere/atragere/dezvoltare portofoliu clienti persoane juridice; ✓ intreprinde actiuni de prospectare potentiali clienti; ✓ dezvolta portofoliu clienti; ✓ management de portofoliu clienti;- Realizeaza verificari/analizeaza/propune incadrarea in grad de risc din perspectiva cunoasterii clientelei, la initierea relatiei de afaceri;- Colecteaza documente financiare/juridice necesare dosarului de finantare- Contribuie la realizarea obiectivelor de vanzari, urmarind maximizarea profitabilitatii
ALPHA LEASING ROMANIA IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Vodafone


Candidatul ideal Ce este important sa ai cu tine:- veselie, sociabilitate si prietenie, ne asteptam sa fii atras/a de ideea de a lucra in vanzari;- rabdare, bunatate si deschidere catre client, ne place sa vedem ca interactiunile din magazinele noastre sunt intr-o energie buna;- ne dorim sa vedem abilitati de organizare din partea ta, magazinul (precum colegii si clientii), are si el nevoie de grija din partea ta;- vei avea un target (mic la inceput si pe masura ta odata ce ne dovesti ca stii sa vinzi), ne dorim sa fii consecvent/a in atingerea acestuia;- sa vrei sa acumulezi informatii repede si sa detii cunostinte medii de MS Office;- pasiunea pentru telefoane, IOT si lucruri tehnice este un plus, daca nu esti inca pasionat/a, te invatam noi :)Descrierea jobului Daca consideri ca detii calitatile de mai sus, atunci impreuna vom lucra sa-ti iasa intr-o maniera cat mai autentica si naturala, urmatoarele:- prezinti, promovezi si vinzi abonamente de telefonie si internet, cartele prepaid
ANHERO MANAGEMENT SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Foarte bune abilitati de analiza si rezolvare a problemelor;Flexibilitate si inventivitate in abordarea rezolvarii problemelor;Abilitatea de a lua decizii rapide;Abilitatea de a prioritiza;Excelente abilitati de comunicare;Abilitati de planificare, organizare, si coordonare ;Aptitudini analitice;Abilitati de negociere;Echilibru emotional;Usurinta, claritate si coerenta in exprimare;Trasaturi pozitive de caracter: exigenta, obiectivitate, spirit critic, consecventa in actiune;Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete);Orientare spre atingerea obiectivelor .Descrierea jobului Verifica prezenta produselor LLR la raft, identifica si rezolva problemele legate de prezenta (comenzi);Consiliaza locatiile cu privire la modul de coacere ;Se asigura de prezenta in magazin a produselor negociate central;Trimite zilnic poze reprezentative din locatiile vizitate;Verifica si raporteaza promotiile, produsele noi etc, atat LLR cat si concurenta;Influenteaza si rap
LA LORRAINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2933 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sales Assistant Parklake București Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru situat In Parklake București.Cum vom avea grijă de tine zi de zi?- Vei beneficia de formare continuă din partea celor mai buni profesioniști.- Pentru a te introduce în lumea La Casa de las Carcasas, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit numită Start Trip și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning pentru formare continuă care te va ajuta să îți dezvolți în continuare abilitățile
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Consilier/​a Vanzari – Mp Store


Candidatul ideal MP Store, o companie renumită în domeniul retail, caută un nou coleg/ă care să se alăture magazinului său din București ca și consilier vanzari de telefoane mobile.Ce așteptăm de la dvs: comportamentul plăcut și prezentabil este ceva firesc pentru dumneavoastră nu vă deranjează contactul permanent cu oamenii (experiența în domeniul vânzărilor sau al serviciilor pentru clienți este binevenită; vom aprecia și experiența în domeniul vânzărilor de telefoane mobile, dar aceasta nu este o condiție) aveți cazier judiciar curat rezistența la stres nu este doar un aspect din CV-ul dumneavoastră sunteți flexibil din punct de vedere al programului de lucru (asta înseamnă să lucrați în schimburi, inclusiv în weekend) nu vă este teamă de computer și vorbiți engleza să zâmbiți mereu :-)Descrierea jobului La noi veți: ajuta clienții să aleagă cel mai bun telefon mobil, accesorii și/sau servicii potrivite pentru ei vinde gama de produse pe care o oferim cumpăra telefoane mobile de la
MP STORE GSMRO S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Experienta anterioara in vanzari de minim 1 anAbilitati excelente de comunicare Abilitatea de a lucra independentCunostinte operare PCPermis de conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilitati:Planifica strategia de vanzari pentru zona alocataProspecteaza constant piata, identificand noi oportunitati de cresterePromoveaza produsele/ serviciile oferite in concordanta cu specificul si nevoile clientilorPregateste si prezinta ofertele comercialeNegociaza cu incredere si integritate conditiile contractuale pentru a asigura evolutia vanzarilor si atingerea obiectivelorMonitorizeaza lunar desfasurarea contractelor incheiate Analizeaza piata, competitia si gradul de satisfactie al clientilor si propune actiuni specifice pentru imbunatatireSe ofera:Salariu competitiv in functie de abilitati si experientaBonusuri pentru atingerea obiectivelorTichete de masa si abonament medical
AUTO RIVA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2933 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager De Magazin/​store Manager Parklake București


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc Kamalion România (La Casa de las Carcasas).Avem peste 4.500 de colegi în echipele noastre cu peste 60 de naționalități în cele 600 de magazine prezente în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională!În prezent, căutăm un Manager de Magazin care își dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și distractivă, pentru noua deschidere din Parklake București.Ce așteptăm de la tine? Să fii pasionat de clienți și foarte motivat să îți dezvolți în continuare abilitățile de vânzări. Experiență în gestionarea echipelor de magazine și familiarizat cu industria de retail. Obișnuit să lucrezi cu KPI și obiective de vânzări. Să fii un exemplu pentru echipa ta și să obțineți cele mai bune rezultate împreună.Te regăsești în ceea ce citești? Alătură-te echipei noastre pentru a te buc
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Prin Telefon


Candidatul ideal Persoana comunicativa, empatica Abilitati de vanzare, organizare si planificare; Orientare catre client si rezultate; Operare PC (MS Office - excel)- nivel avansat; Experienta similara obligatorie de minim 2 ani, intr-o companie din piata farmaceutica;Descrierea jobului ​Pozitia de RVT face parte din cadrul departamentului de vanzari, noul coleg isi va aduce aportul in mentinerea si dezvoltarea relatiilor contractuale cu partenerii alocati (farmacii, depozite farmaceutice) Mentine si dezvolta relatiile de afaceri cu partenerii existenti, coopteaza noi parteneri. Asigura suport echipei din teren; Contacteaza telefonic partenerii existenti in vederea promovarii ofertelor companiei; Preia si transmite spre facturare comenzile clientior; Urmareste fluxul documentelor; Intocmeste rapoarte specifice postului; Asigura atingerea obiectivelor de business stabilite de catre managerul direct.Ce oferim: Pachet salarial competitiv, parte fixa peste media pieteiRON), parte variabila
PI PHARMA MD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 198 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Căutăm un reprezentant vânzări telesales si vanzari directe, pasionat și motivat să se alăture echipei noastre din departamentul de vânzăriDacă ești o persoană dinamică, vesela, orientată către rezultate și dornică să facă parte dintr-un mediu de lucru susținător, te invităm să aplici pentru acest rol.- Experiență anterioară în vânzări și telesales, minim un an, preferabil într-un mediu similar.- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.- Orientare către atingerea obiectivelor și abilități de gestionare a timpului.- Atitudine proactivă și abilitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă.Descrierea jobului - Inițiezi și gestionezi apeluri către clienți potențiali pentru a promova produsele noastre.- Prezinți clar și persuasiv caracteristicile și avantajele produselor noastre.- Identifici și exploatezi oportunități de vânzare, abordând obiecțiile și încheind cu succes vânzările.- Îndeplinești și depășești obiectivele de vânzări lunare stabilite de compa
TOTAL GAMA PROD SRL

Media netă estimată pe baza celor 3002 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Reprezentant Vanzari - Back Office


Candidatul ideal Braytron SRL, companie internationala in domeniul electric si iluminat cauta reptrezentatnt vanzari. Candidat ideal :-Experienta in domeniu este de preferat;-Promptitudine;-Spirit de echipa;-Punctualitate.-Bune cunostinte de limba engleza-Cunostinte de MS OfficeDescrierea jobului · Dezvoltarea portofoliului de clienti;· Initiere, negociere, si finalizare contracte;· Prezentari de produs;· Realizarea de oferte;· Gestionarea relatiei cu clientii;· Atingerea obiectivelor stabilite..
BRAYTRON S.​R.​L.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.