Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

888 Locuri de Munca Agent de vanzari in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

888 Locuri de Munca Agent de vanzari in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Vanzari La Ecco In Baneasa Bucuresti


Candidatul ideal Cautam o persoana:Serioasa si descurcareata;Care isi doreste un loc de munca STABIL SI SIGUR UNDE POATE AVANSA;Dispusa sa invete;Orientata spre dezvoltare profesionala;Minim studii medii;Cu sau fara experienta in vanzari.Ce presupune job-ul?Vrem sa fii tu, Deschis, Serios si Curios, dornic sa INVETI! Cu restul te va ajuta trainerul nostru. Te asteapta un brand pe care sa-l sustii cu mandrie, o echipa prietenoasa si bine pregatita intr-o companie multinationala in care poti pune baze promitatoare carierei tale!Descrierea jobului La ECCO, punem pasiune in tot ceea ce facem. Fii parte a valorilor noastre, valori cu care te vei mandri!Alatura-te familiei noastre ECCO si croieste-ti drumul spre excelenta in fiecare zi!Vei beneficia de:Tichete de masa 40 lei/zi, aproximativ 840 lei/luna;Program flexibil, in ture;O pereche de incaltaminte ECCO in prima luna de la angajare;Mediu de lucru placut si profesionist intr-o companie multinationala;Pachet salarial FIX + PROCENT LUNAR
ECCO FOOTWEAR ROMANIA S.​R.​L.​

Buyer ( Achizitor) /​ Product Manager Hvac


Candidatul ideal *Atenție! CV-ul tău va fi luat în considerare doar dacă răspunzi la cele 3 întrebări de la final. Ne dorim doar colegi responsabili!Dacă ești o persoană ordonată, atentă la detalii, dornică să se dezvolte în permanență și să confere calitate tuturor activităților în care se implică, atunci esti profilul pe care îl căutăm.Descrierea jobului CUM O SA FIE SĂ LUCREZI ca Buyer/Product Manager HVAC în echipa noastră? Vei fi o persoana foarte importanta in companie fiindca vei fi responsabil de dezvoltarea și menținerea relației comerciale și tehnice cu furnizorii companiei. Vei colabora indeaproape cu Furnizorii, Echipa de Vânzări, Departamentul de Marketing și Directorul Tehnic.CUM NE IMAGINĂM CĂ EȘTI?Educație: Studii superioare tehnice, de preferat UTCB - Instalații (sau experiență în achiziții de produse tehnice).Experiență minim 2 ani în Product Management.Cunoștințe bune PC și Microsoft Office.Permis auto categoria B.Disponibilitate la deplasări - 30% din timpul de lucr
ECOVENT EXPERT SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Daca esti o persoana orientata catre detalii, cu bune abilitati de negociere si interes catre domeniul achizitiilor, te asteptam in echipa noastra.Profilul tau:Absolvent de studii superioare;Minimum 2 ani experienta pe un post similar;Cunostinte de operare MS Office (Word, Excel) la nivel mediu;Aptitudini de planificare, organizare;Bune abilitati de comunicare;Atentie la detalii, capacitate de analiza, sinteza si decizie rapida;Experienta in utilizarea unui soft de gestiune si utilizarea bazelor de date cu un numar mare de produse;Cunoasterea limbii engleze – B2.Descrierea jobului Intocmeste comparatii de pret si produse ale furnizorilor din portofoliu cu oferte ale acestora speciale si oferte ale altor furnizori si propune colaborarea cea mai avantajoasa pentru companie;Identifica noi furnizori si oferte;Intocmeste rapoarte periodice privind activitatea principalilor competitori;Intocmeste rapoarte cu privire la preturile negociate, comenzile/ frecventa acestora/ cant
CABINET MEDICAL INDIVIDUAL DR RUSU T.​ ANCA-MIHAELA MEDICINA DENTARA CHIRURGIE DENTO ALVEOLARA

Media netă estimată pe baza celor 1550 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Telekom


Candidatul ideal Candidatul IdealPe cine cautam?● un om care poate face vanzare consultativa precum si vanzare tranzactionala.● un agent call center caruia ii place cu adevarat sa faca vanzari si nu se sperie de un refuz.● un om caruia ii place sa negocieze si reuseste sa obtina ceea ce si-a propus.● un coleg caruia ii place sa lege relatii cu clientii prin telefon.Descrierea jobului Cum știi că este jobul potrivit pentru tine?● ești fluent verbal și în scris în limba română.● ești sociabil și convingător în orice situație.● ești independent și organizat.● ești proactiv și nu te temi să devii vocal atunci când ai o idee care ar putea face lucrurile mai interesante.● ai cunostinte de MS Office si operare PC.● ai experienta in call center.Descrierea jobuluiCe ar trebui sa faci :● sa achizitionezi noi clienti business.● sa prospctezi piata business, sa identifici nevoi specifice .● sa promovezi si sa vinzi produsele dedicate clientilor business.● vei ajuta managerul departamentului tau cu
UNITEL B2B S.​R.​L.​

Referent Suport Vanzari


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Studii superioare; Cunostinte medii de operare MS Office si alte programe IT (ex: CEUS) ; Abilitati de organizare, planificare si comunicare; Implicare si proactivitate; Capacitate de analiza si sinteza a datelor; Atentie la detaliiDescrierea jobului Ce ar trebui sa faci in acest rol? Vei administra politele de asigurare si vei oferi suport in transmiterea informatiilor despre acestea; Vei inregistra in sistemul informatic datele ce se regasesc pe politele de asigurari; Vei emite acte aditionale la contractele de asigurare; Vei verifica (selectiv) corectitudinea introducerii datelor in sistem pentru a diminua erorile; Vei colabora cu sucursalele/agentiile atat pentru operarea corecta si eficienta a politelor in sistem cat si pentru efectuarea corectiilor necesare; Vei raporta periodic activitatea desfasurata in conformitate cu procedurile in vigoare; Te vei implica in activitatile specifice departamentului.In UNIQA punem oamenii in centrul tutur
UNIQA ASIGURARI SA

Agent Vanzari 4.​000 - 10.​000 Ron Net


Candidatul ideal Alătură-te Echipei Simplex Trade Investment ca Agent de Vânzări! :)Compania este specializata in comercializarea produselor termo, hidro, climatizare, ventilare, obiecte sanitare si instalatii.Daca esti o persoana orientata catre rezultate, cu abilitati excelente de comunicare si o dorinta puternica de a obtine succesul in vanzari, aceasta este o oportunitate pentru tine sa ne cunoastem!Cerinte: Experienta in vanzari minim 2 ani; Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa; Capacitatea de a dezvolta si mentine relatii solide cu clientii; Permis de conducere categoria B; Experienata anterioara in domeniul instalatiilor constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor companiei; Dezvoltarea si mentinerea unor parteneriate puternice si de durata cu clientii; Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si participarea activa la dezvoltarea portofoliului de clienti impreuna cu designeri/instalatori parteneri
SIMPLEX TRADE INVESTMENT SRL

Inginer Suport Tehnic Si Vanzari Online In Bucuresti


Candidatul ideal Cerinţe: Studii superioare de electrotehnică, energetică sau automatică, cunoştinţe de operare PC (WORD, EXCEL, POWER POINT), cunoştinţe de limbă germană sau engleză, cunoştinţe tehnice generale de electrotehnică, experienţă în domeniul vânzărilor de aparate, echipamente şi instalaţii electrice, buna citire si interpretare a schemelor si simbolurilor electrice buna cunoastere a pietei: concurenti, preturi, clienti, etc. posesor carnet de conducere B, spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest,Descrierea jobului SCHRACK Technik S.R.L., filiala din România a firmei austriece SCHRACK Technik GmbH, producător şi furnizor de aparataj electric de joasă tensiune, cablare structurată, cabluri şi conductoare, corpuri de iluminat (mai multe detalii despre companie: a se vedea www.schrack.ro):ANGAJEAZA INGINER SUPORT TEHNIC si VANZARI ONLINEPentru:aparate şi echipamente pentru instalaţii electrice de joasă tensiune, cablare structurată, cabluri si conductoare, corpuri de il
SCHRACK TECHNIK S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Parfumerie Si Cosmetica De Lux


Candidatul ideal Consultant Vanzari Parfumerie si Cosmetica de LuxCandidatul ideal trebuie sa aiba o minima experienta de vanzari intr-un magazin, sa cunoasca limba engleza si desigur limba romana, sa iubeasca parfumurile si sa-si doreasca o cariera in domeniu.Descrierea jobului Consultant Vanzari Parfumerie si Cosmetica de LuxCionsultantul de vanzari lucreaza intr-unul dintre magazinele Elysee si din postura de expert in parfumerie isi ajuta clientii in alegerea produsului care li se potriveste. Mediul de lucru este exceptional, elegant, foarte curat si linistit.Beneficile includ pe langa salariul peste medie si bonuri de masa, bonuri cadou, abonament medical, produse gratuite.
ELYSEE CONCEPT SRL

Store Manager Iqos - Bucuresti


Candidatul ideal Daca esti in cautarea unui job in domeniul de Retail, iti doresti sa pui bazele carierei tale si sa fii intr-o continua dezvoltare, atunci Interbrands Orbico este locul ideal pentru tine.Apreciem urmatoarele: Dorinta de a lucra intr-un mediu dinamic si abilitatea de adaptare; Experienta anterioara in managementul echipei (preferabil din Retail) 😊 Studii superioare in curs sau finalizate; Cunostinte medii de operare calculator si sisteme; Cunostinte de procese operationale (pontaj, gestiune, documente fiscale).Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi: Organizarea si coordonarea echipei; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Ofera suport echipei in asistenta clientilor, asigurand standarde inalte de servicii pentru client; Monitorizarea indicatorilor de performanta si obiectivele locatiei; Dezvoltarea si implementarea strategiei de crestere a rezultatelor; Managementul stocurilor; Coordonarea si sup
SC INTERBRANDS ORBICO SRL.​

Consultant Vanzari Produse Bancare


Candidatul ideal Ne dorim sa te alaturi echipei noastre de telemarketing!Ce cautam? O persoana comunicativa, serioasa, perseverenta, cu o atitudine pozitiva si orientata spre cariera, care sa se alature Departamentului dе retentie/loializare clienti.Descrierea jobului Carе sunt principalеlе activitati din Dеpаrtаmеntul Retеnțiе/Loiаlizаrе Cliеnți? Contactаrеа clienților din bаza dе date în vederеа prеzentării noilor ofеrtе și a promoțiilor еxistеntе; Promovarеa pаchetеlor dе sеrvicii cliеnților еxistеnți, în vederea loializării acestora;Ce beneficii iti oferim? Contract pe perioada nedeterminata; Pachet salarial atractiv alcatuit din parte fixa si tichete de masa; Bonusuri in functie de rezultate; Training platit de companie; Programul este flexibil si poti opta pentru 6 sau 8 ore; Vei lucra in regim HYBRID; Pana la 25 zile concediu de odihna, in functie de vechimea totala in munca; Zi libera platita, cu ocazia Zilei de Nastere Evenimente organizate de companie, cu diverse ocazii; Medi
MELLON ROMANIA SA

🇷🇴 Manager De Magazin Bucuresti /​ Store Manager Bucharest


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc Kamalion România (La Casa de las Carcasas).Avem peste 4.500 de colegi în echipele noastre cu peste 60 de naționalități în cele 600 de magazine prezente în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională! În prezent, căutăm un Manager de Magazin care își dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și distractivă, pentru noua deschidere din București.Cum îți vom fi alături în fiecare zi? Te vom însoți chiar din prima zi și ne vom ocupa de fructificarea talentului tău. Pentru a te introduce în lumea Kamalion România, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning. Îți vom garanta o poziție stabilă și vei deveni un pilon fundamental pentru noi. Vei primi un salariu competitiv, plus bonusul de vânzări. Vei a
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Magazin Arts & Craft


Candidatul ideal Esti o persoana dinamica, dornica de dezvoltare si ai si experienta in vanzari?Daca raspunsul este da, atunci cautam un profesionist ca si tine pentru magazinul Rembrandt din Promenada Mall.Ne marim echipa si avem nevoie de tine daca indeplinesti urmatoarele criterii: experienta in vanzari constituie un avantaj; serios si onest; pozitiv, perseverent si orientat catre rezultate; abilitati excelente de comunicare jucator de echipa; cunostinte Excel ,Word; cunoasterea limbii engleze; studii in domeniul artei constituie un avantaj; sa fii la fel de flexibil ca si noi.Descrierea jobului Activitatea presupune sa: iti pui in evidenta abilitatile de comunicare, negociere, organizare si relationare in atingerea unui tel comun; identifici noi prospectii si sa ai grija de clientii existenti; sa identifici nevoile clientilor; sa intocmesti receptia marfii; sa participi activ la buna functionare a activitatii; sa promovezi brandul nostru Rembrandt Art Centre si sa vinzi produsele d
ART REPUBLIC S.​R.​L.​

Used Cars Buyer


Candidatul ideal Requirements: BSc/BA in Business Administration or relevant field Mandatory! Proven experience as a Buyer or relevant role in the cars industry Excellent understanding of the Used Cars market and profiling (inspecting damage and appraising value)-mandatory Demonstrable aptitude in effective negotiation Exceptional communication and organizational competence Familiarity with Market Research, Data Analysis and Forecasting techniques Efficient command of the English language (both written and oral) Excellent knowledge of MS Office High level of energy, motivation, drive and determination to succeed in a fast-paced and extremely challenging environment Driving licenseDescrierea jobului We are currently recruiting for a Used Cars Buyer to join our Sourcing Team based in Bucharest.The Used Cars Buyer is responsible for forecasting and buying the right mix of cars in order to supply our inventory, so as to achieve our business goals. The role demands extensive negotiation wit
AUTOSP ROM S.​R.​L.​

Analist Vanzari /​ Sales Analyst


Candidatul ideal EXPERIENTA, ABILITATI, CUNOSTINTE - Atitudine pozitiva- Orientare catre client- Lucru in echipa- Creativitate și inovație- Orientare spre acțiune și rezultate- Proactivitate și inițiativă- Rezistență la stres- Integritate si etica profesionala- Abilitati analitice- Atentie la detalii- Gestionarea timpului si a prioritatilor- Abilitatea de a înțelege procesele de lucru în logisticăExperiență necesară - Cunoaștere bună a limbii engleze scris și vorbit- Abilitatea de a gestiona volume mari de intrări de date cu precizie ridicatăAbilități tehnice/funcționale necesare- Bune abilități numerice și analitice;- Capabil să ajute, să predea sau să explice lucruri altora;- Studii financiare sau contabile ar constitui un avantaj;- Bune cunoștințe de Microsoft Office (în special Excel);Educație / Calificări / Certificari necesare Studii tehnice universitare - de preferatDescrierea jobului Îmbunătățirea eficienței prin colectarea datelor din diverse surse și centralizarea acestora Cr
DELAMODE ROMANIA SRL

Consilier Vanzari Mobilier De Bucatarie


Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra pentru a lucra alaturi de colegi pasionati de design, mobilier si vanzari! Esti o persoana optimista, organizata, avand experienta in vanzari de minim 2 ani (experienta in vanzarea de mobilier/electrocasnice constituie un avantaj); Lucrezi bine in echipa dar si individual;Cerinte: Studii medii finalizate ( studiile superioare reprezinta un avantaj) Limba engleza scris si vorbit - nivel mediu; Cunostinte PC – Word si Power Point - nivel mediu;Descrierea jobului Consilierea clientilor si prezentarea produselor in showroom; Realizarea si prezentarea ofertelor in functie de solicitarile individuale ale clientilor; Urmarirea comenzilor in productie si montajele la clienti;Beneficii: Primesti un salariu atractiv in functie de experienta profesionala; Castigi comision din vanzari, bonuri de masa, deplasari internationale la targuri de profil, prima de vacanta si bonus de sarbatori. Vei beneficia de training specializat in showroom si la parteneri
KITCHEN TOTAL SOLUTION S.​R.​L.​

Consilier Vanzari (f/​m) - Benvenuti Veranda Mall Bucuresti


Candidatul ideal Vino în echipa benvenutienilor dacă:- ești o persoană dinamică, comunicativă, energică,- ai spirit de echipă,- vrei să înveți secretele pantofilor și să evoluezi profesional,- ești pasionat de fashion,- vrei un job relaxant, cu o atmosferă modernă, plină de culoare și bună dispoziție.Descrierea jobului Consultanță și vânzare către clienți, amenajare vitrine și magazin, preluare și verificare cantitativă și calitativă a produselor, menținerea magazinului curat și ordonat, dezvoltarea abilităților în domeniul fashion.Oferim salariu lunar atractiv + bonus în funcție de vânzări, contract pe termen lung, mediu de lucru modern, o echipă tânără și optimistă, training-uri, diverse beneficii.
BENVENUTI SRL

Asistant Vanzari Magazin Telefoane


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent de vânzări dedicat și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de vânzări.Asistentul de vânzări va fi responsabil pentru asigurarea unei experiențe excelente pentru clienți și pentru sprijinirea eforturilor de vânzare ale echipei.Candidatul ideal va avea abilități excelente de comunicare, va fi orientat către clienți și va fi pasionat de industria noastră.Cerințe: Experiență anterioară în vânzări sau servicii clienți reprezintă un avantaj Abilități excelente de comunicare și de relaționare cu clienții Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan Atitudine pozitivă și orientare către rezultate Flexibilitate în program și disponibilitate pentru a lucra în weekenduri și sărbătoriDescrierea jobului Responsabilități: Oferirea unui serviciu clienți de înaltă calitate, inclusiv răspuns rapid la întrebări și rezolvarea problemelor clienților Asigurarea unei
UZATO TECH S.​R.​L.​

Asistent Departament Achizitii


Candidatul ideal - Cunostinte utilizare PC, Microsoft Office (obligatoriu Excel)- Limba engleza- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipaDescrierea jobului - realizarea ofertelor generale pe fiecare categorie de produse- actualizarea datelor in sistemul informatic intern si asigurarea corectitudinii datelor existente- actualizarea bazei de date cu poze ale produselor- verificarea constanta a nivelului de stoc- intocmirea rapoartelor specifice si a documentatiei aferente activitatii (fise tehnice);- suport pentru departamentele de vanzari
AZAD ENTERPRISES SRL

Sales Assistant - Tom Tailor - Plaza Mall Bucuresti


Candidatul ideal Experienţa anterioară în fashion retail este dе preferat, dar nu obligatorie Fire comunicativă și sociabilă Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia Dorinta de a lucra in ture Pasiune pentru modă şi styling Orientat către rezultate Pregătit pentru un job în ture Plăcere dе a lucra în echipă Cunoştinţe elementare dе matematică şi aptitudini dе utilizare a calculatoruluiDescrierea jobului Un mediu de lucru activ, dinamic si cu posibilitati multiple de dezvoltare si promovare Formare in propriile magazine conform standardelor TT Oportunitatеa dе a lucrа pentru unа din cele mai cunoscute compаnii intеrnaţionale din domeniu Responsabil de toate task-urile ce tin de produs, vanzarea acestuia si de aspectul magazinului insa nelimitandu-ne aici Pachet salarial fix Tichete de masa Bonus la atingerea targetului pe magazin Reducere de angajat de 30% Uniforme gratuite la fiecare schimbare de sezon
TOM TAILOR RETAIL RO S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Tommy Jeans Mega Mall


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.