Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

268 Locuri de Munca Agent de vanzari in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

268 Locuri de Munca Agent de vanzari in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Vanzari - Cluj


Candidatul ideal Daca esti comunicativ, dinamic si ambitios, te asteptam in echipa noastra!Putem sa iti spunem despre noi, ca suntem tineri, seriosi, entuziasti si ne dorim sa te cunoastem.Descrierea jobului In ce consta activitatea ta : Vei consilia clientii pentru alegerea produselor COLIN'S in functie de dorintele lor; Te vei implica activ in promovarea si vanzarea produselor COLIN'S ; Vei participa la activităţile de pregătire, organizare si prezentare a produselor din magazin ; Vei colabora cu echipa pentru indeplinirea sarcinilor zilnice in vederea atingerii targetului stabilit .Iti oferim : Pachet salarial cu bonusuri atractive ; Tichete de masa Cadouri de sarbatori ; Uniforma din gama noastra de produse oferita in fiecare sezon ; Program flexibil; Mediu de lucru placut si modern ; Preturi speciale la produsele COLIN'S; Oportunitatea de a participa la programe de dezvoltare in cadrul companiei; Un loc de munca stabil cu contract pe perioada nedeterminata; Sanse reale
EROGLU ROMANIA SRL

Consilier Vanzari Cluj


Candidatul ideal Consilier VanzariDescrierea postului • Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele potrivite nevoilor lor • Furnizarea de informații clienților nostri cu privire la produse și servicii, prezentarea de opțiuni alternative și idei de achiziții suplimentare (accesorii și / sau produse complementare) și încurajarea acestora pentru a achiziționa produsele C&A • Prioritizarea clienților în detrimentul altor sarcini • Aprovizionarea cu marfă a magazinului și prezentarea acesteia conform cu recomandarile de mercantizare • Operarea casei de marcat și procesarea plăților cu numerar/card pentru achizițiile efectuate de către clienții nostri Dacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem!Descrierea jobului Consilier Vanzari​Descrierea postului • Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele po
CA MODA RETAIL SRL

Asistent Vanzari Jysk Cluj Artema Shopping Center


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Reprezentant Vanzari - Menatwork Solutions Srl - Cluj Napoca


Descrierea jobului Oportunitate de cariera - cautam Vanzatorul de Experiente Extraordinare!Hai sa facem vanzari cool!Esti gata sa faci parte dintr-o echipa care redefineste modul in care se fac vanzarile?Cautam un Reprezentant de vanzari cu talentul de a transforma intalnirile cu clientii in experiente deosebite.Suntem o echipa in cautarea unor profesionisti care stiu, pot si vor sa faca vanzari in mod inovator si captivant. Ne place sa cooptam oameni implicati, dornici de performanta, pentru care “Sky is the limit”.Ce iti oferim:Un salariu fix decent si o schema de bonusare “No limit” care iti va aduce venitul pe care ti-l dorestiUn mediu de lucru in care poti avansa profesional in functie de performantele taleTraininguri si cursuri de dezvoltare profesionala si personalaAutoturism, laptop, telefon, tichete de masaAsigurare medicala, abonament BooksterCe cautam:Daca esti adeptul actiunilor, maestrul conversatiei care poate transforma un simplu schimb de idei intr-o oportunitate de bus
MENATWORK SOLUTIONS S.​R.​L.​

Asistent Store Manager /​ Supervizor - Cluj (m/​f)


Candidatul ideal Profilul candidatul cautat pentru ocuparea functiei de Asistent manager magazin din cadrul companiei Puma Sports Romania, este urmatorul : Studii medii finalizate Spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; Amabilitate fata de clienti si colegi; Rezistenta la sarcini repetitive si oboseala; Atitudine pozitiva; Cunoasterea limbii engleze de nivel mediu; Aptitudine si disponibilitate de a invata lucruri noi si de a face fata provocarilor; Experienta anterioara pe un post similar de minim un an de zile.Dacă esti o persoană flexibilă, deschisă și dedicată, PUMA iti oferă sansa sa lucrezi pentru cel mai cool brand de articole sportive, intr-o echipa dinamica si cu multa voie buna!Descrierea jobului Colegii tai te vor astepta in magazinul PUMA din Cluj .Responsabilitati Asistent Manager: Ofera asistenta si indrumare clientilor in privinta articolelor PUMA oferite spre vanzare Asigura necesarul de marfa la raft Actualizeaza etichetele de pret si afisele promotiona
PUMA SPORTS ROMANIA SRL

Asistent Vanzari Jysk Cluj Artema Shopping Center


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Store Manager Optometrist - Optiblu Cluj Vivo


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui lider pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Store Manager Optometrist in magazinul OPTIblu Cluj Vivo.Cerințe principale: Experiență anterioară în managementul unei echipe în domeniul retail, de preferat optică medicală sau domenii conexe - minim 1 an; Diploma (+ ALP) si experienta ca optometrist - minim 1 an; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții; Abilități solide de organizare și gestionare a timpului; Capacitatea de a crea și implementa strategii de vânzare pentru atingerea obiectivelor financiare; Capacitatea de a coordona și motiva echipa pentru a oferi servicii excelente clienților.Responsabilități cheie:• Gestionarea eficientă a operațiunilor magazinului pentru a asigura performanța optimă.• Determinare de dioptrii;• Asigurarea unui mediu de lucru productiv și motivant pentru echipă.• Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzare pentru a crește veniturile și profitabilitatea.•
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Nivel dorit de experienţă specifică: cel puţin 2 ani experienţă în vânzarea de bunuri de larg consum (vânzarea de produse cosmetice, reprezintă un avantaj).Program de lucru: 8 ore, flexibil, în funcţie de rută şi de zona repartizată, de luni până vineri.Cerinţele pentru ocuparea acestei poziții: Studii medii/postliceale; Permis de conducere categoria B; Cunoașterea tehnicilor de vânzări, de negociere, operare PC, reguli privind disciplina de casă (încasare, depunere numerar, emitere chitanţe, facturi), servicii post-vânzare.Competenţele pe care am dori să le dețineți: Comunicare în mediul business; Lucrați independent, dar intr-un mediu de echipă, colaborând cu colegii pentru a împărtăși experiențe și bune practici Adaptarea rapidă la schimbare Abilitati puternice de organizare si management eficient al timpului/al agendei zilnice și al portofoliului de clienți; Orientare catre client si excelenta dovedita in relatiile cu clientii; Abilitati excelente de prezentare, ne
FARMEC SA

Media netă estimată pe baza celor 2643 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Vanzari Cluj


Candidatul ideal Dona. Logistica isi mareste echipa!Esti comunicativ si iti este usor sa interactionezi cu persoane noi care ar putea sa devina urmatorii tai clienti?Vrei sa te poti bucura de libertate de miscare si sa iti desfasori activitatea intr-o echipa cu un spirit pozitiv si o atitudine constructiva de tipul “putem sa facem”?Daca raspunsul este "DA", nu ezita sa aplici!Ce ne dorim sa vedem la tine: excelente abilitati de comunicare si negociere; abilitati de organizare și planificare/ prioritizare; adaptabilitate/flexibilitate; gandire analitica; orientare catre rezultate si solutii; studii superioare finalizate; permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Detalii despre acest post le vom discuta la interviu, unde ne vom si cunoaste. Pana atunci, pentru a-ti putea forma o imagine, vezi cateva dintre responsabilitatile atasate pozitiei, astfel: vei avea ocazia sa prezinti si sa vinzi produsele noastre clientilor din regiunea alocata; vei interactiona cu cei mai buni in dom
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Director Vanzari - Judetul Cluj


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor Experienta in vazarea de produse sau servicii agricole reprezinta un avantaj Abilitati bune de vanzare, negociere, comunicare si relationare Cunostinte tehnice in sectorul agricol reprezinta un avantaj Loialitate, perseverenta si determinare Disponibilitate la deplasariDescrierea jobului Prospectarea zonei alocate in vederea dezvoltarii bazei de date de clienti, ferme in regiunea alocata Negocierea si stabilirea conditiilor contractuale cu clientii sai, ferme, in conformitate cu politica comerciala in vigoare Planificarea si urmarirea activitatii de vizitare a clientilor, discutii cu acestia pentru identificarea corecta si completa a necesitatilor lor Mentinerea relatiilor cu clientii in vederea optimizarii procesului de vanzare Realizarea unor analize de piata privind competitia Realizarea de rapoarte saptamanale, lunare, trimestiale sau anuale privind vanzarile Urmarirea gradului de satisfactie post-vanzare al clientil
AGRII ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent De Vanzari Cluj Polus


Candidatul ideal Amabilitate și orientare către client Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, în continuă schimbare Abilități de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture și pentru deplasări Experiența în domeniul retail constituie un avantaj Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Alătură-te echipei dm! Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft conform standardelor dm Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Participarea la activitatea de inventar a magazinului Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe țări europene Program flexibil Bonusuri din vânzări Pachet salarial motivant Bonuri de masă
DM DROGERIE MARKT SRL

Specialist Vanzari și Relații Cu Clientii - Fps


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Specialist Vanzari si Relatii cu Clientii dedicat si motivat sa se alature echipei noastre dinamica si sa contribuie la extinderea afacerii noastre.Locatie job: Cluj Napoca, RomaniaCerinte: Experienta anterioara in vanzari sau servicii clienti. Abilitati dezvoltate de comunicare verbala si scrisa. Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si rapid. Orientat catre clienti si atentie la detalii. Abilitatea de a gestiona eficient timpul si prioritatile. Cunostinte de baza de operare a computerului si a programelor Microsoft Office. Cunostinte de baza despre domeniul constructiilor reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Preluarea solicitarilor clientilor prin e-mail si telefon. Ofertarea rapida si eficienta a produselor noastre. Furnizarea de consultanta telefonică pentru clienti. Introducerea tuturor informatiilor relevante in sistemul nostru CRM. Respectarea procesului de vanzare si urmarirea acestuia pana la finalizarea fac
FABRICA DE PLASE S.​R.​L.​

Coordonator Regional Vanzari Retail - Cluj


Candidatul ideal Absolvent/a de studii superioare si/sau absolvent/a de cursuri de pregatire post-universitara, preferabil in domeniul bancar, financiar, economic, juridic;Experienta in domeniul financiar-bancar si specific in activitatea de vanzare;Experienta de management al unei unitati bancare;Cunostinte de limba engleza cel putin la un nivel intermediar;Cunostinte utilizare pachet MS Office (Word, Excel, Power Point);Cunostinte privind legislatia specifica de baza emisa de autoritatea de reglementare in sistemul bancar.Descrierea jobului Coordoneaza si participa in stransa colaborare cu Directorul Regional la alocarea obiectivelor de vanzare pe unitatile din Regiune (segment persoane fizice);Implementeaza, impreuna cu managementul unitatilor din regiune si Directorul Regional, actiuni de promovare in scopul indeplinirii obiectivelor cantitative si calitative stabilite pentru unitatile din regiune;Identifica oportunitati de dezvoltarea a unitatilor din regiune;Realizeaza obiectivel
ALPHA BANK ROMANIA SA

Operational Buyer


Candidatul ideal What should your background look like? Bachelor’s degree in Business Administration/Management or a relevant field; A minimum of 3 years of work experience in a similar position; used to working in an international (matrix) organization; Advanced skills in MS Office applications (Excel, Powerpoint) and in-depth knowledge of ERP systems (SAP or Proalpha is a plus); Good English communication skills (both oral and written), German helpful, not a must; Ability to communicate concisely and act in a multicultural and cross-functional environment at all levels inside and outside the company; Analytical mindset, proactive and team player attitude; Result-oriented, and high flexibility; Ability to work independently with minimal supervision; Willingness to travel, occasionally, to our location in Brunnthal (Germany) and/or to external stakeholders.Descrierea jobului Location: Cluj-Napoca, RomaniaWe are currently recruiting an Operational Buyer in Cluj to support the Operations
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal Recrutam un caracter frumos intr-o persoana echilibrata, care sa isi doreasca o cariera intr-un mediu dinamic, profesional, cu sanse reale de a avansa in cariera.► Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Ce te face potrivit pentru noi?Esti o fire deschisa si activa, organizata, dar mai ales responsabila?Iti plac noile provocari?Detii abilitati de comunicare si negociere? Daca nu, te invatam noi!Esti echilibrat, dispus sa investesti in propria dezvoltare?Esti motivat de dorinta de a reusi prin propriile forte?Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu energic care sa te sustina sa te perfectionezi si sa avansezi in cariera?Ai permis de conducere cateogia B? Masina personala reprezinta un avantaj!Atunci te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului ► Prezentarea si promovarea produselor companiei.► Negocierea termenilor de vanzare, livrare si plata.► Mentinerea relatiilor cu clientii.Beneficii:Sansa de a avansa pe baza rezultatelor individuale.Parcursul tau la noi → Incepi p
GA HCS INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2624 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Vanzari Junior- Utilaje De Constructii


Candidatul ideal Cerinte: Absolvent de Politehnica, USAMV, facultati cu profile tehnice; Cunostine si afinitate spre tehnic, Abilitati bune de comunicare si negociere; Orientare catre atingerea si depasirea obiectivelor de vanzari; Dorinta de a invata si de a se dezvolta intr-un mediu dinamic.Descrierea jobului Responsabilitatile tale: Cunoasterea produselor de constructii din portofoliul UTILBEN; Utilizarea tool-urilor si sistemelor informatice folosite in cadrul companiei; Identificarea nevoilor clientilor nostri pe baza feedback-ului primit de la vanzatorii nostri cu experienta; Tratarea cu obiectivitate si eficienta a obiectiilor pe care le au clientii; Ofertarea specifica a clientilor, in functie de nevoile acestora; Intelegerea procesului de vanzare a produselor de constructii.Beneficiile pe care ti le oferim: Bonus de performanta; Tichete de masa; Abonament de servicii de sanatate; Asigurare de sanatate si de viata; Training inclus; Diferite evenimente pentru angajati: celebrari
UTILBEN SRL

Agent Vanzari In Domeniul Cofetarie,​ Horeca,​ Patiserie


Candidatul ideal - experienta in vanzari ingrediente pentru cofetarii patiserii, HoReCa, constituie avantaj- abilitati bune de comunicare si negociere- capacitate de auto-organizare- persoana activa si responsabila- orientat catre client, rezultat- permis de conducereDescrierea jobului - mentinerea relatiilor cu clientii existenti;- contactarea potentialilor clienti si inceperea colaborarii cu ei- promovarea produselor firmei- realizarea targetului de vanzari lunar si a targetului de incasari
CREAVITA FOOD COMPANY S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari- Activitate Teren - Vodafone


Descrierea jobului Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de Magazine la Nivel Național.Rol: Viitorul coleg va contribui la îndeplinirea obiectivelor de vânzări în zona alocată, prin promovarea produselor prepaid Vodafone, întreținerea relațiilor cu partenerii distribuitori și menținerea standardelor de mercantizare.Recrutăm pentru că evoluăm!Te invităm să te alături echipei Vodafone România, dacă: Ai minimum 1 an experiență în vânzări și/sau merchandising FMCG; Deții permis auto - categoria B; Ai disponibilitate de a efectua activități de teren; Ai abilități de comunicare și relaționare; Ai abilități de vânzare, negociere, putere de convingere, inventivitate; Ai auto-motivare, independență și abilitatea de a atinge obiectivele fără supraveghere îndeaproape; Ai abilități de organizare, planificare, rezolvare a problemelor și ești atent la detalii.Cum îți desf
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consilier Vanzari Zoomania Cluj-napoca


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai :Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări.Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală.Cunoștințe solide operare PC.Cunoștințe dе contabilitate primară.Disponibilitate la deplasări, daca este necesar.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim :Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе, vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță.Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente.Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.Pachet salarial fix + bonuri de masa + bonusuri
SC VABRO RETAIL SRL

Internship Buyer


Descrierea jobului Emerson is happy to announce that we have an opened role for an internship position as Buyer, in which you would learn how to use the Material Requirements Planning (MRP) system to buy materials from agreed list of suppliers, considering Supply Chain targets (price, quality, inventory) and KPI´s! The intern will be also handling material availability, resolving challenges as they arise and proposing solutions for eliminating the root cause of problems in the Supply Chain.In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Releasing purchase orders based on system (MRP) messages and on requisitions (back to back orders);* Releasing purchase order based on project orders release process and checking daily of open PO report to identify overdue deliveries and missing order acknowledgements;* Checking content of order acknowledgments and taking appropriate actions to resolve materials issues (price, quantity, specification and delivery dates), updating promised date based on or
EMERSON SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 268 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.