Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

681 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

681 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Vanzari - Vitan Tezyo - Full Time


Candidatul ideal Consilier Vanzari - VITAN TEZYOIti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea dе vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra? Afla mai mult despre:Ceea ce ar fi nevoie:-Minim studii medii;-Cunostinte dе utilizare PC;-Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invata.Descrierea jobului Consilier Vanzari - VITAN TEZYOCeеa cе cautаm noi:- coleg еntuziast si pasionat de modа pentru a promovа/vinde brandurile noаstre;- colеg cu аbilitаti de comunicаrе, sociabil, politicos pеntru a consiliа clientii nostri si а gasi o solutie pentru ceea ce isi doresc;- coleg cu initiativa, dedicat, pentru a performa intr-o companie de top, in zona de Retail;- coleg responsabil, atent la detalii, corect, deoarece vei avea si activitati legate de stoc si de incasare;- coleg dornic sa invete si sa se dezvolte alaturi de echipa noastra;- coleg integru care sa respecte procedurile de lucru si sa inteleaga utilitatea acestora.Ceea ce of
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Visual Merchandiser Manager Victoria's Secret Mega Mall


Candidatul ideal Requirements:- Proven work experience as a Visual Merchandiser or Visual Manager;- Demonstrable visual design skills with a strong retail merchandising portfolio;- Solid experience in field visual merchandising, including window displays, signs, interior displays and space utilisation.Descrierea jobului Responsibilities:- Develops and implements the highest standards of Visual Merchandising to ensure that the appearance of the store reflects the brand image;- Participates in developing strategies and organizing promotion campaigns for existing and new products in order to maximize sales;- Coordinates and supervise the Merchandising team, understands and ensures that all the necessary procedures are fulfilled with regard to: the positioning of furniture, installation of décor and displays, posting promotional marketing materials and changing them to promote new product launches or reflecting festive / seasonal themes, product positioning, etc.;- Checks daily the stock l
ALSHAYA ROMANIA S.​R.​L.​

Store Manager Optometrist - Optiblu Radu Beller/​promenada


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor lideri pasionati și dedicati pentru a se alătura echipelor noastre în calitate de Store Manager Optometrist in magazinele OPTIblu Radu Beller si OPTIblu Promenada.Cerințe principale: Experiență anterioară în managementul unei echipe în domeniul retail, de preferat optică medicală sau domenii conexe - minim 1 an; Diploma (+ ALP) si experienta ca optometrist - minim 1 an; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții; Abilități solide de organizare și gestionare a timpului; Capacitatea de a crea și implementa strategii de vânzare pentru atingerea obiectivelor financiare; Capacitatea de a coordona și motiva echipa pentru a oferi servicii excelente clienților.Responsabilități cheie:• Gestionarea eficientă a operațiunilor magazinului pentru a asigura performanța optimă.• Determinare de dioptrii;• Asigurarea unui mediu de lucru productiv și motivant pentru echipă.• Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzare pentru a crește ven
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Commodity Buyer Sunroof & Glass (f/​m)


Candidatul ideal Studii superioare tehnico-economice; Cunoștințe tehnice despre structura vehiculelor; Proceduri si procese de cumparari; Buna cunoastere a instrumentelor informatice (Excel, Word, etc); Limba engleza, limba franceza nivel mediu/avansat; Bune competente MS Office -obligatoriu Excel, Word, PowerPoint; Cunoașterea aplicațiilor informatice specifice (SCOPP, SIGNE, SMA, etc); Bune abilități analitice și de sinteză, orientat catre detalii, autonomie, abilitați de comunicare interpersonale, adaptabilitate rapida; Adaptabilitate, autocontrol emoțional, orientare către client și către rezultat.​Toate candidaturile vor fi luate in considerare indiferent de nationalitate, gen, dizabilitate, varsta, rasa, culoare, religie, stare de graviditate, identitate de gen sau orientare sexuala.Descrierea jobului Asigura asistenta in cadrul proiectelor de demarare vehicul si se asigura de coerenta intre datele economice ale produsului, din perimetrul sau specific; Gestioneaza aspectele econo
AUTOMOBILE-DACIA SA

Reprezentant Comercial - Bucuresti (tt & Ika)


Candidatul ideal Cum poti avea succes? Experienta in vanzari - min. 2 ani Absolvent de studii superioare Limba engleza – nivel mediu Carnet de conducere categoria “B” Cunostinte despre piata si industrie FMCG Abilitati de negociere, persuasiune si lucru in echipa Comunicare, entuziasm, abilitati de prezentare.Descrierea jobului Descrierea pozitieiNestlé Romania cauta o colega / un coleg pentru pozitia de Reprezentant Comercial pentru Bucuresti.La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru noi insine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul in cadrul Nestlé reprezinta mult mai mult decat o simpla politete – acesta ghideaza toate deciziile noastre, la fiecare nivel al organizatiei, conturand experienta pe care o oferim fiecarui angajat.Stim ca unicitatea si succesul nostru sunt conturate de oamenii talentati care contribuie la dezvoltarea constanta a companiei. De aceea, punem in prim plan angajatii nostri si conditiile acestora de munca, iar siguranta s
NESTLE ROMÂNIA SRL

Consilier Vanzari Aldo Cotroceni Venit Net: 3200 - 3700 Lei


Candidatul ideal Consilier Vanzari - ALDO COTROCENIIti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea dе vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra? Afla mai mult despre:Ceea ce ar fi nevoie:-Minim studii medii;-Cunostinte dе utilizare PC;-Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invata.Descrierea jobului Consilier Vanzari - ALDO COTROCENICeеa cе cautаm noi:- coleg еntuziast si pasionat de modа pentru a promovа/vinde brandurile noаstre;- colеg cu аbilitаti de comunicаrе, sociabil, politicos pеntru a consiliа clientii nostri si а gasi o solutie pentru ceea ce isi doresc;- coleg cu initiativa, dedicat, pentru a performa intr-o companie de top, in zona de Retail;- coleg responsabil, atent la detalii, corect, deoarece vei avea si activitati legate de stoc si de incasare;- coleg dornic sa invete si sa se dezvolte alaturi de echipa noastra;- coleg integru care sa respecte procedurile de lucru si sa inteleaga utilitatea acestora.Ceea
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Asistent Departament Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate· Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Power Point)· Minim 3 ani experienta pe un post de suport in vanzari (raportare / analiza)· Canalul de vanzare de IKA si On line reprezinta un avantaj;· Persoana ambitioasa, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata;· Excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare, sistematizare si atentie la detalii;· Capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor;· Atitudine pozitiva si proactive;· Abilitate de a lucra atat in echipa cat si independent;Descrierea jobului Întocmeşte rapoarte de vânzări si monitorizeaza actiuni promo;· Ofera suport reprezentantelor de vanzari;· Mentinerea relatiei cu clientii (comunicare e-mail, telefon)· Redactarea contractelor, anexe contracte;·Prezentare produse ,preturi, oferte speciale ,poze , fise logistice;· Verificare rezolvare procese verbale si monitorizare facturi la plata pentru clientii alocati;· Participarea activa in analiza diferit
PET PRODUCT SRL

Asistent De Vanzari Afi Cotroceni


Candidatul ideal Candidatul ideal: Amabilitate și orientare către client Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, în continuă schimbare Abilități de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture și pentru deplasări Experiența în domeniul retail constituie un avantaj Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnic Descrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm în echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft conform standardelor dm Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Participarea la activitatea de inventar a magazinului Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe țări europene Program flexi
DM DROGERIE MARKT SRL

Asistent De Vanzari Bucuresti Baneasa


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Manager Marketing Si Achizitii


Candidatul ideal Cerinte esentiale: Studii superioare: economice, tehnice, administrative, juridice; Experienta: minim 3 ani. Experiență ca specialist în marketing /ofertare /achizitii intr-o firma de arhitectura – proiectare, constructii este un avantaj; Cunoștințe de marketing digital, social media, marketing de conținut, copywriting; Bune abilităţi de comunicare, gândire analitică si proactiva, atentie la detalii, dinamism, capacitate de evaluare, corelare si sinteza a informatiilor; Abilități de lucru în echipă și implicare în proiecte multiple; Buna cunoastere a MS Office – Word, Excel, Outlook; Abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor; Capacitate buna de intelegere si asimilare a informatiilor; Cunostinte avansate de limba engleză; Persoana responsabila, corecta, implicata, cu spirit de echipa si initiativa.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati principale: Realizeaza, implementeaza și dezvolta strategii de marketing pentru companie; Cerceteaza piata pent
ALLIED ENGINEERS GRUP SRL

Asistent De Vanzari Valea Oltului Bucuresti


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Agent Vanzari Retail Bucuresti


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii medii finalizate sau in curs; Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows); Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj); Atentie la detalii; Abilitati foarte bune de comunicare si relationare; Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea; Gandire strategica pe termen scurt si lung; Flexibilitate si adaptabilitate; Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat; Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul tbi; Prospecteaza piata si identifica potentialii clienti, interesati de credite de nevoie personale; Intocmirea si procesarea dosarelor de credit si tuturor documentelor in conformitate cu procedura interna de credit in vigoare; Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale; Propunerea de solutii si recomandari pentru co
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Consultant Vanzari/​ Scriere - Proiecte Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultanti fonduri europene in cadrul departamentului de vanzari, in cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte si in cadrul departamentului de management, ca urmare a extinderii companiei.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Consultantul in accesarea finantarilor nerambursabile ofera servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale si alte surse.Cerinte:- Studii superioare finalizate sau în curs- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile- Cunostinte de operare PC, in special: Excel, Word si PowerPoint- Capacitate foarte buna de comunicare, relationare cu clientii si negociere- Cunoasterea legislatiei în materie si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene- Capacitatea de a
CONSULTING EUROPEAN BUSINESS

Analist Suport Vanzari - Bt Pensii


Candidatul ideal Ne-am bucura sa te alaturi echipei BT Pensii si pentru a te potrivi cu acest post, ne-ar placea sa ai: Studii superioare încheiate; Experienta de lucru cu documente si organizare de acte ( de preferat in domeniu bancar back office/ front office); Experienta in a lucra cu sisteme informatice integrate; Atitudine proactivă, responsabilă, orientată către acumularea de informații noi; Atenție la detalii, ordonat; Cunoștințe Microsoft Office; Abilități de comunicare și negociere.Descrierea jobului Fiind parte din echipa noastra, vei avea ocazia sa:🔎 Verifici, înregistrezi, procesezi și arhivezi documente aferente încheierii actelor de aderare;📢 Comunici cu agenții de marketing în toate privințele și acorzi suport în vederea încheierii actelor de aderare;🖋️ Comunici cu clienții în toate privințele pre și post vânzare;🎯 Urmăresti vânzările realizate de agenții de marketing si propui de măsuri pentru îmbunătățire unde este cazul;📑 Întocmiesti și verifici raportările de vâ
BANCA TRANSILVANIA SA

Trainee Vanzari Zona Sud-est (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare Experiență de coordonare a unei echipe reprezintă un avantaj Cunoștințe avansate de limba engleză (limba germană reprezintă un avantaj) Mobilitate regională de 100% și permis de conducere (categoria B) Perseverență, entuziasm pentru domeniul comerțului și orientare spre rezultatÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă cu un salariu atractiv în valoare de 8400 lei brut și bonuri de masă Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Mașină de serviciu, inclusiv card de combustibil Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale Iei parte la o experiență de învă
KAUFLAND ROMANIA SCS

Agent Vanzari


Candidatul ideal Un candidat ideal pentru un job în vânzări directe către restaurante ar trebui să fie o persoană dinamică, orientată către rezultate și cu abilități excelente de comunicare și negociere. Iată câteva caracteristici și calități cheie pe care ar trebui să le aibă:Experiență anterioară în vânzări: Ar trebui să aibă o experiență solidă în domeniul vânzărilor, cu o înțelegere clară a procesului de vânzare și a ciclului de vânzare. Experiența în vânzările B2B și în sectorul alimentar sau de ospitalitate ar fi un mare avantaj.Spirit antreprenorial: Ar trebui să fie motivat să atingă obiectivele de vânzări și să fie dispus să își asume responsabilitatea pentru succesul său și al companiei.Descrierea jobului Stabilirea întâlnirilor săptămânale cu potențiali clienți: Veți fi responsabil de identificarea și contactarea potențialilor clienți din industria restaurantelor și a retailului pentru a programa întâlniri în vederea prezentării produselor și serviciilor noastre.Întreținerea
MULTI GREENS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2573 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Reprezentant Comercial Ka


Candidatul ideal studii superioare disponibilitate de a calatori aptitudini de coordonare permis de conducere domiciliul in BucurestiDescrierea jobului urmareste realizarea planului de vanzari, asigura existenta stocului de marfuri in retelele alocate; actualizeaza permanent informatiile despre piata si concurenta organizeaza activitatea echipei din subordine; supervizeaza si coordoneaza activitatea mercantizorilor. Zona de lucru: Bucuresti - sectoarele 1, 2 si 3Beneficii: salariu atractiv ( bonus vanzari + bonus performanta+indemnizatie mobilitate+asigurare privata de sanatate) masina de serviciu telefon laptop
BOROMIR IND SRL

Reprezentant Vanzari Prin Telefon


Candidatul ideal Persoana comunicativa, empatica Abilitati de vanzare, organizare si planificare; Orientare catre client si rezultate; Operare PC (MS Office - excel)- nivel avansat; Experienta similara obligatorie de minim 2 ani, intr-o companie din piata farmaceutica;Descrierea jobului ​Pozitia de RVT face parte din cadrul departamentului de vanzari, noul coleg isi va aduce aportul in mentinerea si dezvoltarea relatiilor contractuale cu partenerii alocati (farmacii, depozite farmaceutice) Mentine si dezvolta relatiile de afaceri cu partenerii existenti, coopteaza noi parteneri. Asigura suport echipei din teren; Contacteaza telefonic partenerii existenti in vederea promovarii ofertelor companiei; Preia si transmite spre facturare comenzile clientior; Urmareste fluxul documentelor; Intocmeste rapoarte specifice postului; Asigura atingerea obiectivelor de business stabilite de catre managerul direct.Ce oferim: Pachet salarial competitiv, parte fixa peste media pieteiRON), parte variabila
PI PHARMA MD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 198 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Coordonator Vanzari B2b /​ Key Account Business


Candidatul ideal Performant in vanzari, experienta in piata dе constructii/instalatii, capacitate dе a oferii intelegerea si consultanta pe sistemele dе incalziri, bun organizator, abilitati si experienta B2B, performant in dezvolatre brand companie pe zona dе vest, est si/ sau centru tarii. Cunoasterea teoretica a procesului dе vanzare CONSULTATIVA, a stiintei dе negociere si dе management dе organizare. Conlucrarea in echipa cu managementul companiei pentru aplicarea strategiilor si obtinere rezultate echipa vanzari. Profesionalism si punctualitate in activitatea sa. Experienta in coordonare echipa vanzari Comunicativ, eficient si suportiv atat fata dе clienti companiei cat si fata dе managementul companiei. Perseverent , ordonat, disciplinat si performantDescrierea jobului Orgаnizare de intаlniri zonalе si Bucuresti, controlul si cresterеa zonеi fаtа de concurentа, studiu concurеnta si dezvolаtrea dе colaborari noi B2B. Obtinеrea de contracte si noi leeduri. Propsectie piata prin to
AMASS CONFORT SYSTEMS SRL

Manager De Magazin/​store Manager Parklake București


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc Kamalion România (La Casa de las Carcasas).Avem peste 4.500 de colegi în echipele noastre cu peste 60 de naționalități în cele 600 de magazine prezente în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională!În prezent, căutăm un Manager de Magazin care își dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și distractivă, pentru noua deschidere din Parklake București.Ce așteptăm de la tine? Să fii pasionat de clienți și foarte motivat să îți dezvolți în continuare abilitățile de vânzări. Experiență în gestionarea echipelor de magazine și familiarizat cu industria de retail. Obișnuit să lucrezi cu KPI și obiective de vânzări. Să fii un exemplu pentru echipa ta și să obțineți cele mai bune rezultate împreună.Te regăsești în ceea ce citești? Alătură-te echipei noastre pentru a te buc
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.