Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

888 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

888 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Referent Suport Vanzari


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Studii superioare; Cunostinte medii de operare MS Office si alte programe IT (ex: CEUS) ; Abilitati de organizare, planificare si comunicare; Implicare si proactivitate; Capacitate de analiza si sinteza a datelor; Atentie la detaliiDescrierea jobului Ce ar trebui sa faci in acest rol? Vei administra politele de asigurare si vei oferi suport in transmiterea informatiilor despre acestea; Vei inregistra in sistemul informatic datele ce se regasesc pe politele de asigurari; Vei emite acte aditionale la contractele de asigurare; Vei verifica (selectiv) corectitudinea introducerii datelor in sistem pentru a diminua erorile; Vei colabora cu sucursalele/agentiile atat pentru operarea corecta si eficienta a politelor in sistem cat si pentru efectuarea corectiilor necesare; Vei raporta periodic activitatea desfasurata in conformitate cu procedurile in vigoare; Te vei implica in activitatile specifice departamentului.In UNIQA punem oamenii in centrul tutur
UNIQA ASIGURARI SA

Store Manager - Bucuresti


Candidatul ideal Store Manager - BucurestiDescrierea jobului Store Manager - Bucuresti
TENSA ART DESIGN S.​A.​

Asistent Departament Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate· Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Power Point)· Minim 3 ani experienta pe un post de suport in vanzari (raportare / analiza)· Canalul de vanzare de IKA si On line reprezinta un avantaj;· Persoana ambitioasa, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata;· Excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare, sistematizare si atentie la detalii;· Capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor;· Atitudine pozitiva si proactive;· Abilitate de a lucra atat in echipa cat si independent;Descrierea jobului Întocmeşte rapoarte de vânzări si monitorizeaza actiuni promo;· Ofera suport reprezentantelor de vanzari;· Mentinerea relatiei cu clientii (comunicare e-mail, telefon)· Redactarea contractelor, anexe contracte;·Prezentare produse ,preturi, oferte speciale ,poze , fise logistice;· Verificare rezolvare procese verbale si monitorizare facturi la plata pentru clientii alocati;· Participarea activa in analiza diferit
PET PRODUCT SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal ✓ Dornic de o colaborare pe termen lung✓ Responsabil, organizat și cu putere de convingere✓ Entuziast și dispus să învețe✓ Orientat către rezultate✓ Comunicativ și abil în soluționarea problemelor✓ Încărcat cu răbdare și dornic să ajuteDescrierea jobului Ce vei avea de făcut?✓ Contactarea bazei de clienți, pusă la dispoziție de către noi✓ Efectuarea procedurii interne de analiză a eligibilității✓ Participarea la ședințe de perfecționare și dezvoltare✓ Încadrarea clienților pe unul dintre programele de finanțare✓ Stabilirea ședințelor de consultanță, de comun acord cu clienții✓ Crearea și menținerea unei relații profesionale cu cliențiiCe oferim?✓ Training specializat✓ Salariu fix✓ Bonus în funcție de performanță✓ Mediu de lucru dinamic, prin care să te poți dezvolta✓ Posibiltăți de avansare în carieră
DAMIAN CONCEPT SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2544 de salarii introduse în Salario: 3650 RON/Luna

Buyer ( Achizitor) /​ Product Manager Hvac


Candidatul ideal *Atenție! CV-ul tău va fi luat în considerare doar dacă răspunzi la cele 3 întrebări de la final. Ne dorim doar colegi responsabili!Dacă ești o persoană ordonată, atentă la detalii, dornică să se dezvolte în permanență și să confere calitate tuturor activităților în care se implică, atunci esti profilul pe care îl căutăm.Descrierea jobului CUM O SA FIE SĂ LUCREZI ca Buyer/Product Manager HVAC în echipa noastră? Vei fi o persoana foarte importanta in companie fiindca vei fi responsabil de dezvoltarea și menținerea relației comerciale și tehnice cu furnizorii companiei. Vei colabora indeaproape cu Furnizorii, Echipa de Vânzări, Departamentul de Marketing și Directorul Tehnic.CUM NE IMAGINĂM CĂ EȘTI?Educație: Studii superioare tehnice, de preferat UTCB - Instalații (sau experiență în achiziții de produse tehnice).Experiență minim 2 ani în Product Management.Cunoștințe bune PC și Microsoft Office.Permis auto categoria B.Disponibilitate la deplasări - 30% din timpul de lucr
ECOVENT EXPERT SRL

Coordonator Vanzari B2b /​ Key Account Business


Candidatul ideal Performant in vanzari, experienta in piata dе constructii/instalatii, capacitate dе a oferii intelegerea si consultanta pe sistemele dе incalziri, bun organizator, abilitati si experienta B2B, performant in dezvolatre brand companie pe zona dе vest, est si/ sau centru tarii. Cunoasterea teoretica a procesului dе vanzare CONSULTATIVA, a stiintei dе negociere si dе management dе organizare. Conlucrarea in echipa cu managementul companiei pentru aplicarea strategiilor si obtinere rezultate echipa vanzari. Profesionalism si punctualitate in activitatea sa. Experienta in coordonare echipa vanzari Comunicativ, eficient si suportiv atat fata dе clienti companiei cat si fata dе managementul companiei. Perseverent , ordonat, disciplinat si performantDescrierea jobului Orgаnizare de intаlniri zonalе si Bucuresti, controlul si cresterеa zonеi fаtа de concurentа, studiu concurеnta si dezvolаtrea dе colaborari noi B2B. Obtinеrea de contracte si noi leeduri. Propsectie piata prin to
AMASS CONFORT SYSTEMS SRL

Consilier Vanzari - Penti Vitan Mall (bucuresti Mall)


Candidatul ideal - Abilitati excelente dе comunicare si o atitudine orientata spre client;- Atitudine pozitiva, dorinta dе a invata lucruri noi, insistent, proactiv;- Abilitatea dе a face mai multe activitati in acelasi timp.- Disponibilitate dе relocare magazin pentru anumite perioade dе timp.Descrierea jobului - Asigurа vаnzarеа sеrviciilor ofеritе dе cаtre companiе;- Cunoаstе si ofera informatii dеsprе carаctеristicilе pаchеtеlor dе sеrvicii ofеrite;- Identificа nеvoilе clientilor si ofеra consultanta;- Raspundе clientilor intr-o mаniеrа promptа si politicoasa.​Bonusuri si beneficii:- Bonusuri lunare in functie de rezultatele individuale;- Zile de weekend lucrate platite;- Tichete de masa;- Training pe produse, tehnici vanzare si abilitati de comunicare si lucru in echipa.
PENTI WORLD SRL

🇷🇴 Manager De Magazin Bucuresti /​ Store Manager Bucharest


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc Kamalion România (La Casa de las Carcasas).Avem peste 4.500 de colegi în echipele noastre cu peste 60 de naționalități în cele 600 de magazine prezente în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională! În prezent, căutăm un Manager de Magazin care își dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și distractivă, pentru noua deschidere din București.Cum îți vom fi alături în fiecare zi? Te vom însoți chiar din prima zi și ne vom ocupa de fructificarea talentului tău. Pentru a te introduce în lumea Kamalion România, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning. Îți vom garanta o poziție stabilă și vei deveni un pilon fundamental pentru noi. Vei primi un salariu competitiv, plus bonusul de vânzări. Vei a
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Daca esti o persoana orientata catre detalii, cu bune abilitati de negociere si interes catre domeniul achizitiilor, te asteptam in echipa noastra.Profilul tau:Absolvent de studii superioare;Minimum 2 ani experienta pe un post similar;Cunostinte de operare MS Office (Word, Excel) la nivel mediu;Aptitudini de planificare, organizare;Bune abilitati de comunicare;Atentie la detalii, capacitate de analiza, sinteza si decizie rapida;Experienta in utilizarea unui soft de gestiune si utilizarea bazelor de date cu un numar mare de produse;Cunoasterea limbii engleze – B2.Descrierea jobului Intocmeste comparatii de pret si produse ale furnizorilor din portofoliu cu oferte ale acestora speciale si oferte ale altor furnizori si propune colaborarea cea mai avantajoasa pentru companie;Identifica noi furnizori si oferte;Intocmeste rapoarte periodice privind activitatea principalilor competitori;Intocmeste rapoarte cu privire la preturile negociate, comenzile/ frecventa acestora/ cant
CABINET MEDICAL INDIVIDUAL DR RUSU T.​ ANCA-MIHAELA MEDICINA DENTARA CHIRURGIE DENTO ALVEOLARA

Media netă estimată pe baza celor 1550 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Telekom


Candidatul ideal Candidatul IdealPe cine cautam?● un om care poate face vanzare consultativa precum si vanzare tranzactionala.● un agent call center caruia ii place cu adevarat sa faca vanzari si nu se sperie de un refuz.● un om caruia ii place sa negocieze si reuseste sa obtina ceea ce si-a propus.● un coleg caruia ii place sa lege relatii cu clientii prin telefon.Descrierea jobului Cum știi că este jobul potrivit pentru tine?● ești fluent verbal și în scris în limba română.● ești sociabil și convingător în orice situație.● ești independent și organizat.● ești proactiv și nu te temi să devii vocal atunci când ai o idee care ar putea face lucrurile mai interesante.● ai cunostinte de MS Office si operare PC.● ai experienta in call center.Descrierea jobuluiCe ar trebui sa faci :● sa achizitionezi noi clienti business.● sa prospctezi piata business, sa identifici nevoi specifice .● sa promovezi si sa vinzi produsele dedicate clientilor business.● vei ajuta managerul departamentului tau cu
UNITEL B2B S.​R.​L.​

Agent Vanzari 4.​000 - 10.​000 Ron Net


Candidatul ideal Alătură-te Echipei Simplex Trade Investment ca Agent de Vânzări! :)Compania este specializata in comercializarea produselor termo, hidro, climatizare, ventilare, obiecte sanitare si instalatii.Daca esti o persoana orientata catre rezultate, cu abilitati excelente de comunicare si o dorinta puternica de a obtine succesul in vanzari, aceasta este o oportunitate pentru tine sa ne cunoastem!Cerinte: Experienta in vanzari minim 2 ani; Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa; Capacitatea de a dezvolta si mentine relatii solide cu clientii; Permis de conducere categoria B; Experienata anterioara in domeniul instalatiilor constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor companiei; Dezvoltarea si mentinerea unor parteneriate puternice si de durata cu clientii; Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si participarea activa la dezvoltarea portofoliului de clienti impreuna cu designeri/instalatori parteneri
SIMPLEX TRADE INVESTMENT SRL

Inginer Suport Tehnic Si Vanzari Online In Bucuresti


Candidatul ideal Cerinţe: Studii superioare de electrotehnică, energetică sau automatică, cunoştinţe de operare PC (WORD, EXCEL, POWER POINT), cunoştinţe de limbă germană sau engleză, cunoştinţe tehnice generale de electrotehnică, experienţă în domeniul vânzărilor de aparate, echipamente şi instalaţii electrice, buna citire si interpretare a schemelor si simbolurilor electrice buna cunoastere a pietei: concurenti, preturi, clienti, etc. posesor carnet de conducere B, spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest,Descrierea jobului SCHRACK Technik S.R.L., filiala din România a firmei austriece SCHRACK Technik GmbH, producător şi furnizor de aparataj electric de joasă tensiune, cablare structurată, cabluri şi conductoare, corpuri de iluminat (mai multe detalii despre companie: a se vedea www.schrack.ro):ANGAJEAZA INGINER SUPORT TEHNIC si VANZARI ONLINEPentru:aparate şi echipamente pentru instalaţii electrice de joasă tensiune, cablare structurată, cabluri si conductoare, corpuri de il
SCHRACK TECHNIK S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Parfumerie Si Cosmetica De Lux


Candidatul ideal Consultant Vanzari Parfumerie si Cosmetica de LuxCandidatul ideal trebuie sa aiba o minima experienta de vanzari intr-un magazin, sa cunoasca limba engleza si desigur limba romana, sa iubeasca parfumurile si sa-si doreasca o cariera in domeniu.Descrierea jobului Consultant Vanzari Parfumerie si Cosmetica de LuxCionsultantul de vanzari lucreaza intr-unul dintre magazinele Elysee si din postura de expert in parfumerie isi ajuta clientii in alegerea produsului care li se potriveste. Mediul de lucru este exceptional, elegant, foarte curat si linistit.Beneficile includ pe langa salariul peste medie si bonuri de masa, bonuri cadou, abonament medical, produse gratuite.
ELYSEE CONCEPT SRL

Store Manager Iqos - Bucuresti


Candidatul ideal Daca esti in cautarea unui job in domeniul de Retail, iti doresti sa pui bazele carierei tale si sa fii intr-o continua dezvoltare, atunci Interbrands Orbico este locul ideal pentru tine.Apreciem urmatoarele: Dorinta de a lucra intr-un mediu dinamic si abilitatea de adaptare; Experienta anterioara in managementul echipei (preferabil din Retail) 😊 Studii superioare in curs sau finalizate; Cunostinte medii de operare calculator si sisteme; Cunostinte de procese operationale (pontaj, gestiune, documente fiscale).Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi: Organizarea si coordonarea echipei; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Ofera suport echipei in asistenta clientilor, asigurand standarde inalte de servicii pentru client; Monitorizarea indicatorilor de performanta si obiectivele locatiei; Dezvoltarea si implementarea strategiei de crestere a rezultatelor; Managementul stocurilor; Coordonarea si sup
SC INTERBRANDS ORBICO SRL.​

Consultant Vanzari Produse Bancare


Candidatul ideal Ne dorim sa te alaturi echipei noastre de telemarketing!Ce cautam? O persoana comunicativa, serioasa, perseverenta, cu o atitudine pozitiva si orientata spre cariera, care sa se alature Departamentului dе retentie/loializare clienti.Descrierea jobului Carе sunt principalеlе activitati din Dеpаrtаmеntul Retеnțiе/Loiаlizаrе Cliеnți? Contactаrеа clienților din bаza dе date în vederеа prеzentării noilor ofеrtе și a promoțiilor еxistеntе; Promovarеa pаchetеlor dе sеrvicii cliеnților еxistеnți, în vederea loializării acestora;Ce beneficii iti oferim? Contract pe perioada nedeterminata; Pachet salarial atractiv alcatuit din parte fixa si tichete de masa; Bonusuri in functie de rezultate; Training platit de companie; Programul este flexibil si poti opta pentru 6 sau 8 ore; Vei lucra in regim HYBRID; Pana la 25 zile concediu de odihna, in functie de vechimea totala in munca; Zi libera platita, cu ocazia Zilei de Nastere Evenimente organizate de companie, cu diverse ocazii; Medi
MELLON ROMANIA SA

Reprezentant Vanzari - Bucuresti


Candidatul ideal - Studii superioare;- Experienta in industria farmaceutica - constituie un avantaj;- Experienta in vanzari – obligatoriu (3-5 ani);- Cunostinte Microsoft Excel: obligatorie;- Comunicare, negociere si intelegere a nevoilor clientilor;- Orientare catre client/rezultate;- Abilitati de planificare si organizare;- Persoana orientata spre obiective;- Categoria B permis de conducere.Descrierea jobului Raportand managerului de vanzari zonal, reprezentantul de vanzari va acționa ca membru integral al echipei de vanzari, asigurand atingerea obiectivelor companiei. Promovarea produselor si imaginii companiei in Bucuresti, Calarasi, Teleorman. Asigurarea unei prezente constante a produselor pentru toti clientii din zona sa si are ca scop evitarea situatiilor de ‘’Stoc epuizat’’.Responsabilitățile rolului includ:- Coordoneaza activitatile de vanzari si promovare in farmaciile din zona alocata in vederea realizarii planurilor in conformitate cu politica companiei;- Viziteaza conform
PERRIGO ROMÂNIA S.​R.​L.​

Analist Vanzari /​ Sales Analyst


Candidatul ideal EXPERIENTA, ABILITATI, CUNOSTINTE - Atitudine pozitiva- Orientare catre client- Lucru in echipa- Creativitate și inovație- Orientare spre acțiune și rezultate- Proactivitate și inițiativă- Rezistență la stres- Integritate si etica profesionala- Abilitati analitice- Atentie la detalii- Gestionarea timpului si a prioritatilor- Abilitatea de a înțelege procesele de lucru în logisticăExperiență necesară - Cunoaștere bună a limbii engleze scris și vorbit- Abilitatea de a gestiona volume mari de intrări de date cu precizie ridicatăAbilități tehnice/funcționale necesare- Bune abilități numerice și analitice;- Capabil să ajute, să predea sau să explice lucruri altora;- Studii financiare sau contabile ar constitui un avantaj;- Bune cunoștințe de Microsoft Office (în special Excel);Educație / Calificări / Certificari necesare Studii tehnice universitare - de preferatDescrierea jobului Îmbunătățirea eficienței prin colectarea datelor din diverse surse și centralizarea acestora Cr
DELAMODE ROMANIA SRL

Consilier Vanzari Mobilier De Bucatarie


Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra pentru a lucra alaturi de colegi pasionati de design, mobilier si vanzari! Esti o persoana optimista, organizata, avand experienta in vanzari de minim 2 ani (experienta in vanzarea de mobilier/electrocasnice constituie un avantaj); Lucrezi bine in echipa dar si individual;Cerinte: Studii medii finalizate ( studiile superioare reprezinta un avantaj) Limba engleza scris si vorbit - nivel mediu; Cunostinte PC – Word si Power Point - nivel mediu;Descrierea jobului Consilierea clientilor si prezentarea produselor in showroom; Realizarea si prezentarea ofertelor in functie de solicitarile individuale ale clientilor; Urmarirea comenzilor in productie si montajele la clienti;Beneficii: Primesti un salariu atractiv in functie de experienta profesionala; Castigi comision din vanzari, bonuri de masa, deplasari internationale la targuri de profil, prima de vacanta si bonus de sarbatori. Vei beneficia de training specializat in showroom si la parteneri
KITCHEN TOTAL SOLUTION S.​R.​L.​

Consilier Vanzari (f/​m) - Benvenuti Veranda Mall Bucuresti


Candidatul ideal Vino în echipa benvenutienilor dacă:- ești o persoană dinamică, comunicativă, energică,- ai spirit de echipă,- vrei să înveți secretele pantofilor și să evoluezi profesional,- ești pasionat de fashion,- vrei un job relaxant, cu o atmosferă modernă, plină de culoare și bună dispoziție.Descrierea jobului Consultanță și vânzare către clienți, amenajare vitrine și magazin, preluare și verificare cantitativă și calitativă a produselor, menținerea magazinului curat și ordonat, dezvoltarea abilităților în domeniul fashion.Oferim salariu lunar atractiv + bonus în funcție de vânzări, contract pe termen lung, mediu de lucru modern, o echipă tânără și optimistă, training-uri, diverse beneficii.
BENVENUTI SRL

Agent De Vanzari B2b


Candidatul ideal Despre RolAcesta este un rol full-time pentru un Agent Vanzari B2B în cadrul echipei noastre din București.In acest rol vei fi responsabil de sarcinile zilnice de vânzări, inclusiv de prospectarea potențialilor clienți prin telefon cât și prin vizite fizice, construirea și menținerea relațiilor cu clienții și încheierea contractelor de vânzare.Descrierea jobului Calificări și Competențe Necesare Abilități solide de vânzare și negociere Experiență în vânzări B2B Abilitatea de a prospecta și de a genera lead-uri Abilități excelente de comunicare și relaționare Auto-motivat și orientat către obiective Abilitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe
GOBAV DEVELOPMENT S.​R.​L.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.