Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

93 Locuri de Munca Asistent in Targu Frumos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

93 Locuri de Munca Asistent in Targu Frumos

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Lee Cooper Angajeaza Asistent Vanzari


Candidatul ideal Candidatii nostri ideali sunt:- persoane cu un dezvoltat simt estetic;- persoane comunicative, carora le face placere sa lucreze cu clientii;- persoane responsabile, dornice sa isi dezvolte o cariera in vanzari alaturi de echipele unuia dintre cei mai vechi si mai puternici retaileri de fashion de pe piata din Romania!Descrierea jobului ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere de a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare de matematică şi aptitudini de utilizare a calculatoruluiCE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vânzări• Training în magazinele noastre• Oportunitatea de a lucra pentru una din cele mai cunoscute comp anii internaţionale din domeniu• Posibilitatea de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinam
MONTECRISTO RETAIL RO S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal O nouă oportunitate de angajare la Mureș Senior Village!Suntem în căutarea unei persoane dedicate și pasionate care să se alăture echipei noastre pe postul de 𝗔𝗦𝗜𝗦𝗧𝗘𝗡𝗧 𝗠𝗘𝗗𝗜𝗖𝗔𝗟 𝗚𝗘𝗡𝗘𝗥𝗔𝗟𝗜𝗦𝗧.Dacă ești pregătit să asiguri servicii de îngrijire și asistență medicală de înaltă calitate într-o rezidență pentru seniori, aplică la acest job și haide să ne cunoaștem!Cerințe:- Absolvent studii de specialitate, cu diplomă, deținera avizului de liberă practică (ALP) valabil, prin vizarea anuală a acestuia de către O.A.M.M.R. ;- Punctualitate, seriozitate, capacitatea de a lucra in echipă;- Persoană harnică, ordonată și responsabilă;- Atitudine prietenoasă, optimistă, orientată spre clienți.Descrierea jobului Responsabilități:- Administrează medicamentele rezidenților conform prescripțiilor medicilor;- Administrează tratamentele rezidenților conform schemelor de tratament;- Acordă asistență medicilor cu ocazia consultațiilor medicale de specialitate;Se oferă:
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2754 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager în cadrul companiei The Greatest Tours.Candidatul ideal trebuie să :- fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- aibă inițiativă- cunoască limba engleză sau limba italiana la nivel conversațional- abilități bune de organizare și gestionare a timpului- atitudine proactivă și orientată spre rezultate- studii superioareDescrierea jobului Responsabilități principale:- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea rezervărilor și a corespondenței cu clienții- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux eficient de informații- Asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților prin oferirea de servicii prompte și profesionale.
THE GREATEST TOURS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4475 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari Full Time/​part Time


Candidatul ideal CASIER/ ASISTENT VANZARI/LUCRATOR COMERCIALesti disponibil/ă să lucrezi 20 de ore pe săptămână ( de cel puțin 2 ori pe săptămână )*îți place să lucrezi în echipăești comunicativ și abordezi noi provocări cu entuziasmvrei să înveți și să te dezvolțilucrăm în weekend și în schimburi, dar suntem pregătiți să ajustăm programul de lucru la nevoile taleDescrierea jobului vei primi și prelucra livrari cu cele mai interesante mărci internaționalevei expune produsele noi și te vei ocupa de aranjarea magazinuluimulțumită ție, clientul va putea proba confortabil produsele căutatevei finaliza cumpărăturile clienților la casa de marcat, asigurând cea mai bună experiență posibilă
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent manager dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la creșterea afacerii noastre. Aceasta este o oportunitate unică de colaborare cu un sistem de pregătire profesională bine pus la punct, într-un mediu dinamic și plin de provocări.Cerințe Abilități excelente de comunicare și relaționare. Capacitatea de a lucra de sine stătător și în echipă. Experiență anterioară în prospectarea și generarea de clienți, sau dorința de a învăța aceste abilități. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregătirea profesională oferite de companie.Descrierea jobului Ce oferim: Oportunitatea de a colabora într-un mediu profesional și dinamic. Sistem bine pus la punct de pregătire profesională pentru dezvoltarea abilităților tale. Posibilitatea de a câștiga venituri atractive în funcție de performanțe. O echipă prietenoasă și susținătoare pentru a vă ajuta să reuși
MOSOR JOHNNY EVENTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4003 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Farmacie


Candidatul ideal Studii de specialitate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie) si Certificat de membru;Cunostinte de Microsoft Office;Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;Experienta de lucru in farmacie reprezintă un avantaj, dar suntem deschisi sa te cunoastem chiar daca esti la inceput de cariera.Descrierea jobului Consilierea si fidelizarea pacientilor;Informarea pacientilor despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;Participarea la receptionarea medicamentelor din farmacie si aranjarea acestora conform planogramei;Verificarea si controlul stocurilor farmaciei si termenele de valabilitate ale acestora;Participarea la derularea campaniilor promotionale.Beneficii:Salariul net 2500 lei;Tichete de masa in valoare de 30 lei/ zi (minim 630 lei/luna - in functie de numarul de zile lucrate)BONUS atractiv in functie de realizarile lunare/trimestriale;
MEDIMFARM TOPFARM S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Analist Facturare


Descrierea jobului Candidatul Ideal:Educaţia necesară: Studii superioare; Experienţă practică necesară: Minim 3 ani de experienţă în domeniul economic;Cunoştinte legislaţie: Legea nr. 85/2006 – Legea insolvenţiei;Cunoașterea limbii engleze. Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). Altele:Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului;Acuratețe în prelucrarea datelor;Foarte bune deprinderi de organizare, planificare, prioritizare sarcini și respectare termene; Abilitâți foarte bune de prezentare, comunicare și relaționare interpersonală;Abilităţi contabile şi analitice deosebite;Nivel ridicat de angajament şi abilităţi de muncă în echipă;Abilităţi de lucru în sub presiune (respectare termene limită)Permis de conducere categoria B. *Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră. E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Adjunct Sef Centru


Descrierea jobului · Educaţia necesară: Studii superioare finalizate;· Constituie avantaj studiile superioare in domeniul electric.· Experiență în coordonare personal minim 2 ani.· Experienţă în activitățile de prestări servicii.· Cunoştinte de legislaţie: cu impact în domeniul de activitate.· Cunoștințe limbi străine: engleză—nivel conversație.· Cunoștințe IT: deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).Altele:· Abilităţi deosebite de coordonare, lucru în echipă, comunicare;· Abilităţi de prioritizare a sarcinilor cu respectarea termenelor· Capacitate de planificare, control, organizare şi prioritizare a sarcinilor;· Abilități de lucru în mod structurat și strategic;· Abordare proactivă şi creativă de rezolvare a problemelor;· Nivel ridicat de cunoaștere a managementului schimbării;· Abilități de leader și relaționare interpersonală;· Angajament profesional la nivel ridicat;· Permis de conducere auto cat. B;- Mobilitate: deplasări, delegaţii.*Dacă doriți, vă rugă
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Responsabil Instalare Sisteme Fotovoltaice


Descrierea jobului Candidatul IdealStudii superioare (licentiat), specializare inginer profil electric;Experienţă practică necesară: minim 2 ani în domeniu energetic. Constituie avantaj experienţa în project management și/sau în proiectarea sistemelor de panouri fotovoltaice și în domeniul vânzărilor;Cunoştinţe obligatorii de legislaţie: cunoașterea cadrului legislativ și de reglementare relevant în domeniul energiei;Autorizare ANRE minim grad IIB.Cunoştinţe IT: deprinderi utilizare MS Ofice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), AUTOCAD; Altele:Capacitate de planificare, de decizie și sinteză, tact, discernământ;Abilități de vânzare;Grad înalt de responsabilitate, gândire strategică, capacitate de a stabili priorități și de a respecta termene, spirit de echipă, inițiativă;Abilități de comunicare și interrelaționare;Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerințele postului (lucru în afara programului normal de lucru, în program prelungit);Detinator permis de conducere cat.
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Office Administrator/​secretara


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta de cel putin 6 luni;• Absolvent/a studii superioare;• Buna utilizare a softurilor specifice (MS Office – Excel avansat, Outlook);• Limba engleza la nivel mediu;• Atitudine pozitiva orientata spre client;• Abilitatea de a identifica si rezolva probleme;• Preocupare pentru exactitate;• Orientare catre rezultate;• Autonomie;• Initiativa si pro-activitate.Descrierea jobului • Preia mesajele primite (prin telefon, fax, e-mail) si le distribuie destinatarilor in companie;• Preia, inregistreaza, distribuie si arhiveaza corespondenta primita;• Arhiveaza diverse tipuri de documente;• Actualizeaza in sistemul informatic datele de indentificare ale clientilor, atunci cand este necesar sau cand i se solicita acest lucru;• Asigura protocolul vizitelor clientilor sau a altor vizitatori la sediul punctului de lucru;• Intocmeste necesarul de materiale si produse consumabile necesare bunei desfasurari a activitatii (exemplu: papetarie, protocol, consumabile curaten
RENANIA TRADE SRL

Lucrator Gestionar Depozit Piese Auto Tg.​ Mures


Candidatul ideal Materom angajeaza LUCRATOR GESTIONAR DEPOZIT.Postul este valabil pentru Tg. Mures.Adresa depozitului: str. Mureseni nr. 29A, Tg. Mures, jud Mures📣Vrem sa te cunoastem daca: ai cunostinte de operare PC; esti indemanatic/a si atent/a; ai cunostinte minime in domeniul auto; stii sa utilizezi scannerul mobil; esti harnic/a si implicat/a; ai disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; ai spirit organizatoric si esti punctual/a; ai capacitatea de a munci in echipa; ai etica profesionala si morala.Descrierea jobului 📑Ce trebuie sa faci ca lucrator gestionar depozit: manipuleazi marfa - piese auto; efectuezi receptia fizica a marfii; aranjezi si confirmi produsele pe rafturi; participi la efectuarea inventarelor periodice; monitorizezi orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; pregatesti marfa pentru distributie; intocmesti documente de insotire a marfii; respecti orele de livrare conform graficului; efectuezi returul pieselor; participi la inventarul perio
MATEROM SRL

Functionar Tehnic Centru


Descrierea jobului Candidatul Ideal Educaţia necesară: Studii medii sau superioare; Experienţă în domeniu: Minim 1 an; Cunoştinte legislaţie: reglementari în domeniu; Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), SAP, CHARISMA, WFM ș.a.Altele: Abilităţi de comunicare şi relaţionare interpersonală; Acurateţe în prelucrarea informaţiilor; Abilităţi de prioritizare a sarcinilor cu respectarea termenelor; Corectitudine în relațiile de muncă; Angajament profesional la nivel ridicat; Abordare pro-activă şi creativă de rezolvare a problemelor; Abilități pentru munca în echipă, cooperare; Permis de conducere categoria B.*Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Functionar Tehnic Centru Sb,​ Ms


Descrierea jobului Candidatul Ideal Educaţia necesară: Studii medii sau superioare; Experienţă în domeniu: Minim 1 an; Cunoştinte legislaţie: reglementari în domeniu; Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), SAP, CHARISMA, WFM ș.a.Altele: Abilităţi de comunicare şi relaţionare interpersonală; Acurateţe în prelucrarea informaţiilor; Abilităţi de prioritizare a sarcinilor cu respectarea termenelor; Corectitudine în relațiile de muncă; Angajament profesional la nivel ridicat; Abordare pro-activă şi creativă de rezolvare a problemelor; Abilități pentru munca în echipă, cooperare; Permis de conducere categoria B.*Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

FuncȚionar Tehnic Centru


Descrierea jobului Candidatul IdealEducaţia necesară: Studii medii sau superioare;Experienţă în domeniu: Minim 1 an; Cunoştinte legislaţie: reglementari în domeniu; Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), SAP, CHARISMA, WFM ș.a. Altele:Abilităţi de comunicare şi relaţionare interpersonală;Acurateţe în prelucrarea informaţiilor;Abilităţi de prioritizare a sarcinilor cu respectarea termenelor;Corectitudine în relațiile de muncă;Angajament profesional la nivel ridicat;Abordare pro-activă şi creativă de rezolvare a problemelor;Abilități pentru munca în echipă, cooperare;Permis de conducere categoria B. *Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră. E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privin
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Experiență anterioară în gestionarea depozitelor Abilități bune de organizare și atenție la detalii Capacitate de lucru în echipă Flexibilitate și adaptabilitate la cerințele de lucruDescrierea jobului Compania noastră, SC TRIPLAST SRL, caută un Gestionar Depozit responsabil și organizat pentru a se alătura echipei noastre din depozit. Dacă ești o persoană motivată, capabilă să gestioneze eficient stocurile și să asigure buna funcționare a depozitului, atunci acest rol ar putea fi potrivit pentru tine.Responsabilități:Recepționează, verifică și gestionează marfa sosita în depozitOrganizează și monitorizează stocurile de produseAsigură respectarea procedurilor de manipulare și depozitare a mărfurilorParticipă la inventarierea periodică a stocurilorMenține curățenia și ordinea în depozitBeneficii:Pachet salarial motivant și beneficii suplimentareOportunitatea de a lucra într-o companie cu renume pe piața de profilOportunități de dezvoltare profesională și avansare în cad
TRIPLAST SRL

Media netă estimată pe baza celor 456 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Lucrator Gestionar


Candidatul ideal - Absolvent studii medii;- Experienta de lucru in depozit de medicamente de minim 1 an;- Abilitati de lucru in echipa;- Persoana dinamica, activa, foarte organizata, atenta la detalii, responsabila.Descrierea jobului - Asigura receptia cantitativa si calitativa a produselor care intra in depozit;- Asigura repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit, conform cu prevederile legale in domeniu si cu standardele de calitate;- Verifica conditiile de ambalare si de inscriptionare ale produselor receptionate si livrate;- Colecteaza prompt si corect comenzile pentru livrare;- Asigura securitatea si integritatea bunurilor din gestiune;- Participa la inventarele periodice.
ROPHARMA LOGISTIC S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 380 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Asistent Farmacist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT FARMACIST - AJOFM | ANOFMAngajator: COROLA SERV SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
COROLA SERV SRL

Asistent Comercial - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT COMERCIAL - AJOFM | ANOFMAngajator: SYNGENTA AGRO SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
SYNGENTA AGRO SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: AJVPS MURESExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
AJVPS MURES

Back Office - Operator Introducere Date /​ Relatii Clienti


Candidatul ideal Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? Capacitate de organizare si planificare; Interes fata de informatii noi si usurinta in asimilarea acestora; Excelente abilitati de comunicare (orala & scrisa) si relationare; Foarte bune abilitati de operare PC + Microsoft Office – Excel si Word; Experienta operator date - reprezintă un avantaj; Integritatea să fie caracteristica sa principală. Aceasta e valoarea noastră cea mai importantă și ținem neapărat să avem aceeași filosofie de viață; Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește. Dacă nu crește, firma nu crește. Să fie organizată… foarte organizată! Să fie atentă la detalii… foarte atentă! Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect); Sa fie punctuală; Cei șapte ani de acasă – da.Descrierea jobului Ce va face această persoană?​ Gestionarea relatiei cu clientii pe parcursul elaborarii si derularii implementarii platformelor de management e
VIVA CONTROL S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 93 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.