Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

817 Locuri de Munca Back Office in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

817 Locuri de Munca Back Office in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Back Office in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Back Office in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal Excelente calitati de comunicare,negociere si putere de convingereStudii superioareAtitudine pozitiva, initiativaBune cunostinte de limba engleza si operare calculatorPermis auto cat.B constituie un avantajDescrierea jobului - intocmeste documentele de elaborare si prezentare a ofertei pentru licitatii/ achizitie publica- asigura consultanta operatorilor economici in ceea ce priveste intocmirea ofertelor- mentinerea legaturii cu furnizorii din strainatate- intretinere documentatie asigurarea calitatii, protectia muncii si ANDM.- cunostinte de contabilitate primara - cunostiinte intocmire documente licitatii SEAP- intocmeste facturi pentru produsele vandute- indeplineste sarcini de asistare a biroului-(secretariat)
MEDICOMPLEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 3653 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger Fashion House Outlet Pallady


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal - persoana proactiva- organizata- cu bune abilitati de comunicare si relationare- diplomata si responsabila- cu atentie distributiva- pozitiva si zambareata- initiativa, resonsabilitate, implicare , lucru in echipaDescrierea jobului In orice interactiune cu pacientul, respecta principiile ingrijirii centrate pe pacient, cautand sa acorde o experienta cat mai placuta.Solicita pacientului documentele medicale care stau la baza investigatiei : biletul de trimitere de la medicul specialist, cu alte documente medicale relevante.Pregateste pacientul pentru investigatie.Asigura evidenta investigatiilor imagistice.Respecta sectretul profesional si codul de conduita etica si profesionala a asistentului medical.
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2645 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager - Clinica Dermatologica


Candidatul ideal Capacitatea de a lucra in echipa. Dorinta de a invata lucruri noi. Sociabilitatea si abilitatile de comunicare aduc puncte in plus.Descrierea jobului Atributiile postului de asistent manager: preluarea clientilor programarea telefonica a clientilor preluare apeluri telefonice contabilitate primara gestionarea comenzilorDaca vrei sa te alaturi unei echipe tinere si entuziaste, sa beneficiezi de conditii de lucru la standarde occidentale, sa ai o salarizare avantajoasa te rugam sa trimiti CV-ul tau la adresa [email protected]
COQUETTE BEAUTY CLINIQUE SRL

Asistent Director General


Candidatul ideal Studii superioare finalizate;Cunoasterea MC Office (in special excel - nivel avansat) - aplicatiilor de birou (calendare electronice);Limba engleza - avansat;Foarte bune abliltati de comunicare si organizare;Atitudine proactiva;Punctualitate si responsabilitate;Capacitate de auto-organizare și de stabilire a priorităților;Foarte bune abilitati de organizare;Lucru in echipa;Respectarea termenelor limita;Atentie deosebita la detalii.Descrierea jobului Gestioneaza calendarul directorului si stabileste intalniri;Elaboreaza, revizuieste si trimite comunicari in numele directorului companiei, la solicitarea acestuia;Organizeaza si pregateste intalniri, inclusiv strangerea documentelor si participarea la logistica intalnirilor;Preia apeluri telefonice, comunica mesaje si informatii directorului;Gestioneaza adresa de email, sorteaza in functie de importanta corespondenta si raspunde atunci cand este necesar;Coordoneaza aranjamentele de calatorie;Furnizeaza rapoarte la cerere;F
ADURO S.​R.​L.​

Asistent Parc Auto


Candidatul ideal Permis categoria B; Cunostinte de legislatie in domeniu; Disponibilitatea de a conduce duba de 3.5t; Suplinirea la cerere/necesitate a administratorului de parc auto; Foarte important – disponibilitatea de a conduce scuterele pt verificare catre/din service, efectiv testarea preliminara a functionarii/defectelor acestora de la utilizatori catre unitatea service si invers;Descrierea jobului Suport in recuperarea autovehiculelor companiei in cazul defectiunilor – recuperarea scuterelor defecte cu duba din dotare si livrarea lor catre unitatile service/asiguratori/politie etc; Livrarea de scutere catre unitatile teritoriale ale companiei cu duba din dotare; Interventii rapide punctuale de mentenanta la scutere si masini – ex schimbari de acumulatori, becuri si alte consumabile care pot face obiectul depanarii rapide, in locatiile autovehiculelor sau la locul defectului; Realizarea lunar a inventarului fizic al flotei sau la cerere, in caz de necesitate; Inspectii zilnice
JERRYS PIZZA EST SRL

Asistent Manager - Casier


Candidatul ideal Căutăm un asistent manager restaurant dedicat și pasionat de industria ospitalității, pentru a ne ajuta să menținem eficiența și excelența în operarea restaurantului nostru. Această poziție implică gestionarea și coordonarea aspectelor zilnice ale restaurantului, asigurându-ne că clienții noștri au o experiență plăcută și că echipa noastră lucrează eficient. Descrierea jobului Asistentul managerului restaurant va lucra strâns cu personalul de bucătărie, servire și bar pentru a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor.Va fi responsabil pentru a asigura o experiență pozitivă pentru clienți. Va trata reclamațiile și feedback-ul cu atenție și profesionalism.
REGAL FRESH FOOD SRL

Asistent Farmacist - Bucuresti


Candidatul ideal Ce așteptăm de la tine?Să deții studii de specialitate (Scoala Postliceală de Asistenți de Farmacie);Să ai experiență minim 6 luni în farmacii cu circuit deschis;Să deții Aviz de Libera Practica avizat anul in cursSă fii empatic/ă și mereu cu zâmbetul pe buze - ne plac oamenii veseli și deschiși;Să fii implicat/ă în obținerea performanței și să iți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi; Descrierea jobului Ce așteptăm de la tine?Să deții studii de specialitate (Scoala Postliceală de Asistenți de Farmacie);Să ai experiență minim 6 luni în farmacii cu circuit deschis;Să deții Aviz de Libera Practica avizat anul in cursSă fii empatic/ă și mereu cu zâmbetul pe buze - ne plac oamenii veseli și deschiși;Să fii implicat/ă în obținerea performanței și să iți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi;Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschide
DR.​MAX S.​R.​L.​

Biolog/​biochimist Specialist/​principal,​ Asistenta Medicala,​ Asistenta De Laborator


Candidatul ideal - DISPONIBILITATE PENTRU CONTRACT CU CASMB;- Certififcat de membru, ALP;- Atitudine profesionala in relatia cu pacientii.Descrierea jobuluiFAR MEDICA CLINIC LABORATOR angajeaza medici specialisti (Medic de familie, Medic de Laborator, Biolog/Biochimist specialist/principal, asistenta medicala, asistenta de laborator).Detaliile pentru fiecare post disponibil se vor discuta in cadrul interviurilor.Mai multe detalii la nr de telefon 0724503579Descrierea jobului FAR MEDICA CLINIC LABORATOR angajeaza medici specialisti (Medic de Laborator, Biolog/Biochimist specialist/principal, asistenta medicala, asistenta de laborator).Detaliile pentru fiecare post disponibil se vor discuta in cadrul interviurilor.
CENTRUL MEDICAL SIMONA SRL

Asistent Medical - Asistent Manager Chirurgie Estetica


Candidatul ideal Clinica Herastrau - Dr. Dana Miricioiu angajeaza asistent medical - asistent manager in domeniul chirurgiei estetice pentru a efectua sarcinile de planificare si conducere in colaborare sau in absenta managerului (program full-time, 8 ore pe zi, de luni pana vineri).Candidatul trebuie sa aiba aptitudini bune de organizare si aptitudini de solutionare a problemelor. Din moment ce va actiona ca o legatura intre pacienti si doctor, intermediind relatia dintre acestia, sunt necesare abilitati interpersonale de mediere pentru a asigura satisfactia pacientilor si functionarea eficienta a clinicii.Candidatul trebuie sa aiba o experienta de minimum 2 ani pe un post asemanator, in acelasi domeniu, cel al chirurgiei estetice.Descrierea jobului Responsabilitati:Organizarea si planificarea programarilorComunicarea cu pacientii si evaluarea nevoilor acestoraCrearea de rapoarte zilnice referitoare la activitatile derulateRelatia cu furnizoriiRealizarea de sarcini administrative ziln
CLASSMEDISPA SRL

Asistent/​a Departament Cu Cunostinte Sap- Dep.​vanzari


Candidatul ideal Studii superioare ;Experienta 1-2 ani pe o pozitie similara:secretariat- asistent manager;Limba Engleza minim nivel intermediar;Cunostinte PC: Office, Outlook, Adobe AcrobatCunostinte operare SAP-SD;Abilitati de organizare si comunicare, fire activasi cu personalitate, caracter flexibil si deschidere spre invatare continua;Dosarul complet de prezentare va cuprinde scrisoare de intentie si CV-ul.Descrierea jobului Atributii:Asigura fluxul interdepartamental al documentelor;Organizeaza si completeaza baza de date;Verifica si arhiveaza documente;Operare SAP- SD;Pregatirea documentelor pentru initiere licitatii SEAP;Ofera suport personalului de vanzari;Asigura buna organizare a depozitului departamental;Intocmeste diverse documente in format electronic si comenzi de vanzare;
MESSER ROMANIA GAZ SRL

Asistent Office @ Ing Office Victoriei


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Victoriei-BucurestiDacă ştii despre tine că: Ai experiență în domeniul administrativ (constituie un avantaj); Relaționezi și comunici foarte bine cu oricine; Lucrezi bine în Word, Excel, Power Point și Outlook; Ești o persoană sociabilă, serioasă, organizată, dinamică, motivată de rezultate.Descrierea jobului Misiunea ta: Să acorzi suport administrativ clienților, managerului și colegilor din office.Ce vei face în acest rol? Vei primi, înregistra și distribui documentele generate de activitatea din cadrul office-ului; Vei răspunde de aprovizionarea office-ului cu materialele și consumabilele necesare desfășurării activității; Vei administra corespondența și documentele necesare unei bune desfășurări a activității; Vei oferi suport și informații clienților aflați în zona de Self Bank cu privire la produsele și serviciile bancare.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă: O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe; Colegi
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Adecco recruteaza pentru clientul sau, un distribuitor de dispozitive medicale in Romania, Gestionar Depozit. Candidate Profile: Experienta dovedita ca Gestionar Depozit; Excelente abilitati de rezolvare a problemelor si atentie la detalii in gestionarea inventarului; Cunostinte medii in utilizarea sistemelor de management al depozitului si a altor software relevante; Abilitati bune de comunicare pentru a colabora cu echipe interfunctionale.Descrierea jobului Responsibilities: Supravegheaza si gestioneaza toate activitatile din depozit, inclusiv primirea, stocarea si distributia materialelor si produselor finite; Dezvolta si implementeaza proceduri eficiente de depozitare pentru a optimiza productivitatea si a reduce costurile operationale; Asigura gestionarea precisa a inventarului, efectueaza verificari regulate ale stocurilor si mentine evidenta inventarului.
ADECCO ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 458 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Vanzari Tommy Jeans Mega Mall


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Asistent Manager | Societate De Expertiza Contabila


Candidatul ideal ASISTENT MANAGER | Societate de Expertiza ContabilaCandidatul IdealObligatoriu Fluență în română și englezăExperiență cu instrumente de lucru colaborativExperiență cu clienți internaționaliDouă referințe pozitive de la angajatorii anterioriAvantajExperiență într-o firmă de contabilitate / auditEducație / certificare în domeniul contabil - contabilitateDescrierea jobuluiDescriereAsistență pentru echipa de managementBeneficiiLocație: zona Piața Victoriei, BucureștiDupă un an: posibilitatea de promovare către Departamentul Contabilitate. Costurile examenelor ACCA acoperite integralASSISTANT MANAGER | ACCOUNTING FIRMIDEAL CANDIDATE• Experience in a similar role• Positive attitude• Positive references• Resistance under pressure• English fluentJOB DESCRIPTIONOffering assistance for:• Client management and protocol• Document management• Asset managementBENEFITSINITIAL NET SALARY• RON 2600 + meal vouchers (RON 600)AFTER 3 MONTHS• 5% salary increaseAFTER 6 MONTHS• depending on
GROUP EXPERT CONSULTING 2000 SRL

Asistent Vanzari Jysk Colosseum Chitila


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele:Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici.Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masuraIesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinareUn program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars LarsenTichete de masa, tichet
JYSK ROMÂNIA SRL

Front Office Assistant


Candidatul ideal If you want to develop your strengths, BDO is your choice, because here, the exceptional client service can be achieved with the support of a good team and hard work.We need a colleague with a mature and responsible approach to professional tasks, integrity and commitment to our team, as well as a positive attitude and constructive approach. Succeeding as a Front Office Assistant role at BDO requires attention to details and careful execution. We expect you to be cooperative and solutions-oriented.Skills, knowledge and expertise: Good command of English and MS Office; Communication and presentation skills; Sociable and customer oriented; Organizational skills, attention to details.Descrierea jobului As a Front Office Assistant at BDO you will develop the appropriate skills and knowledge for performing the following activities:Represent the company by providing general information to third parties (clients, partners, suppliers and other) by phone or face to face; Manage
BDO SUPPORT SERVICES SRL

Gestionar Depozit - Santier Constructii


Candidatul ideal Cerințe:- Studii medii sau superioare, preferabil cu profil economic, tehnic sau logistic.- Minim 1 an experiență anterioară ca gestionar depozit; prezintă avantaj experiență anterioară în domeniul construcțiilor.- Cunoștințe necesare: MS Office (obligatoriu bune constinte de Excel), operare programe de gestiune, legislație gestiune stocuri.- Bune abilități de comunicare și relaționare, lucru în echipă.- Persoană organizată și cu o mare atenție la detalii.- Bune abilități de planificare și organizare a propriei activități și de rezolvare a problemelor.- Persoană proactivă și orientată spre rezultate.- Disponibilitate pentru lucrul în șantier (șantierul este în zona DN1, aferent proiectului de construcție Magistrala de Metrou M6 Lot 1.2, București - Aeroport Otopeni).Descrierea jobului Descrierea jobuluiSupraveghează, organizează și controlează fluxul de materiale, materii prime, ambalaje, obiecte de inventar și mijloace fixe, precum și circuitul documentelor aferente a
SOMET S.​A.​

Asistent Manager /​ Junior Economist


Candidatul ideal Experienta relevanta pe o pozitie de Asistent Manager/Contabil PrimarLimba engleza: nivel mediu/avansatCunostinte de Microsoft Office si SmartBillStudii superioare finalizatePersoana organizata si sociabilaAbilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionaleDescrierea jobului Contabilitate primara: intocmire de facturi, verificare plati, inregistrare facturi de la furnizoriPreluarea, inregistrarea, distribuirea, indosarierea si arhivarea contractelor, corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor/clientilor Diferite activitati administrativeIntocmirea de oferteIntocmirea situatiilor clientilor, furnizorilorElaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de managementMentinere relatie cu furnizorii – medicina muncii, SSM
ALPHA PROJECT S.​R.​L.​

Secretariat - Limba Persana


Candidatul ideal Secretar / Secretara / Asistent manager•Diplomă de liceu.• 1-2 ani de experiență într-un rol de suport administrativ.• Este necesară rezidența românească.• Abilități puternice de comunicare scris și verbal în limba română.• Cunoștințe avansate ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).Descrierea jobului Aceasta este o poziție full-time, on-site situată în București, pentru un pozitia de secretariat Iranian. Secretarul/a va fi responsabil să ofere suport administrativ conducerii noastre, asigurând o funcționare lină a biroului și contribuind la succesul companiei noastre.Responsabilități• Gestionarea calendarelor, programarea întâlnirilor și coordonarea aranjamentelor de călătorie pentru directori.• Organizarea și menținerea fișierelor și a documentelor confidențiale.• Gestionarea corespondenței primite și trimise, inclusiv e-mailuri, rapoarte și alte documente.• Asistență pentru management cu introducerea datelor, pregătirea rapoartelor și comunicarea cu f
AG TIMBER GROUP S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 817 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.