Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

42 Locuri de Munca Business Developer in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

42 Locuri de Munca Business Developer in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager De Magazin-antreprenor


Candidatul ideal Căutăm Antreprenor 👨‍💼🎉🥂✔️🏪Îți oferim toate condițiile să-ți investești pasiunea intr-un business de succes!Începe călătoria în antreprenoriat, cu unul dintre brandurile Lagardère Travel Retail (Inmedio, Relay, 1Minute , So!Coffee, Hub Convenience, Pizzeria La Mia Stazione)Tu adaugi în mix pasiunea și: Experiența în comerț și în gestionarea resurselor; Timp și entuziasm pentru a te dedica business-ului tău în totalitate; Echipa ta - pe care o recrutezi, o angajezi și o motivezi zi de zi să obțină cele mai bune rezultate; Plătești doar o garanție egală cu vânzările medii pe patru zile (garanția se restituie la finalul colaborarii)**în cazul în care sunt respectate toate condițiileDescrierea jobului Vei fi responsabil de:​ Angajarea echipei de vânzare (recrutare, pregătire, contracte, salarii, taxe); Întocmirea documentelor de evidență intrări-ieșiri, respectând procedurile Lagardère Travel Retail; Comenzi către furnizorii Lagardère Travel Retail; Creșterea vanzaril
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Reprezentant /​ Coordonator Vanzari Transporturi Internationale


Candidatul ideal CERİNTE DE BAZA: Experiența in vanzari: experienta demonstrată în vanzari, în domeniul transporturilor internaționale. Experientă în casa de expediții de marfuri minim 3 ani. Abilități de negociere și vânzare: capacitatea de a negocia eficient și de a închide vânzări. Cunoștințe specifice: înțelegerea solidă a proceselor și fluxului de activitate din industrie. Limba engleza: cunoștințe avansate de limba engleza. Competente de comunicare si organizare: abilitati excelente de comunicare si organizare. Persuasiv, dinamic, comunicativ, flexibil, orientat către clienți și capabil sa lucreze în echipă și individual. Organizat, serios, punctual si responsabil. Proactiv, dispus sa invete noi informații. Capabil sa prioritizeze sarcinile, să lucreze sub presiune și să respecte termenele limită.Descrierea jobului RESPONSABİLİTATİ: Identificarea și prospectarea de clienți noi în zona alocată, pentru a dezvolta un portofoliu. Promovează toate serviciile conform standardelor și po
EKOL INTERNATIONAL LOGISTICS S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Safisol Industry – este o companie producatoare de izolatii termice si cautam un Reprezentantvanzari zonal.Cerinte: Experienta in domeniul ariei de constructii de minim 3 ani cu competente tehnice – zonade izolatii, reprezinta un avantaj; Experienta in zona de retail(magazine de constructii si bricolaj); Cunoasterea solida a tot ceea ce inseamna piata din zona de Vest – a clientilorimportanti; Persoana autonoma,cu abilitati de vanzare si organizare, focusata pe rezultate; Bune abilitati de comunicare si prezentare; Bune abilitati de negociere; Cunostiinte de limba engleza – cel putin nivel mediu; Permis de conducere categoria B si disponibil pentru deplasari in aria de responsabilitate. Activitatea se va desfasura pe urmatoarele orase: Timisoara, Oradea, Deva, Resita, Sibiu, Cluj, Satu Mare, Baia Mare, Maramures, Bistrita Nasaud, Mures, Valcea si Dolj. Descrierea jobului Responsabilitati: Alaturi de superiorul ierarhic – studiaza,identifica si abordeaza diver
SAFISOL INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 243 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Tehnic


Candidatul ideal Companie: AFI Europe RomaniaProiect : AFI Arad Retail ParkDepartament: Tehnic/OperationalTip job: Full time 8 ore/zi, lucru de la birouCandidatul ideal Studii superioare/medii tehnice Experienta minim 5 ani intr-o pozitie similara Foarte bune competențe de analiză, organizare, planificare, coordonare, control și capacitatea de a lua decizii Spirit de observaţie, flexibil în gândire, gândire tehnică, dinamism, eficienţă Atitudine pozitivă și proactivă, orientată spre obiective Foarte bune abilitati dе comunicare si lucru in echipaDescrierea jobului Coordonarea si supervizarea activitatii departamentului de mentenanta/tehnic si a personalului tehnic din cadrul Centrului Comercial Gestioneaza operatiunile de mentenanta si coordoneaza lucrarile pentru maximizarea eficientei Pregateste programul de lucru pentru personalul tehnic din cadrul departamentului de mentenanta Pregateste planul de mentenanta, planifica si urmareste atat lucrarile programate cat si pe cele aparute i
AFI EUROPE MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 128 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Store Manager Arad


Candidatul ideal Store Manager AradC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosferă plă
CA MODA RETAIL SRL

Project Manager SAP S/​4HANA Deploy Expert


Job Description As team member within one of the S4 deployment projects you are responsible to coordinate all FI,CO SD - S/4HANA implementation activities. You are ensuring that S4 FI CO projects and process standards are considered and ensured within the S4 implementation depending on the scope of the implemented entity. Close alignment with the standards need to be ensured as well as the coverage of local legal requirements. The S4 deployment teams consist out of an international, cross-functional team where colleagues from each service line are participating. Cross-functional collaboration and alignment is therefore needed to ensure the success of the project. Within this team you are responsible to steer and implement all project related FI-CO activities, from the discovery workshops to the requirements definition as well as testing and project/process documentation. Your main activities are: S/4 deploy expert Deploying the new standard S4/HANA solution template for projects worldw
Bosch Timisoara

Assistent Manager


Candidatul ideal Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare, este un plus dar nu necesar;-ai atitudine pozitivă și îți place să lucrezi alături de oameni faini? Ești candidatul perfect!-vrei să evoluezi și să înveți lucruri noi? Să îți faci o carieră performantă în acest domeniu? Noodle Pack te așteaptă în echipă! Ce vei face la noi:-lucrezi în zonele restaurantului unde experiența ta contează – bucătărie, zona caselor de marcat;-pregătești produsele la standardele Noodle Pack, în condiții stricte de igienă și siguranță alimentară;-programul de muncă poate fi specific celui de mall (full-time) sau flexibil în program de 4-6-8 ore. Descrierea jobului Vrei să ai timp liber când vrei tu? La noi în #pack ne facem programul flexibil, după nevoile tale de timp liber! Nu ai experință și nu ști dacă te vei descurca?! La noi este ușor, pentru că vei avea parte de trainguri gratuite și de cei mai tari profesioniști în dome
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Sales Manager For Food Industry


Candidatul ideal Sales Manager for FOOD INDUSTRYAt ELTON Group we find inspiration in the values, ideas and passions of our people!About Us:We are a multi-cultural organization fully aligned to a moral compass that allows us to recognize and value each one of our people for their talents and to constantly invest in further enhancing and unleashing their potential through fair and inclusive opportunities for all.ELTON Group is a more than forty years endeavor that has become a regional leader in international distribution of industrial ingredients, ranked among top 50 European chemical distributors.Propelled by the talents and expertise of our employees, we work with our premium global suppliers to provide our clients in southeast Europe, Ukraine and Turkey with solutions and key elements that lead to the development of successful products.40 years at a glance:Leader in Southeastern EuropeAmong Top50 Distributors EUAmong Top100 Distributors Global124M Turnover40K sq.m. Warehouses8000+ p
ELTON CORPORATION SA

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA

Account Manager-hunter | Arsis Vodafone


Candidatul ideal Arsis, cel mai mare partener Vodafone, își mărește echipa de Account Manageri.Dacă ești o persoană energică, motivată și atrasă de ideea de a interacționa cu business owneri și a le oferi cele mai bune soluții de comunicare, înseamnă că ești persoana pe care o căutam! Alături de echipa Arsis îți vei dezvolta o carieră de succes în vânzări, iar noi te vom ajuta să fii cel mai bun!Cum ne-ar plăcea să fii:- Să fii ambițios și dornic de afirmare prin performanță;- Să ai o atitudine pozitivă și orientată către client;- Să ai bune abilități de comunicare interpersonală și negociere;- Să deții cunoștințe specifice despre industria telecom sau să ai experiență pe o poziție similară în vânzări directe, reprezintă un avantaj;- Să cunoști pachetul Microsoft Office;- Să deții permis de conducere categoria B;- Să fii dispus la deplasări.Descrierea jobului Ce trebuie să facă un Account Manager?- Să identifice noi oportunități de business în vederea asigurării succesului strategiei d
ARSIS TRADING SRL

Area Sales Manager Microfinantare


Candidatul ideal Experiență de minim 5 ani în vânzări/ gestionare de portofoliu clienți;Nivel studii: superioare, (profil economic);Limba engleză – nivel mediu.MS Office la nivel avansat (excel, baza de date) și rapoarte;Permis conducere categoria B (deplasări zilnice în teren, în zona arondată, în proporție de 80% din activitate);Abilități de comunicare si persuasiune;Abilități de prezentare;Gândire analitică și abilități de prezentare, claritate, concizie;Viziune strategică asupra domeniului de activitate;Descrierea jobului Dezvoltă și gestionează relația cu rețeaua de parteneri și furnizori Agricover conform strategiei agreate.Realizează activități de promovare a soluțiilor de finanțare ale companiei în regiunea alocată.Identifică nevoile partenerilor din rețea, analizează și propune campanii de marketing în sinergie cu partenerii, acordând suport în alegerea și implementarea celei mai potrivite soluții de promovare.Gestionează fluxul de contractare parteneri conform procedurilor în
AGRICOVER SRL

Regional Sales Manager /​ Key Account Manager


Candidatul ideal Aceste pozitii se aplica pentru zonele: Sud, Est, Sud-VestCe cunostințe si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin:- Foarte bune abilitati de vanzare si comunicare;- Experienta in coordonarea unei echipe;- Urmarirea vanzarilor in vederea atingerii target-ului;- Persoana sociabila, inclinata spre identificarea de solutii;- Permis de conducere cat. B;- Cunostinte operare PC (MS Office - excel, outlook);- Ambitie si perseverenta in atingerea obiectivelor.Descrierea jobului - Coordonarea unui Key account pe zona arondata;- Promovarea in teren pe o zona arondata a serviciilor de reparatii electronice industriale si mentenanta realizate de companie;- Realizarea de vizite la clienti pentru stabilirea de contacte si pentru a prelua de la acestia aparatele defecte pentru a le trimite la sediul nostru;- Sa dezvolti portofoliul de clienti;- Sa te asiguri ca target-ul de vanzari este atins;- Sa propui solutii in vederea cresterii vanzarilor;- Sa verifici cu colegii de la sediu sta
ULTRATECH INT SRL

Regional Sales Manager


Candidatul ideal "Ai experiență in vânzări?Ești o persoană optimistă, energică și sociabilă?Îți place să mergi pe teren, să discuți cu oamenii, stabilești ușor relații de colaborare?Ești un(o) învingător(oare), îți place să gasesti soluții și să le pui in aplicare?Vrei să te afirmi, reușești să realizezi ceea ce îți propui? Atunci este momentul să te alături Echipei Nota 11, să ne ajuți să oferim consumatorilor portofoliul de produse Nota 11 (130 produse alimentare impartite in 9 categorii, produse sanatoase cu un raport foarte bun calitate-pret)Ce vei face? Vei consolida și dezvolta distribuția produselor Nota 11 împreună cu distribuitorii din regiunea Vest (Timiș, Arad, Hunedoara, Caraș Severin, Mehedinți, Gorj, Alba), vei merge pe teren cu agenții, vei organiza ședințe de vânzări cu aceștia, vei face degustări de produse, vei vizita top clienți in fiecare județ, incasa sodurile, monitoriza concurența, vei face propuneri si vei implementa proiectele aflate in derulare.Ce îți oferim?
TOPI IMPORT-EXPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 7100 RON/Luna

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Key Account Manager


Candidatul ideal Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari;Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii);Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Posesor de permis de conducere cat.BExcelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta);Initiativa;Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor;Integritate profesionala;Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la client;Identifica potentiali clienti in zona alocata;Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei;Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei;Actualizeaza permanent baza de date cu clientii din zona de care este responsabil;Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Companiei;Este respo
RENANIA TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 540 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Coordonator Compartiment/​colectiv Banca - Ajofm | Anofm


Ocupatia: COORDONATOR COMPARTIMENT/COLECTIV BANCA - AJOFM | ANOFMAngajator: CREDEX BROKER S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ARAD
CREDEX BROKER S.​R.​L.​

Manager De Zona - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER DE ZONA - AJOFM | ANOFMAngajator: MASPEX ROMANIA SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ARAD
MASPEX ROMANIA SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 42 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.