Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

111 Locuri de Munca Business Developer in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

111 Locuri de Munca Business Developer in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate (agronomice sau mecanica agricola) Experiență dovedită în vânzarea de mașini agricole și echipamente agricole Cunoștințe tehnice despre mașini și echipamente agricole Abilități puternice de negociere și comunicare, axate pe client Abilități avansate în identificarea nevoilor clienților Disponibilitate deplasare Permis conducere categoria B Limba engleza - conditie esentialaDescrierea jobului Promovează, prezintă și comercializează utilaje și echipamente agricole, în conformitate cu standardele și politicile Companiei Stabilește întâlniri cu clienții și menține contactul permanent cu acestia pentru zona de responsabilitate Oferă consultanță de afaceri clienților cu privire la achiziționarea produselor vândute de Companie Colaborează îndeaproape cu departamentele companiei pentru a finaliza vânzările Propune și participă la acțiuni de promovare a ofertelor Companiei (demonstrații, expoziții, târguri).
SIGMA CVM ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 120 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1624 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Restaurant


Candidatul ideal Manager locatie care asigure echilibrul intre investitor si bussinesul in executie ,capabil sa isi asume un plan de management si sa aiba experienta functiei executiveDescrierea jobului CerinteExperiență dovedită ca manager de restaurant sau rol similar minim 1 anExcelente abilități de conducere și comunicareCunoștințe solide despre operațiunile alimentare și băuturiAbilitatea de a lucra într-un mediu cu ritm rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultanAbilități excepționale de service cliențiCunoașterea reglementărilor de sănătate și siguranțăCurs HACCP constituie un avantajAbilitatea de a analiza datele financiare și de a lua decizii informateFlexibilitatea de a lucra seara, weekend-urile și vacanțele, după cum este necesarDaca esti un lider modern capabil cu abilitati de coordonare , aplica aici
NEDSEA SRL

Media netă estimată pe baza celor 7 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Store Manager /​ Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client;- Persoana entuziasta, pasionata de fashion, prezenta agreabila, atitudine pozitiva si proactiva;- Prezenta placuta si limbaj ingrijit;- Orientare catre clienti, identificarea si intelegerea nevoilor si dorintelor acestora;- Interes pentru domeniu si dorinta de dezvoltare pe plan professional;- Cel putin absolvent(a) de liceu cu diploma de bacalaureat;- Constituie avantaje cunoașterea limbii engleze și experiența în domeniu;- Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de weekend.Descrierea jobului Descrierea jobului - Promovarea si vanzarea produselor cosmetice si de parfumerie din magazine;- Realizarea de activitati administrative: aprovizionarea rafturilor, actualizarea preturilor la raft, intretinerea rafturilor; emiterea de comenzi la furnizor pentru brand-urile alocate, aplicarea promotiilor existente, etc;- Identificarea nevoilor clienti
IQ VERDE S.​R.​L.​

Manager Calitate Si Siguranta Alimentara - Porta Alba


Candidatul ideal Studii de specialitate in industria alimentara, chimie, biologie, biochimieAtestate sau certificari tehnice constituie avantaj;Experienta in industria alimentara sau pasiunea pentru acest domeniu de activitate constituie avantaj;Eperienta in standarde de calitate si siguranta alimentara (IFS, BRC, ISO22000, HACCP etc)Cunostinte tehnologiceCunoasterea legislatiei in vigoareCunostinte de limba engleza la nivel conversationalCunostinte operare PC: Word si Excel, EmailAbilitate pentru lucrul in echipa;Spirit de initiativa, spirit analitic, abilitati de coordonare, atentie la detaliiDisponibilitate de a invataDescrierea jobului Programul este de luni pana vineri 8 ore/zi.Activitatea se desfasoara la punctul de lucru al firmei situat in Poarta Alba, Jud. ConstantaAtributii: Implementeaza si mentine sistemul de management al calitatii IFS, in conformitate cu standardul de referinta si cu cerintele societatii; Se asigura ca cerintele Standardului IFS se aplica integral in cadr
INSTANT ICE SRL

Project Manager - Tamplarie Navala


Candidatul ideal Un candidat ideal pentru poziția de project manager în tâmplărie navală ar trebui să aibă o experiență solidă în industria navală, cunoștințe tehnice extinse și abilități de gestionare a proiectelor. Aceasta implică capacitatea de a coordona echipe, de a respecta termenele limită și de a comunica eficient cu diferitele părți implicate. Un lider înzestrat, orientat către rezultate și flexibil în gestionarea situațiilor dificile ar completa profilul ideal pentru această poziție.Descrierea jobului Calificări:- Se preferă o diplomă de licență în managementul construcțiilor, inginer dulgher sau un domeniu similar.- Experiență dovedită în managementul proiectelor de tâmplărie marină cu minim 5 ani de experiență.- Abilități puternice de leadership, comunicare și rezolvare de probleme.- Abilitatea de a conduce o echipe de tamplari navali.- Experiență în demararea și finalizarea proiectelor de interior maritim.- Cunoașterea reglementărilor și standardelor de siguranță in santie
LIDOMARINE ROMANIA SRL

Brand Manager


Descrierea jobului Dragi Manageri de Brand,Am dori să ne consolidăm echipa de Marketing cu un coleg/colegă pasionat de promovarea produselor imobiliare și real estate! (b/f/n)Rolul tău: Vei fi cel/cea care contribuie la maximixarea vânzărilor prin campanii de Social Media și evenimenteVei transpune schițele produselor imobiliare în materiale de promovare pentru potențiali cliențiVei asigura promovarea produselor și mărcilor companiei prin acțiuni de PRCurios? Interesat?♦ Trimite CV-ul tau ♦Vrei să știi cum este la noi, vizionează video-urile de mai jos:https://www.trutzirealestate.ro/https://www.youtube.com/@trutzirealestate6949https://suceava.avanera.ro/
TRUTZI SRL

Media netă estimată pe baza celor 315 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Zonal De Vanzari - Technical Sales Manager


Candidatul ideal - Studii universitare finalizate, de preferință în domeniul tehnic;- Persoană cu experiență relevantă în managementul vânzărilor;- Persoană dinamică, ambițioasă, pragmatică, orientată pe rezultate, dar și către oameni;- Experiență de minim 2 ani pe poziții de management în vânzări;- Experiența în domeniul vânzării echipamente/servicii tehnice - constituie avantaj;- Cunoștințe de operare PC: Word, Excel- Permis conducere categoria B.Descrierea jobului - Elaborarea, împreună cu managementul firmei, a strategiei pentru dezvoltarea vânzărilor regionale;- Realizarea obiectivelor de vânzări pe clienții din teritoriul alocat;- Identificarea de noi clienți la nivel regional și negocierea condițiilor de colaborare cu aceștia, cu scopul dezvoltării unor parteneriat durabile;- Identificarea oportunităților de extindere a business-ului atât pe partea de echipamente, cât și pe partea de consumabile;- Planificarea și executarea planurilor de dezvoltare a vânzărilor în zona alocată;-
TEM LEX CONSULTING S.​R.​L.​

Account Managers With Italian,​ French Or German


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with French, Italian or German clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skills in any of the required languagesBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as a point of contact for Italian, French or German customers in the company’s portfolio, via mail, live chat and voip telephoneBuild
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Coordonator Compartiment/​colectiv Banca - Ajofm | Anofm


Ocupatia: COORDONATOR COMPARTIMENT/COLECTIV BANCA - AJOFM | ANOFMAngajator: CREDEX BROKER S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CONSTANTA
CREDEX BROKER S.​R.​L.​

Project Manager - Full-Time


Dołącz do XTB i buduj z nami najlepszą aplikację do inwestowania! Poszukujemy kandydata/ki na stanowisko Project Manager w pełnym wymiarze współpracy. Jako Project Manager będziesz członkiem PMO (Portfolio Management Office), które przynależy do działu Tech & Product (IT). W ramach swojej pracy będziesz prowadził end-to-end projekty obejmujące przekrojowo wiele zespołów IT, działów poza IT a także firm zewnętrznych. Projekty mogą dotyczyć różnej natury procesów wewnętrznych, rozbudowy platformy tradingowej a także innych systemów np. księgowych. Szukamy osoby z doświadczeniem i wiedzą teoretyczną dotyczącą procesu prowadzenia projektów w dużej organizacji, w złożonym środowisku. Zależy nam na współpracy z osobą, która swoją wiedzą oraz doświadczeniem poprowadzi projekty pod względem organizacji pracy, dobrych praktyk, rozwiązywania day-to-day przeszkód oraz w skutecznej realizacji zamierzonych celów. Idealny kandydat/ka: Zarządza projektami o różnym czasie trwania (1-2 miesiące do
XTB

IT Project Manager ERP - Full-Time


Overview Brand New Galaxy (BNG) is an agency focusing on digital transformation and commerce solutions for global brands, integrating smart business solutions in the area of marketing and technology. BNG is a haven for innovative and dynamic ideas from the area of holistic digital, e-commerce and new technologies, uniting a family of diverse stars in a constellation of talent. As a part of Stagwell, the Challenger Network, we combine the energy and spirit of a startup with the organizational scale and standards of a global player. BNG acts as international hubs for many clients (Coty, Bayer, Lindt, P&G), in its portfolio it has over 20 large clients who have entrusted it with regular service. BNG’s activities include customers operating in Europe, North America, Asia and the Middle East. www.brandnewgalaxy.com Responsibilities Lead projects driving digital transformation in finance, specifically focusing on ERP system implementation and improvement Manage IT projects and assets con
Brand New Galaxy

Manager De Zona - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER DE ZONA - AJOFM | ANOFMAngajator: TIMAC AGRO ROMANIAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CONSTANTA
TIMAC AGRO ROMANIA

ERP Process Manager - Full-Time


Circle K Business Centre is a shared service center which supports Circle K through a wide range of services within Information Technologies, Finance & Control, Human Resources, Transport Fuel and Customer Service. We are part of the Canadian company Alimentation Couche Tard Inc. (Couche-Tard), one of the world's largest joint-stock convenience retail companies, listed on the Toronto Stock Exchange (TSE). It has operations in North America, Europe, Asia, and the Middle East. Circle K is one of the world’s leading convenience and fuel retail businesses and has approximately 12,300 sites across its network in North America (U.S. and Canada), Europe (Norway, Sweden, Denmark, Ireland, Poland, the Baltics), Asia and the Middle East. We are a family of more than 100,000 merchants making it easy for our customers around the world. Looking for an opportunity to be part of forming future IT solutions within ERP Finance? We are now looking for an ERP Process Manager for IT ERP - Finance Team
Circle K Business Centre

Technical Project Manager - Full-Time


About Sybilla Technologies Sybilla Technologies designs builds and operates robotic optical observatories for monitoring objects in space. The company specializes in the complete systems, software for automated data acquisition, analysis, and scheduling of networks of sensors. We work in the domains of Space Situational Awareness, Space Surveillance and Tracking, Space Traffic Management, Near Earth Objects, stellar and planetary research, education, and commercial on-demand observations. We are looking for a Technical Project Manager to join our team Your responsibilities: Full ownership of the project. Hands-on work with the technical team, addressing daily issues, discussing solutions, and engaging with customers. Managing requirements, including creation, updates, removals, challenges, and documentation. Drafting use and test cases and executing selected tests. Developing technical and administrative documentation for the project. Collaborating closely with project management admin
Sybilla Technologies

Product Manager CMS - Full-Time


Wspólnie z naszym Partnerem, międzynarodową branżą mediową, poszukujemy osoby na stanowisko Product Managera. Nasz Partner to amerykańska wytwórnia filmowa zajmująca się produkcją i dystrybucją filmów. Specjalista dołączy do obszaru Content Management System (CMS), który stanowi podstawę procesów tworzenia, dystrybucji i zarządzania treściami, umożliwiając zespołom efektywne tworzenie i dostarczanie angażujących treści na różnych platformach, w tym BET+, VH1 i więcej. Okres pracy: 0,5 roku (z możliwością przedłużenia) Model pracy: 100% zdalna Zakres obowiązków: Kierowanie międzyfunkcyjnymi zespołami, w tym programistami, inżynierami QA i kierownikami projektów, w celu zapewnienia terminowej i udanej dostawy funkcji i ulepszeń produktu. Ścisła współpraca z projektantami UX/UI w celu stworzenia intuicyjnych i przyjaznych dla użytkownika interfejsów, które usprawnią procesy tworzenia, edycji i publikowania treści. Definiowanie i śledzenie kluczowych wskaźników wydajności (KPI), aby mierzy
Connectis

Application Manager Operations - Full-Time


About Erbacher the Food Family At Erbacher the Food Family, we're not just about food; we're about pioneering sustainable nutrition. For over 80 years, our family-run business has been at the forefront of creating innovative, sustainable food solutions for farm animals, pets, and humans alike. Our mission? To craft the nutrition of tomorrow! With strong global brands, we're proud that our success is rooted in our collaborative spirit and tradition of innovation. About our team Administration of applications to control our production facilities. This includes maintenance, updates, upgrades, patches as well as checking the settings and customizing of the applications. The team is also responsible for authorization and user management, as well as (change) documentation. Coordination of external service providers and interface to internal IT. First point of contact for errors that occur in the production environment. Your mission: Administration of applications to control our production fa
Josera
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 111 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.