Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

111 Locuri de Munca Business Developer in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

111 Locuri de Munca Business Developer in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager De Echipă Nn Agenţia Constanţa


Candidatul ideal Manager de Echipa NN Agentia ConstantaCe așteptăm de la tine?• să îți dorești să te implici activ în dezvoltarea oamenilor cu care lucrezi• să știi că pentru a avea succes e necesar să-ți asumi responsabilități de lider• să ai viziune pe termen lung și să nu te oprești până nu ajungi unde îți propui• să fii preocupat de dezvoltarea ta profesională continuă• să ai studii superioare• să ai minimum 2 ani de activitate în asigurări de viață / consultanță financiară sau minimum 1 an în management• să te descurci cu calculatorul• să știi că succesul unui manager este dat de succesul echipei saleDescrierea jobului Manager de Echipa NN Agentia ConstantaCe vei face la noi?• coordonezi echipa de consultanți, astfel încât să își atingă atât obiectivele de vânzări, cât și cele personale• recrutezi și dezvolți consultanți noi• gestionezi performanța tuturor consultanților din echipă• dezvolți permanent relația cu clienții tăiAlătură-te echipei NN dacă dorești să lucrezi pentru comp
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Manager De Proiect Retele Electrice


Candidatul ideal Cerinte minime: Absolvent studii superioare de specialitate (Electrotehnica, Energetica, Automatica, Inginerie Electrica) Bune cunostinte de interpretare desene de proiectare de specialitate, scheme electrice si scheme de conexiuni Experienta similara minim 2 ani pe o pozitie similara Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), ACAD Permis conducere categoria B Disponibilitatea de deplasare Bune abilitati de organizare si conducere Atentie la detalii Abilitati de comunicare, onestitate Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitivaReprezinta un avantaj: Cunostinte automatizare si instrumentatie Autorizare ANRE (reprezinta un plus) Experienta similara in Industrie (fabrici, terminale portuare, unitati de productie)Descrierea jobului Responsabilitati: Principalul responsabil de organizarea, executia, receptia si succesul santierelor pe care le conduce Stabileste obiectivele echipelor, programul de lucru si metodele de executie Analizeaza documentatia
EUROELECTRIC SRL

Manager Agentie - Constanta


Scurta descriere a companiei We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth. Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day. Cerinte Experienta minimum 3 ani in urmatoarele domenii: Logistica / Curierat / DistributieBuna cunoastere a orasului Constanta si a imprejurimilor (din punct de vedere geografic)Abilitati de comunicare si organizarePachet office (nivel avansat)Rezistenta si adaptabilitate in cadrul unui mediu de lucru unde apar des schimbari si proiecte noiOrientat catre obiective de lucru pe termen mediu-lungExperienta de luc
Sameday Courier

Local Key Account Manager - P&g - Constanta


Candidatul ideal - Excelente abilități de comunicare și putere de convingere;- Experiență în vânzări - minimum 2 ani (avantaj experiență în relațiile comerciale cu lanțuri de magazine);- Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor;- Abilități de lucru în echipă;- Permis conducere categoria B;- Studii medii finalizate (cu diploma de Bacalaureat ) / superioare;- Disponibilitate pentru activitate de teren / deplasări.Descrierea jobului - Gestionează și dezvoltă portofoliul de clienți de tip Local Key Account (engross-uri și rețele locale de supermarket-uri) din zona pe care o administrează;- Promovează portofoliul de produse comercializate și negociază comenzile;- Realizează obiectivele de vânzări setate pentru zona repartizată;- Implementează standardele de imagine (merchandising) propuse de companie la clienții din portofoliu;- Contribuie direct la extinderea business-ului/creșterea vânzărilor clienților prin consilierea oferită, elaborarea unui plan de dezvolt
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Manager Relatii Cu Clientii Bancii


Candidatul ideal Manager relatii cu clientii bancii - BUCURESTIDescrierea jobului Manager relatii cu clientii bancii - BUCURESTI
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Local Key Account Manager - P&g - Constanta


Candidatul ideal - Excelente abilități de comunicare și putere de convingere;- Experiență în vânzări - minimum 2 ani (avantaj experiență în relațiile comerciale cu lanțuri de magazine);- Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor;- Abilități de lucru în echipă;- Permis conducere categoria B;- Studii medii finalizate (cu diploma de Bacalaureat ) / superioare;- Disponibilitate pentru activitate de teren / deplasări.Descrierea jobului - Gestionează și dezvoltă portofoliul de clienți de tip Local Key Account (engross-uri și rețele locale de supermarket-uri) din zona pe care o administrează;- Promovează portofoliul de produse comercializate și negociază comenzile;- Realizează obiectivele de vânzări setate pentru zona repartizată;- Implementează standardele de imagine (merchandising) propuse de companie la clienții din portofoliu;- Contribuie direct la extinderea business-ului/creșterea vânzărilor clienților prin consilierea oferită, elaborarea unui plan de dezvolt
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Assistant Manager


Candidatul ideal Higher education - preferably in economics (human resources, accounting) Previous experience is not mandatory, but is an advantage Knowledge of Microsoft Suite Desire for learning and improving Enthusiastic, motivated and well organized Resistance to effort and stress Ability to work well under pressure and respect deadlines Team work abilitiesDescrierea jobului Preparing the internal documents of the company Planning and booking of bussiness trips Preparaing reports Assisting with administrative tasks
MASTECH ESA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 324 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager /​ Secretara


Candidatul ideal Experienta anterioara pe o pozitie similara (assistant manager, assistant to general manager etc) Capacitate ridicata de sinteza a informatiilor Studii superioare constituie un avantaj Excelente abilitati de prezentare si de comunicare (scris si verbal) Capacitate de organizare a activitatii si ordonare a locului de munca Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp Orientare catre eficienta, initiativa Persoana carismatica, empatica Cunostinte IT (MSOffice, MSOutlook) de nivel ridicat Cunoasterea limbii engleze la nivel mediuDescrierea jobului Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul companiei Ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari Inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora catre departamentele firmei Primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea Asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul companie
BIOCHEM SRL

Manager Service


Candidatul ideal Pentru a vă alătura echipei noastre veți avea nevoie de: Absolvent de studii medii sau superioare în domeniul tehnic, cum ar fi electromecanică sau mecanică agricolă; Cunoștințe profunde în mașini, utilaje și echipamente agricole; Competențe în mecanică, hidraulică, pneumatică și electronică; Experiență în domeniul agricol sau în domenii conexe, precum auto, autocamioane sau utilaje de construcții, este considerată un avantaj; Abilitatea de a evalua și de a lua decizii tehnice; Abilități remarcabile de negociere și comunicare; Capacitatea de a gestiona eficient situații stresante; Proactivitate, orientare către client și dorința de a obține rezultate; Carnet de conducere categoria B; Cunoștințe solide într-o limbă străină, cu predilecție pentru engleză.Descrierea jobului Ce Presupune Rolul? Planificarea, coordonarea și monitorizarea activităților zilnice din service; Asigurarea unui nivel înalt de satisfacție a clienților și dezvoltarea relațiilor de durată, cu un acce
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 29 de salarii introduse în Salario: 5750 RON/Luna

Manager Hotel


Candidatul ideal Căutăm un Manager de Hotel extrem de motivat și cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va fi responsabil de gestionarea generală și de buna funcționare zilnică a hotelului, asigurând un serviciu excelent pentru clienți, maximizand profitabilitatea și menținând standardele de calitate.Cerințe: Experiență anterioară în managementul hotelier sau într-un domeniu similar; Abilități excelente de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități puternice de organizare și capacitate de a lucra într-un mediu dinamic; Orientat spre rezultate și capabil să ia decizii eficiente; Cunoștințe solide despre software-ul de management hotelier și sistemele de rezervare; Diplomă de licență în industria hoteliera, administrarea afacerilor sau într-un domeniu similar; Capacitate de analiza și sinteza; Spirit de inițiativă; Atenție la detalii; Capacitate de a face fata provocarilor;Descrierea jobului Responsabilități: Supraveghează toate operațiunile
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 7 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Rezervari Aparthotel - Post Permanent Mamaia Nord


Candidatul ideal Beneficii: Mediu de lucru placut Posibilitatea de dezvoltare profesionala Prime de sarbatori Cursuri , specializari , training-uri Bonusuri de vanzariActivitatea are loc in Mamaia Nord. Abilitatile necesare pentru acoperirea atributiilor postului: Cunostinte de operare PC Cunostinte limba engleza Asumare responsabilitate Bune abilitati organizatorice si de coordonare a echipei Abilitati de relationare cu clientii si colegii Abilitati de vanzareDescrierea jobului Suntem in cautarea unor persoane pentru rolul de Receptionera / Receptioner :Principalele atributii si responsabilitati: Promovarea produselor/serviciilor oferite de companie potentialilor clienti (in mediul online si cel fizic) Preluarea apelurilor telefonice si intampinarea clientilor Efectuarea rezervarilor Inregistrarea si operarea in sistemul electronic a rezervarilor primite telefonic Efectuarea documentelor de inregistrare a clientilor si inregistrarea datelor in sistemul informatic de gestiune la sosire
GDC INTERMED IMOBILIARE SRL

Sales Distributor Manager


Candidatul ideal Cerinte: Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari; Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii); Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Posesor de permis de conducere cat. B; Excelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta); Initiativa; Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor; Integritate profesionala; Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Construieste, dezvolta si menține relatii durabile cu partenerii de tip distribuitori sau revanzatori din zona alocată pentru o cooperare reciproc profitabilă care sa sustina indeplinirea obiectivelor: volum (sell in/ dell out), distributie numerică si ponderata, nivel optim de stoc. Colaborează cu echipele de vanzari ale distribuitorilor, pentru dezvoltarea afacerii comune si cresterea cotei de piata a prod
RENANIA TRADE SRL

Sales Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Sales Manager dedicat și autonom, care să promoveze și să vândă produsele noastre personalizate către companii și clienți potențiali. Candidatul ideal va avea experiență în vânzări și o înțelegere solidă a industriei tipografice. Responsabilitățile includ identificarea și contactarea potențialilor clienți, prezentarea produselor noastre personalizate și negocierea contractelor. Candidatul ideal va fi un comunicator excelent, orientat către rezultate și capabil să lucreze independent pentru a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Experiența anterioară în vânzările B2B și cunoștințele despre industria tipografică sunt considerate un avantaj.Descrierea jobului Sales Manager în TipografieResponsabilități:- Identifică și contactează companii și clienți potențiali pentru a promova și a vinde produsele noastre personalizate, inclusiv flyere, pliante, cărți de vizită, agende personalizate, reviste, cataloage și alte materiale personalizate.- Prezint
STAHNAGRO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 370 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Vanzari & Asistent Manager


Candidatul ideal -Cautam noi colegi pe postul de ASISTENT MANAGER in magazinele noastre din Sun Plaza Bucuresti , Veranda Bucurresti si Supernova Pitesti cu experienta .-Căutam si noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru ca asistent vanzari , inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Prog
DECIMAS RUM SRL

Manager Hotel


Candidatul ideal Experienta relevanta de minim 4 ani in functia de director hotel;Experienta in coordonarea unei echipe;Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei;Abilitati foarte bune de comunicare si negociere;Capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;Abilitati de planificare si organizare.Descrierea jobului Planificarea, organizarea si coordonarea activitatilor hoteliere;Elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor;Dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului prin planificarea si coordonarea activitatilor de marketing si publicitate;Asigurarea unei bune promovari si vanzari de servicii hoteliere;Supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei;Mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite;Urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor;Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii;Prospectarea pietei de profil in vederea op
V.​D.​T.​ CONSTRUCT IMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 7 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager In Relatia Cu Proiectantii | Hidro-termo


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri, manageri din departamentul comercial au devenit cei mai buni leaderi ai echipelor dе specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca:ai interes pentru domeniul instalatiilor pentru constructii ai experienta in activitati care presupun relationare cu clientii/furnizorii/parteneri de business consideri ca ai bune abilitati de comunicare, negociere si esti o persoana organizata in modul de lucru esti pasionat si dispus la activitate de teren (este nevoie de permis categoria B)Descrierea jobului Rolul job-ului: Dezvoltarea relatiei cu proiectantii din portofoliu si consolidarea parteneriatului cu acestia.Ne dorim ca impreuna sa oferim partenerilor proiectanti cea mai buna experienta de colaborare, propunand solutiile de instalatii potrivite. In acest sens vei promova produse si echipamente Romstal din gamele hidro-termo-sanitare, conform tar
ROMSTAL IMEX SRL

Area Sales Manager Regiunea Dobrogea


Candidatul ideal Cerințe:• Experiență anterioară în domeniul vânzărilor minim 3 ani.• Expunere în agribusiness – reprezintă un avantaj.• Studii superioare și cunoștințe de Microsoft Office.• Abilități de comunicare și negociere.• Disponibilitate de deplasare, permis categoria B.• Atitudine deschisă, respect și colaborare în relaţiile cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună cu noi îți poți scrie povestea mai departe, alături de experți recunoscuți, într-un mediu dinamic și competitiv, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești.Responsabilitățile rolului:• Derulează procesul de vânzare de inputuri agricole în zona alocată prin oferte comerciale care să răspundă nevoilor specifice ale clienților.• Menține relația cu fermierii din portofoliul gestionat în vederea construirii unui parteneriat pe termen lung.• Promovează soluțiile integrate oferite de Agricover Grup și colaborează cu celelalte divizii ale grupului.• Monitorizează acțiunile din piața de inputuri agricole și comu
AGRICOVER SRL

Coordonator Productie Mobilier Comercial


Candidatul ideal Studii superioare, Profil tehnic;Experienta min. 3-4 ani pe o pozitie similara intr-o companie cu activitate principala de productie;Cunostinte in domeniul mobilierului comercial si procese de fabricatie;Orientare catre rezultate si respectarea termenelor limita;Abilităţi bune de organizare, planificare şi control, orientare catre rezultate;Abilitatea de a lucra atat individual cat si in echipa;Microsoft Office: Word, Excel, Outlook.Descrierea jobului Clever Concept angajeaza la fabrica din Ovidiu, jud. Constanta.RESPONSABILITATI:Rolul tau este sa planifici, sa organizezi si sa verifici realizarea in termen, la un inalt nivel calitativ a comenzilor clientilor.Coordoneaza, indruma si raspunde de intreaga activitate din fabrica de productie;Organizarea comenzilor si prioritizarea lor pe fluxul de productie;Optimizarea si eficientizarea continua a proceselor de productie;Repartizeaza personalul din subordine pe locuri de munca si schimburi, conform cu necesitatile realiza
CLEVER CONCEPT S.​R.​L.​

Manager Echipa Curatenie Cu Germana - Germania


Candidatul ideal Cerințe: minim 2 ani de experiență profesională în curățenie/menaj, experiență în domeniul ospitalității (e.g. hoteluri, restaurante, nave de croazieră), experiență în conducerea unei echipe mici din diferite țări, limba germană la nivel conversațional, permis de conducere, cunoștințe de specialitate despre curățenie, procese de curățenie și curățenie specială, atitudine proactivă și implicată, atenție la detalii, concentrare pe căutarea soluțiilor.Descrierea jobului Responsabilități: supravegherea și comunicarea cu membrii echipei de curățenie, responsabilitate pentru curățenia camerelor și a zonelor publice, responsabilitate pentru gestionarea comenzilor, amenajarea depozitului și administrarea lenjeriei, verificarea calității lenjeriei și a prosoapelor după ce au fost aduse de la compania care le curăță, planificarea turelor de lucru a membrilor echipei de curățenie.Beneficii: aproximativ 2300€ net (pentru un salariu brut de 3500€), locuințe subvenționate care inclu
ARCADA DUPLEX S.​R.​L.​

Manager Agentie - Constanta


Descrierea jobului Ce ar trebui să ai?Experienta minimum 3 ani in urmatoarele domenii: Logistica / Curierat / DistributieBuna cunoastere a orasului Constanta si a imprejurimilor (din punct de vedere geografic)Abilitati de comunicare si organizarePachet office (nivel avansat)Rezistenta si adaptabilitate in cadrul unui mediu de lucru unde apar des schimbari si proiecte noiOrientat catre obiective de lucru pe termen mediu-lungExperienta de lucru in depoziteMotivat si EnergicCe ar trebui sa faci?Raspunde de intreg fluxul operational din depozitCoordoneaza echipa de curieri / manipulanti marfa/ coordonatoriRaspunde de OTD-ul depozitului (livrarile la timp)Pastreaza relatia cu clientii locali si echipele din sediuElaboreaza diverse rapoarte operationale privind activitatea depozituluiSesizeaza neconformitati in functie de contextPropune imbunatatiri privind mediul de lucru si activitatile de zi cu ziCu ce vine jobul la pachet?Un pachet salarial motivant & beneficii flexibile;Traininguri de s
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 111 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.