Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

87 Locuri de Munca Business Manager in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

87 Locuri de Munca Business Manager in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 2 ani (de preferat in industria Farma / Farma Veterinara / Pet);Capacitate de planificare si organizare eficienta a activitatii;Foarte bune abilitati de comunicare;Adaptabilitate si flexibilitate;Initiativa, capacitate de rezolvare a problemelor;Cunostinte operare MS Office;Carnet de conducere categoria B;Disponibilitate de deplasare 70- 80% din timp (job de teren).Descrierea jobului Dezvolta portofoliul de clienti din zona alocata: Galati, Braila, Constanţa,Tulcea, Călăraşi, Ialomiţa.Gestioneaza relatii cu clientii noi, de tip KA subdistribuitori, clienti KA furaje, retele de magazine specializate.Identifica noi oportunitati de crestere business.Evalueaza la 2 saptamani stocurile deficitare din depozitele proprii (Alloga si Filipestii de Padure) si raporteaza catre departamentul aprovizionare.
FARMAVET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Supply Chain Manager


Candidatul ideal Academic degree, preferably a master degree in a relevant field Technical background is a plus 5 to 7 years of management experience in Supply Chain Management, Procurement or Operations Management, preferably in an international matrix organization Knowledge of English, advanced (written, spoken) Strong organizing, planning and delegation skills Analytical skills, strong problem-solving ability, and excellent presentation skills Intercultural sensitivity & communication skills Prefers to work in a fast-paced, growing company, communicating openly and building trust quickly Working location: GalatiDescrierea jobului Main Responsibilities Directing and coordinating the supply chain functions within the Romanian BU by aligning with the Group strategy Driving synergized resource optimization, lower total costs and better conditions for the BU / Alewijnse Group Providing customized reporting and recommendations in support of ongoing business decisions or initiatives Co-cre
ALEWIJNSE MARINE GALAŢI SOCIETATE PE ACŢIUNI

Media netă estimată pe baza celor 467 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Key Account Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul Comertului, Economic sau Telecomunicatii);Experienta dе minimum 1 an in domeniul vanzarilor dе servicii, dе preferat catre clienti business (avantaj vanzarea dе servicii dе telecomunicatii);Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor;Abilitati excelente dе comunicare, prezentare, negociere si persuasiune;Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;Traininguri in domeniul vanzarilor (reprezinta un avantaj);Cunostinte limba engleza;Permis dе conducere - categoria B.Descrierea jobului Anаlizеazа constant piаta si identifica potentiаlii cliеnti din zona аlocаta;Implemеntеаzа stratеgia de vаnzarе аgrеatа dе companie, pentru clientii cu care intra in contact;Stabileste detaliile de negociere in vederea vanzarii serviciilor;Urmareste derularea contractelor semnate;Indeplineste obiectivele cantitative si calitative, lunare si trimestriale.
RCSRDS SA

Media netă estimată pe baza celor 481 de salarii introduse în Salario: 5800 RON/Luna

Chartering Manager


Candidatul ideal Minim 2 ani de experiență de lucru în chartering, operațiuni sau brokeraj naval.• Fluență în limba română și engleză, atât în scris, cât și în vorbire.• Cunoașterea limbii ruse este un avantaj, deși nu este obligatorie.• Abilități puternice de comunicare și interpersonale.• Priceput în utilizarea calculatorului.• Permis de conducere valabil.• Capacitatea de a lucra independent, de a lua inițiativă și de a prospera sub presiune.Descrierea jobului Responsabilități:• Sprijinirea activităților de chartering și operațiuni de încărcare în cadrul companiei.• Căutarea navelor potrivite și monitorizarea pozițiilor, mișcărilor și proceselor de încărcare/descărcare a încărcăturii ale navelor.• Identificarea de noi oportunități de afaceri și cultivarea de relații solide cu proprietarii de nave, brokerii, principalele și clienții.• Dezvoltarea, negocierea și asigurarea finalizării în timp util, precis și complet a termenilor și contractelor de charter cu proprietarii.• Analizarea i
LANDSTAR CAPITAL SRL

Manager De Proiect Retele Electrice


Candidatul ideal Cerinte minime: Absolvent studii superioare de specialitate (Electrotehnica, Energetica, Automatica, Inginerie Electrica) Bune cunostinte de interpretare desene de proiectare de specialitate, scheme electrice si scheme de conexiuni Experienta similara minim 2 ani pe o pozitie similara Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), ACAD Permis conducere categoria B Disponibilitatea de deplasare Bune abilitati de organizare si conducere Atentie la detalii Abilitati de comunicare, onestitate Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitivaReprezinta un avantaj: Cunostinte automatizare si instrumentatie Autorizare ANRE (reprezinta un plus) Experienta similara in Industrie (fabrici, terminale portuare, unitati de productie)Descrierea jobului Responsabilitati: Principalul responsabil de organizarea, executia, receptia si succesul santierelor pe care le conduce Stabileste obiectivele echipelor, programul de lucru si metodele de executie Analizeaza documentatia
EUROELECTRIC SRL

French Customer Support Manager


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Customer Support Manager, Technical Customer Support, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with French clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skillsBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsEnglish language B2 and higherFrench language C1-C2 or nativeDescrierea jobului Serve as the point of contact for French speaking customers in the company
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Sef De Santier/​manager De Proiect


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul construcțiilor sau domenii tehnice conexe;Experienta min. 5 ani intr-un rol similar in domeniul constructiilor.Intelegerea proiectelor tehnice de constructii si instalatii.Utilizator de AutoCAD, MS Office (Excel, Word), MS Project.Cunoștințe privind tehnologiile și metodologiile de execuție a lucrărilor de construcțiiAbilități de comunicare, negociere, planificare si organizareSpirit de echipă, gândire pozitivă Descrierea jobului PREGATIREA EXECUTIEI- Studiaza Proiectul de Autorizare a Constructiei, prevederile Certificatului de Urbanism, prevederile Acordului unic, Autorizatiei de construire, proiectul tehnic si detaliile de executie, documentatia tehnico – economicaSolicita oferte de materiale si manopere subcontractori- Intocmeste graficul de executie detaliatATRIBUTII IN DERULAREA EXECUTIEI- Supervizeaza activitatea subcontractantilor/echipelor de executie, reprezentand societatea in relatia cu acestia- Informeaza in scris, periodic, c
INSTANT ICE SRL

Business Developer


Candidatul ideal Căutăm colegi în echipa de Vânzări care să ne ajute să aducem experiența Bookster în cât mai multe companii din România.Rolul acestora va fi să se conecteze cu lideri de business din România, să le înțeleagă în mod autentic provocările și să promoveze dezvoltarea continuă a angajaților lor.Cum ești tu? Ai experiență de cel puțin 2 ani într-un rol de vânzări B2B / Key Account Manager; Crezi în puterea cărților și ți-ar plăcea să fii un promotor al lecturii în organizații; #InLoveWithBookster Îți place să îi asculți pe cei din jur și îți dorești să înțelegi cu adevărat care sunt nevoile lor; #BeKind Nu îți stă în fire să te dai bătut cu una cu două; un refuz te motivează să găsești o soluție mai bună; #BeReliable Te încarci cu energie în prezența oamenilor și nu ai nicio reținere să suni o persoană necunoscută; #WithASmile Ești disciplinat(ă) și înveți constant (din cursuri, traininguri, cărți, podcasturi, din experiențe, de la oamenii din jurul tău); #WorkSmartDescriere
BOOKSTER EXPERIENCE SRL

Media netă estimată pe baza celor 526 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Construction Contract Manager - FIDIC


Scurta descriere a companiei WORKING4U EXCLUSIVE, companie specailizata in cautarea atat de noi talente in piata muncii cat si de personal pe toate nivelurile de experienta, inclusiv Middle si Top Management in vaste domenii de activitate.Suntem prezenti pe piata cu o echipa de consultanti profesionisti pregatiti sa asigure suportul necesar candidatilor in vederea oferirii celui mai potrivit loc de munca in functie de pregatirea profesionala si experienta acestoraSuntem constant conectati la trendul pietei de profil, suntem permanent in conexiune cu angajatorii de top si cu noile pozitii scoase la concurs, astfel putand fi un suport in consultanta candidatilor in vederea propunerii celui mai potrivit job pentru fiecare candidat in parte. Cerinte Studii superioare in domeniul Constructii/Inginerie/Juridic;Experienta pe un rol similar (Contract Manager sau Consilier Juridic) in cadrul unei companii de constructii;Cunostinte solide privind contractele tip FIDIC;Experienta in gestionarea d
Working4U Exclusive

Area Sales Manager


Candidatul ideal Gestionarea și dezvoltarea vânzărilor pe comerțul tradițional (Traditional Trade) în zona alocată, prin colaborarea cu distribuitorii localiMaximizarea vânzărilor prin fructificarea tuturor oportunitățilorVizite în teren, individuale și împreună cu agenții distribuitorilorExtinderea spațiilor de expunere pentru produsele companieiRealizarea obiectivelor cantitative și calitative stabilite de companieDescrierea jobului Gestionarea și dezvoltarea vânzărilor pe comerțul tradițional (Traditional Trade) în zona alocată, prin colaborarea cu distribuitorii localiMaximizarea vânzărilor prin fructificarea tuturor oportunitățilorVizite în teren, individuale și împreună cu agenții distribuitorilorExtinderea spațiilor de expunere pentru produsele companieiRealizarea obiectivelor cantitative și calitative stabilite de companie
MERLINS BEVERAGES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 93 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager - Dobrogea/​oltenia


Candidatul ideal Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniul papetarieiPersoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, fler si imaginatie;Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere;Disponibilitate pentru munca de teren;Orientare catre satisfacerea cerintelor clientilor;Orientare catre rezultat;Capacitate de adaptare si invatare rapida;Permis conducere categoria B (OBLIGATORIU)Descrierea jobului Efectuarea vizitelor regulate conform rutei zonei alocate;Dezvoltarea portofoliului actual de clienti;Prospectarea continua a pietei in vederea identificarii si abordarii clientilor noi;Mentinerea si dezvoltarea relatilor profesionale cu clientii;Realizarea targetului lunar si incasarea facturilor emise;Intocmirea si raportarea situatiilor de activitate saptamanalaBeneficii:Mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie in continua dezvoltare;Autoturism de serviciu pe care o poti folosi full time;Telefon;Tableta;Salariu fix plus bonusuri motivante din vanzari;
LEGEND COM SRL

Site Manager (contractor)


Candidatul ideal • Esti absolvent/a de studii superioare cu Diploma de Licenta in domeniul constructiilor sau instalatiilor electrice sau similar• Ai o experienta dovedita de minim 2 ani in in gestionarea contractelor cu terti• Ai o experienta dovedita de minim 1 an in industria Telecom si cunostinte tehnice• Vorbesti fluent Limba engleza• Intelegi afacerea si esti orientat/a spre rezultate• Ai abilitati excelente de comunicare si influentare, esti atent/a la detalii• Esti orientat spre solutii si ai o gandire inovativa• Esti proactiv/a, iti place sa ai initiative• Ai foarte bune abilitati de organizare, planificare, rezolvare a problemelor, project management, bugetare• Ai un bun management al timpului• Ai capacitatea de a lua decizii independent si de a influenta procesul decizional• Iti place sa lucrezi in echipa• Ai cunostinte avansate MS Office (obligatoriu Excel, Word, PowerPoint si Outlook)• Obligatoriu permis de conducere (experienta 4x4) - minim 1 anDescrierea jobului Vei coor
VODAFONE ROMANIA SA

Area Sales Manager


Candidatul ideal Compania Ferro doreste sa angajeze doi Area Sales Manageri care sa fie locati intr-unul din orasele: Iasi, Bucuresti, Constanta, Piatra Neamt, Bacau.Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Studii tehnice, preferabil universitare; Experienta in vanzari minim 3 ani; Cunostinte obligatorii despre domeniul instalatiilor termice sau sanitare; Persoana dinamica, pozitiva, cu gandire stategica, orientata spre rezultate si capabila sa lucreze independent; Abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare, coordonare si negociere; Abilitati operare PC; Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei face parte din Departamentul de Vanzari si vei avea urmatoarele responsabilitati: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu partenerii din zona alocata in vederea mentinerii si dezvoltarii relatiei de colaborare. Prezentarea si promovarea produselor comercializate
NOVASERVIS FERRO GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 102 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal Higher education - preferably in economics (human resources, accounting) Previous experience is not mandatory, but is an advantage Knowledge of Microsoft Suite Desire for learning and improving Enthusiastic, motivated and well organized Resistance to effort and stress Ability to work well under pressure and respect deadlines Team work abilitiesDescrierea jobului Preparing the internal documents of the company Planning and booking of bussiness trips Preparaing reports Assisting with administrative tasks
MASTECH ESA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 324 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Trainee Mcdonald’s


Descrierea jobului Hai in echipa sa ducem povestea McDonald’s mai departe alaturi de tine!Programul “Manager Trainee” este astfel conceput incat sa te ajute sa intelegi perfect elementele de baza ale operarii unui restaurant, pentru a deveni un manager eficient.Despre tine: Studii superioare finalizate sau in curs; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie.Ce vei face? Ai parte de pregatire accelerata timp 9 luni timp in care: Inveti modul de lucru pe toate zonele din restaurant printr-o pregatire teoretica si practica; Inveti specificul afacerii McDonald’s si informatii esentiale pentru a putea coordona oamenii, a respecta standardele de calitate si a contribui la cresterea vanzarilor; *Dupa cele 9 luni, devii Floor Manager certificat dupa absolvirea cursurilor si astfel esti pregatit sa iti continui activitatea ca Manager in echipa McDonald’s.Beneficii: Pachet salaria
PREMIER RESTAURANTS ROMANIA SRL

Coordonator Productie Mobilier Comercial


Candidatul ideal Studii superioare, Profil tehnic;Experienta min. 3-4 ani pe o pozitie similara intr-o companie cu activitate principala de productie;Cunostinte in domeniul mobilierului comercial si procese de fabricatie;Orientare catre rezultate si respectarea termenelor limita;Abilităţi bune de organizare, planificare şi control, orientare catre rezultate;Abilitatea de a lucra atat individual cat si in echipa;Microsoft Office: Word, Excel, Outlook.Descrierea jobului Clever Concept angajeaza la fabrica din Ovidiu, jud. Constanta.RESPONSABILITATI:Rolul tau este sa planifici, sa organizezi si sa verifici realizarea in termen, la un inalt nivel calitativ a comenzilor clientilor.Coordoneaza, indruma si raspunde de intreaga activitate din fabrica de productie;Organizarea comenzilor si prioritizarea lor pe fluxul de productie;Optimizarea si eficientizarea continua a proceselor de productie;Repartizeaza personalul din subordine pe locuri de munca si schimburi, conform cu necesitatile realiza
CLEVER CONCEPT S.​R.​L.​

Area Sales Manager Regiunea Dobrogea


Candidatul ideal Cerințe:• Experiență anterioară în domeniul vânzărilor minim 3 ani.• Expunere în agribusiness – reprezintă un avantaj.• Studii superioare și cunoștințe de Microsoft Office.• Abilități de comunicare și negociere.• Disponibilitate de deplasare, permis categoria B.• Atitudine deschisă, respect și colaborare în relaţiile cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună cu noi îți poți scrie povestea mai departe, alături de experți recunoscuți, într-un mediu dinamic și competitiv, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești.Responsabilitățile rolului:• Derulează procesul de vânzare de inputuri agricole în zona alocată prin oferte comerciale care să răspundă nevoilor specifice ale clienților.• Menține relația cu fermierii din portofoliul gestionat în vederea construirii unui parteneriat pe termen lung.• Promovează soluțiile integrate oferite de Agricover Grup și colaborează cu celelalte divizii ale grupului.• Monitorizează acțiunile din piața de inputuri agricole și comu
AGRICOVER SRL

Manager Dezvoltare Retea Cu Experienta In Imobiliare


Candidatul ideal • Minim 1-2 ani experienta in management (administrare);• Experienta in imobiliare;• Spirit antreprenorial;• Abilitati de negociere;• Responsabilitate;• Automobil personal, constituie un avantaj.• Organizarea si Deschiderea punctului de lucru.Cerințe:• experiență în lucrul cu imobiliare.• experienta in dezvoltarea afacerilor.• disponibilitatea unui vehiculConditii:• Înregistrare printr-un contract de servicii.• Natura călătoriilor de afaceri.• Bonus pentru deschiderea fiecărui magazinDescrierea jobului • Administreaza un proces larg de responsabilitati;• Identifica spatiul comercial;• Negociaza si semneaza contractul de Închiriere;• Deschide punctul de lucru. Organizeaza si urmareste intregul proces;• Transmite punctul de lucru echipei de achizitii.Termeni si Conditii Generale:• Angajare prin Contract prestari servicii;• 5000 lei lunar + 1000 lei cheltuieli transport• Bonus pentru deschiderea unui punct de lucru : 10 000 lei;• Program de lucru flexibil;• Deplasari în i
TORGSERVICE RETAIL S.​R.​L.​

Asistent Manager /​ Secretara


Candidatul ideal Experienta anterioara pe o pozitie similara (assistant manager, assistant to general manager etc) Capacitate ridicata de sinteza a informatiilor Studii superioare constituie un avantaj Excelente abilitati de prezentare si de comunicare (scris si verbal) Capacitate de organizare a activitatii si ordonare a locului de munca Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp Orientare catre eficienta, initiativa Persoana carismatica, empatica Cunostinte IT (MSOffice, MSOutlook) de nivel ridicat Cunoasterea limbii engleze la nivel mediuDescrierea jobului Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul companiei Ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari Inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora catre departamentele firmei Primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea Asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul companie
BIOCHEM SRL

Manager Magazin


Candidatul ideal Abilități excelente de leadership și comunicareAptitudini organizatoriceO atitudine pozitivă și calmăCapacitatea de a rezolva probleme și a lua decizii dificileUn apetit pentru învățare continuăAptitudini matematicePasiune pentru vânzări și businessAdaptabilitate în orice contextDescrierea jobului Să cunoști foarte bine procedurile interne, atât în ce privește personalul, cât și relaționarea cu potențialii cliențiSă supervizezi activitatea din magazin și să te asiguri că fiecare departament este operativSă angajezi candidații potriviți pentru posturile disponibile din cadrul echipeiSă motivezi angajații prin diverse beneficii, bonusuri de performanță sau activități de team buildingSă faci inventarul și să comanzi stocurile necesareSă planifici diferite promoții, campanii și evenimente pentru a atinge cifra de vânzări dorită Să gestionezi reclamațiile clienților și să aprobi eventualele retururiSă colectezi feedbackul primit, fie el pozitiv sau negativ, pentru a îmbunăt
PORT SHIPPING ENGINEERING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 474 de salarii introduse în Salario: 3952 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 87 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.